Jump to content

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Recommended Posts

@ gxg.marin, man, nu are rost sa pui doua evacuari pe sv650...nici pe cel de 1000 nu isi au rost cele doua evacuari. Hai sa iti spun de ce:

 

1. mai dificil de setat parametrii de injectie / mapare / etc.

2. greutate mai mare

3. In caz de pocinog, pagube mai multe

 

Nu ai absolut nici un avantaj in afara de sunet si acolo e discutabil. Sunt sisteme aftermarket 2 in 1 si pentru sv1000...oare de ce?

 

P.S. PzKpfW este unul dintre cei mai cumpatati oameni de pe forum si nu l-am vazut sa faca misto sau sa jigneasca gratuit. Omul iti dadea un sfat prietenesc si competent. Modelul de 1000 are bubele lui (oala de ambreiaj si magnetii de pe rotorul statorului - anumiti ani) in rest este bullet proof.

 

N-or avea niciun rost. Dar chiar arată mai bine :)

 

P.S. mulțumesc de apreciere GoodKat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Îmi pare rău că m-ai înțeles greșit, măi Marine :) Eram cât se poate de sincer, serios și bine intenționat. Decât să investești pentru a personaliza un SV 650 și a-l face să arate ca unul de 1000, mai bine păstrezi bani, vinzi 650-ul și-ți cumperi direct SV-ul mare. Era doar o părere personală care mi s-a părut rațională. Tu faci evident cum vrei, doar este motocicleta ta, banii tăi.

 

Cu genul acesta de replici virulente nu ai să câștigi respectul nimănui - mai ales pe acest topic.

 

O seară frumoasă și calmă îți urez :)

"Măi Marine" nu are substanta unui apelativ respectuos, poate doar sincer si serios, nu si bine intentionat (si nu sunt aici ca sa fac educatie )

Atunci cand o sa cer cuiva parerea "sincera, serioasa si bine intentionata" despre ceea ce sa fac cu banii mei si mai ales cu visele mele, o voi cere celor carora voi considera ca au pregatirea si experienta necesara. As putea sa continui in nota aceasta dar prefer sa inchei acest dialog inutil cu rugamintea sa nu ti mai permiti sfaturi in ceea ce ma priveste, decat daca ti le voi cere.

 

Cu speranta ca vei reflecta la esenta mesajului meu, iti urez de asemenea o seara frumoasa!

» Post actualizat in 28 Mar 2016 19:44

@ gxg.marin, man, nu are rost sa pui doua evacuari pe sv650...nici pe cel de 1000 nu isi au rost cele doua evacuari. Hai sa iti spun de ce:

 

1. mai dificil de setat parametrii de injectie / mapare / etc.

2. greutate mai mare

3. In caz de pocinog, pagube mai multe

 

Nu ai absolut nici un avantaj in afara de sunet si acolo e discutabil. Sunt sisteme aftermarket 2 in 1 si pentru sv1000...oare de ce?

 

P.S. PzKpfW este unul dintre cei mai cumpatati oameni de pe forum si nu l-am vazut sa faca misto sau sa jigneasca gratuit. Omul iti dadea un sfat prietenesc si competent. Modelul de 1000 are bubele lui (oala de ambreiaj si magnetii de pe rotorul statorului - anumiti ani) in rest este bullet proof.

Este un proiect la care m am gandit mult timp si intentionez sa l duc la capat. Este ca o provocare pentru mine si aproape ca am gasit solutii pentru tot ce ar insemna piedici. Prin intermediul unor oameni simpatici am gasit pe cineva care face evacuari gandite; Tobele pe care le am sunt impreuna mai usoare decat toba stock. Sunt constient in ce m am bagat si mai degraba as fi avut nevoie de incurajari decat de sfaturi :)

Link to comment
Share on other sites

"Măi Marine" nu are substanta unui apelativ respectuos, poate doar sincer si serios, nu si bine intentionat (si nu sunt aici ca sa fac educatie )

Atunci cand o sa cer cuiva parerea "sincera, serioasa si bine intentionata" despre ceea ce sa fac cu banii mei si mai ales cu visele mele, o voi cere celor carora voi considera ca au pregatirea si experienta necesara. As putea sa continui in nota aceasta dar prefer sa inchei acest dialog inutil cu rugamintea sa nu ti mai permiti sfaturi in ceea ce ma priveste, decat daca ti le voi cere.

 

Cu speranta ca vei reflecta la esenta mesajului meu, iti urez de asemenea o seara frumoasa!

 

Bine măi... user-ule. Îmi cer scuze față de tine și-mi retrag sfatul :)

 

Vezi că pe acest topic sunt oameni serioși care nu sunt interesați de excesele de îngâmfare. Și nu vorbesc aici despre mine, pentru că în ceea ce mă privește, de acum încolo nu-ți voi mai vedea postările, mesajele, etc.

 

Succese multe și dese! :)

Link to comment
Share on other sites

 

Atunci cand o sa cer cuiva parerea "sincera, serioasa si bine intentionata" despre ceea ce sa fac cu banii mei si mai ales cu visele mele, o voi cere celor carora voi considera ca au pregatirea si experienta necesara.

 

Total de acord cu tine! Lasa-i incolo! Vezi ca e un baiat super pe aici, il gasesti sub numele de Alex_en sau zenklawa ceva. Da-i lui banii ca e pregatit ca pilot de navete la NASA si are experienta la container... pardon, garaj...

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi imaginam ca e atat de greu sa treci la doua evacuari...pfai de noi si de noi!

 

 

Da, pentru ca am impresia ca cele doua evacuari nu-l respecta destul... Nasol :(

 

 

Total de acord cu tine! Lasa-i incolo! Vezi ca e un baiat super pe aici, il gasesti sub numele de Alex_en sau zenklawa ceva. Da-i lui banii ca e pregatit ca pilot de navete la NASA si are experienta la container... pardon, garaj...

 

Daca mi doream un circ ieftin, nu as fi stiut la cine sa apelez. Norocul meu ca existati voi..
Ceva idei marete care sa ajute aveti? Spre exemplu:
@WotRU2Me: stii cumva unde gasesc de cumparat o aripa fata de GSX-R 750 K2?
@ZAPPY: ma poti ajuta cu un sfat unde as gasi de cumparat o scarita de stanga spate de SV1000?
@catranel: caut un amortizor spate de kawasaki zx10-R sau zx14-R, poate ai vreo idee unde as gasi
Link to comment
Share on other sites

Noi suntem niste nebuni ce ne mai stim pe aici de ceva vreme si ne face placere sa mai scapam si cate 'un misto', ne mai amuzam si noi, mai scapam de stressul cotidian. Te obisinuiesti cu noi :) Daca intradevar vrei sfaturi trecute de nivelul de 'amatoricism' cu care unii dintre noi suntem obisnuiti, fie te documentezi tu serios, sunt surse si pe afara, mult mai stufoase forumurile ca adunatura de aici, fie platesti un mecanic si iti rezolva sau nu problema.


Da, pt. oricare din cele enuntate de tine, daca nu ies la un simplu search pe google: dezmembrare gsx-r k2, zx10-r etc, inseamna ca sunt rare si solutia cea mai ieftina si convenabila ar fi ebay-ul sau aliexpress. Dezavantaj faptul ca ajunge mai greu. Trebuie totusi sa ne obisnuim ca traim intr-un colt de lume si nu ne este f usor sa gasim lucruri care in lumea civilizata sunt la un pas distanta. Cu chestia asta eu ma obisnuiesc cel mai greu...

 

Cu stima,

Andrei.

Link to comment
Share on other sites

Noi suntem niste nebuni ce ne mai stim pe aici de ceva vreme si ne face placere sa mai scapam si cate 'un misto', ne mai amuzam si noi, mai scapam de stressul cotidian. Te obisinuiesti cu noi :) Daca intradevar vrei sfaturi trecute de nivelul de 'amatoricism' cu care unii dintre noi suntem obisnuiti, fie te documentezi tu serios, sunt surse si pe afara, mult mai stufoase forumurile ca adunatura de aici, fie platesti un mecanic si iti rezolva sau nu problema.

 

Da, pt. oricare din cele enuntate de tine, daca nu ies la un simplu search pe google: dezmembrare gsx-r k2, zx10-r etc, inseamna ca sunt rare si solutia cea mai ieftina si convenabila ar fi ebay-ul sau aliexpress. Dezavantaj faptul ca ajunge mai greu. Trebuie totusi sa ne obisnuim ca traim intr-un colt de lume si nu ne este f usor sa gasim lucruri care in lumea civilizata sunt la un pas distanta. Cu chestia asta eu ma obisnuiesc cel mai greu...

 

Cu stima,

Andrei.

 

Multumesc pentru raspuns, Andrei

 

Am tot cautat la noi pe net piesele respective, am intrebat oamenii pe care i mai stiu ca se ocupa cu dezmembrari si nu au ce mi trebuie mie. Ma gandeam sa epuizez mai intai optiunile locale si apoi sa trec la ebay. Stiu ca din vorba in vorba, mai apare cate un tip/prieten care are niste piese dosite intr o cutie dar carora nu le a pus anunt pe net, iar eu pe asta ma bazam cand am intrebat.

Link to comment
Share on other sites

Stiu, insa slabe sanse. La noi ce nu e vreun hornet, cbr sau alte modele uzuale, sunt considerate exotice. Asa incat piese se gasesc mai rar. Stock de SV 650 gasesti destule, insa de 1000 mai rar. Iar cele enumerate de tine mai sus, la fel...

Link to comment
Share on other sites

salut----am un suzuki sv 650 din 2006 si am mari probleme cu contactul--stau 10 min de fiecare data ca nu pot misca cheia---oare nu stiu eu sa pun contactul--cheia intra foarte usor dar se misca greu----astept sfaturi --multumesc

Link to comment
Share on other sites

WD40 sau alte degripant, frecat cheia in contact si incercat iar. Apasa pe cheie si incearca sa intorci, incearca cu ghidonul drept, fara sa il blochezi, incearca si cu el blocat, poate are vreo smecherie, din cauza uzurii. Daca fostul proprietar a avut vreun breloc de neam prost, e posibil sa fi tocit si cateii din contact.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa tragi usor de cheie inspre tine si apoi sa intorci de ea. Nu spun asta din aroganta, ci pt ca si eu am avut problema asta cand mi-am luat sv-ul, la cbr doar bagam cheia si intorceam de ea, iar la sv ma uitam ca broasca la inundatii crezand ca am stricat cheia sau ceva :) n-ar strica sa-i dai si cu niste wd40 inainte, ca sa cureti eventualele depuneri.

Edited by gogO.
Link to comment
Share on other sites

 

Daca mi doream un circ ieftin, nu as fi stiut la cine sa apelez. Norocul meu ca existati voi..
Ceva idei marete care sa ajute aveti? Spre exemplu:
@WotRU2Me: stii cumva unde gasesc de cumparat o aripa fata de GSX-R 750 K2?

 

Aveti aici: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-gsxr-750-k1-k3-ID25v6b.html#a609a16acc

Se gasesc toate, fii pe pace, nu-i musai de idei marete, ci doar de putintica rabdare.

Spor cu mitoza esapamentului.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, revin si eu cu 2 intrebari :

 

- oglinzi pentru capete de ghidon ( pentru Sv 650 s K6, semighidoane ): de unde as putea gasi un model complet rabatabil ? cele de aici de la Oxford ( ox120) http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/oglinzi-capete-ghidon-negru-181 am inteles ca nu se pot rabata si este problema cand bag motoreta la "garaj", caci ghidonul intra aproape la fix si mai raman doar 2-3 cm fata de latimea intrarii.

- semnalizari pe led: vreau sa schimb semnalizarile originale cu unele pe led, si mi s-a spus ca este posibil sa imi trebuiasca si releu led + 4 rezistente de 25 W. Cei care au montat semnalizare pe led, imi pot da mai multe detalii ?

 

Mersi anticipat.

Link to comment
Share on other sites

 

Aveti aici: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-gsxr-750-k1-k3-ID25v6b.html#a609a16acc

Se gasesc toate, fii pe pace, nu-i musai de idei marete, ci doar de putintica rabdare.

Spor cu mitoza esapamentului.

Am rezolvat intre timp cu aripa. Cu Mihai vorbisem deja si mi a zis ca nu avea aripa. Oricum, iti multumesc pentru raspuns si pentru urare.

» Post actualizat in 02 Apr 2016 19:23

E vreun posesor de SV1000 din 2003-2006 din Bucuresti care ar putea sa ma ajute cu niste informatii si eventual cu o proba de scarite spate? Fac cinste...

Edited by gxg.marin
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

as vrea sa-mi reglez si eu TPS-ul si fast idle-ul, dar nu ma pricep. E vreunul dintre voi dispus sa ma ajute cu aceste operatiuni? contra-cost, evident :)

Link to comment
Share on other sites

Mandru posesor de SV 650 S K5 incepand cu aceasta seara.

Am mers doar 30 de mile de la vanzator la mine acasa intr-un trafic destul de "simpatic" in Londra reusind sa prind peste 30 de semafoare.

Pozele vor urma insa pana atunci am cateva intrebari pentru batrani:

 

1. La ce temperatura sa ma astept in trafic? Mi-a oscilat intre 85 si 99 (si sincer tot ce e peste 90 ma cam incomodeaza) asa ca as vrea sa stiu daca e ceva ciudat, normal, etc. (Ca stil de mers, multe semafoare, a 2a si a 3a maxim schimbat in 5-7000.

 

2. Are in ea Motul 7100 10W40 100%Syntetic (sa ma uit dupa altceva pentru a evita temperaturile mari si o viata cat mai indelungata?)

 

3. Sunt lenes insa are cineva un link la indemana pentru manualul ei? Bere virtuala cat cuprinde.

 

4. Stie cineva un Service bun si sincer in Londra (din experienta). O sa intreb si pe celalalt topic.

 

Multumesc frumos si o seara faina.

Edited by Pijama
Link to comment
Share on other sites

vezi la mine in semnatura. aveam toate manualele.

 

99 de grade e ok, ventilatorul porneste undeva pe acolo deci e in parametri. Daca mai tin eu bine minte optimul motorului e pe la 90 de grade. sper sa nu gresesc. oricum sub 85 sigur nu e optim.

 

uleiul pare ok, daca e schimabt la timp.

 

schimbat la 7000 o sa iti consume multisor, poti incerca un stil mai relax de mers prin aglomeratie.

 

Spor!

Link to comment
Share on other sites

Ridersowg, daca esti din Bucuresti te astept in magazinul Mymoto din Cotroceni 19. Vino cu motorul si vedem cum pica oglinzile de la Oxford ( le avem in stoc).

» Post actualizat in 06 Apr 2016 18:38

Ridersowg, daca esti din Bucuresti te astept in magazinul Mymoto din Cotroceni 19. Vino cu motorul si vedem cum pica oglinzile de la Oxford ( le avem in stoc).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...