Hellicks Hellmet Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Bondaru' revine! Multumesc pentru ca ai sesizat simtul umorului. Precizez ca am bifat si eu rubrica accidente, nu vorbesc din carti. Asa. Acuma... accidentul tau cu impactul lateral... ma bucur pentru tine ca nu te-ai lovit, dar nu cred nici macar o clipa ca asta s-a datorat carenei. Mai degraba cred ca a fost o pozitie norocoasa pentru tine, si ai scapat printr-o minune. In acest sens, cunosc cel putin vreo 3 motoretisti cu vitezane (adica, virgula, carenate) care au tibiile facute muci de masini care i-au lovit lateral (chiar la viteza mica). Deci esti exceptia care confirma regula. Bun. Acuma despre partea cu misto'ul. Pledez vinovat cu premeditare, iar daca nu e evident inca de ce, iaca esplicatiunea, monser: Mi se pare absurd sa sfatuiesti pe cineva sa opteze pentru o carenata, oferind drept argument faptul ca ii protejeaza picioarele. Poti sa spui orice altceva (ca e mai frumoasa, ca te apara de vant, ca merge mai tare etc.). Pace voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Sunteti niste optimisti, imi place despre voi... ce sa zic, da ardealul nu i bucurestiu. Si sa stii ca ricosezi destul de bine din carene, ce i drept nu la impact frontal... Si mi place ca poti face tu supozitii p ce mi s a ntamplat mie. Cred ca s cel mai in masura sa zic daca m au ajutat carenele sau nu! Da spera sa n ajungi sa si de altii cu parerea asupra existentei membrelor tale dak aveai sau nu carene, buloane sau alte alea... Pana la urma nu vreau sa cred ca mersu p bicicleta e la fel de sigur ca mersul pe motor(raportat la aceiasi viteza). Si inca ceva, eu n am pomenit de impact masina in motor ci de motor care intra in masina ce intersecteaza sensul lui(motociclistului) de mers. Priceput?? Si chiar vrei sa ti trimit poze ca ti exeplific cum sta un genunchi dupa carena si unul dupa..."roata din fata"??? Mi se pare absurd sa sfatuiesti pe cineva sa opteze pentru o carenata, oferind drept argument faptul ca ii protejeaza picioarele Mie nu mi se pare absurd deloc, ci din contra, stilul grobian al unora persifleaza niste sfaturi in schimbul unui mod decent de a judeca vorbele si de a decide pentru el daca se potriveste cu ce gandeste sau nu! Nu e obligat nimeni si nu am obligat pe nimeni si nici n am ofensat p nimeni (zic eu) cand m am pronuntat sub forma "amorfa": carenele s sfinte! I a zgarie putin occiputu si vezi cum bati obrazu si cui.... "monseur". Un misto facut din pipota dragutule caci se scrie "monsieur", sau poate doresti "mon seigneur"!Deci te rog eu frumos lasa le ca nu ajuta cu nimic. Lasa si tu un sfat "destept" ca al meu ete ca n a fost si cam asta ar fi... ca forumul nu i facut pt stouri... desi tind sa cred ca ai potential, doar franceza nu i punctul tau forte! Hai spor la comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Stimate domn, am sa incep epistola mea prin a adresa scuze (grobiene si poate patibulare) posesorilor de SV, carora li se adreseaza acest topic. Ma vad nevoit sa il utilizez (pentru ultima data) ca sa raspund unor asertiuni pe care le consider total deplasate, unele definindu-se ca rezultate obtinute prin deductii eronate, datorate, in mare parte, unei lipse acute a intelegerii corecte a ipotezelor ce stau la baza pasului logic. Astfel, stimate interlocutor, afla ca termenul "monser" (cu diacritice: "monÂşer"), utilizat anterior de mine pentru a conferi un aer ironic afirmatiilor prezentate, nu provine de la apelativul francez "monsieur", cu atat mai putin din alte limbi straine de cea romana. Acesta este, in fapt, o transliteratie a cuvintelor "mon cher", din limba franceza, a caror traducere, foarte simpla, inseamna "dragule" (componenta afectiva a termenului urmareste accentuarea ironiei afirmatiei ce insoteste cuvantul). Marturisesc, cu amaraciune, ca nu sunt originalul demiurg al acestui termen: un oarecare I.L. Caragiale obisnuia sa utilizeze adesea forta caustica a cuvantului, in special in segmentul dramaturgic al creatiei sale. Imi cer scuze pentru prezumtia ca interlocutorii mei au trecut prin aceeasi programa scolara cu mine (programa ale carei coordonate stipuleaza drept lecturi obligatorii creatiile autorului la care tocmai am facut referire). In al doilea rand, cufundandu-ma in bezna grobiana in care salasluiesc, refuz sa particip la o confruntare de tipul "Ardealul nu e Bucuresti", pe considerentul ca nu ma apreciez drept suficient de iluminat din punct de vedere spiritual si stiintific, astfel incat sa aduc in lumina unei judecati verticale argumente pe care un partener de calibrul dumitale sa nu le desfiinteze cu o strafulgerare a genialei cerebralitati pe care o intrevad. Tocmai de aceea, te rog pe dumneata sa calauzesti mai departe pasii insetati de adevar ai celor ce urmeaza aceasta "agora" a polifoniei motociclistice, eu retragandu-ma, bicisnic, in cotlonul provincial abject din care provin. Abuzez grobian (cu constiinta sugrumata de vina) de aceasta oportunitate, pentru a incerca sa obtin iertarea celor carora, cu umila-mi elocinta, le-am tulburat pasnica liniste interioara. In incheierea acestei (prealungi) peroratii, ma simt imboldit de un impuls launtric sa dau voce unei autointerogatii interioare, referitoare la incertitudinea ce este damnata sa planeze mereu asupra realelor meniri ale acestui forum: probabil celor care iau cuvantul aici ar trebui sa li se cenzureze absolut orice intentie de zeflemire a unui punct de vedere exprimat anterior, acesta trebuind sa fie considerat drept infailibil si mai presus de judecata umana. Daca e asa, atunci locul acesta nu imi este destinat. P.S.: Uimit de propria-mi dezinvoltura, imi permit o ultima remarca, sub imperiul ipotezei ca modalitatea de exteriorizare a ideilor pe care am abordat-o interior ar putea prezenta un grad de ermetism care sa impiedice receptarea cu acuratete a esentei comunicarii mele: Bă, când te ia unu' la miÂşto, cel mai nasol e să te dai mai deÂştept ca el. Ăi-o furi instant. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 oricum, inapoi la subiect . astea le montez in curand, momentan adun informatii si strang bani de bicicleta, sa am cu ce ma da intre timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) oricum, inapoi la subiect . astea le montez in curand, momentan adun informatii si strang bani de bicicleta, sa am cu ce ma da intre timp ... Superbe! Gixxer de...? Cat costa asa o bucurie? Ai si etrierii radiali? Editat Octombrie 24, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 sunt de la un kawasaki zx6r 2007-2008. showa. etrierii vin si ei, i-am comandat pe ebay. brembo. vin si lampile de la un buell, vine un radiator nou, un set xenon, oglinzi ducati monster... vin multe . si detalii in curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) pff, sa pui si poze in timp ce lucrezi la moto . imi imaginez de pe acum ce look agresiv o sa afiseze. Dar tobilii ? Eu vazusem un moto de prin italia, asta vara, de care m-am cam indragostit. Multi spuneau ca e urata . Uitati si voi : Daca eram prieten cu vantu', taiam carena instant. P.S: care aveti un intinzator de lant (cam chain tensioner) nou ? al meu pe fata e cam dus. Asta e tacanitul de la motor de care ma plangeam. Editat Octombrie 25, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madmaxfzr Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 salut la toti SV-isti ... am nevoie de un mic ajutor .. am un TL si vreau sa pun pe el suportul de tobe si scarite de la sv 1000s .. vreau intai sa vad daca merge inainte sa il comand... este careva prin Pantelimon ? Iancului ... astept pm voastre... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Bă, când te ia unu' la miÂşto, cel mai nasol e să te dai mai deÂştept ca el. Ăi-o furi instant. Bravo! M ai potolit...monser! Da' te cam contrazici cu ultima fraza... sunt de la un kawasaki zx6r 2007-2008. showa. etrierii vin si ei, i-am comandat pe ebay. brembo. vin si lampile de la un buell, vine un radiator nou, un set xenon, oglinzi ducati monster... vin multe . si detalii in curand! Cat te ajunge toata distractia, si cat costa un sv cum ai tu acolo??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 toata distractia costa... nu stiu. asta pentru ca mai sunt multe de facut. vreau suspensii noi (fata spate), vreau frane noi (adica placute de frana, discuri de frana, calipers, cabluri de frana, pompe de frana), vreau roti noi (jenti si cauciucuri), vreau lumini noi (led spate si xenon fata), vreau vitezometru nou, vreau motor nou (adica bloc motor) si alte cateva accesorii mici optice. toata chestia o sa coste cateva mii de euro, motorul (standard) a costat 3000. de-a gata nu se vinde, cine isi face asa ceva e nebun dupa sv, nu lucreaza un an de zile la el ca sa il vanda . initial am vrut suspensii de la ohlins (fata) dar nu le-am gasit la un pret decent. pentru banii aia (peste 2000 euro) imi iau ohlins in spate si showa in fata. asta e, tare as fi vrut sa fie "set complet" insa 2000 euro nu dau pe o furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 noob question:din cate stiu sv-ul are ambreiaj umed,exista vreun indicator(in genul "gemuletului" de la ulei) unde sa poti vedea nivelul lichidului de ambreiaj? tot auzeam pe cinvea ca trebuie sa verifice nivelul lichidului de ambreiaj si ma intrebam cum se face asta.. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Lichidul de ambreiaj = uleiul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 noob question:din cate stiu sv-ul are ambreiaj umed,exista vreun indicator(in genul "gemuletului" de la ulei) unde sa poti vedea nivelul lichidului de ambreiaj? tot auzeam pe cinvea ca trebuie sa verifice nivelul lichidului de ambreiaj si ma intrebam cum se face asta.. toate cele bune dude, una e lichid de ambreiaj si alta lichidul in care sta ambreiajul. pt cele cu actionare hidraulica exista fereastra de vizitare similara cu cea de la frana.( dot 4 / dot 5.1) iar pentru ambreiaj-motor se poate sa fi facut referire la ceva de genul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 eu ma refeream la lichidul de ambreiaj ca la o "consumabila" sa zic,adica daca se verifica/schimba la un anumit timp .Deci, din cate am inteles e vb de ulei motor care include si cutia de viteze,ma refer acum la sv.. Mai greu cu mecanica,dar totul se invata... toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 am mai achizitionat niste "chestii" jenti Marchesini 17" aluminium swingarm Yamaha R6 99-02 etrier spate Brembo P32 2 pistoane setul de etrieri pentru fata nu il am inca, mai caut! insa vin si aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 pfuai, jentile sunt superbe. la ce pret le-ai luat? Si ce dimensiuni au? Ce latime ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 unii nu au ce face cu banii...desi probabil ca rezultatul va fi de invidiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 jentile sunt marimi standard: 3,5" x 17" fata 5,5" x 17" spate le-am gasit "second hand" (sunt nou noute, dar nu vin din magazin) la 600 euro. apoi am negociat totul la 525! la banii astia nu le-am putut lasa, un set nou costa aproape 2000 euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 noob question:din cate stiu sv-ul are ambreiaj umed,exista vreun indicator(in genul "gemuletului" de la ulei) unde sa poti vedea nivelul lichidului de ambreiaj? tot auzeam pe cinvea ca trebuie sa verifice nivelul lichidului de ambreiaj si ma intrebam cum se face asta.. toate cele bune Tu ai ambreiaj p cablu (shufa/ sarme otelite...cum vrei), nu uscat, nu hidraulic, asa ca nu te doare capu.... doar uleiul sa fie unde trebuie. La ducati monster de 600 e hidraulic sistemul, f prost(poate numai la ei), asa ca trage un ochi cand vezi un ducati sa vezi cum arata mecanismul! Cum a mai zis cineva mai devreme perge tot p lichid de frana, dot4, dot3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 aha deci, ideea e ca daca uleiul din motor+cutie e la nivel nu am ce sa verific in privinta ambreiajului... ms pt raspunsuri toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 aha deci, ideea e ca daca uleiul din motor+cutie e la nivel nu am ce sa verific in privinta ambreiajului... ms pt raspunsuri toate cele bune exact! Tu la a ta nu ai la vedere dekt un cablu un melc si o tija! restu i in cutie. Si baia e comuna.... asa ca ai prins ideea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Am si eu o intrebare pentru cei care au modelul S '99-'02 : cum vi se par farurile? Mie faza lunga mi se pare excelenta, dar cea scurta e o gluma tare proasta...Are al meu ceva sau asa e din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Becurile standard sunt un fel de candele ceva mai evoluate si yo tre sa schimb becu sau poate un update de far. But first... tre sa repar generatoru, ca fara ala ciuciu electricity. Sper sa reusesc saptamana asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Crezi ca un xenon ar fi suficient pe faza scurta sau mai bine schimb farul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 la xenon iti trebuie un regulator de tensiune sau ceva de genu asta... si s scumpe... Umbla c o lanterna n frunte. E nasol ca tre sa ncarci sistemu electric si din cate am inteles nu prea ar fi bine sa pui xenoane la motoarele care nu vin asa din fabrica. Plus ca tre sa ti faca mufare la baterie de la regulatoru ala, trebuie si el pozitionat undeva.... E mai complicat... Cred ca gesesti niste halogene mai ok. Dai un ban da crek vei fi multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.