aoleks Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 ba, gladius... insa ala nu e sv. e ceva motor de muieri! eu as fi continuat sv-ul, insa as fi schimbat cate ceva la el... mai ales la partea de suspensie si frane. ceva mai scump, da ai motor de motor! cat despre noi, eu ies pana ingheata sau pana ninge. cu aderenta totul e ok, nu e chiar asa de rau. eu sunt mai prost de felul meu, eu folosesc fiecare ocazie posibila (adica fiecare semafor) sa fac o frana de "urgenta". franez doar in ultimul moment, cat se poate de tare. fa asta de cateva ori iarna, ai sa fi surprins de cate kilograme de aderenta ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Am mers 4 ore la -10 grade fara manusi, nu-mi mai povesti cum e iarna ca stiu Gladius se vrea in continuare o motocicleta low budget. Asta inseamana ca suspensiile si franele.. mai bine te-ai lipsi de ele! Observ ca au ramas la aceleasi solutii tehnice. Furca normala, reglabila, discuri de 290 cu 2 pistonase, amortizor spate cu reglaj la arc, venit direct din epoca de piatra. As fi dat sincer inca 200 de euro in plus sa aiba furca upsd!! macar toate astea sunt compensate de motorul genial pe care il stim cu totii. Apropo, ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) de-aia am decis ca imi reconstruiesc sv-ul... fac din el ce nu va face suzuki niciodata!!! full ohlins, full brembo, marchesini, leovince... va dura cam un an jumate dar o sa fie calumea ! Editat Noiembrie 17, 2008 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 de-aia am decis ca imi reconstruiesc sv-ul... fac din el ce nu va face suzuki niciodata!!! full ohlins, full brembo, marchesini, leovince... va dura cam un an jumate dar o sa fie calumea ! Fara suparare dar Leo Vince intre delicatesele alea enumerate de tine este un Logan in showroom Mercedes. Eu zic virgula ca la o astfel de desfasurare de forte merita mobra o toba adevarata. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 si cine face tobe adevarate? akrapovic nici macar nu are tobe pentru sv-ul vechi. termignoni nu face nimic pentru sv. arrow au doua slip-ons amarate, nici macar nu poti sa pui 2 tobe pe un sv. laser nu face tobe calumea pentru sv-ul vechi (vreau totusi ceva diferit) deci ramane doar leovince. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Renegade Exhaust Vad ca au preturi ceva mai omenesti .. nu de alta dar pe vremea cand eu ma interesam de tobele lor costau mai mult decat am dat pe motocicleta (undeva pe la 1500 de lire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Se vinde. Asta nu inseamna ca o sa parasesc randurile SV-istilor prea mult timp, revin in maxim 2 ani , pana atunci enduro. Va salut!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) si cine face tobe adevarate? akrapovic nici macar nu are tobe pentru sv-ul vechi. termignoni nu face nimic pentru sv. arrow au doua slip-ons amarate, nici macar nu poti sa pui 2 tobe pe un sv. laser nu face tobe calumea pentru sv-ul vechi (vreau totusi ceva diferit) deci ramane doar leovince. Da YoShiMura ce are? Editat Noiembrie 18, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Renegade Exhaust Vad ca au preturi ceva mai omenesti .. nu de alta dar pe vremea cand eu ma interesam de tobele lor costau mai mult decat am dat pe motocicleta (undeva pe la 1500 de lire) pacat insa ca renegade nu mai exista ... @emppu: yoshimura e cool. problema e look-ul... nu are yoshimura tobe care sa imi placa. stiu ca suna tampit, dar cand reconstruiesti un sv, nu mai e de performanta. altfel incepeai cu un sv1000, sau altceva. e pur chestie de look. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Stie cineva unde se gaseste aripa spate pt sv 650 dupa 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Stie cineva unde se gaseste aripa spate pt sv 650 dupa 2003? Pe http://www.louis.de/ de exemplu.. Mai exista si ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) stie cineva daca sv-ul are intinzator de lant mecanic sau hidraulic?mi se pare ca se aude un tacanit oarecum usor in parte dreapta sus a motorului,mai ales parca atunci cand e motorul rece...si ma gandeam ca poate e slabit intinzatorul ...si totusi nu prea ar avea ce sa fie.., motorul avand doar 12mii km(luat de nou)... Editat Noiembrie 20, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 tacanitul ala e normal. ma rog, e "problema" cunoscuta la mai toate motoarele suzuki. nu e o problema dar incearca sa rezolvi treaba cat mai repede. intinzatorul e mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 nu stiu ce sa zic..o sa ma duc cu ea sa o "asculte" un mecanic..dupa ce m-am uitat un pic pe youtube si am vazut cam cum suna problema de care va zic....nu prea are legatura cu ce mi se pare mie ca se aude....cam asta am gasit pe youtube : -cam asa se aude cand e problema la valve... si asa "cam chain" : http://www.youtube.com/watch?v=WK6McIzVpL4...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uBb__oK4OcU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 tot una e. se aude in acelasi ritm ca si pistonii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 ma, nu stiu prea bine, dar sunt diferite. la mine de exemplu se aude ca in ultimul clip. problema : intinzator fata uzat. asa se intampla la sv, vtr pe fata unde nu-si face ungerea prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 enduro kid:mi se pare ca se aude totusi cam tare... de cat timp mergi cu zgomotul asa?la mine imi dau seama daca stau cu urechea la motor atent..si totusi cred ca mi se pare mie ca aud ceva ciudat..o sa incerc sa pun un filmulet zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu nu mai imi fac griji. circul de mii de kilometrii cu un motor care nu a avut absolut nici un fel de intretinere in afata de incalzire corespunzatoare, ulei si cauciucuri. 50000 kilometrii si merge ca tunu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 aoleks:nu a fost nevoie sa-i faci jocul supapelor pana acum?stiam ca se face la 24 mii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 ba, eu nu stiu... eu ma tot duc cu el. nu face probleme si in afara de cunoscutul zgomot gen "click click click" nu face absolut nimic. as schimba lantul... nu de mila, ci de frica sa nu se rupa hahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 (editat) Mergi si strangi din buci de fiecare data, speri sa nu se intample nimic. Am vorbit cu un mecanic despre aceasta mica problema. Poti sa mergi destul de mult, mii si mii de km, numai ca treaba devine din ce in ce mai stresanta, apoi o sa fii nevoit sa schimbi toata distributia.(daca e click click, cel mai probabil e uzat intinzatorul si joaca un pic lantul) E bine totusi un pic de grija. Eu mi-am luat intinzator, dar nu le-am montat, am bagat-o la iernat. Marea mea prostie a fost sa trag de ea in ture mari chiar daca era rece Treaba cu valvele, lanturile si toate cele nu se face la 50k ? sau am citit eu prost pe svrider ... Editat Noiembrie 22, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 reglarea supapelor se face la 24k,asa scrie in manual.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 bine, si in manual scrie ca rodajul se face incet, lin in 1000km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Daca are cineva nevoie de ceva piese de SV (modelul 99-02) sa-mi dea de stire.. A mea a intrat la dezmembrat in urma accidentului de anu' trecut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.