dihania Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 am incercat cu succes schimbarea treptelor fara ambreiaj, intra foarte fain la cutia de sv se pare. mai trebuie sa rafinez miscarile poate pun o intrebare tampita, nu stiu , dar trebuie sa aflu... de ce ai schimba vitezele fara ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Poate fi o provocare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 foarte ieftin fa-mi si mie legatura cu magazinul respectiv, sau spune-mi ce tip de yakko folosesti (exista mai multe tipuri de 10w40) ? sa schimbi bascula pentru ce? ce probleme dispar? am pierdut firul Scuze de intarziere, eu am folosit MVX 500 10W 40, intradevar este recomandat pentru tacheti hidraulici, dar nu are importanta. Eu merg putin mai tare, in ture inalte si destul de mult urban iar acest ulei este perfect pentru astfel de utilizari. Cu siguranta il gasesti si la voi in oras, poate chiar mai iaftin, nu este un produs rar. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salutare, E frun topic relativ la schimbarea tobei? Vreau sa pun un Leo Vince pe un Sv650 2008 si ma intreb daca trebuie facuta vreo remapare a injectiei? 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babicu Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 stie cineva cu se curata petele acelea de oxid ce apar pe aluminiu? in special de jante vorbesc, si nu cele de SV, care sunt vopsite. Si eu trebuie sa le curat. S-ar putea sa cumpar acest produs: http://www.valvoline.com.ro/default.asp?opt=prd&idp=83 Mai au si cei de pe lous ceva pt aluminiu. Daca incerci inaintea mea te rog sa imi spui si mie daca da rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 sistem full sau doar finala? la un sistem full e recomandat un alt filtru de aer (k&n, bmc) si o remapare pentru performanta si consum. la o finala nu e nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 sistem full sau doar finala? la un sistem full e recomandat un alt filtru de aer (k&n, bmc) si o remapare pentru performanta si consum. la o finala nu e nevoie! Doar finala! 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 N-am dat-o, nu cred ca se inghesuie romanii la SV-uri, am si scazut destul pretul. 2400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 romanii se inghesuie doar la vitezane 4 linie.poate peste cativa ani se va maturiza piata moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Mda, din nefericire daca nu are 100+ cai, si nu ajunge la 299 km/h nu prea se inghesuie tineretu. Bafta la vanzare, pana la urma tot se iveste careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Multam! Intradevar nu-i cine stie ce la performante, dar la capitolul fun mie mi se pare una dintre cele mai tari, si am reusit sa merg pe destule motociclede din clasa medie. Eu ma consider fericit pentru ca nu am inceput sa merg pe multi cilindrii, am avut si GS 500 si ala era criminal asa mic cum e el. Sa nu mai vorbesc despre capitolul buget, unde SV 650 se afla printre primele. Trag concluzia ca este dedicata celor care stiu din start ce vor. Editat Martie 6, 2009 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 p.s. Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Noul meu ochi si o intrebare, ca nu am rezolvat dpdv estetic problema cablurilor si balastului HIDului, cine si-a mai pus HID pe un model N, cum ati facut cu balastu' ca mie nu mi-au incaput in spatele farului nici batut si momentan le-am infasurat de jur-imprejurul farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Noul meu ochi si o intrebare, ca nu am rezolvat dpdv estetic problema cablurilor si balastului HIDului, cine si-a mai pus HID pe un model N, cum ati facut cu balastu' ca mie nu mi-au incaput in spatele farului nici batut si momentan le-am infasurat de jur-imprejurul farului. ce tare esti!eu l-am prins lipit cutia filtrului de aer, lateral stanga. initial il dusesem sub sa, dar din cauza de lipsa de instrumente de inmultit cabluri, l-am pus apoi acolo. ce nu mi-a iesit mie bine e faptul ca mufa originala a becului, aia cu 3 picioare, nu am mai reusit s-o bag in far si mi-a ramas afara. tu cum ai facut? vine unul cu o idee, altul cu alta, si uite asa facem o treaba buna. bag seama ca s-a topit zapada la brasov... greu de voi pe acolo cu motoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Stiti cumva daca o pompa de frana de la modelul N se potriveste si la S? Sau daca nu unde gasesc o pompa de frana care sa arate mai 'uman' decat cea originala (adica fara paharul ala de plastic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Stiti cumva daca o pompa de frana de la modelul N se potriveste si la S? Sau daca nu unde gasesc o pompa de frana care sa arate mai 'uman' decat cea originala (adica fara paharul ala de plastic). da se potriveste sau poti sa inlocuiesti paharul de plastic cu unul aftermarket care-i pe la vreo 60 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Ce tare, si eu in schimb mi-as dori un "pahar de plastic" cum au versiunile S decat cutiuta neagra ce se gaseste pe versiunea N. Chiar asa, nu am inteles niciodata de ce pe naked-uri sunt cutiile alea de plastic iar pe carenate sunt "pahare". Exista vreo motivatie anume? Sau doar design? In alta ordine de idei o intrebare de incepator : voi cum va spalati motocicletele? Stiu ca nu am voie sa dau cu jetul de apa direct pe motor. Dar ce inseamna "direct" pe motor ? Si apoi pe la aripi, roti, sa, ,sub sa, pot sa dau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 pe flanker il inteleg.....dar restul, nu stiu de ce va suparati asa tare din cazua faptului ca romanii nu cumpara sv-uri la greu. pentru mine a fost un factor important asta cand m-am decis sa-l cumpar ps: am fost sambata pe la un dealer suzuki de pe Timisoarei (Bucuresti), are si o spalatorie acolo, unde cel mai ieftin ulei 10w40 era un Ipone la 120ron bidon de 4L. in schimb filtre nu aveau decat originale: 50ron. sau mai e varianta cu cei de pe Viilor cu ''schimbul de 99 ron'', motorex itit baga.....parca. @babicu: n-am facut nicio mutare, inca, in privinta jantelor. te anunt cand se schimba ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) @anjin: te dai mai in spate 1,5m cand folosesti jetul de apa(daca o speli la spalatorie). problema cea mai repede vizibila o sa fie la radiator cand o sa'i strambi aripiorele daca foloesti incorect vap-ul. nu bagi jetul de jos in sus pe langa cadrul ca sa nu-ti ajunga umezeala in exces pe instalatie, airbox, carburatoare etc. nu dai apa rece pe motorul/galerie/evacuare/ fierbinti si tot asa. Editat Martie 9, 2009 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Salut! Azi am iesit cu motorul prima data dupa accidentul cu cainele ... ce sa mai zic....abia schimb vitezele din cauza gleznei care inca ma supara...dar senzatia per total pare cel mai bun medicament Incerc sa pun si o poza cu mica bijuterie, asa cum arata acum cu noua vopsea. BTW...daca vrea cinva sa faca schimb de la frana cu rezrvor metalic la frana cu pahar, sunt deschis la oferte . Editat Martie 9, 2009 de radu.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Super. Ma enervati ! eu peste doua saptamani ma duc sa o scot . . @Radu.o : cat te-a ajuns vopsitul ? (preparare,vopsea) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Vopseaua + restul materialelor au costat aproape 300 RON, si mesterul m-a taxat cu 250 EUR (dar au mai fost destule alte chestii de facut pe langa vopsit) - doar pentru vopsit ar fi fost cam 150. La cum arata, eu cred ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) WAW...arata foarte bine .sa ai grija de ea...si sa te faci bine. in week-end o aduc si eu pe a mea. abia astept. Editat Martie 9, 2009 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Eu ma gandeam sa o spal la tara unde am pompa si furtun. Ca sa nu ma bazez pe "maestria" baietilor de la spalatoriile noastre. Insa ar fi o problema... apa de la pompa e... rece. Cu ce dauneaza daca o spal cu apa rece? ( si sa zicem ca toba e inca fierbinte/calda de la ultima tura?) Din ce am citit la radiator nu trebuie sa dau deloc cu jetul de apa, corect? Din pacate la SV-uri ajunge f mult noroi pe radiatoare datorita aripei foarte scurta din fata. E ok daca sterg namolul ala cu o carpa umeda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Eu ma gandeam sa o spal la tara unde am pompa si furtun. Ca sa nu ma bazez pe "maestria" baietilor de la spalatoriile noastre. Insa ar fi o problema... apa de la pompa e... rece. Cu ce dauneaza daca o spal cu apa rece? ( si sa zicem ca toba e inca fierbinte/calda de la ultima tura?) Din ce am citit la radiator nu trebuie sa dau deloc cu jetul de apa, corect? Din pacate la SV-uri ajunge f mult noroi pe radiatoare datorita aripei foarte scurta din fata. E ok daca sterg namolul ala cu o carpa umeda? din cate stiu eu tu parca stai pe la titan, nu?iti pot recomanda o spalatorie unde ma duc eu , este pe sos iancului aproape de mcdonald's. au niste porti mari si galbene. baietii de acolo stiu ce fac, eu nu am avut niciodata probleme. sau poti sa te duci la motorteam, la spalatoria de acolo , daca ai chef si de putina plimbare. Editat Martie 9, 2009 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.