satori Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Exista un topic special pentru noul Hornet? Dupa un accident care m-a lasat fara F4i-ul din dotare, as vrea sa cumpar un Hornet din acesta nou si as vrea sa stiu pareri despre el, eventual o comparatie ca ciclistica, modul cum se simte puterea si frane cu F4i. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Oameni buni, cum pegatiti voi Hornetu de iarna? Please lamuriti-ma si pe mine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 sa puna careva va rog o poza cu tricoul care s-a ales...ca nu prea inteleg care e....cel care s-a discutat acu` o luna si ceva pe forum...cu sigla cu viespea si hornet riders club....sau despre ce tricou e vorba de fapt??? Am vazut ca sunt puse si tricouri albastre, deci pina la urma cate culori se vor face? Alb/negru/albastru? AAAAA.....Chiar....cum naiba le facem pana la urma???? Exista un topic special pentru noul Hornet?Dupa un accident care m-a lasat fara F4i-ul din dotare, as vrea sa cumpar un Hornet din acesta nou si as vrea sa stiu pareri despre el, eventual o comparatie ca ciclistica, modul cum se simte puterea si frane cu F4i. Multumesc pentru ajutor. Vorbeste cu cristigh... Oameni buni, cum pegatiti voi Hornetu de iarna? Please lamuriti-ma si pe mine.Multumesc Uite asa: In primul rand scoate-i bateria......dupa aia unge-i bine de tot lantul....aaaa....si dupa aia daca te mananca in c.r ca pe mine sau george si tot ai dat jos bateria....da-i jos si coditza....si daca tot ai dat-o pe aia jos, ce dreaq sa mai faci cu toba asa ca o dai si pe aia jos....si...TE APUCI DE MODIFICAT!!!!.... SPOR! Acum serios vezi ca sunt cateva topicuri cu instructiuni detaliate despre ce si cum cu mobra iarna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Oameni buni, cum pegatiti voi Hornetu de iarna? Please lamuriti-ma si pe mine.Multumesc Eu de exemplu ung lantul, scot bateria, fac plinul si cam atat. Anul asta in primavara a pornit dupa vreo 2 chei fara probleme. Unii mai pun si ceva substante/aditivi in benzina din diverse considerente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Bateria la caldurica, o incarcam din cand in cand, verificam sa avem antigel si nu cam apa si cam atata. Aaaaa stiu, cumparam iarna ce avem nevoie pt primavara caciuciuce, chestii pe care nu ne induram sa dam baniii vara, d-astea. Deci nu mi-ati raspuns la intrebarea cu tricoul. Ce sigla ce culoarea sun t masuri barbatesti sau si si pentru ca un s de la barbati nu e totuna cu u s de la femei. Va dati seama daca vreti un pret bun pt serigrafie trebuie ac sigla si eventual ac culoare de tricou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) AAAAA.....Chiar....cum naiba le facem pana la urma???? Vorbeste cu cristigh.. Uite asa: In primul rand scoate-i bateria......dupa aia unge-i bine de tot lantul....aaaa....si dupa aia daca te mananca in c.r ca pe mine sau george si tot ai dat jos bateria....da-i jos si coditza....si daca tot ai dat-o pe aia jos, ce dreaq sa mai faci cu toba asa ca o dai si pe aia jos....si...TE APUCI DE MODIFICAT!!!!.... SPOR! Acum serios vezi ca sunt cateva topicuri cu instructiuni detaliate despre ce si cum cu mobra iarna.... dai jos bateria,ungi lantu,ca idee pui benzina sa fie acolo....verifici antigelu`..cum zicea si irina....si pui o patura pe ea.. .....ahaaaaa,si cum zice sorin..daca tot dai jost bateria,da jos mai multe..si modifica-leeeeeee ps:@sorin...maestreeeee,mobra mea e mai naked ca si a ta ..da jos si restu si baga material Editat Octombrie 26, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Mie mi-a zis un tip ca e bine sa imi cumpar standuri (sau cum se numesc alea pe care ridici motorul, daca nu ai cric central) ca cica nu e bine sa stea pe cricul lateral pt ca se strica cauciucurile etc... acum nustiu ce sa zic... cred ca ies mai ieftin daca o mai imping inainte si inapoi putin . Voi ati auzit de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Eu oricum imi iau cauciucuri noi in primavara deci nu-mi bat capul. Plus ca nici n-as avea unde sa tin standerul ala, abia am unde sa tin motorul. Decat sa dai banii pe unul improvizeaza cu caramizi, sau altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Mie mi-a zis un tip ca e bine sa imi cumpar standuri (sau cum se numesc alea pe care ridici motorul, daca nu ai cric central) ca cica nu e bine sa stea pe cricul lateral pt ca se strica cauciucurile etc... acum nustiu ce sa zic... cred ca ies mai ieftin daca o mai imping inainte si inapoi putin . Voi ati auzit de asa ceva? eu am tinut iarna trecutra motoreta pe cricul lateral....a stat 3 luni......in primavara nu avea absolut nimic,e drepot ca si guma era SH.dar de acum inainte primeste gume noi in fiecare primavara,deci vorba lui danny nt,ce mai conteaza? ...si iesi mai ieftin daca improvizezi cu niste lemne,cauciucuri de masina puse dedesubt..treburi tipic romanesti ...niste standere chiar merita,parerea mea...dar nu e musai.se poate si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 eu am tinut iarna trecutra motoreta pe cricul lateral....a stat 3 luni......in primavara nu avea absolut nimic,e drepot ca si guma era SH.dar de acum inainte primeste gume noi in fiecare primavara,deci vorba lui danny nt,ce mai conteaza? ...si iesi mai ieftin daca improvizezi cu niste lemne,cauciucuri de masina puse dedesubt..treburi tipic romanesti ...niste standere chiar merita,parerea mea...dar nu e musai.se poate si fara Pai si imi recomanzi si mie vreun magazin unde au la preturi mai ok? ca pana la urma e o teava indoita (am observat ca la moto totul e fff scump si nejustificat.. adica o oglinda obisnuita (deaia de plastic noname) e 3-4 mil... cat e o oglinda de masina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 eu am luat un stander de pe louis cu vreo 30 de euroi si e cam varza ...dar cu vreo 2-3 ciocane si mici reglaje tipice 'romanesti' merge, este bun pt uns lantul si pt iernat ; iar de desfacut , hmmm ...aaa ...inca nu ma indur sa o fac lego si sa o modific ....inca este cald afara si mai fac niste ture cu ea P.S. sambata am bagat un traseu scurt : buc-brasov-cheia-valeni-buc si pt prima oara am scos un consum de criza: 5,2 L/100km buc - brasov cu maxim 6000 rpm si culmea 4,8 pe traseul brasov-valeni unde am mers in vreo 8-10.000 rpm ...cred ca pe cheia a mers si mobra mea in toate cele 4 bujii ca de obicei cam merge in 3 Mesaj completat Pai si imi recomanzi si mie vreun magazin unde au la preturi mai ok? ca pana la urma e o teava indoita (am observat ca la moto totul e fff scump si nejustificat.. adica o oglinda obisnuita (deaia de plastic noname) e 3-4 mil... cat e o oglinda de masina) baga un ochi aici ca au vreo 3 modele de standere pe stoc : click Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Pai si imi recomanzi si mie vreun magazin unde au la preturi mai ok? ca pana la urma e o teava indoita (am observat ca la moto totul e fff scump si nejustificat.. adica o oglinda obisnuita (deaia de plastic noname) e 3-4 mil... cat e o oglinda de masina) sunt pe louis...dar faza e ca daca nu vrei sa iti stea nici fata nici spatele pe jos,tre sa iei doua cricuri plus un adaptor pt roata fata.din cate stu eu...si deci vei iesi cu mai mult de 30 de euro.....cum ziceam mai sus,merita,dar nu e musai...tocmai de aia nu cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) (am observat ca la moto totul e fff scump si nejustificat.. adica o oglinda obisnuita (deaia de plastic noname) e 3-4 mil... cat e o oglinda de masina) Nu ai observat bine. Oglinzile de pe hornetul meu le-am luat pe la vreo 15 euro si sunt cam ca alea originale. Daca vrei ceva carbon cu nu stiu ce posibil sa te duca in 4 milioane. Gumele sunt mai scumpe decat la masina (si consumabilele le schimbam mai des ). Dar per ansamblu eu zic ca intretinerea motorului e mai ieftina decat a unei masini, plus consumul in anumite conditii . Bine eu sunt subiectiv ca n-am masina Editat Octombrie 27, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 dai jos bateria,ungi lantu,ca idee pui benzina sa fie acolo....verifici antigelu`..cum zicea si irina....si pui o patura pe ea.. .....ahaaaaa,si cum zice sorin..daca tot dai jost bateria,da jos mai multe..si modifica-leeeeeee ps:@sorin...maestreeeee,mobra mea e mai naked ca si a ta ..da jos si restu si baga material iti inchipui ca dupa cateva beri sambata atat am apucat sa fac , nu?.....stii tu mai bine.... Mie mi-a zis un tip ca e bine sa imi cumpar standuri (sau cum se numesc alea pe care ridici motorul, daca nu ai cric central) ca cica nu e bine sa stea pe cricul lateral pt ca se strica cauciucurile etc... acum nustiu ce sa zic... cred ca ies mai ieftin daca o mai imping inainte si inapoi putin . Voi ati auzit de asa ceva? Ideea mare este aceea ca daca o bucata de cauciuc sta pe apa care ingheata sau pe zapada sau pe ciment rece , ii strica proprietatile....de aia e recomandat sa stea suspendat....daca in schimb costul unui stander ti se pare prea mare (asa mi s-a parut si mie asa ca in jumatate de ora cu 2 bucati de fier un aparat de sudura, un pic de indemanare si ajutorul unui prieten am facut unul) poti sa pui o scandura de lemn mai groasa sub cauciucuri a.i. sa nu ajunga umezeala la ele. Eu asta am facut acum cativa ani cu vechea mobra din dotare si nu au avut nimic cauciucurile desi toata iarna a stat afara in zapada doar cu diste huse pe ea....dar nu uita de baterie - musai la cald, lant - musai uns, antigel si benzina.....spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 A fist careva la Serres la cursa de nakeduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 A fist careva la Serres la cursa de nakeduri? nuuuuuuuuu......futui...cine are bani de mers? ..dar la anu` cu putin noroc poate ne bagam pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 nuuuuuuuuu......futui...cine are bani de mers? ..dar la anu` cu putin noroc poate ne bagam pe pista mda....asta-i musai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 nu exista un topic special pt nou hornet. mai mult se discuta pe la intalniri. eu am modelul 2007 si sunt f multumit de el. asta e parerea mea, nu si a celorlalti cu hornete precedente. cam toti izc ca merge mai bine carburatia. eu consider ca e mult mai manevrabil modelul nou. trebui eoricum sa o incerci. inscrie-te la un test drive la honda:) Exista un topic special pentru noul Hornet?Dupa un accident care m-a lasat fara F4i-ul din dotare, as vrea sa cumpar un Hornet din acesta nou si as vrea sa stiu pareri despre el, eventual o comparatie ca ciclistica, modul cum se simte puterea si frane cu F4i. Multumesc pentru ajutor. despre tricouuuuuuuri vedeti attach-ul. Template_tricou.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Mai am o nedumerire in legatura cu numerele. Ce fel de marimi vor fi? Pentru fete ce numere ar fi potrivite? A probat cineva un tricou sa putem aprecia? Tricouri_2__1.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Foarte fain tricoul Cristi. La ce pret ar ajunge bucata? Codruta intreaba: exista si varianta de dama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Pentru Hornetul nou unde gasesc filtru de aer mai acceptabil....in afara de K&N? La cati km se schimba? Filtrul de ulei Champion de la Louis (10050446) e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Lista de tricouri a fost updatata. Tricouri_v2.2.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Sunt trecut si eu in lista, si pana acum sunt 21 de bucati Tricouri_v2.2.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Lista de tricouri a fost updatata. XS - ul e pentru tine si L - ul pentru Codruta....nu?.... .... P.S. Am si eu voie la un off-topic mic acolo, da? Si ca sa nu fiu off de tot : am vazut pe viu tricoul lui Cristi si arata belea (chiar daca era asortat cu un deget in ghips ). Le putem face si asa. Cat despre pret , din cate am inteles depinde de 2 lucruri : 1. Calitatea tricoului si 2. Tipul de imprimare - am inteles ca si aici difera mult pretul in functie de procedura - cea mai "longeviva" (si impracticabila din nefericire) fiind broderia bunicii . . Cine cunoaste oameni care se ocupa cu asa ceva poate afla mai multe detalii. Personal mi-as dori ceva mai de calitate dar ma supun alegerii majoritatii. Am avut experienta cu tricourile "Motociclistii exista in trafic" si din nefericire dupa prima spalare aratau ca naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) XS - ul e pentru tine si L - ul pentru Codruta....nu?.... .... P.S. Am si eu voie la un off-topic mic acolo, da? Si ca sa nu fiu off de tot : am vazut pe viu tricoul lui Cristi si arata belea (chiar daca era asortat cu un deget in ghips ). Le putem face si asa. Cat despre pret , din cate am inteles depinde de 2 lucruri : 1. Calitatea tricoului si 2. Tipul de imprimare - am inteles ca si aici difera mult pretul in functie de procedura - cea mai "longeviva" (si impracticabila din nefericire) fiind broderia bunicii . . Cine cunoaste oameni care se ocupa cu asa ceva poate afla mai multe detalii. Personal mi-as dori ceva mai de calitate dar ma supun alegerii majoritatii. Am avut experienta cu tricourile "Motociclistii exista in trafic" si din nefericire dupa prima spalare aratau ca naiba. in primul rand intrebare....eu m-am trecut cred ca de 3 ori pana acuma...si am tot fost sters...daca are careva chef de glume,nu sunt bune deloc....in al doilea rand,intrebare.....sigla cu viespea nu mai apare? Tricouri_v2.2_2.doc Editat Octombrie 27, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.