Vizitator george05 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Merci mult , excelente exemplare @George... n'o ard eu cu scărița pe jos dar nici nu îmi place să am un gând care să îmi spună dacă te apleci mai mult agați cu toba aÂşa că rog pe Adduta Âşi Sorin să ne lămurească dacă au probleme pe curbe. sorin128 nu are probleme asta iti spun si eu ..cat despre addutza,nu stiu....sa ne zica ea daca e problema(desi dupa ochiul meu as inclina sa cred ca s-ar putea intampla ceva cu toba cand esti pe curba)....eu tocmai de aceea am pus-o in spatele scaritei pilot Mesaj completat Salutare tuturor, vreau si eu o horneta, model 2007.Am cateva intrebari : la drum intins, si lung - 3-400km, presupunand ca am gemulet, e o problema vantul? (sa zic max 130km/h) Vad ca sunt cam rare astea 2007,,,sau nu le vand oamenii... Si daca aveti sa-mi faceti o oferta, cu atat mai bine. Si inca ceva..am inteles ca in BUc sunt niste dealeri Honda, care se ocupa si cu moto SH.Imi surade ideea de a cumpara moto de la un dealer... Numai bine! si multumesc anticipat. baga un ochi cu cateva pagini in urma,sunt doua oferte pentru hornete aproape noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 sorin128 nu are probleme asta iti spun si eu .. ...am eu alte probleme dar pe asta intr-adevar nu o am..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 ...am eu alte probleme dar pe asta intr-adevar nu o am..... off-topic:asta e inceputul vindecarii:sa recunosti ca ai probleme on-topic:sunt curios oare de ce vrem unii dintre noi toba jos la scarita si de ce facem tunning in loc sa luam un hornet mai nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 salut numele meu este serban si sunt posesorul hornetului , addutza e prietena mea care are id pana in momnetul de fatza nu am atins niciodata cu toba ( poate nu ma inclin destul pe curbe poate sa fie si asta de vina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Dezmembrez motor de Hornet 2002. Detalii la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 cum scot rezervorul de pe Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) inca o data merci de raspunsuri sunt curios oare de ce vrem unii dintre noi toba jos la scarita si de ce facem tunning in loc sa luam un hornet mai nou? principalul motiv cred ca ar fi de natura financiara si culmea unii dintre noi sunt si bugetari, nu hornet mai nou pt ca in opinia mea, erotic vorbind... motocicleta perfecta trebuie sa aibe farul rotund si 2 esapamente laterale (exceptie z100 ... bine hai si 750) si cum 2 esapamente nu cred ca ar da bine pe un hornet '99.... varianta optima ar fi fost o toba de cbr -dar e mare cat una de tir deci a picat ... poate de la cbf dar nu cred pt ca este proiectata pt putere mai mica si asa ca raman la ideea una bucata toba scurta eventual profil triunghiular care nici nu'mi topeste bagajele textile ... cam asta ar fi ah exact cbf urile cum se apleaca ... cred ca asa o sa si iasa in final ca un cbf 600 Mesaj completat cum scot rezervorul de pe Hornet? ce model!? Editat Iunie 22, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 cum scot rezervorul de pe Hornet? dai jos saua,ai un surub cu contra-piulitza...desfaci ala.....apoi ridici usor si dai jos furtunele de alimentare(2 la numar) din partea stanga.....apoi tragi usir de rezervor,cu el putin ridicat din partea dinspre pilot,si abracadabdra Mesaj completat inca o data merci de raspunsuri principalul motiv cred ca ar fi de natura financiara si culmea unii dintre noi sunt si bugetari, nu hornet mai nou pt ca in opinia mea, erotic vorbind... motocicleta perfecta trebuie sa aibe farul rotund si 2 esapamente laterale (exceptie z100 ... bine hai si 750) si cum 2 esapamente nu cred ca ar da bine pe un hornet '99.... varianta optima ar fi fost o toba de cbr -dar e mare cat una de tir deci a picat ... poate de la cbf dar nu cred pt ca este proiectata pt putere mai mica si asa ca raman la ideea una bucata toba scurta eventual profil triunghiular care nici nu'mi topeste bagajele textile ... cam asta ar fi ah exact cbf urile cum se apleaca ... cred ca asa o sa si iasa in final ca un cbf 600 Mesaj completat si eu sunt in gasca de vispari care pun toba jos la scarita(plus multe altele) din simplul motiv ca atata de tare m-am indragostit de modelul meu an 2000,incat mai bine il schimb radical anual decat sa iau unul nou(se exclude cb1000r care intr-o buna zi va poposi la mine in garaj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salutare! Ma primiti si pe mine in stup?Mi-am luat viespea saptamana trecuta , dar fiind o insecta de grup se simte foarte singura fara suratele ei bazaitoare . GOOD TO BE HERE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (se exclude cb1000r care intr-o buna zi va poposi la mine in garaj ) Me first Acum sunt in asteptarea banilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 se exclude cb1000r care intr-o buna zi va poposi la mine in garaj ) Me first Acum sunt in asteptarea banilor Tradatorilor! Rusinica, tradati Stupul! E si pe mine ma bate un gand de schimbare, dar poate la iarna/la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Adica ceva de genul ?: totusi eu o vad mai sexosa cu ea sus,adica asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 totusi eu o vad mai sexosa cu ea sus,adica asa Doamne codita asta....ma omoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Doamne codita asta....ma omoara Ravenitza, daca stiam ca esti prin zona imi faceam manerele negre din paint ,inainte de a posta poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Ravenitza, daca stiam ca esti prin zona imi faceam manerele negre din paint ,inainte de a posta poza ...eee...nu zic nimic de mansoane pana nu le schimb si eu pe ale mele! Sau mai bine: dau la schimb mansoane incalzite pe mansoane normale, simple!!! SERIOS!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JerYco Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salutare, un sfat de unde as putea gasi un releu de incarcare pentru un 2002? poate are cineva unul in plus Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 dai jos saua,ai un surub cu contra-piulitza...desfaci ala.....apoi ridici usor si dai jos furtunele de alimentare(2 la numar) din partea stanga.....apoi tragi usir de rezervor,cu el putin ridicat din partea dinspre pilot,si abracadabdra Mesaj completat si eu sunt in gasca de vispari care pun toba jos la scarita(plus multe altele) din simplul motiv ca atata de tare m-am indragostit de modelul meu an 2000,incat mai bine il schimb radical anual decat sa iau unul nou(se exclude cb1000r care intr-o buna zi va poposi la mine in garaj ) am reusit ms oricum mi-era frica de furtunele alea si nu stiam de ce nu vine tank-ul ... sunt fff scurte si incordate si tin rezervorul de ai impresia ca mai are ceva surub care tine ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 totusi eu o vad mai sexosa cu ea sus,adica asa La mine parca e prea sus , oare merge s-o dau mai jos un pic..voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 cum scot rezervorul de pe Hornet? 1998-2006 : cum zicea George mai sus....daca iti trebuie da un add pe yms si iti trimit manualul de reparatii.... Salutare! Ma primiti si pe mine in stup?Mi-am luat viespea saptamana trecuta , dar fiind o insecta de grup se simte foarte singura fara suratele ei bazaitoare . GOOD TO BE HERE! Cum sa nu....joi te asteptam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Mersi frumos. Ce ulei imi recomendati ce brand si ce vascozitate? 10.50, 10.40 , Motul, Mobil1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Mersi frumos. Ce ulei imi recomendati ce brand si ce vascozitate? 10.50, 10.40 , Motul, Mobil1? Bardahl. P.s. : Mai muncim si noi ceva azi sau stam doar pe forum?.... : 3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users) 3 Members: sorin128, arycy, darkbay aaaaa......stai ca mai lipsea cineva intr-adevar....... 5 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users) 4 Members: sorin128, Nyt, arycy, darkbay Editat Iunie 23, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Baga un 10W40 ! Ca marca mai putin important ! Poti sa bagi ce baga batranu,Bardahl sau Motul sau...sau ...etc ! Mi-as ,m-a prins in flagrant ! Ia de pune mana si munceste batrane,nu mai sta sa dai refresh la forum din 5 in 5 secunde ! Editat Iunie 23, 2010 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) La mine parca e prea sus , oare merge s-o dau mai jos un pic..voi ce spuneti? da man,merge sub coditza,la nivel....iti spn sigur ca toba aia a plecat de pe motorul meu si era pusa perfect la nivel...doar ca marius a dus-o la ceva "super-meseriasi" si a iesit ce a iesit ....o sa pun o poza cand o sa ma lase megaforumul asta Editat Iunie 23, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Pai si pana la urma 10w50? sau 10w40? Care e diferenta intre ele ? 10w50 e pentru temperaturi mai mari daca nu ma insel . Multumesc pentru raspuns Nyt,sorin128,george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Pai si pana la urma 10w50? sau 10w40? Care e diferenta intre ele ? 10w50 e pentru temperaturi mai mari daca nu ma insel . Multumesc pentru raspuns Nyt,sorin128,george05 yes yes....nu te inseli.eu recomand bardahl 10w50 pentru ca doar de asta folosesc de aproape 2 ani(il si comercializez) si sunt super incanatat.chiar si pe temperturi f mari si in regim de forja isi face treaba extraordinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.