Chivu Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 preferabil noi 120 cu 180 sa se potriveasca cu strazile noastre prafuite si cu transee prin ele cat mai stradale deci imi recomanzi o marca un model anume multumesc pt mesaj stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ? Nu vreau sa par lipsit de respect dar pentru acest gen de discutii exista PM. Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri. Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO). Editat Martie 14, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri. Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO). Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu. Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat". O sa vad maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune Brembo e ok - ferodo nu (feed-backuri primite de la amici). Personal : SBS sinterizate : isi fac treaba admirabil pe in regim sport touring. Singurul minus : primele sute de km cu ele iti scartaie la viteze foarte mici (<15 km/h). Spor la cumparaturi! Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu. Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat". O sa vad maine. Sa mergi la service e cel mai bun lucru pe care il puteai face ! Ma bucur ca s-a rezolvat. Drumuri bune sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune care e prietenul ala care ti-a recomandat ferodo carbon? brembo,sbs,carbon lorraine....astea sunt treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 nissin ???? pune ti va rog un magazin online d unde le cumparati ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) gume sh si noi , am luat un michelin pe 120/70 sh. chiar azi la 30 E pe alese aici si vara trecuta am luat kit de lant .... zona Liberty mall vis a vis de treaba cu bujiile , daca le da jos si le curata e un + apoi sa lase o noapte motorul fara bujii ca sa se evapore umiditatea din interior ( poate a adunat condens ) 2 verifica puterea bateriei , eventual pusa pe redresor .... mie nu imi pornea ca nu avea scanteie puternica ! acum rage De la baiatul asta Remus am luat si eu un Michelin PP 2CT anu trecut pt fata. Avea cauciucuri relativ noute, asta ptr cine agreeaza Sh-uri. Imi iau unu si pt spate tot de la el. Editat Martie 15, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Brembo e ok - ferodo nu (feed-backuri primite de la amici). Personal : SBS sinterizate : isi fac treaba admirabil pe in regim sport touring. Singurul minus : primele sute de km cu ele iti scartaie la viteze foarte mici (<15 km/h). Spor la cumparaturi! sbs-uri am acum si le am de vreo 4000 de km ... si scartaie cumplit ..cand le-am pus au fost ok .. dupa vreo 100 de km au inceput sa scartaie... si din ce in ce mai rau .. le urasc nici rata daca mergeam nu facea asa ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Curata-ti pistonasele. Nu e ok sa iti scartaie dupa atatia kilometri. Ce patesti tu nu cred sa aiba legatura cu producatorul placutelor. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 sau incearca sa-ti cureti discurile cu spray d-ala... la mine a avut efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Pentru scârțâială e o vaselină specială, rezistentă la temperaturi înalte, ce se dă pe exteriorul plăcuțelor acolo unde fac contact cu pistonașele, acela fiind și locul unde se produce scârțâiala. Se găsește pe louis. S-a mai discutat despre asta la aria service. Editat Martie 15, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 pfff...cati oameni atatea pareri .. o sa schimb placutele si o sa curat si ce e de curatat .. ca vine sezonul si trebe sa fie in forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 daca are cineva partea din fata pentru hornet 2008 de vanzare sunt interesat sa cumpar( furca, roata, far, etc) piesele pot avea si mici imperfectiunisau avarii, numai sa fie reparabile. 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 pfff...cati oameni atatea pareri .. o sa schimb placutele si o sa curat si ce e de curatat .. ca vine sezonul si trebe sa fie in forma pai dom`soara...nu sunt multe pareri,sunt doar 2 de la cativa oameni.cat despre placute...iti garantez cum iti ziceam si aseara,ca nu e din cauza lor.iar la 4k km placutele alea inca mai duc lejer cel putin tot atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B-46-ANK Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 N-am mai citit chiar tot, dar care a-ti iesit cu "viespilii" zilele astea? ca daca e cum am auzit si-n weekend sunt macar in jur de 20 de grade celsius n-am cum sa nu-mi scot tiganca la o tura. Ar fi si pacat sa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) eu placute o sa pun cele mai ieftine gasite , ca nu e asa mare nenorocire ca face ca o masina RATB cand franez , numa' sa vedeti cum sperii pietonii Editat Martie 15, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 eu placute o sa pun cele mai ieftine gasite , ca nu e asa mare nenorocire ca face ca o masina RATB cand franez , numa' sa vedeti cum sperii pietonii nu pretul lor le face sa scartaie...eu personal nu as mai lua nicodata cele mai ieftine placute sub nici o forma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) nu pretul lor le face sa scartaie...eu personal nu as mai lua nicodata cele mai ieftine placute sub nici o forma! cand mergeam pe monster mai atingeam pedala de frana involuntar ( eu fiind mai inalt pentru pozitia monsterului ) si schimbam chiar si 2 seturi pe sezon ....... am cautat o pozitie lejera ca sa nu mai tin piciorul pe frana ( asa ca ori tineam jumatatea talpii pe scarita ca sa nu ajung la pedala ori tinem varful piciorului sub pedala ) , dupa o vreme m-am obisnuit sa ma folosesc tot mai rar frana si sa ma folosesc mai mult de cea de motor asa ca daca nu sare ferdo-ul de pe ele sunt bune ... tin sa punctez ca e o opinie personala si nu o recomandare pentru ceilalti , asta tine doar de obisnuinta mea si stilul meu de condus .... Editat Martie 16, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 cand mergeam pe monster mai atingeam pedala de frana involuntar ( eu fiind mai inalt pentru pozitia monsterului ) si schimbam chiar si 2 seturi pe sezon ....... am cautat o pozitie lejera ca sa nu mai tin piciorul pe frana ( asa ca ori tineam jumatatea talpii pe scarita ca sa nu ajung la pedala ori tinem varful piciorului sub pedala ) , dupa o vreme m-am obisnuit sa ma folosesc tot mai rar frana si sa ma folosesc mai mult de cea de motor asa ca daca nu sare ferdo-ul de pe ele sunt bune ... tin sa punctez ca e o opinie personala si nu o recomandare pentru ceilalti , asta tine doar de obisnuinta mea si stilul meu de condus .... pozitie gresita a piciorului pe scarita(adica "ratusca") nu e tocmai indicata(si n-are legatura cu inaltimea rider-ului)...sub pedala sa tii varful piciorului mi se pare inconstienta deja,sincer.cat despre marca si modelul franelor,e totusi vorba de siguranta ta(alaturi de gume) si personal zic ca nu merita sa faci economii cand vine vb de placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Va salut,aveti idee unde gasesc niste piese pt un hornet 2009?am nevoie de rezervor sau reparat,scarita dreapta si coverul de la bord.eventual si toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Va salut,aveti idee unde gasesc niste piese pt un hornet 2009?am nevoie de rezervor sau reparat,scarita dreapta si coverul de la bord.eventual si toba cumva se potriveste asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Scartaitul se produce datorita unui contact imperfect intre placuta si disc. Astfel pentru prevenirea scartaitului este recomandat, cum dealtfel recomanda si toti producatorii de placute, sa faceti un RODAJ al placutelor noi. Primii 200 km, franati mai des, progresiv incet spre tare niciodata violent. Astfel veti asigura o tocire uniforma a placutei si o potrivire cat mai perfecta cu discul de frana ... care, chiar daca PARE ca se ating perfect, exista numeroase asperitati si zone unde nu au contact (de aici si scartaitul). A doua recomandare este sa curatati de doua ori pe an discul de frana si tot angrenajul de etrieri placute. Acolo se aduna inevitabil praf, care in timp, la o folosire inconstanta a motocicletei, duce la crearea de santuri pe disc de unde va rezulta pe termen lung scartait (indiferent de tipul de placuta folosit). A treia remarca este ca discul de frana iremediabil imbatraneste si formeaza in timp unele deformari si santuri, unele microscopice. Un disc vechi si deteriorat va reduce eficienta franarii mai presus de un posibil, dar nu obligatoriu, scartait. Rezumat: faceti rodajul placutelor si macar odata pe an curatati discul si etrierii. PS - calitatea placutelor conteaza ... deasemeni feedback-ul este diferit de la placuta la placuta, unele mai moi altele mai tari, organice sau sintetice. Nu va grabiti sa criticati o placuta doar pentru ca nu sunteti voi obisnuiti cu compozitia respectiva. Si preferabil este sa cumparati cea mai ieftina placuta de firma decat un no-name oricat de rezonabil ar fi pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Nu se potrivește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.