Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ?

Nu vreau sa par lipsit de respect dar pentru acest gen de discutii exista PM.

 

 

Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri.

Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO).

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri.

Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO).

 

Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu.

Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat".

O sa vad maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune :D

Brembo e ok - ferodo nu (feed-backuri primite de la amici). Personal : SBS sinterizate : isi fac treaba admirabil pe in regim sport touring. Singurul minus : primele sute de km cu ele iti scartaie la viteze foarte mici (<15 km/h).

Spor la cumparaturi!

 

Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu.

Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat".

O sa vad maine.

Sa mergi la service e cel mai bun lucru pe care il puteai face ! Ma bucur ca s-a rezolvat. Drumuri bune sa ai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune :D

care e prietenul ala care ti-a recomandat ferodo carbon? :bounce: brembo,sbs,carbon lorraine....astea sunt treaba buna :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gume sh si noi , am luat un michelin pe 120/70 sh. chiar azi la 30 E pe alese aici si vara trecuta am luat kit de lant .... zona Liberty mall

 

vis a vis de treaba cu bujiile , daca le da jos si le curata e un + apoi sa lase o noapte motorul fara bujii ca sa se evapore umiditatea din interior ( poate a adunat condens )

2 verifica puterea bateriei , eventual pusa pe redresor .... mie nu imi pornea ca nu avea scanteie puternica ! acum rage :bounce:

 

De la baiatul asta Remus am luat si eu un Michelin PP 2CT anu trecut pt fata. Avea cauciucuri relativ noute, asta ptr cine agreeaza Sh-uri.

Imi iau unu si pt spate tot de la el.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo e ok - ferodo nu (feed-backuri primite de la amici). Personal : SBS sinterizate : isi fac treaba admirabil pe in regim sport touring. Singurul minus : primele sute de km cu ele iti scartaie la viteze foarte mici (<15 km/h).

Spor la cumparaturi!

 

 

sbs-uri am acum si le am de vreo 4000 de km ... si scartaie cumplit ..cand le-am pus au fost ok .. dupa vreo 100 de km au inceput sa scartaie... si din ce in ce mai rau .. le urasc :( nici rata daca mergeam nu facea asa :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru scârțâială e o vaselină specială, rezistentă la temperaturi înalte, ce se dă pe exteriorul plăcuțelor acolo unde fac contact cu pistonașele, acela fiind și locul unde se produce scârțâiala. Se găsește pe louis. S-a mai discutat despre asta la aria service.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are cineva partea din fata pentru hornet 2008 de vanzare sunt interesat sa cumpar( furca, roata, far, etc)

piesele pot avea si mici imperfectiunisau avarii, numai sa fie reparabile. 0765336589

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff...cati oameni atatea pareri .. o sa schimb placutele si o sa curat si ce e de curatat .. ca vine sezonul si trebe sa fie in forma

pai dom`soara...nu sunt multe pareri,sunt doar 2 de la cativa oameni.cat despre placute...iti garantez cum iti ziceam si aseara,ca nu e din cauza lor.iar la 4k km placutele alea inca mai duc lejer cel putin tot atat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai citit chiar tot, dar care a-ti iesit cu "viespilii" zilele astea? :scratch: ca daca e cum am auzit si-n weekend sunt macar in jur de 20 de grade celsius n-am cum sa nu-mi scot tiganca la o tura. Ar fi si pacat sa nu :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu placute o sa pun cele mai ieftine gasite , ca nu e asa mare nenorocire ca face ca o masina RATB cand franez , numa' sa vedeti cum sperii pietonii :P

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu placute o sa pun cele mai ieftine gasite , ca nu e asa mare nenorocire ca face ca o masina RATB cand franez , numa' sa vedeti cum sperii pietonii :P

nu pretul lor le face sa scartaie...eu personal nu as mai lua nicodata cele mai ieftine placute sub nici o forma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pretul lor le face sa scartaie...eu personal nu as mai lua nicodata cele mai ieftine placute sub nici o forma!

cand mergeam pe monster mai atingeam pedala de frana involuntar ( eu fiind mai inalt pentru pozitia monsterului ) si schimbam chiar si 2 seturi pe sezon ....... am cautat o pozitie lejera ca sa nu mai tin piciorul pe frana ( asa ca ori tineam jumatatea talpii pe scarita ca sa nu ajung la pedala ori tinem varful piciorului sub pedala ) , dupa o vreme m-am obisnuit sa ma folosesc tot mai rar frana si sa ma folosesc mai mult de cea de motor asa ca daca nu sare ferdo-ul de pe ele sunt bune ... :D

tin sa punctez ca e o opinie personala si nu o recomandare pentru ceilalti , asta tine doar de obisnuinta mea si stilul meu de condus ....

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand mergeam pe monster mai atingeam pedala de frana involuntar ( eu fiind mai inalt pentru pozitia monsterului ) si schimbam chiar si 2 seturi pe sezon ....... am cautat o pozitie lejera ca sa nu mai tin piciorul pe frana ( asa ca ori tineam jumatatea talpii pe scarita ca sa nu ajung la pedala ori tinem varful piciorului sub pedala ) , dupa o vreme m-am obisnuit sa ma folosesc tot mai rar frana si sa ma folosesc mai mult de cea de motor asa ca daca nu sare ferdo-ul de pe ele sunt bune ... :D

tin sa punctez ca e o opinie personala si nu o recomandare pentru ceilalti , asta tine doar de obisnuinta mea si stilul meu de condus ....

pozitie gresita a piciorului pe scarita(adica "ratusca") nu e tocmai indicata(si n-are legatura cu inaltimea rider-ului)...sub pedala sa tii varful piciorului mi se pare inconstienta deja,sincer.cat despre marca si modelul franelor,e totusi vorba de siguranta ta(alaturi de gume) si personal zic ca nu merita sa faci economii cand vine vb de placute :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,aveti idee unde gasesc niste piese pt un hornet 2009?am nevoie de rezervor sau reparat,scarita dreapta si coverul de la bord.eventual si toba :cheers:

cumva se potriveste asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scartaitul se produce datorita unui contact imperfect intre placuta si disc.

 

Astfel pentru prevenirea scartaitului este recomandat, cum dealtfel recomanda si toti producatorii de placute, sa faceti un RODAJ al placutelor noi. Primii 200 km, franati mai des, progresiv incet spre tare niciodata violent. Astfel veti asigura o tocire uniforma a placutei si o potrivire cat mai perfecta cu discul de frana ... care, chiar daca PARE ca se ating perfect, exista numeroase asperitati si zone unde nu au contact (de aici si scartaitul).

 

A doua recomandare este sa curatati de doua ori pe an discul de frana si tot angrenajul de etrieri placute. Acolo se aduna inevitabil praf, care in timp, la o folosire inconstanta a motocicletei, duce la crearea de santuri pe disc de unde va rezulta pe termen lung scartait (indiferent de tipul de placuta folosit).

 

A treia remarca este ca discul de frana iremediabil imbatraneste si formeaza in timp unele deformari si santuri, unele microscopice. Un disc vechi si deteriorat va reduce eficienta franarii mai presus de un posibil, dar nu obligatoriu, scartait.

 

Rezumat: faceti rodajul placutelor si macar odata pe an curatati discul si etrierii.

 

PS - calitatea placutelor conteaza ... deasemeni feedback-ul este diferit de la placuta la placuta, unele mai moi altele mai tari, organice sau sintetice. Nu va grabiti sa criticati o placuta doar pentru ca nu sunteti voi obisnuiti cu compozitia respectiva. Si preferabil este sa cumparati cea mai ieftina placuta de firma decat un no-name oricat de rezonabil ar fi pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...