Vizitator george05 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 cand mergeam pe monster mai atingeam pedala de frana involuntar ( eu fiind mai inalt pentru pozitia monsterului ) si schimbam chiar si 2 seturi pe sezon ....... am cautat o pozitie lejera ca sa nu mai tin piciorul pe frana ( asa ca ori tineam jumatatea talpii pe scarita ca sa nu ajung la pedala ori tinem varful piciorului sub pedala ) , dupa o vreme m-am obisnuit sa ma folosesc tot mai rar frana si sa ma folosesc mai mult de cea de motor asa ca daca nu sare ferdo-ul de pe ele sunt bune ... tin sa punctez ca e o opinie personala si nu o recomandare pentru ceilalti , asta tine doar de obisnuinta mea si stilul meu de condus .... pozitie gresita a piciorului pe scarita(adica "ratusca") nu e tocmai indicata(si n-are legatura cu inaltimea rider-ului)...sub pedala sa tii varful piciorului mi se pare inconstienta deja,sincer.cat despre marca si modelul franelor,e totusi vorba de siguranta ta(alaturi de gume) si personal zic ca nu merita sa faci economii cand vine vb de placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Va salut,aveti idee unde gasesc niste piese pt un hornet 2009?am nevoie de rezervor sau reparat,scarita dreapta si coverul de la bord.eventual si toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Va salut,aveti idee unde gasesc niste piese pt un hornet 2009?am nevoie de rezervor sau reparat,scarita dreapta si coverul de la bord.eventual si toba cumva se potriveste asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Scartaitul se produce datorita unui contact imperfect intre placuta si disc. Astfel pentru prevenirea scartaitului este recomandat, cum dealtfel recomanda si toti producatorii de placute, sa faceti un RODAJ al placutelor noi. Primii 200 km, franati mai des, progresiv incet spre tare niciodata violent. Astfel veti asigura o tocire uniforma a placutei si o potrivire cat mai perfecta cu discul de frana ... care, chiar daca PARE ca se ating perfect, exista numeroase asperitati si zone unde nu au contact (de aici si scartaitul). A doua recomandare este sa curatati de doua ori pe an discul de frana si tot angrenajul de etrieri placute. Acolo se aduna inevitabil praf, care in timp, la o folosire inconstanta a motocicletei, duce la crearea de santuri pe disc de unde va rezulta pe termen lung scartait (indiferent de tipul de placuta folosit). A treia remarca este ca discul de frana iremediabil imbatraneste si formeaza in timp unele deformari si santuri, unele microscopice. Un disc vechi si deteriorat va reduce eficienta franarii mai presus de un posibil, dar nu obligatoriu, scartait. Rezumat: faceti rodajul placutelor si macar odata pe an curatati discul si etrierii. PS - calitatea placutelor conteaza ... deasemeni feedback-ul este diferit de la placuta la placuta, unele mai moi altele mai tari, organice sau sintetice. Nu va grabiti sa criticati o placuta doar pentru ca nu sunteti voi obisnuiti cu compozitia respectiva. Si preferabil este sa cumparati cea mai ieftina placuta de firma decat un no-name oricat de rezonabil ar fi pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Nu se potrivește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 cumva se potriveste asta? cred ca e pt modelul anterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Salut, daca va intereseaza un pinion spate de Hornet, folosit 20k, de 44... nu ezitati sa-mi dati PM. Pret 49.99ron. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 no...o cam terminai. ce o urma..vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Frumoasa sezatoare Cand reluam plimbarea de atunci ?) poate nu o sa ploua ca atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) @ mau .... SBS , cam cele mai moi foloseam cam 2 seturi de spate pe sezon , din nou repet e vorba de stilul format pentru ca eu franez pe spate si pe curbe si in orice alta situatie .... asa m-am obisnuit si nu am cazut pana acum ! Editat Martie 18, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 no...o cam terminai. ce o urma..vedem Ce bine pica toba si parbrizul Frumos Hornet! Sa ai grija de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 no...o cam terminai. ce o urma..vedem drace....ce albastra e.cam mult albastru care cade cam greu pe ea,parerea mea.si pune musai stickere sunt curios cum va rezista capacelul de la termostat,si plasticele laterale in timp de la frecarea cu blugi/costum/etc. sa ai bafta la ea si sa o tii in picioare Ce bine pica toba si parbrizul Frumos Hornet! Sa ai grija de el. parca toba mergea putin mai aranjata sa urmareasca perfect linia coditei...zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) no...o cam terminai. ce o urma..vedem frumoasa bicla domnu' dar si ce culoare frumoasa , parerea mea este ca e cea mai frumoasa culoare ! Editat Martie 19, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 deci ....toba am vazut si eu dupa asamblare ca e un pic stramba, dar asat voi remedia. culoarea am ales-o dupa masinile pe care le vand, ca asa imi dau seama cel mai bine de ce si cum. se numeste lightning blue la mitsubishi. capacelul de la termostat a mai fost vopsit, dar la spray si a rezistat. plasticele si eu sunt curios daca si cum rezista. stickere....nu stiu. ma mai gandesc @mailman - ai venit domne? ca erai plecat in tari ploioase. stai sa fac rca-ul si sa fie bani de gaz si iesim sa-i facem in ciuda lui razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 mau .. multumesc dar am curatat discurile, uzate nu cred ca sunt pt ca inainte nu faceau si dupa ce am pus noile placute au inceput sa scartaie dupa 100 de km ... iar rodajul .. deja au aproape 5000de km .. acum 2 zile aveau 4000 ..dar a fost asa frumos afara ca am scos viespiuta la plimbare .. cred ca va fi panica de benzina anul acesta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Tehnic : Ce tip de termocupla auto pot cumpara pentru a schimba termocupla de pe radiator (defecta evident) de pe Hornet 600 2001 ? (dimensiuni, standard, etc). STIU ca acest lucru se face in mod curent si acea termocupla costa 20-30 de lei in targul auto, dar nu stiu dimensiuni,cod,etc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 bai nene' ia calmativa si mai stati la casele voastre , deja peste mia' de km si eu abia azi am scos numere rosii ...... nu e corect !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 @adolf, nu o inmatriculezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 @ sorin - cel mai sfant, o scoti pe cea care o ai, mergi cu ea in mana la magazin. in cel mai rau caz, te uiti si la ce temperatura declanseaza ca poate nu scrie pe ea. sau suni pe cineva care e acasa si are manualul de reparatie langa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 @Coobra: Aceste lucruri le-am intuit dar multumesc pentru re-afirmarea lor. Draw-back-ul la ceea ce ai spus tu este ca trebuie sa las antigelul sa curga mult si bine cata vreme ma plimb eu cu termocupla in mana. Manualul de reparatie il am intodeteauna la mine, pe telefon, in format pdf. Imi doresc in continuare un raspuns la intrebarea mea : ce termostat auto (cod,model,etc.) poate inlocui termostatul de pe radiatorul unei Honda Hornet 600 (2001). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ma...e 10 lei un kil de antigel. ti-as aduce eu de completat, dar e mai scumpa benzina pana la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ma...e 10 lei un kil de antigel. ti-as aduce eu de completat, dar e mai scumpa benzina pana la tine. Antigel am acasa, fii pe pace. Era vorba DOAR de timpul pierdut si de "mizeria inerenta" facand operatiunea in sensul NORMAL, cel spus de tine. Timpul ce il petrec postand de la birou intrebarea de mai sus imi este ok sa il "pierd". Timpul liber in schimb nu! Si, in plus, asa mai aflam si una alta despre compatibilitatile pieselor de Hornet. Castiga asadar toata comunitatea , nu doar eu. Asadar : Imi doresc in continuare un raspuns la intrebarea mea : ce termostat auto (cod,model,etc.) poate inlocui termostatul de pe radiatorul unei Honda Hornet 600 (2001). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Ce bine pica toba si parbrizul Frumos Hornet! Sa ai grija de el. Dar ai vazut colierul cu care e fixata toba aia ?!?!? Mie-mi place rau Cand o sa vad o dunga albastra prin fata ochilor o sa stiu ca nu e de la bautura. Sa ai grija de ea ca e frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 pai ... colierul ala mi l-a dat cu toba cica fibra de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Antigel am acasa, fii pe pace. Era vorba DOAR de timpul pierdut si de "mizeria inerenta" facand operatiunea in sensul NORMAL, cel spus de tine. Timpul ce il petrec postand de la birou intrebarea de mai sus imi este ok sa il "pierd". Timpul liber in schimb nu! Si, in plus, asa mai aflam si una alta despre compatibilitatile pieselor de Hornet. Castiga asadar toata comunitatea , nu doar eu. Asadar : Imi doresc in continuare un raspuns la intrebarea mea : ce termostat auto (cod,model,etc.) poate inlocui termostatul de pe radiatorul unei Honda Hornet 600 (2001). Multumesc. Sorine, ca o curiozitate de ce vrei sa pui termostat de masina? din cauza pretului unuia original sau..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.