Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Incorect partial. Au aceeasi scanteie numai ca dureaza mult mai mult. un set normal se recomanda schimbarea la 12000 Km iar cele cu iridium dureaza in jur de 50.000 Km. Este si adevarat ca daca nu ai carburatia setata corect nu or sa dea scanteie. Sunt mult mai sensibile decat cele normale.

In manual scrie ca la 24k, dar tin si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In manual scrie la 12800 Km. Nu stiu ce manual ai tu.



Asta cu tin si mai mult e vorba de roman adevarat, in fond...stie romanul mai bine ca japonezu` ce mama drac, nu ? Ele tin mai mult dar nu mai sunt in parametrii initiali deoarece distanta se mareste sau arunca scanteia aiurea si influenteaza mersul motorului.

post-25321-0-39516300-1362685139_thumb.jpg

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie la 12800 Km. Nu stiu ce manual ai tu.

 

Asta cu tin si mai mult e vorba de roman adevarat, in fond...stie romanul mai bine ca japonezu` ce mama drac, nu ? Ele tin mai mult dar nu mai sunt in parametrii initiali deoarece distanta se mareste sau arunca scanteia aiurea si influenteaza mersul motorului.

deci uleiul se schimba la 12000 si nu la 6000

este adevarat ca in 12000 de km electrozii de la bujie se consuma un pic si poate sa dea scinteia aiurea

si uleiul ...in cartea tehnica se specifica doar 10-40 si un cod...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie la 12800 Km. Nu stiu ce manual ai tu.

 

Asta cu tin si mai mult e vorba de roman adevarat, in fond...stie romanul mai bine ca japonezu` ce mama drac, nu ? Ele tin mai mult dar nu mai sunt in parametrii initiali deoarece distanta se mareste sau arunca scanteia aiurea si influenteaza mersul motorului.

Nu inteleg de ce esti asa acid.

Am manualul pentru hornetul din '98.

m-am incurcat in citiri, in fine, la mine e la 24k.

Utlima data le-am schimbat pe ale mele la 22mii, si chiar nu aveau nici o problema cand le-am schimbat, pornea fara probleme, si nu mergea in mai putini cilindri. Consumul era in parametri. Le-am schimbat ca am facut o calatorie de 6k dintr-o bucata si nu am vrut sa am surprize.

post-56821-0-27350700-1362691078_thumb.png

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil la impact o sa iti rupa suportii motor. Nu prea e facut sa preia impactul.

eu am incercat...i-am facut eu. la caderi de pe loc sunt buni...nu o sa dau peste 50 de euro pe doua bucsi de fier sau aluminiu...o idee buna o sa-i fac din aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC34 si PC36 folosesc acelasi bujii CR9EH-9. Nu stiu care e susta aici, daca e doar de marketing sau au observat ei ca se duc bujiile daca le tii 24.000.



metal, vad ca tu ai hornet S, ia posteaza ce bujii iti recomanda producatorul. Mi-e ca la tine vine default cu iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC34 si PC36 folosesc acelasi bujii CR9EH-9. Nu stiu care e susta aici, daca e doar de marketing sau au observat ei ca se duc bujiile daca le tii 24.000.

O fi si una si alta, toate companiile auto/moto scot mai mult din service decat din vanzare (erau niste date, mai ales la masini mici, profitul la vanzare e 1-1,5k euro, la motor probabil si mai putin).

La masini se schimba pe la 30k bujiile. Cum la motocicleta sunt turatii mai mari, e normal sa se schimbe mai des, insa bujiile nu sunt atat de sensibile.

Primele simptome sunt pornitul mai greu, inecatul mai usor, consumul mai mare si "missfire"-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-mi ce bujii recomanda manualul ca nu am gasit deloc manual de hornet S

 

 

L.E. In principiu tot CR9EH-9 foloseste ca e acelasi motor. Ori manualul se refera la iridium ori ceva miselesc se intampla cu astia..

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-mi ce bujii recomanda manualul ca nu am gasit deloc manual de hornet S

 

 

L.E. In principiu tot CR9EH-9 foloseste ca e acelasi motor. Ori manualul se refera la iridium ori ceva miselesc se intampla cu astia..

Nu exista, cate stiu manualul pentru hornet S pentru ca motorul este absolut identic cu modelul din 2000-2002, singurele deosebiri sunt bordul, carena, si cica furtunele de franga un pic mai rigide.

Este aceiasi bujie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, scuze de aciditate, nu imi vine sa cred ca ori ne trag astia pe cosor sa schimbam consumabilele de doua ori mai repede ori a fost o eroare sa sugereze ca bujia poate dura 24.000 Km si dupa multe teste s-au gandit sa o tina maxim 12.800 Km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa o iau si pe partea cealalta, motoarele de PC34 si PC36 au schimbari mici sub capota. Poate CDI-ul , avansul de pe PC36 e diferit si toceste bujia mai repede. E cea mai plauzibila explicatie.



Calin1974, una e o bujie rece si alta e bujie calda. Baga ce recomanda stock mai bine.

 

Si pe site-ul NGK ei recomanda CR8EH-9

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale mele au trecut de 26000 da nu ma lasa inima sa le schimb. La fiecare inceput de sezon vreau sa le schimb da cand vad ca merg bine zic sa le mai las putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci uleiul se schimba la 12000 si nu la 6000

este adevarat ca in 12000 de km electrozii de la bujie se consuma un pic si poate sa dea scinteia aiurea

si uleiul ...in cartea tehnica se specifica doar 10-40 si un cod...

Daca va uitati in carti... cititile toate nu doar ce va place.

In carte scrie ca uleiul se schimba la 12000Km dar in aceeasi carte, sau ma rog in user manualul hornet modelele compatibile 2001, scrie sa schimbi vitezele la 5000 de RPM daca imi amintesc eu bine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care-i legatura cu schimbatu la 5000...cu masina schimbi la 2500-3000 da cu uleiul ala ful sintetic cu masina mergi 30000 asa zic unii...eu nu as avea curaj



eu cu masina personala ,,un golf 4,, nu merg mai mult de 10000



cu un schimb de ilei 10-40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care-i legatura cu schimbatu la 5000...cu masina schimbi la 2500-3000 da cu uleiul ala ful sintetic cu masina mergi 30000 asa zic unii...eu nu as avea curaj

 

eu cu masina personala ,,un golf 4,, nu merg mai mult de 10000

 

cu un schimb de ilei 10-40

Pai sa nu schimbe vitezele la 10.000 12.000 RPM si sa schimbe uleiul la 12.000de KM cum scrie in carte.

 

Daca merge forjat tot timpul mai bine sa-l schimbe cta mai repede.

Eu nu merg forjat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Hornetisti, poate va intereseaza o imbracaminte de rezervor. Eu mi-am dat Hornetul de ceva vreme si sta degeaba... Aveti link mai jos.

 

/index.php?/topic/691574-imbracaminte-de-piele-rezervor-honda-hornet/

 

Cu respect,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.sunt interesat..da-mi un pm te rog cu nr de tel.multumesc

Salut Hornetisti, poate va intereseaza o imbracaminte de rezervor. Eu mi-am dat Hornetul de ceva vreme si sta degeaba... Aveti link mai jos.

 

/index.php?/topic/691574-imbracaminte-de-piele-rezervor-honda-hornet/

 

Cu respect,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...