Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut,

 

o recomandare rapida pt o baterie decenta pret/calitate?

 

Se pare ca Varta YTX7L-BS (care costa 170 RON) si-a dat duhul dupa numai 1 sezon si jumatate, in conditiile in care iarna a fost tinuta in casa si incarcata 1 data pe luna (redresor Bosch).

 

Ma gandeam la o solutie mai ieftina, ce ziceti de VoltOn, cat de slabe sunt?

 

http://www.bateriimoto.ro/BATERII-HP-AGM/Baterie-moto-VOLTON-12V-X-6-Ah--pID31.html

 

..eventual varianta cu gel:

 

http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-volton-12v-7-ah-ytx7l-bs-gel-1004617

 

Mai, exact aceeasi Varta am avut-o si eu si tot dupa 1 an si cateva luni a crapat!

Mi-a scos peri albi, era incarcata bateria, am dat sa o pornesc, s-a aprins farul si cand am apasat botonul a murit totul!

Dupa care tot facea figuri, ori nu se mai aprindea nimic, ori aprindea farul dar cand dadeam sa pornesc murea tot. Dar tot, nu se mai aprindea niciun bec si avea 2V pe ea!

Dupa ce era sa demontez toata bicicleta sa gasesc scurtul, am pornit-o cu cabluri de la masina si mergea perfect. Cand am conectat bateria ei, a dat in balbaiala. In fine, pana la urma mi-am dat seama ca avea scurt intern!

Adica in gol avea 12V, dar in sarcina murea. De exemplu, un bec de 50W murea instant, scadea la 1-2V. Cu un bec de 20W in schimb, scadea la 2V dupa care in cateva secunde revenea pe la 9-10V si aprindea becul. N-am mai vazut in viata mea asa comportament la o baterie.

Drept urmare, m-am dus la Rombat pe Virtutii si am luat un VoltOn pe gel :) la vreo 120 lei, am pus-o pe viespe si i-am dat cheie. Sunt curios cat o tine.

Ma gandesc sa iau si o Yuasa sa o am de rezerva, sa nu o activez, o tin cu electrolitul separat. Am gasit pe okazii pe la 2 mil si ceva, or fi ok sau risc sa fie contrafacute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am varta al treilea sezon pe motocicleta si nu am probleme. Dar iarna am tinut-o la cald.

In primavara nici macar nu a trebuit sa o incarc. Avea destula energie sa porneasca.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar iarna am tinut-o la cald.

 

Cred ca am fost destul de explicit in posturile mele legate de baterie..

 

Repet: imediat ce am pregatit motorul de iarna am luat bateria acasa (nu a ramas la garaj in frig) unde am incarcat-o 1 data pe luna, cu setarea LOW (adica incarcare normala, nu rapida) folosind un redresor Bosch BattMax 12. Din pacate nu am aparat de masura sa verific voltajul bateriei, insa primavara nu avea curent nici sa aprinda, macar o data, semnalizarea la Hornet!

 

Mai multe persoane mi-au explicat ca bateriile Varta ce se comercializeaza la noi pe piata sunt niste pocnitori scumpe, fapt confirmat si de performanta deosebita a bateriei..

 

Momentan am un VoltOn iGel cu indicator de tensiune, chiar sunt curios cat tine, insa sunt convins ca mai mult decat Varta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tin motorul iarna in garajul subteran incalzit al firmei unde lucrez, si o data pe saptamana sau cel mult la 2 sapt. ii dau o cheie si o plimb prin subsol 5 minute. iar cand vad ca da sa porneasca greu, o iau acasa si o incarc pe redresor pe "slow".

 

Problema e ca bateria nu a cedat ca nu mai avea capacitate, ci a cedat de defecta ce era, scurt-circuit intre elementi la curent mare!

 

Si fiind nevoit sa plec in ziua aia cu motorul (sapt. trecuta) am pus pe ea prima baterie pe care am gasit-o si care era gata de drum, deci nu necesita incarcare prealabila, si aia a fost exact acelasi volt-on igel portocaliu cu led de incarcare :) Chiar sunt curios cat o sa tina, dar parca am un feeling ca va duce mai mult decat varta ...

 

BTW, Volt-on-ul l-am luat de la magazinul Rombat, unde mi-a fost recomandat chiar de catre vanzatori :D. Am cascat gura la ei, si i-am intrebat daca ei recomanda volt-on in favoarea rombat, si ei cica da! Chiar asa proaste or fi rombat-urile? parca stiam ca nu sunt chiar de aruncat, pe vechea dacie am avut una 5 ani si inca mai ducea cand am casat masina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

A incercat cineva sa puna codita de hornet 2003-2004 pe unul din 2001 sau mai vechi ?

Va multumesc ,

Stima !

Andrei :)

 

La un moment dat am vrut eu sa-mi schimb codita si stopul, dar am aflat ca nu se potrivesc. Poate cineva a reusit sa faca aceasta schimbare si ne da mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ce avem in comert sunt fake-uri sau rebuturi din fabrica. Eu cumpar varta de la un magazin dealer Varta si Bosch care aduce bateriile din Spania. Am garantie si tot tacamul dar mai ales siguranta ca sunt originale. Multe auto vin cu echipare de fabrica cu acumulator OEM Varta, exemplu la masina mea...din 2007 si e ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de uleiuri,facut schimbul zilele trecute cu motul 5100..de departe cel mai bun mi se pare fata de ce am mai bagat pana acum..schimba vitezele impecabil...de pilda cu motorex mi se intampla ca dupa ce o parcam lasata in viteza,cand vroiam sa o pornesc sa ii gasesc greu neutralul..a disparut problema acum.Deci 5100 mi se pare ideal pt hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare :

Am pe viespea mea din 2003 o toba de la Vick Exhaust, am varianta cu atenuator de zgomot. As dori sa stiu daca o sa am ceva probleme la ITP cu atenuatorul montat pe toba . Mentionez ca o sa fac ITP la Mogosoaia, nu la RAR :)

 

Asfalt uscat si un sezon lipsit de incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaaa...de la nemtii de la care am luat si bugspoilerul...da tre sa-mi aduc aminte cum ii cheama.

sunt pentru S, dar cu putina atentie, indemanare si zeama de flex, se modeleaza pentru N.

ricambi-weiss ii cheama pe nemti.

As dori sa stiu daca o sa am ceva probleme la ITP cu atenuatorul montat pe toba .

daca te duci unde ai zis, poti sa te duci linistit. dar sa pui totusi silencerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am si eu o intrebare...frunzaream manualul de reparatie si nu reusesc sa imi dau seama de un lucru....stie cineva cat antigel intra la o schimbare completa? In manual vad (nu inteleg exact) ca scrie 2 engine and radiator and reserve tank 0.2 problema e ca nu inteleg unitatea de masura.E in litri sau...daca stie cineva apreciez :hug:

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am si eu o intrebare...frunzaream manualul de reparatie si nu reusesc sa imi dau seama de un lucru....stie cineva cat antigel intra la o schimbare completa? In manual vad (nu inteleg exact) ca scrie 2 engine and radiator and reserve tank 0.2 problema e ca nu inteleg unitatea de masura.E in litri sau...daca stie cineva apreciez :hug:

Stima!

2.2 litri intra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin internet.

pur si simplu ca la orice cumparatura online.

doar ca am platit prin pay pal, dar poti plati si normal cu card. (si paypalul e tot cu card, dar mai e cineva la mijloc care ii garanteaza lui ca tu ai card ok)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare :

Am pe viespea mea din 2003 o toba de la Vick Exhaust, am varianta cu atenuator de zgomot. As dori sa stiu daca o sa am ceva probleme la ITP cu atenuatorul montat pe toba . Mentionez ca o sa fac ITP la Mogosoaia, nu la RAR :)

 

Asfalt uscat si un sezon lipsit de incidente

nu ma ajuti si pe mine cu o poza de la db killerul ala?

vick a uitat sa mi-l trimita si mie si mi-a facut o toba de 25cm.

inca nu stiu cum urla dar Jumba mi-a zis sa-mi fac un dbkiller (mi-a zis si cum dar...cache mic...)

momentan este doar foarte misto. nush cum suna :))))

eu am gasit asa ceva pe net

post-70829-0-07811100-1363992492_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...