yoyo_man Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) Ma enervează maxim țigănia de genul "cumpăr mobra x, ofer 100 euro" când cea mai ieftina de pe piața e cu cel puțin 30% mai scumpa. Mi se pare samsareala ieftina. Editat August 6, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala. » Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47 Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin: /index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/ Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent. Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine Mai bine o fac de stunt si ma dau cu ea de-a dura decat s-o dau cu 1000 de euro. Baiatul ala nu stie ce vorbeste. A luat un motor cazut si varzet ca stare probabil cu foarte multe probleme si mai se si lauda pe aici.Pai numai transportul pana in tara a fi vreo 3-400 de euro, aproape jumate din pret. Cum ziceti si voi samsareala ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare! Are cineva de vanzare semnalele originale pt model pana n 2007 ca la ale mele au imbatranit cauciucurile? Ma gandesc ca s oameni care le au schimbat cu altele mai mici pe led si le au inca in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 (editat) Am primit in sfarsit o explicatie buna legata de vulcanizarea anvelopelor moto: "in principiu nu se pune petec pe partea cauciucului care e zona de rulaj, doar pe laterale, deoarece exista riscul sa ai explozie. Petecul se misca in interiorul cauciucului, se dilata la cald si se contracta la frig, plus ca niciodata nu ai presiunea optima in cauciuc, iar mai mult, dilatandu-se, petecul trage de peretele cauciucului putand sa-l rupa. Snurul e mult mai indicat sa fie aplicat pe zona de rulaj." Adevarul e ca nu am auzit de anvelope moto sa faca explozie decat in cateva cazuri: uzura exagerata, obstacole pe carosabil, defecte grave din constructie ale anvelopei, burnout. Posibil si de la petec, ce ziceti? Editat August 7, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Salutare! Are cineva de vanzare semnalele originale pt model pana n 2007 ca la ale mele au imbatranit cauciucurile? Ma gandesc ca s oameni care le au schimbat cu altele mai mici pe led si le au inca in stare buna. Eu le mai am toate 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onisifor Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 (editat) Saluti. Eu am un un Hornet de 600 de approx 1 an si sunt mega multumit de motocicleta. Istoria a fost yamaha xj750, un bandit de 600, apoi un xx si acuma hornet... nimic nu se compara cu honda in primul rand, iar la naked cb600f e in opinia mea o mixtura faina de putere decenta cu fiabilitate foarte buna... .....oh man ...de pe xx , pe hornet .....oricum ai un naked frumos si honda e honda ...numa' bine ! Editat August 8, 2015 de onisifor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Asadar, Dupa cateva verificari inclusiv la cald si foarte cald : a. idle - 13.5 b. idle cu far si ventilator pornit - 12.5 c. far si ventilator si 4000 rpm ... 12.5 Deci cred ca urmeaza un nou releu de incarcare/regulator inainte sa ucid o baterie noua si buna. Cei care le-au mai schimbat, ati cumparat modelul initial sau ceva mai bun? Eu am 633-12 acum dar am vazut ca mai este compatibil si 638-12 si pentru cine are fonduri disponibile chiar 31600-mv4-000. Ceva pareri sau preturi estimative ? Seara buna va doresc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 stie careva daca ii vreo diferenta intre placutele de frana de la modelul de hornet 2000-2004 cu PC41? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Da, se potriveste. PC34, PC36, PC41 stie careva daca ii vreo diferenta intre placutele de frana de la modelul de hornet 2000-2004 cu PC41? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Plăcuțe oem Nissin mai pune cineva pe PC41 ABS ? Dacă da, de unde ? Pe ebay am văzut niște prețuri astronomice și în plus setul de plăcuțe înseamnă doar o parte (2) nu 4. Am trecut de 50kkm și al doilea set e pe ducă. Off topic : Orice preț la auto se referă la 4 plăcuțe/kit și costă aprox 130 lei (să nu mai spun că la conservă țin aprox 90kkm pt că sunt de 3 ori mai groase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 A incercat cineva placute de frana GOLDFREN? Cica: "Placute de frana, sinterizate, din seria AD- Aliaj ceramica/metal, material special conceput pentru conditii de frictiune pe uscat si pe umezeala" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Numai mie mi se pare ciudat ca mi-a intrat pe rezerva la 183km cu un consum de 5.6? Noroc ca nu m-a prins intr-o depasire ceva si am reusit sa comut pe RES inainte sa se opreasca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Numai mie mi se pare ciudat ca mi-a intrat pe rezerva la 183km cu un consum de 5.6? Noroc ca nu m-a prins intr-o depasire ceva si am reusit sa comut pe RES inainte sa se opreasca motorul. Am patit fix acelasi fenomen pe Hornetul tatalui meu, e din 2000, la Constanta am facut plinul si exact inainte de Galati s-a comportat ca si cum as fi ramas fara benzina. Am comutat pe rezerva, a repornit bine mersi, dar cand am ajuns la garaj mai era benzina in rezervor din belsug, am comutat inapoi pe ON si a pornit. A fost un fenomen izolat. Se poate probabil sa fi fost o mizerie intrata pe undeva si ar fi pornit chiar daca nu comutam pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Numai mie mi se pare ciudat ca mi-a intrat pe rezerva la 183km cu un consum de 5.6? Noroc ca nu m-a prins intr-o depasire ceva si am reusit sa comut pe RES inainte sa se opreasca motorul. Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 (editat) Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi. Sigur ca asa e daca te dai foarte tare, am patit pe Autostrada Transilvania sa raman cu aburi in rezervor dupa un dus-intors, insa de aceasta data am mers in regim normal 80-120km/h si ceva mai tare in depasiri. Am calculat consumul imediat cum am alimentat si am iesit la 5.76L/100 (de regula mai mereu scot cam 5.6, poate putin mai mult). In plus, dupa ce am trecut pe RES, am mai mers fix 20km si am alimentat 11.5L, deci, desi am mai facut ceva distanta si pe rezerva, tot am mai avut in rezervor 4.5L in momentul in care am ajuns la benzinarie. Mi se pare foarte ciudat sa intre rezerva asa de repede, credeam ca din 16L doar 3L sunt rezerva. Nu prea apuc sa verific rezerva pt ca de obicei imi calculez alimentarile cam la 150km, just in case Editat August 20, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 (editat) Va salut domnilor! "Poate stie lumea daca evacuarea sport de pe hornet 600 merge si pe 900? " Multumesc; Editat August 22, 2015 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi. Da ai mers la vale de ai scos atat? Eu mai mult de 220-230 n-am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Deci daca am mers 240 de km cu 12 litrii pana inainte de rezerva inseamna ca am consumat... 5% ceea ce nu mi se pare suspect fiind singur si mers subturat. schimbat la 3000. Am scos si 4,7 dar si 9. La vale am mers 4-5 km fara sa fie in viteza dar in alta zona geografica... Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Da ai mers la vale de ai scos atat? Eu mai mult de 220-230 n-am reusit. Dani,scosesem si eu 240km pana la rezerva cand am venit din BM la Brasov(Dirste) la prima adunare de Viespi. pe ploaie maxima tot drumul,deci mers absolut ca batranii.dar am intrat pe rezerva si la 130km cand am venit cu Viespea modificata la SMAEB in 2011(ca un disperat am mers).deci se poate si asa si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate.. In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L. Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km? Editat August 24, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salutare,ajuta ti ma cu un sfat. Mi am montat o toba sport dar nu imi place foarte mult spatiul ramas intre intermediara si carena de sub saua. Am pus o poza cu toba mea si o poza cu un dpm race care are un asemenea "ornament" Si a facut cineva o chestie asemanatoare ,din ce material ,cine la facut......? Multumesc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate.. In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L. Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km? Eu "uscasem" rezervorul cand l-am vopsit.apoi alimentat 16L.apoi mers pana pe rezerva(coincidenta,langa un peco) si full din nou.13,40L bagasem in acest mod.niciodata nu am alimentat mai mult de atat fix din rezerva in sus.si am avut destule momente in care nimeream in peco in maxim 1km dupa ce intram pe rezerva. » Post actualizat in 24 Aug 2015 10:31 Salutare,ajuta ti ma cu un sfat. Mi am montat o toba sport dar nu imi place foarte mult spatiul ramas intre intermediara si carena de sub saua. Am pus o poza cu toba mea si o poza cu un dpm race care are un asemenea "ornament" Si a facut cineva o chestie asemanatoare ,din ce material ,cine la facut......? Multumesc Multumesc Pai du-te la orice atelier care prelucreaza aluminiu/fier/etc sa-ti confectioneze pe loc "umplutura".nu e rocket-science! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Eu "uscasem" rezervorul cand l-am vopsit.apoi alimentat 16L.apoi mers pana pe rezerva(coincidenta,langa un peco) si full din nou.13,40L bagasem in acest mod.niciodata nu am alimentat mai mult de atat fix din rezerva in sus.si am avut destule momente in care nimeream in peco in maxim 1km dupa ce intram pe rezerva. dupa ce am trecut pe RES, am mai mers fix 20km si am alimentat 11.5L, deci, desi am mai facut ceva distanta si pe rezerva, tot am mai avut in rezervor 4.5L in momentul in care am ajuns la benzinarie Inseamna ca la mine intra prea repede rezerva, sa fie oare de la busonul de benzina? O sa intreb despre ce se poate face la primavara cand o duc in service pt schimbul de consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate.. In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L. Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km? Fix asa imi intra mie 180km-186km. Cu bagaje si pasager. Editat August 24, 2015 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o. Solutii?. ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.