Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator george05

Tacane ce, mai exact? @Cesar,daca ar fi lantul de transmisie ar bate pana la capat, nu doar pana intr-a 4. Iar in gaz in viteza superioara, relativ "subturat" ar simti omul constant "tacaneala".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Lantul e nou... nu are nici 3000km. Am verificat uleiul si nu se vede nimic pe joja :|. Zilele astea o sa schimb uleiul si o sa vad care e treaba. Revin cu pareri.

I-ai făcut primul reglaj? În 500-1000 de km trebuie reglat dacă nu e pre-stretched.

» Post actualizat in 23 Oct 2017 19:48

De cele mai multe ori zgomotele descrise asa vin de la transmisia finala. Cutia rar scoate zgomote. Cauta pe cineva cu experienta sa meargă cu ea sa vadă dacă sunt probleme sau încearcă să filmezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cerguza - mie simptomele astea mi-au aparut inainte sa cedeze de tot cablul de ambreiaj. Practic nu debraia de tot si cloncanea. Mai puternic in primele trepte. Schimba-l si vezi daca se rezolva. E ieftin si usor de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul uzat patineaza nu bate/troncane.

 

La masina, am avut discul de ambreiaj uzat, de fiecare data cand porneam de pe loc, tremura / troncanea de o lua dracu.

La motoreta nu am avut nici o data problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La masina, am avut discul de ambreiaj uzat, de fiecare data cand porneam de pe loc, tremura / troncanea de o lua dracu.

 

La masina am avut placa de presiune crapata, iar ambreiajul patina in draci. Inlocuit cu Valeo, iar acum troncane de o ia dreq :crack:

Bun. Sper sa nu patesc si la Horneta d'astea..

» Post actualizat in 24 Oct 2017 15:11

La schimbarea treptelor pana in a 4 a tacane destul de tare si violent , e normal ? PC36.

 

Daca nu se remediaza problema dupa schimbul de ulei iti recomand sa duci moto la un service, nu te mai da asa cu ea pana nu stii exact cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine sau joi imi ajunge uleiul. Nu prea stiu nici un service moto in Craiova...

» Post actualizat in 26 Oct 2017 18:03

Am schimbat uleiul ,filtru ulei + aer. Este mai silentioasa la schimbarea treptelor si este foarte lina daca spritui putin acceleratia la schimbarea treptelor.

Filtru de aer mirosea a benzina si carcasa era stropita cu putin ulei , e normal ?

post-97806-0-69885900-1509040884_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de aer mirosea a benzina si carcasa era stropita cu putin ulei , e normal ?

 

Nu mai stiu ce era ala de l am dat jos,dar sigur nu era k&n.

Asa au filtrele ulei in ele ?

Si mirosul de benzina ? E ceva in neregula ?

 

Mirosul de bezina e normal, la fel si uleiul, cu conditia sa fie o cantitate mica de ulei in filtru.

 

Ca fapt divers, am folosit doar filtre standard, Hiflo HFA1602. Le inlocuiesc o data la 3 sezoane.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele de frana pe fata. Le am dat jos si am vazut ca sunt NISIN,probabil cele originale, si ca nu au mai fost etrierii fata desfacuti pana azi.

Am scos putin pistonasele din etrier ca se le pot curata mai bine si dupa le am impins inapoi penteu a intra noile placute.

Lichidul de frana cum ma sfatuiti sa l schimb ? Il trag pe cel din bidonas si pun altul proaspat si aerisesc sau alta metoda ?

In legatura cu schimbarea greoaie a vitezelor am observat ca erau 3/6 spire rupte de langa maneta.

Manetele le am reglabile si am vazut ca daca schimb pozitia de la 1 la 6 se modifica si distanta la decuplarea ambreiajului,initial am crezut ca se modifica doar distanta intre maner si levier.

» Post actualizat in 01 Nov 2017 13:50

Si jocul asta e normal ?

Aici e cu cablu de ambreiaj rupt.

post-97806-0-75455600-1509543439_thumb.jpg

post-97806-0-14234900-1509543463_thumb.jpg

post-97806-0-52294000-1509543480_thumb.jpg

post-97806-0-85637300-1509543500_thumb.jpg

post-97806-0-61390800-1509543518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cerguza - mie simptomele astea mi-au aparut inainte sa cedeze de tot cablul de ambreiaj. Practic nu debraia de tot si cloncanea. Mai puternic in primele trepte. Schimba-l si vezi daca se rezolva. E ieftin si usor de facut.

@cergutza - nu e frumos sa zic dar “ti-am spus eu” :)) ca e de la cablu. Vezi la userii ce dezmembreaza ca gasesti piulita aia pt modelul tau (userul doua roti parca se ocupa cu asa ceva) si din cate imi dau seama ti s-a rupt si capatul cablului. Eu as lua altul. Spor la treaba!

» Post actualizat in 01 Nov 2017 15:31

@cerguza - mie simptomele astea mi-au aparut inainte sa cedeze de tot cablul de ambreiaj. Practic nu debraia de tot si cloncanea. Mai puternic in primele trepte. Schimba-l si vezi daca se rezolva. E ieftin si usor de facut.

@cergutza - nu e frumos sa zic dar “ti-am spus eu” :)) ca e de la cablu. Vezi la userii ce dezmembreaza ca gasesti piulita aia pt modelul tau (userul doua roti parca se ocupa cu asa ceva) si din cate imi dau seama ti s-a rupt si capatul cablului. Eu as lua altul. Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit mereu metoda "clasica". Sunt multe tutoriale pe net (

) daca e prima oara cand o faci. Lichid nou, o cheie (de 8mm parca era la Hornet) si un furtunas care sa iti intre pe mustiucul de la valva si un recipient mic in care sa colectezi lichidul vechi este tot ce ai nevoie.

Ai grija sa nu bagi aer in instalatie - sa nu lasi maneta pana nu inchizi valva de aerisire si in acelasi timp sa ai grija sa nu ramai fara lichid in rezervor ca sa nu bagi aer pe sus. Pompezi, tii stransa maneta, dai drumul la valva, inchizi valva.Pompezi din nou, tii stransa maneta...si tot asa. Pe masura ce iti curge lichidul pe jos, completezi sus cu lichid nou. Pana cand vezi ca lichidul ce a inceput sa curga este curat.

E foarte usor de facut. Top Tip: Daca ai un prieten care sa traga si sa elibereze maneta in timp ce tu inchizi/deschizi valva este si mai usor. Tip 2: acopera cu o carpa zonele alaturate lichidului de frana - nu vrei sa ajunga DOT4 pe vreo piesa vopsita.

Pentru spate este acealsi lucru simplu de facut doar ca de data asta folosesti (evident) pedala de frana in loc de maneta de frana.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...