Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Mai usor ca o viespe tot la aproximativ aceeasi cilindree este SVul 650 (160 kg) dar nu se compara la ciclistica si in plus cuplul din turatii mici al V2ului nu e cel mai recomandat la incepatori.

sv-ul are 165 de kg. nu se compara ciclistica???? asta de unde ai scos-o????mie mi s-au parut a fi destul de asemanatoare

 

intr-adevar cuplul mai mare necesita un efort mai ridicat la inceput pentru a te obisnui la viteze mici, dar asta face sv-ul sa fie un motor mai cu personalitate dupa parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care v-ati intalnit cu simtomele:

 

accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral.

 

toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea.

 

ms, bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mathe, nu reusesc sa gasesc posturile cu pretul pentru aparatoarea spate (negru mat). Imi poti spune cat costa? Si daca cumva ai deja una eu ajung oricum maine in TGM. Poate o si iau. Uite nr. meu ca o sa ma deconectez pana Luni. 0721240806. Multzam fain.

Asfalt uscat.

 

Salut costa 200 lei , si am gata :cheers:

 

Inca nu am ajuns sa strang suruburi, fiind pe drumuri. Poate in WE.

 

 

 

Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata.

post-6555-1245391231_thumb.jpg

post-6555-1245391250_thumb.jpg

post-6555-1245391260_thumb.jpg

post-6555-1245391753_thumb.jpg

post-6555-1245391829_thumb.jpg

post-6555-1245391856_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va intreb azi la intalnire, pls: bateria la hornet e pe gel sau lichid?

De care vrei tu si de care gasesti la dimensiunile alea. Dar cred ca pe gel e cea mai des intalnita pe Horneturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gombocka, este gata masca radiator pt Hornetul tau , atasez poze sa vezi cam cum arata.

 

 

 

chiar ma gandeam ca poate ar arata mai beton albastra ca si o continuare la rezervor! :cheers:) mi-ai luat-o inainte!

 

o sa-l rugam pe el sa puna poza cand e montat sa vedem cum arata.

 

Tommy ai montat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care v-ati intalnit cu simtomele:

 

accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral.

 

toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea.

 

ms, bafta

am patit eu asa de la benzina insuficienta, de verificat robinetul de benzina, are o membrana acolo, mai trebuie verificata din cand in cand. curatat asa zisul filtru de benzina din interiorul rezervorului si daca a dat destule rateuri, s-a oprit de mai multe ori, ar trebuii schimbate si bujiile, sau curatate, depinde cat de vechi sunt. eu acolo am umblat prima data si problema s-a rezolvat.

 

iar legat de neutral, se intampla mai des la motorul de hornet/cbr, ca doar este acelasi. senzorul de neutral fiind foarte murdar nu mai functioneaza corect. trebuie curatat. aici nu am umblat inca deoarece nu am reusit sa scot senzorul respectiv cu o tubulara sau vreo alta cheie normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata......m-am hotarat, vreau un hornet :cheers:

La ce ar trebui sa fiu atent cand o sa-l cumpar dpdv tehnic?

De unde esti? Esti la inceput de motociclism? Daca da, mai bine iei pe cineva care cunoaste, sa vada cu tine motorul, sa-l asculte, eventual sa faca 2km. Cineva care cunoaste iti poate spune "bubele" motorului, daca merita banii si cat mai ai tu de bagat in ea ca sa fie in regula.

Daca totusi vrei sa faci treaba de unul singur, atunci citeste aici "Ghid: verificarea motocicletelor la cumparare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Este cineva interesat de o excursie de doua zile sambata si duminca asta? Mai multe detalii aici.

 

Va atasez trei poze facute la intalnirea de aseara... nu stiu cum i-am prins, dar toti sunt cu spatele in aceste poze :cheers:.

 

Bafta!

post-21382-1245398538_thumb.jpg

post-21382-1245398544_thumb.jpg

post-21382-1245398558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde esti? Esti la inceput de motociclism? Daca da, mai bine iei pe cineva care cunoaste, sa vada cu tine motorul, sa-l asculte, eventual sa faca 2km. Cineva care cunoaste iti poate spune "bubele" motorului, daca merita banii si cat mai ai tu de bagat in ea ca sa fie in regula.

Daca totusi vrei sa faci treaba de unul singur, atunci citeste aici "Ghid: verificarea motocicletelor la cumparare"

 

 

Da, sunt la inceput de motociclism, din Craiova, am in jur de 1000km facuti pe o Gilera de 125cc si cred ca un hornet ar fi cea mai buna alegere pt mn.

Ms pt ghid, foarte bun, o sa il dau mecanicului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt la inceput de motociclism, din Craiova, am in jur de 1000km facuti pe o Gilera de 125cc si cred ca un hornet ar fi cea mai buna alegere pt mn.

Ms pt ghid, foarte bun, o sa il dau mecanicului...

Daca ai un mecanic, banuiesc ca stie sa verifice o motocicleta si ce e scris in ghidul ala, ii sunt notiuni cunoscute.

Sa-l iei cu tine la achizitionarea Hornetului.

Te asteptam cu primele impresii despre..., ce vrei tu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care v-ati intalnit cu simtomele:

 

accelerare suava, in sarcina, pe la 5-6mii motorul nu mai trage de nici o culoare. dupa 6mii gata, parca acolo-i limita. fost cu ea la mecanic (nush ce mecanic sau cat de mecanic) reglat carburatoare, dupa care aceleasi simtome. "mecanicul" gata, nu stie ce poa sa aiba. curatat filtrul de aer (avea un pumn de praf), la fel. pe langa, in mers gata benzina, trecut pe rezerva dupa care la cateva min. se opreste. mai da si ceva rateuri in mers (prea multa benzina?) si cica-n ultima perioada face urat becu de neutral.

 

toate astea unui prieten. sper sa nu-i fie cdi-u', o sa-l schimbam cu unul ok sapt. viit, sa eliminam posibilitatea.

 

ms, bafta

 

exact aceleasi simtome le-am avut si eu la a mea, mai mult de 8mii d ture nu mergea, iar ca sa ajunga aici trebuia sa-i dau incet, nu sa bag mana in gas pentru ca altfel dadea in nas .pana la urma am rezolvat, dar nu inainte sa schimb vreo 2 randuri de bujii si sa-i fac si carburatia, problema fiind de la filtrul de aer, era plin de praf.

 

take care

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand cumperi un Hornet sa fii atent daca porneste bine la rece si sa nu sune distributia...sa nu aiba nici un ticait in partea dreapta a motorului (de fapt nicaieri :rolleyes: ), pt ca, daca are, o sa trebuiasca sa schimbi lantul de distributie sau intinzatorul curand si costa.. In rest urmeaza ghidul acela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi Hornetisti.... detin si eu o asemenea motoreta de circa un an de zile, o Honda Hornet S din 2000, pot zice ca am fost multumita de ea pana acum, adica nu am avut nici un fel de problema cu ea... pana acum 2 saptamani, cand ce sa vezi... necaz, probleme la cutia de viteze. Sa ma fac inteles: in treapta a II-a daca ma dau mai tare la ea... im scapa si imi sare in treapta a III-a sau pe liber...in rest toate vitezele sunt ok... ce poate sa aiba?!?! apelez la bunatatea dumneavoastra domnilor... si astept... un sfat, o idee, o vorba buna.... va multumesc, o zi minunata in continuare si asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit sa imi intre greu la liber, mai ales dintr-a 1-a. Era slabit cablul de ambreiaj....maneta avea joc de vreo 2-3 cm..... Am intins cablul sa aiba maneta joc de doar 1 cm si gata...s-a rezolvat problema. Faza e ca ar trebui schimbat cablul sa nu se rupa cand mi-a fi lumea mai draga.

Asa fa si tu...verifica jocul manetei (free play) sa fie de 1 cm...apoi vezi daca s-a rezolvat problema. Daca da, ar fi timpul sa schimbi si tu cablul de ambreiaj, ca da semne de batranete.

Sper sa fie de folos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand cumperi un Hornet sa fii atent daca porneste bine la rece si sa nu sune distributia...sa nu aiba nici un ticait in partea dreapta a motorului (de fapt nicaieri :rolleyes: ), pt ca, daca are, o sa trebuiasca sa schimbi lantul de distributie sau intinzatorul curand si costa.. In rest urmeaza ghidul acela.

 

care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?

La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz.

Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si la mine.....chiar cu socul tras, daca nu ii sau putin gaz, nu porneste (dimineata doar), decat mai greu. Dar de ceva vreme, fac altfel:

- dimineata, fara socul tras si fara acceleratie, porneste la sfert de buton. Insa dupa 2-3 sec da sa moara (c doar e rece motorul).....insa eu nu il las sa apuce sa moara ca ii si trag socul....atunci face pac pac de 2-3 ori si prinde turatie.

- o sa incerc si cu socul tras pe la jumatate sau alte pozitii..anu trecut parca asa faceam

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?

La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz.

Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita....

 

la fel e si la mine...daca motorul e rece o pornesc cu socu tras si putin gas , altfel nu sta decat cateva secunde si moare. :rolleyes: .Apropo stiti de unde as putea sa cumpar un parbriz pt modelul S din 2002 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de pornitul motorului... stiu de la mecanici ca motoarele astea pe carburator fi fara soc electric se pornesc numai cu socul, atunci cand temp. la motor scade sub 50C. Eu de fiecare data ii dau cu socul si ciup putin si acceleratia... Bafta!

 

P.S. - si pentru mine ramane valabila intrunirea in august de la bv....dar cum pana atunci mai este mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si mai am o intrebare:

eu am un hornet N din 2000 si vreau sa-i schimb ambreiajul.

pe louis hornetul 2000 are motor PC34, numai ca pe motorul meu scrie PC25(adica CBR-ul F2).

intrebarea este... de care placi de ambreiaj sa iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?

La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz.

Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita....

 

 

Trebuie curatat carburatorul si sincronizat, eu am facut asta vineri si merge mult mai bine. Daca ai sa dai de frig posibil sa nu o mai pornesti nici macar cu mana in gaz si cu socul tras. Daca ai nevoie de vreun meserias da mi un pm si am sa ti dau niste date de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...