Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bre' cu pasager nu e asa distractiv , mai e problema cu vinilinul de pe sa care il plimba la fiecare accelerare/franare !

am mai iesit in seara asta pana in Victoriei , tot cu pasager si a fost un pic cam greu cu strecuratul printre masini in rest nu ma mai dau cu presupusul , va zic mai multe dupa o tura de Transalpina ( cand o fi practicabil ) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu daca nu ai incercat .. daca pasagerul are pana 55 de kg practic nu simnti greutatea prea tare... dupa 60 kg sunt mici pb la mersul incet nu isi gaseste pozitia de mers mai ales daca treci printre denivelarile de pe asfalt .. dar nu e nimic grav ... in rest franeaza mai greu putin si accelereaza putin mai greu ... ciclistica isi schimba centru de greutate .. ii cam place fara pasanger honet-ului :rolleyes:

 

 

ok, merci, eu sunt motociclist egoist si voi merge forever singur...asta e....poate e mai sigur, in primul rand pentru eventualul pasager.....:cheers:

Editat de Titi Hornet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult man ! 1200 - 1300 e normal pentru relantiu..... 1500 chiar e mult pentru regim normal de mers.....

 

1 350 la cald ca sa fie ca la carte. Pe la 2 000 o tine socul automat la pornirile din diminetile reci.

 

...... atasez o poza, tin sa mentionez ca era putin murdara :burnout:

Cine nu te cunoaste crede ca ai glumit :-p

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc :crack: :crack:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc :crack: :crack:

 

 

tare nene, din acest motiv sunt eu egoist, d-aia merg singur, e pra complicat...:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pasagerul ideal pentru orice biker are un mare dezavantaj doar nu este fata , inafara de asta e macanic moto , nu se da in laturi de la o bataie si nici de la o sticla de votca ..... e ca si fratele meu ! :D

 

ps. la mine sta in 900 rpm la relanti si sta bine acolo , numa' ca aseara dupa ce am forjat un pic la un semafor cand am lasat-o pe liber s-a oprit motorul .... deja ma gandesc sa-l urc pe 1000 - 1100 rpm sa vad ce zice

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea !!! azi am trezit si eu "cometa" la viata ...ce ii mai plac plimbarile insorite...... atasez o poza, tin sa mentionez ca era putin murdara

Sa inceapa concursul de Miss Viespeaaaaa!!!!!!!!....Bine ai inceput sezonul !!!!!....Si da...confirm pentru cei ce nu cunosc motocicleta lui Alex : chiar e murdara conform standardelor lui Alex... :D

 

legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc

CONFIRM !!! Polizezi lejer la scarite cu pasagerul potrivit :hug: ...Sunt drumuri in tara asta care te-ar blestema daca treci pe acolo fara sa fortezi un pic curbele, chiar daca ai pasager.... :blbl: ....Atentie, nu recomand , dar confirm posibilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps. la mine sta in 900 rpm la relanti si sta bine acolo , numa' ca aseara dupa ce am forjat un pic la un semafor cand am lasat-o pe liber s-a oprit motorul .... deja ma gandesc sa-l urc pe 1000 - 1100 rpm sa vad ce zice

De ce ai ține relanteul la 900 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa a venit bicla' si sta foarte bine acolo , cel putin pana aseara ....

deci sa inteleg ca relant-ul normal la viespe e 1350 rpm ? ca sa stiu ce am de facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Cine a schimbat rulmentii de la jug-uri ?

Am un Hornet de 900 din 2002 si pe ea sunt montati rulmenti normal,pe bile...cautand tot pe original rulmenti,am gasit doar rulmentul de jos pe ace si cel de sus normal...

Intrebarea este daca se potrivesc.Stie cineva?S-a lovit cineva de problema asta?

Repet: numai pe original pun rulmenti!

Numai bine!

 

La problema furtunului de alimentare va pot spune ca printre altele fac service si la un hornet de 600 si se schimba destul de usor cu unul de 8 mm pe interior,luat de la orice magazin de piese auto...

Poate sa fie mai lung cu 5 cm,eu asa l-am pus si asta va da posibilitatea sa il manipulati mai usor in momentul in care vre-ti sa-l bagati in robinet.Obligatoriu este sa puneti acea protectie de plastic care il si ajuta sa ia o forma fara a se strangula.

Daca gasiti e ff indicat sa schimbati si colierele alea de toata jena care sunt puse din fabrica..se gasesc de la alte motoare sau scutere unele din otel foarte usor de manipulat si mult mai safe dacat cele cu care vine motorul.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa a venit bicla' si sta foarte bine acolo , cel putin pana aseara ....

deci sa inteleg ca relant-ul normal la viespe e 1350 rpm ? ca sa stiu ce am de facut...

dap,urca relantiul musai...o sa fie altceva,ai sa vezi. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numa hornica a meu porneste greu dupa o iarna d stat la garaj?

asa a facut si anul trecut,in schimb vara porneste f usor.care o fi motivul???

Si a meu o facut figuri,dar o pornit fara alte interventi ;) eram pregatit sa ii dau curent dar a pornit in 2 pistoane...apoi si-a dat drumu.

DAR am alta problema acum: I-am facut schimbul de ulei, dar am bagat prea mult ulei :unsure: cand il verific cu joja neinfiletata imi depaseste cu 1mm maximul.

Ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a meu o facut figuri,dar o pornit fara alte interventi ;) eram pregatit sa ii dau curent dar a pornit in 2 pistoane...apoi si-a dat drumu.

DAR am alta problema acum: I-am facut schimbul de ulei, dar am bagat prea mult ulei :unsure: cand il verific cu joja neinfiletata imi depaseste cu 1mm maximul.

Ce ma sfatuiti?

n'are nimica mm ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tuturor motoretelor le place fără pasager.

 

Arată criminal evacuarea aia.

 

Mersi ! arata bine dar sa o auzi cum baraie :) .. nu stiu daca mai e criminala :crack:

 

Sa inceapa concursul de Miss Viespeaaaaa!!!!!!!!....Bine ai inceput sezonul !!!!!....Si da...confirm pentru cei ce nu cunosc motocicleta lui Alex : chiar e murdara conform standardelor lui Alex...

 

Eu nu particip la Miss Viespea pentru ca o sa pierd sigur :crack: !!!!...Bine te-am gasit Sorine, dar unde iti este "mandra" ???? ..am mentionat ca e murdara pt ca nu se vede in poza ...dar este murdara

 

CONFIRM !!! Polizezi lejer la scarite cu pasagerul potrivit :hug: ...Sunt drumuri in tara asta care te-ar blestema daca treci pe acolo fara sa fortezi un pic curbele, chiar daca ai pasager ....Atentie, nu recomand , dar confirm posibilitatea.

 

Asa e ....poti sa mergi chiar si mai bine cu pasagerul potrivit... :cheers:

Editat de Alex_ander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi ! arata bine dar sa o auzi cum baraie :) .. nu stiu daca mai e criminala

 

 

 

Asa e ....poti sa mergi chiar si mai bine cu pasagerul potrivit... :cheers:

Miss Viespea?haha...deci,fiecare poesor de Viespe pune aici o poza si se voteaza? :rolleyes:

 

ps:avand in vedere ca posesorii de Viespe nu au probleme serioase de discutat,cred ca nu ar off-topic postarea de poze si voturi :banana:

 

n'are nimica mm ala

zici tu?un mm peste maxim e ca si un mm sub minim...u do the math.parerea mea :bigstar:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a meu o facut figuri,dar o pornit fara alte interventi ;) eram pregatit sa ii dau curent dar a pornit in 2 pistoane...apoi si-a dat drumu.

DAR am alta problema acum: I-am facut schimbul de ulei, dar am bagat prea mult ulei :unsure: cand il verific cu joja neinfiletata imi depaseste cu 1mm maximul.

Ce ma sfatuiti?

 

Poti lasa linistit nivelul de ulei asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

zici tu?un mm peste maxim e ca si un mm sub minim...u do the math.parerea mea :bigstar:

 

Limitele de pe joja nu sunt exact extremele pe care le suporta motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitele de pe joja nu sunt exact extremele pe care le suporta motorul.

nu e vb de cat suporta,e vb de uzura prematura in timp.iar daca inginerii aia au pus niste LIMITE inseamna ca e bine sa stai intre ele nu?teoria asta asta cu "n-are nimic dom`le merge si asa" e fix gandire romaneasca....no offence

 

ps:si se mai mira unii ca sunt motoare(aici ma refer la orice tip de moto) cu km REALI putini,pline de probleme care practic apar la un numar cel putin dublu de km

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca a masurat la 3 minute dupa ce se opreste motorul :)

 

La problema furtunului de alimentare va pot spune ca printre altele fac service si la un hornet de 600 si se schimba destul de usor cu unul de 8 mm pe interior,luat de la orice magazin de piese auto...

Poate sa fie mai lung cu 5 cm,eu asa l-am pus si asta va da posibilitatea sa il manipulati mai usor in momentul in care vre-ti sa-l bagati in robinet.Obligatoriu este sa puneti acea protectie de plastic care il si ajuta sa ia o forma fara a se strangula.

Daca gasiti e ff indicat sa schimbati si colierele alea de toata jena care sunt puse din fabrica..se gasesc de la alte motoare sau scutere unele din otel foarte usor de manipulat si mult mai safe dacat cele cu care vine motorul.

Bafta!

 

Mersi ptr detalii..deci e 8mm la interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca a masurat la 3 minute dupa ce se opreste motorul :)

 

 

 

Mersi ptr detalii..deci e 8mm la interior.

Da,este de 8mm...cele de 10mm sunt deja alimentari de camioane.Deci dute cu incredere la un magazin de piese auto ca acum stii ce sa ceri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...