Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motocicleta ta nu merge si pe ploaie?

eu de 3 saptamani scot masina doar al cumparaturi.

in loc de cizme moto...ti-ai luat de alea de cauciuc cu salopeta cu tot de aia de pescar? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bord-uri:

http://www.ebay.com/itm/Speedometer-Tachometer-Gauges-f-Honda-Hornet-600-00-06-/160494293183?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item255e3490bf&vxp=mtr

 

In loc de temp apare indicatorul nivel benzina dar poti lega firul de temp la indicatorul nivel benzina. Daca nu e in plaja mai pui o rezistenta de 15 KOhmi sa cada in plaja.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in loc de cizme moto...ti-ai luat de alea de cauciuc cu salopeta cu tot de aia de pescar?

nu da ce vrei sa fac? sa imi tai venele ca ploua de 3 saptamani? ma ud eventual un pic pe la sosete. acu o sa ma plang si de insectele care se lipesc de viziera, si ca miroase a guni si a (cuvant urat) pe centura....pielea mea. merg cu mobra. sau ma rog mobrele ca acu am mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu da ce vrei sa fac? sa imi tai venele ca ploua de 3 saptamani? ma ud eventual un pic pe la sosete. acu o sa ma plang si de insectele care se lipesc de viziera, si ca miroase a guni si a (cuvant urat) pe centura....pielea mea. merg cu mobra. sau ma rog mobrele ca acu am mai multe.

 

ups noutati la cobra si nu vrea sa ne spuna si noua ? care este a 2 a mobrisca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brrrr , nu prea mai sunt asa entuziasmat de plimbarile prin ploaie !! in 6 sezoane am adunat destule sechele ca sa ma vait la batranete ;) ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

? Daca va mirositi esapamentul...(gazele) a ce va miroase?

La mine miroase a benzina.. rucsacul de pe spatele meu miroase a benzina...

Filtrul de aer e curat.. miroase a benzina..

O fi normal? sau Sophie stricata man?

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

? Daca va mirositi esapamentul...(gazele) a ce va miroase?

La mine miroase a benzina.. rucsacul de pe spatele meu miroase a benzina...

Filtrul de aer e curat.. miroase a benzina..

O fi normal? sau Sophie stricata man?

Si la mine e la fel. Pasagerul miroase cel mai tare a benzina :))

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine sa dus mirosul de cand alimentez cu 2 litri ! merg sa platesc si bag faza aia , am uitat ca am facut plinul aseara ..... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare intrebarea:e normal sa miroasa a benzina dupa mine?

raspuns:pai,cam a ce a te astepti sa miroasa?a levantica? :crack:

la mine dupa ultima supraalimentare...mirosea a platforma petroliera,deci nu va agitati :banana: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un hornet din 2005 si am o "problema" sa-i zic asa,am observat ca pana la 10000 de turatii urca bine acul turometului,dar dupa inainteaza foarte greu(in treapta 2,3 ) in treapta 1 ii ok(in celelate trepte nu am incercat).Precizez ca anul trecut urca mai repede,dar acum dupa 10000 de turatii nu mai prea vrea sa accelereze.M-am gandit ca ar putea fi bujiile eu nu le-am schimbat de cand am motoru,sau la filtrul de benzina sa fie mizerii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un hornet din 2005 si am o "problema" sa-i zic asa,am observat ca pana la 10000 de turatii urca bine acul turometului,dar dupa inainteaza foarte greu(in treapta 2,3 ) in treapta 1 ii ok(in celelate trepte nu am incercat).Precizez ca anul trecut urca mai repede,dar acum dupa 10000 de turatii nu mai prea vrea sa accelereze.M-am gandit ca ar putea fi bujiile eu nu le-am schimbat de cand am motoru,sau la filtrul de benzina sa fie mizerii?

 

zece mii :eek: !! nu cred ca am ajuns pana acolo de cand am hornetul , mi-ar cadea scarita si nicovala din ureche :D

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zece mii :eek: !! nu cred ca am ajuns pana acolo de cand am hornetul , mi-ar cadea scarita si nicovala din ureche :D

 

Nu vreau sa fiu rautacios dar eu am pus intrebarea pt acei care m-ar putea ajuta cu o idee despre acest lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

? Daca va mirositi esapamentul...(gazele) a ce va miroase?

La mine miroase a benzina.. rucsacul de pe spatele meu miroase a benzina...

Filtrul de aer e curat.. miroase a benzina..

O fi normal? sau Sophie stricata man?

Daca ai filtru de aer si esapamentul stoc, iar carburatia este reglata cum trebuie, NU trebuie sa miroasa deloc a benzina (cine nu crede poate sa miroase esapamentul meu :) ).

De regula mirosul de benzina apare cand e desincronizata carburatia si/sau amestecul pe unul sau mai multi cilindri este prea bogat (mai multa benzina decat trebuie in amestec).

Ca sa fii sigur, fixeaza un consum, daca miroase a benzina, inseamna ca o parte din benzina nu se arde, deci ar terbui sa consume mai mult.

Un exemplu elocvent era cand la SV-ul unui prieten era desicronizat rau un cilindru fata de celalat si motocicleta consuma 10l/100km, la mers normal in oras, si mai si tragea prost.

Un alt indiciu ca ar fi carburatia este oscilatia turatiei la relanti. In mod normal trebuie sa fie fixa, daca oscileaza nitel, e clar ca nu este reglata carburatia bine.

 

In mod normal la o motocicleta netunata esapamentul miroase a ceva ars, dar nu a benzina efectiv, e un miros specific.

 

Am si eu un hornet din 2005 si am o "problema" sa-i zic asa,am observat ca pana la 10000 de turatii urca bine acul turometului,dar dupa inainteaza foarte greu(in treapta 2,3 ) in treapta 1 ii ok(in celelate trepte nu am incercat).Precizez ca anul trecut urca mai repede,dar acum dupa 10000 de turatii nu mai prea vrea sa accelereze.M-am gandit ca ar putea fi bujiile eu nu le-am schimbat de cand am motoru,sau la filtrul de benzina sa fie mizerii?

 

10k rpm+ in a 2-a inseamna 130km/h+, iar in a 3-a 150km/h+, la acea viteza se simte mult aerodinamica si e normal sa nu traga la fel de tare ca in prima, atat din cauza "vantului" cat si din cauza faptului ca raportul de transmisie e mai mic, deci cuplu ajunge mai putin la roata. In a 5-a de exemplu merge si mai greu intre 10-13k rpm :D.

 

Daca esti insa sigur ca anul trecut mergea mai tare, ai de verificat in primul rand filtrul de aer (la turatii mari fluxul de aer trebuie sa faca fata cererii), bujiile in principiu daca sunt in limita de service (30k km), nu ar trebui sa faca probleme. Eu am NGK simple, care au 26k km, si nu simt absolut nici o diferenta in functionare fata de cum erau noi.

 

In principiu oricand (la 12k km cel mult) e binevenita o curatare si o sincronizare de carburatoare cu un reglaj de amestec, a se verifica simptomele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am filtru de aer stock si tava stock. Si pute a benzina dupa mine si mi se impute si rucsacul. Am sa verific consumul. Stiu ca faceam cu un plin 185 km pana la rezerva. Dar s-a intamplat sa fac si 230 km si sa nu trec pe rezerva. Am sa vad daca o sa fac sub 185 e ceva bai. Peste iarna am uitat sa golesc carburatoarele..... Am sa le sincronizez ca am aparat..

 

Da oscileaza la ralanti.

 

In afara de sincronizare ce asi mai putea face? De exemplu cum reglez corect amestecul si nivelul in camera de nivel (asta nu cred ca se poate)?

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am filtru de aer stock si tava stock. Si pute a benzina dupa mine si mi se impute si rucsacul. Am sa verific consumul. Stiu ca faceam cu un plin 185 km pana la rezerva. Dar s-a intamplat sa fac si 230 km si sa nu trec pe rezerva. Am sa vad daca o sa fac sub 185 e ceva bai. Peste iarna am uitat sa golesc carburatoarele..... Am sa le sincronizez ca am aparat..

 

Da oscileaza la ralanti.

 

In afara de sincronizare ce asi mai putea face? De exemplu cum reglez corect amestecul si nivelul in camera de nivel (asta nu cred ca se poate)?

Masurarea cu intratul pe rezerva nu e relevanta, mi s-a intamplat sa intru pe rezerva si sa alimentez (in cativa kilometri), cu 10.8; 11,5 ; 12,5 ; 12,8 litri, de regula este in jurul a 11,5, adica in rezervor ar mai fi inca 4.5 litri, desi manualul zice ca la la hornetul din 2000, rezerva intra cand mai sun exact 3.5 litri (din 16 litri disponibili, pe care cand i-am masurat erau 15.7).

 

La modelul din anul tau rezervorul e de 17 litri, si rezerva intra mai tarziu, dar la fel nu cred ca e constant (depinde de inclinatia motocicletei, si de sarcina in care mergi, din cate am observat, astfel ca pe autostrada, la viteza, intra mai devreme, desi mai sunt 5+ litri, in oras de regula intra cand raman 3.8-4 litri).

 

Cel mai relevant este de la plin la plin cu resetatul kilometrilor pe trip-meter, mai corect de atat nu se poate, imparti benzina bagata la numarul de kilometri si aia este.

 

La fel ca si Chivu recomand la inceput o sincronizare, si pe urma in functie de rezultate sa purcezi mai departe la amestec (in mod normal exista o pozitie de pornire a unui surub, data in manual, de la care care reglezi pana "suan bine" relantiul, stiintific se face cu colortune, mai mutle detalii gasesti pe net [un exemplu] )

 

Filtrul de aer nou e 59 de lei, daca totusi nu ii ai planificati, cand treci pe la orice vulcanizare scoate filtrul vechi si sufla-l bine din toate partile cu pistol cu aer comprimat (ti-l dau baietii de la vulcanizare pentru 2-3 lei pe 5 minute, si poti sa sufli cat vrei cu el :) ), daca stai intr-o zona cu mult praf, se simte, eu schimb filtrul odata pe an si il curat cam la 3 luni, si de fiecare data scot o gramada de praf din el (muncesc intr-o zona unde se construieste mult si e praf tot timpul).

 

LE: te-am confundat cu cel care hornetul din 2005, la tine tot de 16 litri e rezervorul cu 3.5 litri rezerva.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca nesincronizarea carburatoarelor are direct legatura cu un consum exagerat.

La mine miros hainele a benzina de cand am luat motorul si scot consumuri de 4,5 de la plin la plin(extraurban, fara pasager si nu pe autostrada).

E adevarat ca imi oscileaza relantiul si nu merge motorul chiar rotund, dar cat timp nu imi produce un alt discomfort nu m-am urnit sa le sincronizez. Mai util mi se pare de spalat filtrul de aer mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca nesincronizarea carburatoarelor are direct legatura cu un consum exagerat.

La mine miros hainele a benzina de cand am luat motorul si scot consumuri de 4,5 de la plin la plin(extraurban, fara pasager si nu pe autostrada).

E adevarat ca imi oscileaza relantiul si nu merge motorul chiar rotund, dar cat timp nu imi produce un alt discomfort nu m-am urnit sa le sincronizez. Mai util mi se pare de spalat filtrul de aer mai des.

Legatura ar fi urmatoarea, la o anumita turatie cantitatea de amestec care intra in camerele de ardere a celor 4 cilindri este diferita, cum referinta este cilindru #3, tot ce e sub el ar trebui sa sa fie ok, iar ce este pesta, sa arunce benzina respectiva prin esapament. Asta teoretic, practic daca desincronizarea nu este mare atunci intr-adevar consumul poate sa nu fie afectat.

 

In cazul cu SV-ul, desincronizarea era grava (de la vibratii surubul de reglaj s-a dezvartit mult), diferenta de benzina care ajungea in cei 2 cilindri era considerabila, astfel ca o bujie in ceva timp ajungea umeda si motocicleta din V2 650cc devenea brusc monociclindru de 325cc, care pe langa sarcina trebuia sa traga si de un cilindru care mergea in gol.

 

La hornet fiind 4 cilindri, moartea unui cilindru nu este atat de dramatica (eveniment care se intampla inainte de trecerea pe rezerva).

 

Cu spalatul filtrului de aer e ok la cele sport, la cele stock de hartie e bun doar suflatul, ele sunt dintr-un material asemanator cu hartia, care nu stiu cat de bine se impaca cu spalatul.

 

 

si in 12mii se opreste

cine? unde si de ce?

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...