Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deeeeeci , mi-am luat kitul pentru filtru K&N si am curatat filtrul ! am schimbat antigelul , lichidul de frana si am reglat carburatia ! singurel acasica' , asa ca luni seara m-am plimbat mai hard asa ca sa vad ce a iesit iar concluzia :

 

nu mai miroase a benzina in jurul meu ci a gaze arse si nu se mai ineaca cand e rece motorul , acul de la temperatura nu a sarit de jumatate ( la mers normal ) iar frana spate a devenit un pic mai brutala !

 

abia astept sa determin si consumul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai curatat si pistonasele de frana cu ocazia schimbarii lichidului de frana. :D

nu le-am curatat , nu era nevoie pentru ca lucreaza excelent . oricum mai aveam 500 ml de lichid dot 4 Motul pe care il foloseam la ambreiajul Monsterului se vedea cu ochiul liber diferenta de vascozitate ....

 

Cum ai reglat carburația acasă ?

am dat cele 3 suruburi de reglaj benzina cate un sfert de tura inapoi si am reglat relanti-ul , am dat o tura cu motorul sa vad cum se comporta dupa care am incercat si cu inca un sfert de tura ( adica jumate de tura decat configuratia initiala ) am reglat relanti care scazuse de nu mai statea motorul pornit si gata la suruburile de aer nu a fost nevoie sa umblu .

am facut deja vreo 50 km de mers lejer , forjare si schimbat treapta pe la 8 - 10 k pentru a observa comportamentul bestiei !

....am urcat chiar si panta aia superabrupta de la gara Filaret cu Monetaria Statului ca sa vad daca pierde putere dar este foarte ok !

de retinut : la toate motocicletele care le-am avut am facut eu singur carburatia adica desfacut si curatat apoi reglat

( si cu ceasuri vacum si fara ) , am refuzat sa trec la motociclete cu injectie din simplul motiv ca acolo daca se deregleaza nu prea am ce sa-i fac ......

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul să zicem că îl poți regla fără bujie a cărui nume îmi scapă, dar să sincronizezi carburatoarele fără vacuum sau alt aparat nu cred că ai nici o sansă. Poate doar în cazul în care sunt foarte desincronizate, să le mai poți aduce cât de cât la același reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu doar am scazut pur si simplu concentratia de benzina din amestec , nu a fost o sincronizare in toata regula !

la fiecare carb. in parte pe acelasi nivel !

daca gasesc sa imprumut chiar si 2 ceasuri o fac eu acasa ( inainte aveam service peste drum de unde imprumutam ce imi lipsea )

 

la 2V faceam sincronizare completa si fara ceasuri dar la 4 in line este nevoie de ceasuri pentru a l-e aduce la acelasi amestec ! deci ai dreptate man ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva intrebari, unde gasesc si eu niste arcuri pentru scaritele fata? eu am alte scarite fara arcuri, sunt aproape fixe, si mi-am cumparat unele care necesita acele arcuri nestiind ca ele vin fara ele. si a doua intrebare ar fi daca si-a montat cineva pompa de frana radiala cu butoias, de pe alta motocicleta, pe hornet? daca nu, credeti ca se poate? daca da, se simt mari diferente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deeeeeci , mi-am luat kitul pentru filtru K&N si am curatat filtrul ! am schimbat antigelul , lichidul de frana si am reglat carburatia ! singurel acasica' , asa ca luni seara m-am plimbat mai hard asa ca sa vad ce a iesit iar concluzia :

 

nu mai miroase a benzina in jurul meu ci a gaze arse si nu se mai ineaca cand e rece motorul , acul de la temperatura nu a sarit de jumatate ( la mers normal ) iar frana spate a devenit un pic mai brutala !

 

abia astept sa determin si consumul :D

 

bun bun bun inseamna ca asta trebuie sa fac si eu, numai ca nu gasesc "timp" sa merg la un mecanic. Eu dupa un drum mai lung cu viespoiul meu zici ca am fost imuiat in benzina :)) si ganditi-va ca mai merg si la serviciu uneori cu ea :rolleyes:, nu mi-a zis nimeni nimic pana acum dar ma deranjeaza pe mine care sunt obisnuit. Oare pe colegele mele care nu sunt obisnuite decat cu parfum le deranjeaza? :grinbandit:

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si a doua intrebare ar fi daca si-a montat cineva pompa de frana radiala cu butoias, de pe alta motocicleta, pe hornet? daca nu, credeti ca se poate? daca da, se simt mari diferente?

 

se poate fara prea mari batai de cap.iei intreg sistemul pompa-butoias si perfect fit.diferenta majora e la dozarea franei,care e muuult mai exacta.nu vei avea frane de N ori mai bune doar datorita pompei radiale.ca sa fie diferenta diferenta,vei pune si placute,lichid si furtune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi explice si mie care e diferenta intre o pompa normala si o pompa radiala, intre etrieri radiali si etrieri normali, discuri flotante si discuri normale...

cauta si tu definita pt fiecare si ai sa vezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu banuiesc ca hornetul are etrieri normali, nu radiali, daca schimb pompa si pun una radiala fac vreo treaba? (iti dai seama ca schimb si furtunele cu unele metalice daca schimb pompa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

azi am observat ca nu mai am antigel in vas si cand am desfacut capacul la radiator am vazut un fel de vaselina mai subtire in interior.Am desfacut furtunul la radiator si a curs antigel si o ,,chestie ca o gelatina uleioasa''. Cred ca baga ulei in apa ,nivelul la ulei e ok,nu cred ca este garnitura de chiuloasa ,am citit pe net ca ar fi vorba de niste o-ring care nu permite uleiului sa ajunga in apa.A schimbat cineva ? Cat costa si daca poate sa imi spuna daca se schimba si garnitura de chiuloasa la inlocuirea lor.Nu ma pot duce la service ca am rezervorul ,aripa si codita la vopsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate daca ma poate ajuta cineva...as vrea sa stiu ceasurile cu kilometraj(afisaj total kilometri) electronic din ce an au aparut pe la viespi? Am incercat sa caut pe goagle :crack: dar nimic concret, iar de prin pozele vazute am obs. modele din 2002 cu afisajul non-electronic (daca mi se permite termenul) :rolleyes:

 

Multam` :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2003, eu am avut hornet 2003 PC36 si aveam afisaj electronic.

 

Eu am din 2003 ,PC36 si nu am afisaj electronic....sau nu am avut ca acum nu mai am bord deloc....dar din cate stiu eu din 2005 in sus e cu afisaj electronic si cu furca USD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2003 bord electronic si honda ignition system (HIS cheie chip).

 

Probabil nu le-au bagat din 1 ian 2003.

Are fratemiu hornet din 2003.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se referea la cel care arata cati km ai facut, trip meter-ul, care este digital din 2003.

Da la partea de trip meter si total kilometrii ma refeream...incercam (daca se poate asta) sa imi dau seama din ce an e viespea mea prin acest element :rusinica: Treaba e ca iubirea mea a avut cadrul schimbat in 2005 si pe CIV asta e data de fabricatie iar modelul S s-a facut doar pana in 2003.

 

 

Deci din cate inteleg trip meter electronic (si doar atat nu si vitezometru/turometru) a aparut pe PC 36 in 2003? Iuhuuu deci 2003 e cel mai probabil anul de fabricatie :bigstar:

 

Multam` tuturor pt raspunsuri :cheers:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la partea de trip meter si total kilometrii ma refeream...incercam (daca se poate asta) sa imi dau seama din ce an e viespea mea prin acest element :rusinica: Treaba e ca iubirea mea a avut cadrul schimbat in 2005 si pe CIV asta e data de fabricatie iar modelul S s-a facut doar pana in 2003.

 

 

Deci din cate inteleg trip meter electronic (si doar atat nu si vitezometru/turometru) a aparut pe PC 36 in 2003? Iuhuuu deci 2003 e cel mai probabil anul de fabricatie :bigstar:

 

Multam` tuturor pt raspunsuri :cheers:

Eu am Hornet S din 2000 si are trip-meter si digital, vitezometrul desi cu afisas analogic, are citire digitala (adica nu am cablu de kilometraj, ci doar fire care intra in bord.

Motocicleta ta este facuta intre 2000 si 2002, chiar daca are cadrul schimbat pentru ca semicarena nu se potriveste pe modelele cu face-lift (adica din 2003 incoace), si poti sa iti dai seama si dupa rezervor, codita sa si stop.

 

Oricum, nu iti face griji, anul conteaza mai putin, a mea are 12 ani si 76k km si merge bine (ce-i drept i-am facut o servicare mai detaliata acum o luna, cu schimbare de garnitura la chiuloasa, curatat camera de ardere, reglat joc supape si schimbat lant de distributie).

 

 

asta e bordul de hornet S, produs DOAR intre 2000-2002

instruments.jpg

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...