Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST).

 

Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am avut Brenta, insa nu am stiut ce placute sunt pe motor pana anul trecut cand le-am schimbat cu Ferodo (FDB**ST).

 

Sincer, nu am ce sa comentez la nici una dintre acestea, de Carbon Lorraine insa atata se povesteste incat nu cred ca o sa folosesc vreodata :)

Tare asta!ai ramane uimit de CL.la modul pozitiv.;)

Mersesem la un moment dat cu o viespe cu Brenta(le numeam Franex in gasca de viespari de la vremea aia),tocmai ce coborasem de pe a mea cu CL.m-a apucat panica la prima franare serioasa:D

 

Legat de "vulcanizare",eu am patit-o doar de doua ori si intamplarea a facut ca o data sa folosesc snur si o data petic pe interior.ambele metode au fost "utilizate" ulterior pt aprox jumatate de sezon fara nici cea mai mica grija.si sa tinem cont ca pe vremea aia benzina era sub 3ron,deci kilometrii la greu:))

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e panica man :) Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple :P

 

Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e panica man :) Am mers cu Brenta cateva sezoane si nu am patit nimic (cu siguranta sunt mai multe modele de Brenta de calitate si eficienta diferite, sincer nu stiu ce model am avut), atat timp cat franele au functionat corespunzator nu am avut nici o problema. In rest, ce sa-i faci daca am probleme cu pomul laudat.. lasa ca sunt si alte brand-uri pe lumea asta nu doar Carbon Lorraine, Motul si Apple :P

 

Ce m-a mirat legat de cum se repara o pana e ca la 2 service-uri unui amic i s-a spus foarte clar ca nu se pune petec pe interior la anvelope tubeless. Oricum, guma o mai tine sezonul asta asa ca sigur e ok si snurul.

Nu ii cunosc nici pe Motul nici pe Apple:)))

 

Legat de petic...aia ce i-au spus amicului tau ca nu se pune petic sunt niste incompetenti cel putin.tubeless au si masinile si la fel se procedeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu mai aveau aia petece la vulcanizare :))))

 

 

Petec am pus tot timpul la tubeless, nu stiu altceva ce s-ar putea pune, doar odata mi-au pus snur pe care il am si acum dupa vreo 20000 de km. (La masina vb).

Din cate imi aduc aminte erau si doua metode: una la cald cand se incalzea cauciucul crud si se lipea efectiv peste gaura, a doua la rece cand se pune prelandez sau alt lipici si se lipeste petecul.

La motor inca n-am facut pana sper sa ma tina obiceiul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala.


» Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47

Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin:

/index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/

 

Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent.

 

Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca preturile telefoanelor pe care le-ai dat exemplu sunt exagerate, nu neaparat pretentiile cumparatorului din anunt. Pana la urma urmei, 1000 de euro pe un telefon mie mi se pare exagerat. E totusi un telefon, chiar daca e el foarte destept :)

Sau poate sunt eu lefter... hmm, sigur [sunt lefter :D

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma enervează maxim țigănia de genul "cumpăr mobra x, ofer 100 euro" când cea mai ieftina de pe piața e cu cel puțin 30% mai scumpa. Mi se pare samsareala ieftina.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu ca respectivii nu au chef de munca si e mai usor sa pui snur decat petec (asa mi se intampla de fiecare data la vulcanizarile auto), insa, la un service moto, sa ti se spuna ca nu se pun petece pe anvelope tubeless pt a justifica lipsa lor de chef mi se pare o mare abureala.

» Post actualizat in 06 Aug 2015 10:47

Tocmai am vazut topic-ul urmator si nu m-am putut abtine sa intervin:

/index.php?/topic/730332-cumpar-honda-hornet/

 

Voi v-ati da motocicleta pe 1000 EUR? Cam atat costa un telefon (Galaxy S6, iPhone 6) sau un laptop decent.

 

Pana mea, mai mult de atat am investit in Hornet doar sezonul trecut, ce sa mai povestim de totalul investitiilor din 2010 de cand am motocicleta. Oricum nu am de gand sa o vand, insa decat pe 1000 EUR mai bine o tin in garaj si, daca apuc, o sa iasa la pensie o data cu mine ;)

 

Mai bine o fac de stunt si ma dau cu ea de-a dura decat s-o dau cu 1000 de euro.

Baiatul ala nu stie ce vorbeste. A luat un motor cazut si varzet ca stare probabil cu foarte multe probleme si mai se si lauda pe aici.Pai numai transportul pana in tara a fi vreo 3-400 de euro, aproape jumate din pret.

Cum ziceti si voi samsareala ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Are cineva de vanzare semnalele originale pt model pana n 2007 ca la ale mele au imbatranit cauciucurile? :D Ma gandesc ca s oameni care le au schimbat cu altele mai mici pe led si le au inca in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit in sfarsit o explicatie buna legata de vulcanizarea anvelopelor moto:

 

"in principiu nu se pune petec pe partea cauciucului care e zona de rulaj, doar pe laterale, deoarece exista riscul sa ai explozie. Petecul se misca in interiorul cauciucului, se dilata la cald si se contracta la frig, plus ca niciodata nu ai presiunea optima in cauciuc, iar mai mult, dilatandu-se, petecul trage de peretele cauciucului putand sa-l rupa. Snurul e mult mai indicat sa fie aplicat pe zona de rulaj."

 

Adevarul e ca nu am auzit de anvelope moto sa faca explozie decat in cateva cazuri: uzura exagerata, obstacole pe carosabil, defecte grave din constructie ale anvelopei, burnout. Posibil si de la petec, ce ziceti?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Are cineva de vanzare semnalele originale pt model pana n 2007 ca la ale mele au imbatranit cauciucurile? :D Ma gandesc ca s oameni care le au schimbat cu altele mai mici pe led si le au inca in stare buna.

Eu le mai am toate 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluti. Eu am un un Hornet de 600 de approx 1 an si sunt mega multumit de motocicleta. Istoria a fost

yamaha xj750, un bandit de 600, apoi un xx si acuma hornet...

nimic nu se compara cu honda in primul rand, iar la naked cb600f e in opinia mea o mixtura faina de putere decenta cu fiabilitate foarte buna...

.....oh man ...de pe xx , pe hornet .....oricum ai un naked frumos si honda e honda ...numa' bine !

Editat de onisifor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar,

Dupa cateva verificari inclusiv la cald si foarte cald :

a. idle - 13.5

b. idle cu far si ventilator pornit - 12.5

c. far si ventilator si 4000 rpm ... 12.5

Deci cred ca urmeaza un nou releu de incarcare/regulator inainte sa ucid o baterie noua si buna.

Cei care le-au mai schimbat, ati cumparat modelul initial sau ceva mai bun? Eu am 633-12 acum dar am vazut ca mai este compatibil si 638-12 si pentru cine are fonduri disponibile chiar 31600-mv4-000.

Ceva pareri sau preturi estimative ?

 

Seara buna va doresc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plăcuțe oem Nissin mai pune cineva pe PC41 ABS ? Dacă da, de unde ? Pe ebay am văzut niște prețuri astronomice și în plus setul de plăcuțe înseamnă doar o parte (2) nu 4.

Am trecut de 50kkm și al doilea set e pe ducă.

Off topic : Orice preț la auto se referă la 4 plăcuțe/kit și costă aprox 130 lei (să nu mai spun că la conservă țin aprox 90kkm pt că sunt de 3 ori mai groase).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai mie mi se pare ciudat ca mi-a intrat pe rezerva la 183km cu un consum de 5.6? Noroc ca nu m-a prins intr-o depasire ceva si am reusit sa comut pe RES inainte sa se opreasca motorul.

 

Am patit fix acelasi fenomen pe Hornetul tatalui meu, e din 2000, la Constanta am facut plinul si exact inainte de Galati s-a comportat ca si cum as fi ramas fara benzina. Am comutat pe rezerva, a repornit bine mersi, dar cand am ajuns la garaj mai era benzina in rezervor din belsug, am comutat inapoi pe ON si a pornit. A fost un fenomen izolat. Se poate probabil sa fi fost o mizerie intrata pe undeva si ar fi pornit chiar daca nu comutam pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai mie mi se pare ciudat ca mi-a intrat pe rezerva la 183km cu un consum de 5.6? Noroc ca nu m-a prins intr-o depasire ceva si am reusit sa comut pe RES inainte sa se opreasca motorul.

Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi.

 

Sigur ca asa e daca te dai foarte tare, am patit pe Autostrada Transilvania sa raman cu aburi in rezervor dupa un dus-intors, insa de aceasta data am mers in regim normal 80-120km/h si ceva mai tare in depasiri. Am calculat consumul imediat cum am alimentat si am iesit la 5.76L/100 (de regula mai mereu scot cam 5.6, poate putin mai mult). In plus, dupa ce am trecut pe RES, am mai mers fix 20km si am alimentat 11.5L, deci, desi am mai facut ceva distanta si pe rezerva, tot am mai avut in rezervor 4.5L in momentul in care am ajuns la benzinarie.

 

Mi se pare foarte ciudat sa intre rezerva asa de repede, credeam ca din 16L doar 3L sunt rezerva.

 

Nu prea apuc sa verific rezerva pt ca de obicei imi calculez alimentarile cam la 150km, just in case ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi.

Da ai mers la vale de ai scos atat? Eu mai mult de 220-230 n-am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca am mers 240 de km cu 12 litrii pana inainte de rezerva inseamna ca am consumat... 5% ceea ce nu mi se pare suspect fiind singur si mers subturat. schimbat la 3000. Am scos si 4,7 dar si 9.

La vale am mers 4-5 km fara sa fie in viteza dar in alta zona geografica...

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...