tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Stiti de unde imi pot lua un cablu de acceleratie de prin Bucuresti(cel pentru revenire)?E greu de schimbat? si l-a mine ii rupt ala! mie mi-a facut-o mecanicul sa fct cu un singur cablu acuma dar nu e ok! daca gasesti sa zici la ce pret este si de unde, ca poate mai trebuie si la altii nu numai mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Nu stiu, de nervi nici nu m-am uitat, adica am vazut ca e desumflata si nu am scos husa de pe ea sa ma uit, doar am umflat-o...Cred ca pana luni nu o fac ca nu am timp...Asta e, numai belele. si eu am gasit guma pe fata moale (o atmosfera) sa lasat dupa ce a stat vreo 4 zile in garaj acum vreo 2 saptamani cand era frig si ploua si abia azi am depistat si rezolvat problema si asa am aflat de ce trageam greu de ghidon . mi-a luat cam mult sa ma prind ... cam 10 zile si 500 km ce presiune imi recomandati pe vremea asta ? eu am deocamdata 2,0 fata si 1,8 spate la rece Editat Octombrie 29, 2009 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 asa mergeam si eu cand era pe sfarsit de sezon si la inceput,cu frigurile de rigoare......mergea binisor,decent,pt vremea aia... si eu am gasit guma pe fata moale (o atmosfera) sa lasat dupa ce a stat vreo 4 zile in garaj acum vreo 2 saptamani cand era frig si ploua si abia azi am depistat si rezolvat problema si asa am aflat de ce trageam greu de ghidon . mi-a luat cam mult sa ma prind ... cam 10 zile si 500 km ce presiune imi recomandati pe vremea asta ? eu am deocamdata 2,0 fata si 1,8 spate la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Stiti de unde imi pot lua un cablu de acceleratie de prin Bucuresti(cel pentru revenire)?E greu de schimbat? Poate gasesti la MyMoto in Cotroceni, sau daca nu pe Louis si din dezmembrari de hornet sau cbr 600 f se potrivesc mai multe piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Sunt si eu nelamurit cu presiunea in rotii la Hornet, iam schimbat cauciucu fata si iam bagat 2,4 si pe spate 2,8 ca in carte scrie 2,5 fata si 2,9 spate dar prea topaie ma intereseaza ptr sezonu cald , ca asta sa dus. ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) presiunea inscrisa pe aparatoare de lant,e pt un anumit tip de guma,un anumit tip de utilizare.....bla bla bla......eu folosesc o presiune,altii alta,depinde de fiecare......eu doar iti propun sa incerci mai multe presiuni si combinatii...eu dupa discutii cu unii care se pricep,am ajuns la 2,2 cu 2,si din cand in cand 2,0 cu 1,8..astea imi plac si ma ajuta la stilul meu de mers..dar in orice caz,sa fie toate sub 2,4:D ps:tine cont daca mergi cu pasager sau singur mai mult,ce tip de guma ai,cum tragi de gaz,ce drumuri ai de facut..etc Sunt si eu nelamurit cu presiunea in rotii la Hornet, iam schimbat cauciucu fata si iam bagat 2,4 si pe spate 2,8 ca in carte scrie 2,5 fata si 2,9 spate dar prea topaie ma intereseaza ptr sezonu cald , ca asta sa dus. ????... Editat Octombrie 29, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Ok hai ca am vazut ca se tot discuta de filtru de aer, vreau sa il schimb si eu si m-am tot uitat la detalii despre k&n pe net (sa nu se ia George de mine, glumesc binenteles, Geo e de milioane cu cine merita ) vreau sa stiu si eu de la cineva care a avut cat de bun este, cat iti creste puterea ce si cum, v reau ceva pareri de la cunoscatori nu detalii tehnice. Danke. Ps. pt cei care stiu STF-ul meu negru l-am vandut ieri, am ramas cu PA!-ul albastru ce greu a fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Eu stiu ca la un moment dat cand am mers la o benzinarie am observat ca pe fata imi scazuse presiunea la 1,9 bar si i-am bagat presiune de 2,3 si, asa incepator cumeram, am simtit o imbunatatire foarte mare din primele secunde de rulare. Nici prea mica presiunea nu e buna, asa cum nu e buna nici prea mare. Ce zice Dunlop: - pt viteza mare, mers cu bagaje sau cu pasager umflati cauciucurile la presiunea inscrisa pe peretele lui. Niciodata nu depasiti presiunea maxima inscrisa pe peretele cauciucului. - cauciucurile cu presiune prea mica cauzeaza virarea imprecisa, supraincalzirea acestora, supravirarea, uzura neuniforma, crapaturi si in final stricarea carcasei cauciucului - cauciucurile prea umflate se uzeaza mai repede si te zguduie mai tare Alt sait spune ca mersul cu cauciucurile prea putin umflate e periculos. Cauciucurile se pot supraincalzi si ceda dintr-o data. Acest lucru creste consumul si cauzeaza virarea imprecisa. Cauciucurile prea umflate se gauresc mai usor. Din astea ne dam seama ca presiunea inscrisa pe cauciuc e cea maxima si nu trebuie sa scadem prea mult sub ea, 0,3-0,4 bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Eu stiu ca la un moment dat cand am mers la o benzinarie am observat ca pe fata imi scazuse presiunea la 1,9 bar si i-am bagat presiune de 2,3 si, asa incepator cumeram, am simtit o imbunatatire foarte mare din primele secunde de rulare. Nici prea mica presiunea nu e buna, asa cum nu e buna nici prea mare. Ce zice Dunlop: - pt viteza mare, mers cu bagaje sau cu pasager umflati cauciucurile la presiunea inscrisa pe peretele lui. Niciodata nu depasiti presiunea maxima inscrisa pe peretele cauciucului. - cauciucurile cu presiune prea mica cauzeaza virarea imprecisa, supraincalzirea acestora, supravirarea, uzura neuniforma, crapaturi si in final stricarea carcasei cauciucului - cauciucurile prea umflate se uzeaza mai repede si te zguduie mai tare Alt sait spune ca mersul cu cauciucurile prea putin umflate e periculos. Cauciucurile se pot supraincalzi si ceda dintr-o data. Acest lucru creste consumul si cauzeaza virarea imprecisa. Cauciucurile prea umflate se gauresc mai usor. Din astea ne dam seama ca presiunea inscrisa pe cauciuc e cea maxima si nu trebuie sa scadem prea mult sub ea, 0,3-0,4 bari. de unde ai dedus ca 0,3-0,4?......fara duma.eu la inceput mergeam cu presiunea inscrisa pe aparatoarea de lant(si nu mergea nicicum motoru),pana mi-a zis mac(cine il stie,stie ca e om care stie ce vorbeste) ca o sa ma sparg daca mai merg cu presiunea aia.eu merg mai sportiv sa zic asa si pana la urma am ales 2,2 cu 2.adica mult sub cele inscrise pe aparatoare.si sincer,de cand merg cu presiunea asta am inceput sa simt si eu motoru,am feedback pe ambele roti.si smecheria e ca,de cand umblu cu presiune mai mica mi se rod mai usor gumele...parerea mea e ca fiecare trebuie sa caute pana isi gaseste presiunea optima(in limitele admise bineinteles) pt stilul sau de mers.asa cum fiecare guma are proprietatile sale,asa fiecare dintre noi mergem in stilul lui..care va afecta mai mult sai mai putin o guma....si daca folosim doi aceeasi presiune vom avea urme diferite de uzura.deci...concluzia si implicit parerea mea,fiecare trebuie sa isi gaseasca presiune care ii place e drept ca nu am bagat ochiu` pe fiecare guma sa ii aflu presiunile recomandate...lipsa de profesionalism Mesaj completat Ok hai ca am vazut ca se tot discuta de filtru de aer, vreau sa il schimb si eu si m-am tot uitat la detalii despre k&n pe net (sa nu se ia George de mine, glumesc binenteles, Geo e de milioane cu cine merita ) vreau sa stiu si eu de la cineva care a avut cat de bun este, cat iti creste puterea ce si cum, v reau ceva pareri de la cunoscatori nu detalii tehnice. Danke.Ps. pt cei care stiu STF-ul meu negru l-am vandut ieri, am ramas cu PA!-ul albastru ce greu a fost man,eu m-am dat cu un blade cu KN...adica si inainte cand avea filtru stock si apoi cu KN-ul.pot sa zic ca am simtit diferenta,care o fi fost ea la momentul respectiv.eu am un BMC,care isi face treaba nota 10.pana acuma pot sa zic ca am testat destule hornete,mai mult sau mai putin stock,iar cele cu tobe si filtre stock erau destul e adormite pe langa al meu.tu cum ai toba sport,daca bagi KN sigur vei simti o diferenta. ..eu zic ca isi merita banutzii un filtru aer sport,din toate punctele de vedere.acuma sincer nu stiu cat creste puterea un filtru sport(doar filtru) ca nu am mers pe dyno,dar e sesizabila,zic eu heheeee...ai vandut STF-ul pana la urma....sa fie intr-un ceas bun banii facuti,si sa aiba noroc omu` la el.cu PA! te-am cunoscut,cu PA! vii la baia mare si acuma un pic de offtopic.....nenea,te astept sa ma onorezi cu prezenta la baia mare cand ai chef pe un weekend..cand te plictisesti grozav la arad Editat Octombrie 29, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Poate gasesti la MyMoto in Cotroceni, sau daca nu pe Louis si din dezmembrari de hornet sau cbr 600 f se potrivesc mai multe piese. Multzam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Ok hai ca am vazut ca se tot discuta de filtru de aer, vreau sa il schimb si eu si m-am tot uitat la detalii despre k&n pe net (sa nu se ia George de mine, glumesc binenteles, Geo e de milioane cu cine merita ) vreau sa stiu si eu de la cineva care a avut cat de bun este, cat iti creste puterea ce si cum, v reau ceva pareri de la cunoscatori nu detalii tehnice. Danke.Ps. pt cei care stiu STF-ul meu negru l-am vandut ieri, am ramas cu PA!-ul albastru ce greu a fost Asadar ai ramas cu 2 moto numai???........Acuma ca sa fiu rautacios - evident ca Hornet-ul s-a dus primul...doar e mai bun ca orice CeBeReu....... La filtre ma pricep de loc : asa ca intreb si eu din auzite : cica alea K&N nu se mai schimba ever....cica doar se curata/spala o data la ceva vreme - o fi adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 presiunea inscrisa pe aparatoare de lant,e pt un anumit tip de guma,un anumit tip de utilizare.....bla bla bla......eu folosesc o presiune,altii alta,depinde de fiecare......eu doar iti propun sa incerci mai multe presiuni si combinatii...eu dupa discutii cu unii care se pricep,am ajuns la 2,2 cu 2,si din cand in cand 2,0 cu 1,8..astea imi plac si ma ajuta la stilul meu de mers..dar in orice caz,sa fie toate sub 2,4:Dps:tine cont daca mergi cu pasager sau singur mai mult,ce tip de guma ai,cum tragi de gaz,ce drumuri ai de facut..etc ... mersi mult ptr raspuns, merg foarte des singur pe E 85, cateodata a 2 persoana e undeva la 60 kg am o pereche de cauciucuru michelin pilot road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) La filtre ma pricep de loc : asa ca intreb si eu din auzite : cica alea K&N nu se mai schimba ever....cica doar se curata/spala o data la ceva vreme - o fi adevarat? Cika asa e. Eu l-am scos pe al meu pentru ca ar dauna motorului deoarece "scapa" cu 1% mai multe impuritati din cauza debitului mai mare de aer comparativ cu cele de hartie. Cum nu caut cine stie ce performante diferenta de putere nu m-a interesat. Oricum citisem pe undeva despre un calcul facut pe "viata" motocicletei in care iesi mai ieftin daca pui filtre de hartie mai des versus 1 filtru K&N plus kitul de curatare. Concluzia la care s-a ajuns vrei performanta bagi K&N, vrei sa protejezi motorul bagi de hartie. El si-ar scoate banii doar la masinile/motoarele de curse. O sa caut si linkul cu discutia de pe aici de pe forum daca intereseaza pe cineva. Am trecut aseara o fuga pe la constitutiei cam la 8.30 dar nu era nimeni si ploua. La raceala mea am prins si ploaia de aseara pe motor..m-a facut praf Editat Octombrie 30, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Cika asa e. Eu l-am scos pe al meu pentru ca ar dauna motorului deoarece "scapa" cu 1% mai multe impuritati din cauza debitului mai mare de aer comparativ cu cele de hartie. Cum nu caut cine stie ce performante diferenta de putere nu m-a interesat. Oricum citisem pe undeva despre un calcul facut pe "viata" motocicletei in care iesi mai ieftin daca pui filtre de hartie mai des versus 1 filtru K&N plus kitul de curatare.Concluzia la care s-a ajuns vrei performanta bagi K&N, vrei sa protejezi motorul bagi de hartie. El si-ar scoate banii doar la masinile/motoarele de curse. O sa caut si linkul cu discutia de pe aici de pe forum daca intereseaza pe cineva. Am trecut aseara o fuga pe la constitutiei cam la 8.30 dar nu era nimeni si ploua. La raceala mea am prins si ploaia de aseara pe motor..m-a facut praf Aham....multzam de lamuriri - ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Aham....multzam de lamuriri - ... sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet Asta da devotament si placere! Sa o stapanesti sanatos si multi km superbi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet Mda....noul Hornet are "doar" 5 trepte de viteza fata de 6 la cele "vechi"....Cristi chiar a zis ca facem misto cand am zis ca noi astia cu alea mai vechi si mai proaste" avem 6 trepte.... P.S. Tricoul, cat e tricoul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 astea mai proaste.....duude, din multe puncte de vedere horneta veche e mai buna decat a mea ) eu ma gandesc cu frica la urmatorul scenariu: ramas fara benzina la WAGADUGU...bagat carburant de la NONAME... cu mizerie si tot ce trebuie sa se infunde/innece injectoarele... am auzit motoretisti care au patit-o si solutia e platforma... e trist. Mda....noul Hornet are "doar" 5 trepte de viteza fata de 6 la cele "vechi"....Cristi chiar a zis ca facem misto cand am zis ca noi astia cu alea mai vechi si mai proaste" avem 6 trepte.... P.S. Tricoul, cat e tricoul??? tricourile sunt 25 roni daca strangem 50 bucati sau 30 roni normal. ati vazut cum arata la mine joia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 hornetul nou e in 5 trepte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 astea mai proaste.....duude, din multe puncte de vedere horneta veche e mai buna decat a mea eu ma gandesc cu frica la urmatorul scenariu: ramas fara benzina la WAGADUGU...bagat carburant de la NONAME... cu mizerie si tot ce trebuie sa se infunde/innece injectoarele... am auzit motoretisti care au patit-o si solutia e platforma... e trist. tricourile sunt 25 roni daca strangem 50 bucati sau 30 roni normal. ati vazut cum arata la mine joia. 1. Offff.....am uitat sa pun ghilimeaua si la inceputul formularii : "alea....proaste"...da' te-ai prins tu......si sunt cateva dezavantaje cum zici la injectie dar si AVANTAJE gramada.......noi sa le stapanim sanatoase de care or fi ele! 2. Pai mai asteptam sa se faca 50 sau...???.....Eu zic sa vedem ce avem pana pe Lunea viitoare si din momentul ala sa incepem sa strangem banii....voi cum ziceti??....asta ca sa le si avem inainte de Craciun ... hornetul nou e in 5 trepte? DA! Da' ce mai conteaza?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet WOW chiar asa ce devotament. Nici eu n-as schimba hornetul cu altceva din clasa lui, doar ca imi surade ideea de a-mi lua candva al doilea motor un varadero de 1000. Tare as face un testride cu una sa vad ce poate. Dar hornetul nici nu ma gandesc sa-l dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet hauhaaaaaaauuuuu.....sa ai bafta la motoreta noua ....devotament,pasiune...stim ce inseamna..de aia m-am razgandit si eu sa nu mai dau viespea,ci sa o modific sa ii dau aer proaspat .......multi kilometrii fara incidente si drumuri line iti doresc! Mesaj completat astea mai proaste.....duude, din multe puncte de vedere horneta veche e mai buna decat a mea )eu ma gandesc cu frica la urmatorul scenariu: ramas fara benzina la WAGADUGU...bagat carburant de la NONAME... cu mizerie si tot ce trebuie sa se infunde/innece injectoarele... am auzit motoretisti care au patit-o si solutia e platforma... e trist. tricourile sunt 25 roni daca strangem 50 bucati sau 30 roni normal. ati vazut cum arata la mine joia. gandeste-te la urmatorul scenariu...ramai fara benzina in WAGADUGU,si gasesti benzina buna...si ai scapat de frica Mesaj completat 1. Offff.....am uitat sa pun ghilimeaua si la inceputul formularii : "alea....proaste"...da' te-ai prins tu.....si sunt cateva dezavantaje cum zici la injectie dar si AVANTAJE gramada.....noi sa le stapanim sanatoase de care or fi ele! 2. Pai mai asteptam sa se faca 50 sau...???.....Eu zic sa vedem ce avem pana pe Lunea viitoare si din momentul ala sa incepem sa strangem banii....voi cum ziceti??....asta ca sa le si avem inainte de Craciun DA! Da' ce mai conteaza?... sa vina moshu` cu sania hornet sa ne aduca tricourile...si cu vreo 95 de reni putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) sa vina moshu` cu sania hornet sa ne aduca tricourile...si cu vreo 95 de reni putere Ha, ha....adica asa????? jingle bells, jingle bells....moahaha....ho,ho,ho Editat Octombrie 30, 2009 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 hornetul nou e in 5 trepte? Nu Âştiu unde au văzut ei Hornet cu 5 trepte. Hornetul din 2007-2008 (cel nou cu injecție) are 6 trepte. Mesaj completat sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet EÂşti posesor de Hornet Âşi încă nu i-ai numărat vitezele ? Ulei intră 2.8 l, nu trebuie mai subțire de 10 W ( exclus 0W ). În țările cu temp scăzută se recomandă 10W30 , la noi 10W40. Mai zice - API classification : SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label -JASO T 903 standard : MA - do not use oils with graphite or molybdenum additives - they may adversely affect clutch operation . Eu am folosit Motul 10W40 si Motorex 10W40, ambele foarte bune. Dacă vrei îți fac o copie după ce te interesează din manualul de întreținere Honda CB600FA-7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Nu Âştiu unde au văzut ei Hornet cu 5 trepte. Hornetul din 2007-2008 (cel nou cu injecție) are 6 trepte.Mesaj completat EÂşti posesor de Hornet Âşi încă nu i-ai numărat vitezele ? Ulei intră 2.8 l, nu trebuie mai subțire de 10 W ( exclus 0W ). În țările cu temp scăzută se recomandă 10W30 , la noi 10W40. Mai zice - API classification : SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label -JASO T 903 standard : MA - do not use oils with graphite or molybdenum additives - they may adversely affect clutch operation . Eu am folosit Motul 10W40 si Motorex 10W40, ambele foarte bune. Dacă vrei îți fac o copie după ce te interesează din manualul de întreținere Honda CB600FA-7. Cu asta noul am facut un drum de la cluj pana la buc, cand am luat-o, si "sincer" erau cam 6 viteze cand le-am numarat. Acum baietzii daca au zis ca sunt doar 5 ... am devenit suspect, si tot nu-mi venea sa cred ce vedeam scris aici... din ce in ce mai des. Ms, de lamurire! Am manualul ala mic de intretinere, l-am luat odata cu actele motorului... dar este in italiana, si mai am si manual de reparatii.... tot in italiana Deci, oricare dintre ele daca le ai in engleza, vreau in intregime - si raman si dator Ulei am vazut in unele date tehnice scris 3.5L, in altele 2.8L - si ambele valori daca il schimbi cu tot cu filtru... sunt putin confuz deocamdata. Daca poti si vrei sa-mi trimiti cartulia aia scanata ... adresa mea de email este buleteion@yahoo.com Ms. anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.