Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

Nici eu nu cred ca e noul Hornet.

 

Prea diferit ca si design de cel vechi - motive pentru a face aceasta transformare nu exista.

 

In plus, e urat - cuvintele "Hornet" si "uratenie" nu-s compatibile ergo ciuciu, mai avem de asteptat pana vedem intr-adevar *noul* Hornet.

Edited by Frankotiradore

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai mai e un post deschis cu moto 2007 ..... baga okiu, cu toate ca si pe asta de mai sus vad aripa honda, deci e tot o honda :D , dar de care ? :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

/index.php?...id=528871

 

Am raspuns si eu aici - cautand pe ici pe colo am gasit niste poze care par mai "reale".

 

Un Hornet destul de diferit de cel de acum insa mai clar o evolutie a sa.

 

Cel mustar de mai sus este prea prin papusoi.

(adicalea eu tot sper ca nu ala e :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai baieti ce nu intelegeti???? Asta e noul Hornet. Nu e urat, este altfel.

 

Nu vezi bine sau esti mai glumet din fire? Stiu ca gusturile nu se discuta (pana la o limita). :D

Si totusi, in general, de ce trend-ul din lumea moto trebuie sa fie de a construi motorete tot mai JENIBILE estetic de la an la an?

Momentan mi se rupe de ele dezastre sau ma umfla rasu cand ma uit la ele ca oricum nu as avea bani de nimic nou. Dar cand ma gandesc ca astea motoretele care ni le vom permite second hand peste cativa ani si ca din junchiuri din astea va trebui sa alegem... :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine arata noul hornet. Cel putin mie imi place mult! Iar cand ma uit la motorul lui si vad ca este cel preluat de pe 600RR chiar ma intreb cam ce ar putea sa faca.....Oricum ma astept sa fie mai sportiv decat actuala generatie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Si mie mi se pare prea "Manga-Design" :P noul Hornet 600 (intr-adevar, asta este modelul 2007 si nu altul). Si-n plus sint de acord ca un Hornet (de 250, 600, 900 ori 1.000 - egal) fara toba sub sa nu mai e... Hornet. :D Ar fi ca o Yamaha Vmax fara prizele alea de aer (false, dar caracteristice).

Sa nu uit: unii "comentatori" de 2 lei de pe-afara o dau deja in mangleala, zicind ca sistemul asta de toba "under-engine" era obligatoriu pt. conformarea cu Euro 3. Total fals!!!

:)

Edited by Bunicul

Share this post


Link to post
Share on other sites

E clar ca la prima vedere e un mic soc vizual. Dar la o privire mai atenta motocicleta arata chiar bine.

 

post-7671-1160583403_thumb.jpgpost-7671-1160583409_thumb.jpg

post-7671-1160583417_thumb.jpg

Edited by nec+ultra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei care nu cred ca este noul hornet :D

http://www.honda.co.uk/performanceart/

Sunt wallpaper-uri la calitate foarte buna pe site.

 

Nu cred ca lumea de paci nu credea ca, chestia aia e noul Hornelu, mai drgraba spera sa nu fie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Si mie mi se pare prea "Manga-Design" :P noul Hornet 600 (intr-adevar, asta este modelul 2007 si nu altul). Si-n plus sint de acord ca un Hornet (de 250, 600, 900 ori 1.000 - egal) fara toba sub sa nu mai e... Hornet. :D Ar fi ca o Yamaha Vmax fara prizele alea de aer (false, dar caracteristice).

Sa nu uit: unii "comentatori" de 2 lei de pe-afara o dau deja in mangleala, zicind ca sistemul asta de toba "under-engine" era obligatoriu pt. conformarea cu Euro 3. Total fals!!!

:)

asa este ..moto morini corsaro are euro 3 si 140 de cai si are tobele sub sa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva o mostra de sunet al unui Hornet cu tobe stock ?

E o curiozitate personala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare foarte tare hornetu' asta nou. au pastrat linia care a consacrat hornetu' (in special forma rezervorului) si i-au dat o forma mult mai agresiva si moderna. iar toba aia e destul de cool...plus ca imi inspira faptul ca o sa sune foarte frumos. :)

daca o sa ma tzina buzunaru...o sa fiu printre primii posesori de hornet 2007 ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bafta multa.....poate cand o sa am si eu banii necesari de hornet...o sa fie chiar modelul 2007 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva o mostra de sunet al unui Hornet cu tobe stock ?

E o curiozitate personala...

 

 

nu prea ai ce sa auzi , se aude mai mult motorul . asta este motivul pentru care mi-am schimbat toba .

uite aici toba mea AZF

Edited by haca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, m-ai prins, haca ! :)

De fapt, motivul adevarat era ca vroiam sa fac o comparatie intre sunetul stock al unei Hornet si cel cu tobe AZF, ca si eu vreau sa cumpar 2 tobe de la baieti si eram curios cat de mare e diferenta. Am tot cautat pe net si nu am gasit o inregistrare calumea.

 

haca, continuam discutia pe PM, ok ?

 

Scuze de offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asa va arata noul Hornet inseamna ca e un pas imens inapoi fata de modelul vechi si concutenta din punct de vedere al design-ului. Daca noul fz6s va arata ca in poza sau va semana macar .... concurenta e spulberata.

post-10837-1160865574_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asa va arata noul Hornet inseamna ca e un pas imens inapoi fata de modelul vechi si concutenta din punct de vedere al design-ului. Daca noul fz6s va arata ca in poza sau va semana macar .... concurenta e spulberata.

 

Daca noul FZ6S arata ca in poza aia atunci e penibil. Yamaha NU are mototciclete naked in program doar tentative esuate asa ca nu are ce concurenta sa spulbere. Sigur nu-i o R6 dezbracata chestia aia din poza? :)

Edited by Emppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Schubert

Yamaha nu a schimbat mai nimic la FZ6 pentru 2007. Imi pare rau...

 

@Emppu

Hornetu e urat, Yamaha are doar tentative esuate de naked etc. etc. Lucrezi la Pininfarina si nu stim noi asta, sau esti vreun pilot de teste undercover????

Lumineaza-ne te rog, pe noi astia mai simpli, care sunt adevaratele naked-uri medii....

Edited by nec+ultra

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Schubert

Yamaha nu a schimbat mai nimic la FZ6 pentru 2007. Imi pare rau...

 

@Emppu

Hornetu e urat, Yamaha are doar tentative esuate de naked etc. etc. Lucrezi la Pininfarina si nu stim noi asta, sau esti vreun pilot de teste undercover????

Lumineaza-ne te rog, pe noi astia mai simpli, care sunt adevaratele naked-uri medii....

 

Well, tre' sa te dezamagesc. Nu lucrez la Pininfarina si daca as fi vreun pilot de teste undercover fii sigur ca nu as recunoaste. Ok. Am sa te luminez: ca sa nu incep cu Suzuki si sa zici ca-s gica contra, am sa zic de Honda prima data: andevaratele nakeduri (cateva si cele mai importante dintre ele) in opinia mea si dupa gustul meu sunt (mentionez aici doar 4 cil in linie ca alea ma ung cel mai tare):

 

Honda: Hornet 600/900 pana sa o ia razna cu designu (adica pana in 2006, inclusiv). CBF 600, CB 1300. X11 nu e nujtiu ce.

Suzuki: GSF 600/1200 Bandit (cele mai nakeduri dintre toate nakedurile) .(punct) GSX 1400 da la caca la tot ce misca. It is THE big bike, chiar daca prefer GSFu 1200.

Kawasaki: ZRX 1100/1200 e ok da nu ma da pe spate.

si da... uitasem de ceva la Yamaha: XJR1200/1300 e naked. Motor super reusit care arata a motocicleta. Fazer si FZS sunt niste aberatii care imi provoaca greata, imi pare rau.

 

Tin sa te anunt ca nu tot ce zboara se mananca la fel cum nici tot ce nu are carene e naked. Naked e o specie aparte in categoria allrounder si preferatele mele. Iar trendul de a complica lucrurile inutil si a phoote aspectul unor motociclete perfecte ma intristeaza si ma face sa vomit. Motorete atat de geniale cu erau Banditu si Hornetu incep sa arate din ce in ce mai mult ca plasticate dezbracate (mai ales in cazul Hornet, de FZS nu mai vorbesc). Si sa nu zici ca nu am gasit nimic de jenibil in curtea proprie, GSRul 600 mi se pare de cacao ca are faru ala SF, ca pixu. Si tot inutil mi se pare ca Suzuki a renuntat la racirea cu aer la Bandit. Asa ca nu critic tot si Suzuki sunt cei mai tari (desi Banditu e genial), critic trendul designului moto practicat de toti fabricantii pusi pe impresionat cu orice pret care le face din ce in ce mai penibile de la an la an, Yamaha exceland la capitolu penibilism estetic (rata ce mai mare de dezastre estetice pe cap de model nou de motoreta scoasa).

 

Parerea mea.

Edited by Emppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, tre' sa te dezamagesc. Nu lucrez la Pininfarina si daca as fi vreun pilot de teste undercover fii sigur ca nu as recunoaste. Ok. Am sa te luminez: ca sa nu incep cu Suzuki si sa zici ca-s gica contra, am sa zic de Honda prima data: andevaratele nakeduri (cateva si cele mai importante dintre ele) in opinia mea si dupa gustul meu sunt (mentionez aici doar 4 cil in linie ca alea ma ung cel mai tare):

 

Honda: Hornet 600/900 pana sa o ia razna cu designu (adica pana in 2006, inclusiv). CBF 600, CB 1300. X11 nu e nujtiu ce.

Suzuki: GSF 600/1200 Bandit (cele mai nakeduri dintre toate nakedurile) .(punct) GSX 1400 da la caca la tot ce misca. It is THE big bike, chiar daca prefer GSFu 1200.

Kawasaki: ZRX 1100/1200 e ok da nu ma da pe spate.

si da... uitasem de ceva la Yamaha: XJR1200/1300 e naked. Motor super reusit care arata a motocicleta. Fazer si FZS sunt niste aberatii care imi provoaca greata, imi pare rau.

 

Tin sa te anunt ca nu tot ce zboara se mananca la fel cum nici tot ce nu are carene e naked. Naked e o specie aparte in categoria allrounder si preferatele mele. Iar trendul de a complica lucrurile inutil si a phoote aspectul unor motociclete perfecte ma intristeaza si ma face sa vomit. Motorete atat de geniale cu erau Banditu si Hornetu incep sa arate din ce in ce mai mult ca plasticate dezbracate (mai ales in cazul Hornet, de FZS nu mai vorbesc). Si sa nu zici ca nu am gasit nimic de jenibil in curtea proprie, GSRul 600 mi se pare de cacao ca are faru ala SF, ca pixu. Si tot inutil mi se pare ca Suzuki a renuntat la racirea cu aer la Bandit. Asa ca nu critic tot si Suzuki sunt cei mai tari (desi Banditu e genial), critic trendul designului moto practicat de toti fabricantii pusi pe impresionat cu orice pret care le face din ce in ce mai penibile de la an la an, Yamaha exceland la capitolu penibilism estetic (rata ce mai mare de dezastre estetice pe cap de model nou de motoreta scoasa).

 

Parerea mea.

 

 

 

Multumim frumos pt explicatiile tale pertinente dar singurul lucru real si korekt pe care l-ai scris este finalul ... "Parerea mea."

In rest nu am cuvinte . Deci yamaha nu stie ce e ala design (vezi R1 R6), naket e numai ala care vrei tu etc. Fz6n e elicopter ? Daca nici asta nu e dezbracata .... vezi poze ...

 

In rest sa auzim de bine !

post-10837-1160946954_thumb.jpg

post-10837-1160946976_thumb.jpg

Edited by Schuberth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asa va arata noul Hornet inseamna ca e un pas imens inapoi fata de modelul vechi si concutenta din punct de vedere al design-ului. Daca noul fz6s va arata ca in poza sau va semana macar .... concurenta e spulberata.

 

 

Multumim frumos pt explicatiile tale pertinente dar singurul lucru real si korekt pe care l-ai scris este finalul ... "Parerea mea."

In rest nu am cuvinte . Deci yamaha nu stie ce e ala design (vezi R1 R6), naket e numai ala care vrei tu etc. Fz6n e elicopter ? Daca nici asta nu e dezbracata .... vezi poze ...

 

In rest sa auzim de bine !

 

Well cam tot atat de pertinent ca si tine. Macar eu am pus la sfarsit "parerea mea". Asa mi se pare mie corect sau tu chiar crezi ca ai 100% dreptate si parerea ta e "korekta" si "reala" cand spui ca, concurenta e spulberata de chestia aia din poza atasata de tine (primul attach cu viitoarea Yama)? Referitor la R1 si R6 sunt cam singurele lor exceptii de design reusit dar nu indeajuns incat sa repare imaginea Yamaha in ochii mei ca si design, mai ales din moment ce nu dau 2 bani pe cum arata plasticatele pt ca nu ma intereseaza. Am mai explicat dar se pare ca nu te ai prins desi mi se pare ca fost destul de clar. Exista nakeduri pure si allroundere. FZ6N (si ce daca contine N in denumire) e intai allrounder si apoi naked. Naked-urile de obicei arata bine, arata a motociclete. Got it now? :D FZ6N si mai ales S e doar un R6 dezbracat (exagerez putin, dar sper ca asa prinzi ideea de baza). Ce bine ca putem alege si mai ales ca avem de unde alege. Daca scriai si tu la sfarsitul primei afirmatii "parerea mea" ("concurenta e spulberata" my ass), poate ma abtineam si nu incepea un mare off topic. Da stai linistit ca exista XJR daca vrei un motor adevarat si aratos daca vrei neaparat Yamaha. :D

 

PS: e "naked" nu naket". :)

Edited by Emppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK....revenind la subiect care ma lamureste si pe mine care e noul Hornet si cealalta ce mama masii e ? :angry:

 

 

mie personal mai mult imi place aia care....seamana cu Hornetu :ok:

post-10353-1161532081_thumb.jpg

post-10353-1161532090_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...