Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

Din ce am citit pe forum si din ce am inteles cel din dreapta e noul hornet chiar daca cel din stanga merita sa fie urmasul de drept al hornetului actual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am stat si m-am gandit si pana la urma imi place noul Hornet... imi place de mor... (mai putin coada dar pot trece cu vederea)

 

De fapt as zice ca Hornet e motocicleta anului 2007... daca nu ar fi noul Z 750 si Aprilia Naked 750 care va aparea la Milano

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu un hornet de 600 S (cu mini-carena aia in fata ). am avut un chopper inainte si , iti dai seama ca diferenta e uriasa . depinde ce vrei . eu :( ,de exemplu , (si acum incepe o mica reclama mascata ) vreau un soft enduro ( gen bmw 650 gs ) . daca esti interesat ... ne auzim .

salut

am si eu hornet si sunt multumit :hug:

dar am si un dominator de 650 care e de vanzare

din 1989, stare buna, ITP 2008, daca te intereseaza....

tel 0721224784

 

despre Hornet numai de bine....

Insa stie careva ce inseamna sa-i pui toba sport. Ma refer la putere. Se schimba ceva? Si daca are de suferit evacuarea?

Alta intrebare: ce ulei de motor folositi? si cat de des il schimbati? Asta pt ca am auzit n variante si inca nu sunt lamurit.

Alta : cum va descurcati pe drum denivelat sau cu gropi? Ma gandesc la viteza si socurile produse cand iei cate o groapa....

Multzam..... si asfalt uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

despre Hornet numai de bine....

Insa stie careva ce inseamna sa-i pui toba sport. Ma refer la putere. Se schimba ceva? Si daca are de suferit evacuarea?

Alta intrebare: ce ulei de motor folositi? si cat de des il schimbati? Asta pt ca am auzit n variante si inca nu sunt lamurit.

Alta : cum va descurcati pe drum denivelat sau cu gropi? Ma gandesc la viteza si socurile produse cand iei cate o groapa....

Multzam..... si asfalt uscat

 

Are mai multa putere cu toba sport, dar mai bine nu avea pt ca acum in demaraj si la I-a si la a II-a pe la 11000 de ture ridica roata de fata si intra in voblaj.Asa ca de fiecare data cand ii dau trebuie sa stau concentrat si aplecat spre ghidon.

Alt dezavantaj, miros a gaze de esapament de parca am comunista din cauza eliminarii catalizatorului.

Am vorbit despre o toba Arrow, carbon.

Cu uleiul la inceput am folosit Motul semisintetic la primul schimb 10W50 (3000 km) si sintetic 15W50 la al doilea (6000 km); Motul e un ulei foarte bun, dar datorita scorului prea mare la revizia facuta la dealerul local (aproximativ 7 milioane= schimb 4 l de ulei ,filtrul de ulei, filtrul de aer si curatat+uns lantul) ,am inceput sa mi le procur singur si ma costa apropximativ 3.5 milioane numai ca folosesc Mobil 1 15W50 .Mobil este la fel de bun ca si Motul, sunt deja la al doilea schimb cu Mobil.

Cu gropile ce sa zic, ce nu poti ocoli te ridici si tu in scari; e mai rau la damburi; am luat unul de era sa pierd pasagerul, noroc ca s-a tinut de mine.am avut o aprilia Pegaso 650 inainte, si nu pot sa zic ca era mai confortabila pe drumurile romanesti.

La liniute pana la 140 nu te face de rusine nici cu Hayabusa (e tot cam pe acolo) ; dupa 140 adica treapta a treia se inmoaie iar de la a patra 170, inchid gazul ca nu mai tine ritmul.Daca il tin in continuare duce 220 la dunga rosie si 230 in treapta a cincea.M-am jucat pe autostrada in Germania ca daca intri pe ultima banda in portiuni fara restrictii trebuie sa fii hotarat pt ca altfel te calca masinile.Fac des liniute cu un prieten Cu Triumph Speed Triple 1050 si nu ma ia niciodata.Triumphul are mai multa putere dar cand s-o foloseasca se ridica pe o roata si pierde teren.In ultima treapta la drum lung la demaraje ma uit dupa el ce frumos se departeaza.

 

Noul Hornet pt mine este o mare dezamagire.I-mi faceam planuri sa-mi iau noul Hornet de 1000 ,speram eu, dar daca o sa semene cu asta de 600 nu mai vreau. Mai bine un Speed Triple 1050 sau un CBF de 1000.

Urmatoarea motocicleta o vreau cu motor de 1000; merg la plmbare cu doi prieteni, unul are Hayabusa si si unul Speed Triple si cam folosesc cutia sa ma tin dupa ei pana ajungem la serpentine. Pe serpentine insa ma simt ca pestele in apa.Bicicleta e mai dificil de manevrat decat Hornetul.Asta este si motivul pt care inca stau pe ganduri cu schimbatul .

Edited by edi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are mai multa putere cu toba sport, dar mai bine nu avea pt ca acum in demaraj si la I-a si la a II-a pe la 11000 de ture ridica roata de fata si intra in voblaj.Asa ca de fiecare data cand ii dau trebuie sa stau concentrat si aplecat spre ghidon.

Alt dezavantaj, miros a gaze de esapament de parca am comunista din cauza eliminarii catalizatorului.

Am vorbit despre o toba Arrow, carbon.

Cu uleiul la inceput am folosit Motul semisintetic la primul schimb 10W50 (3000 km) si sintetic 15W50 la al doilea (6000 km); Motul e un ulei foarte bun, dar datorita scorului prea mare la revizia facuta la dealerul local (aproximativ 7 milioane= schimb 4 l de ulei ,filtrul de ulei, filtrul de aer si curatat+uns lantul) ,am inceput sa mi le procur singur si ma costa apropximativ 3.5 milioane numai ca folosesc Mobil 1 15W50 .Mobil este la fel de bun ca si Motul, sunt deja la al doilea schimb cu Mobil.

Cu gropile ce sa zic, ce nu poti ocoli te ridici si tu in scari; e mai rau la damburi; am luat unul de era sa pierd pasagerul, noroc ca s-a tinut de mine.am avut o aprilia Pegaso 650 inainte, si nu pot sa zic ca era mai confortabila pe drumurile romanesti.

La liniute pana la 140 nu te face de rusine nici cu Hayabusa (e tot cam pe acolo) ; dupa 140 adica treapta a treia se inmoaie iar de la a patra 170, inchid gazul ca nu mai tine ritmul.Daca il tin in continuare duce 220 la dunga rosie si 230 in treapta a cincea.M-am jucat pe autostrada in Germania ca daca intri pe ultima banda in portiuni fara restrictii trebuie sa fii hotarat pt ca altfel te calca masinile.Fac des liniute cu un prieten Cu Triumph Speed Triple 1050 si nu ma ia niciodata.Triumphul are mai multa putere dar cand s-o foloseasca se ridica pe o roata si pierde teren.In ultima treapta la drum lung la demaraje ma uit dupa el ce frumos se departeaza.

 

Noul Hornet pt mine este o mare dezamagire.I-mi faceam planuri sa-mi iau noul Hornet de 1000 ,speram eu, dar daca o sa semene cu asta de 600 nu mai vreau. Mai bine un Speed Triple 1050 sau un CBF de 1000.

Urmatoarea motocicleta o vreau cu motor de 1000; merg la plmbare cu doi prieteni, unul are Hayabusa si si unul Speed Triple si cam folosesc cutia sa ma tin dupa ei pana ajungem la serpentine. Pe serpentine insa ma simt ca pestele in apa.Bicicleta e mai dificil de manevrat decat Hornetul.Asta este si motivul pt care inca stau pe ganduri cu schimbatul .

Multumesc Edi!

Unele dintre constatarile tale le-am trait si eu. E adevarat... pe curbe e tare de tot. Si mie tare-mi place! In ceea ce priveste velocitatea pt mine e suficent ce stie.... nu sunt un vitezist. Prefer, mai degraba, traseele sinuoase cu schimbari dese de viteza. In privinta uleiului, m-am fript si eu cu Motul. Intr-adevar e scump!!!

La lant ce folosesti? Si cu ce il speli?

Iti doresc asfalt uscat....daca mai calaresti anul asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Edi!

Unele dintre constatarile tale le-am trait si eu. E adevarat... pe curbe e tare de tot. Si mie tare-mi place! In ceea ce priveste velocitatea pt mine e suficent ce stie.... nu sunt un vitezist. Prefer, mai degraba, traseele sinuoase cu schimbari dese de viteza. In privinta uleiului, m-am fript si eu cu Motul. Intr-adevar e scump!!!

La lant ce folosesti? Si cu ce il speli?

Iti doresc asfalt uscat....daca mai calaresti anul asta!

 

Deocamdata motorul are 19000 de km si am lantul original.Inca nu a fost nevoie sa-l intind.Mobil1 15W50 este la fel de scump ca si Motul 15W50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are mai multa putere cu toba sport, dar mai bine nu avea pt ca acum in demaraj si la I-a si la a II-a pe la 11000 de ture ridica roata de fata si intra in voblaj.Asa ca de fiecare data cand ii dau trebuie sa stau concentrat si aplecat spre ghidon.

Alt dezavantaj, miros a gaze de esapament de parca am comunista din cauza eliminarii catalizatorului.

Am vorbit despre o toba Arrow, carbon.

Cu uleiul la inceput am folosit Motul semisintetic la primul schimb 10W50 (3000 km) si sintetic 15W50 la al doilea (6000 km); Motul e un ulei foarte bun, dar datorita scorului prea mare la revizia facuta la dealerul local (aproximativ 7 milioane= schimb 4 l de ulei ,filtrul de ulei, filtrul de aer si curatat+uns lantul) ,am inceput sa mi le procur singur si ma costa apropximativ 3.5 milioane numai ca folosesc Mobil 1 15W50 .Mobil este la fel de bun ca si Motul, sunt deja la al doilea schimb cu Mobil.

Cu gropile ce sa zic, ce nu poti ocoli te ridici si tu in scari; e mai rau la damburi; am luat unul de era sa pierd pasagerul, noroc ca s-a tinut de mine.am avut o aprilia Pegaso 650 inainte, si nu pot sa zic ca era mai confortabila pe drumurile romanesti.

La liniute pana la 140 nu te face de rusine nici cu Hayabusa (e tot cam pe acolo) ; dupa 140 adica treapta a treia se inmoaie iar de la a patra 170, inchid gazul ca nu mai tine ritmul.Daca il tin in continuare duce 220 la dunga rosie si 230 in treapta a cincea.M-am jucat pe autostrada in Germania ca daca intri pe ultima banda in portiuni fara restrictii trebuie sa fii hotarat pt ca altfel te calca masinile.Fac des liniute cu un prieten Cu Triumph Speed Triple 1050 si nu ma ia niciodata.Triumphul are mai multa putere dar cand s-o foloseasca se ridica pe o roata si pierde teren.In ultima treapta la drum lung la demaraje ma uit dupa el ce frumos se departeaza.

 

Noul Hornet pt mine este o mare dezamagire.I-mi faceam planuri sa-mi iau noul Hornet de 1000 ,speram eu, dar daca o sa semene cu asta de 600 nu mai vreau. Mai bine un Speed Triple 1050 sau un CBF de 1000.

Urmatoarea motocicleta o vreau cu motor de 1000; merg la plmbare cu doi prieteni, unul are Hayabusa si si unul Speed Triple si cam folosesc cutia sa ma tin dupa ei pana ajungem la serpentine. Pe serpentine insa ma simt ca pestele in apa.Bicicleta e mai dificil de manevrat decat Hornetul.Asta este si motivul pt care inca stau pe ganduri cu schimbatul .

 

 

pe mine ma interesa cum se descurca la wheelie Hornetu'. eu am tot incercat sa-l ridic pe-al meu da nu vrea de nici un fel... ai ceva tips-uri despre asta ?

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare cam de fetite.

 

Gama asta de culori e valabila numai pentru cele vandute in uk sau universal valabila?

Ca eu din 2000 nu mai vad rosii.

 

 

Hornet Colour info

 

 

1998 - Boon Silver Metallic, Candy Blazing Red, Candy Tahitian Blue.

1999 - Candy Tahitian Blue, Pearl Shining Yellow, Italian Red.

2000 - (unfaired) Candy Tahitian Blue, Pearl Shining Yellow, Mute Black Metallic.

2000 - (faired) Candy Tahitian Blue, Mute Black Metallic, Force Silver Metallic.

 

2001 - (unfaired) Yellow, Blue, Black

 

2001- (faired) Silver, Black, Blue

 

2002 - (unfaired) Yellow, Blue, Black

 

2002 - (faired) Silver, Black, Blue

 

2003 - (unfaired) Blue, Black, White

 

2003 - (faired) Silver, Black, Blue

Edited by ninja_skija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare cam de fetite.

 

Gama asta de culori e valabila numai pentru cele vandute in uk sau universal valabila?

Ca eu din 2000 nu mai vad rosii.

Hornet Colour info

1998 - Boon Silver Metallic, Candy Blazing Red, Candy Tahitian Blue.

1999 - Candy Tahitian Blue, Pearl Shining Yellow, Italian Red.

2000 - (unfaired) Candy Tahitian Blue, Pearl Shining Yellow, Mute Black Metallic.

2000 - (faired) Candy Tahitian Blue, Mute Black Metallic, Force Silver Metallic.

 

2001 - (unfaired) Yellow, Blue, Black

 

2001- (faired) Silver, Black, Blue

 

2002 - (unfaired) Yellow, Blue, Black

 

2002 - (faired) Silver, Black, Blue

 

2003 - (unfaired) Blue, Black, White

 

2003 - (faired) Silver, Black, Blue

uite pt italia...

Hornet Modelli e colorazioni precedenti

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe mine ma interesa cum se descurca la wheelie Hornetu'. eu am tot incercat sa-l ridic pe-al meu da nu vrea de nici un fel... ai ceva tips-uri despre asta ?

:friends:

 

In mers ,in prima treapta tureaza la 7000 si da drumul brusc la ambreiaj.Se ridica imediat.Personal nu ma pricep la mersul pe o roata si o pun imediat cu fata la loc. Daca faci o liniuta tot de la 7000 cu ambreiajul patinat, si pana la suta ai sanse bune cu toate sportivele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Fac des liniute cu un prieten Cu Triumph Speed Triple 1050 si nu ma ia niciodata.Triumphul are mai multa putere dar cand s-o foloseasca se ridica pe o roata si pierde teren.In ultima treapta la drum lung la demaraje ma uit dupa el ce frumos se departeaza.

 

Noul Hornet pt mine este o mare dezamagire.I-mi faceam planuri sa-mi iau noul Hornet de 1000 ,speram eu, dar daca o sa semene cu asta de 600 nu mai vreau. Mai bine un Speed Triple 1050 sau un CBF de 1000.

Urmatoarea motocicleta o vreau cu motor de 1000; merg la plmbare cu doi prieteni, unul are Hayabusa si si unul Speed Triple si cam folosesc cutia sa ma tin dupa ei pana ajungem la serpentine. Pe serpentine insa ma simt ca pestele in apa.Bicicleta e mai dificil de manevrat decat Hornetul.Asta este si motivul pt care inca stau pe ganduri cu schimbatul .

''

 

 

pleaca bai cu bicicleta ta de aici...lasa ca vezi tu la vara bataita la fundulet :lol:

 

sorry for off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa-i pui NOS. Am vazut eu la salonul moto de anul asta pe un Triumph Rocket.Au un kit Triumph cu trei butelii, si un set de holendere si coliere si robineti.

 

''Fac des liniute cu un prieten Cu Triumph Speed Triple 1050 si nu ma ia niciodata.Triumphul are mai multa putere dar cand s-o foloseasca se ridica pe o roata si pierde teren.In ultima treapta la drum lung la demaraje ma uit dupa el ce frumos se departeaza.

 

pleaca bai cu bicicleta ta de aici...lasa ca vezi tu la vara bataita la fundulet :lol:

 

sorry for off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

E clar ca la prima vedere e un mic soc vizual. Dar la o privire mai atenta motocicleta arata chiar bine.

 

post-7671-1160583403_thumb.jpgpost-7671-1160583409_thumb.jpg

post-7671-1160583417_thumb.jpg

 

O veste buna pentru cei carora le este pe plac noul Hornet... de la 1 ianuarie acest model nu va mai avea taxe vamale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

................

Noul Hornet pt mine este o mare dezamagire.I-mi faceam planuri sa-mi iau noul Hornet de 1000 ,speram eu, dar daca o sa semene cu asta de 600 nu mai vreau. Mai bine un Speed Triple 1050 sau un CBF de 1000.

................

 

Hornet de 1L nu va iasi pe piata :bow: din pacate ... daca tu ai vaz't undeva , spune-mi si mie

CBF-ul de 1L e o farsa (parerea mea) cu farfuria aia pe spate (guma de 150)

 

Triumph-ul ramîne de baza (chiar daca am eu CB919 - Hornet)

... nu de alta dar, Viespea de 1L se mai exporta doar în State si (cred) în Elvetia ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hornet de 1L nu va iasi pe piata :bow: din pacate ... daca tu ai vaz't undeva , spune-mi si mie

CBF-ul de 1L e o farsa (parerea mea) cu farfuria aia pe spate (guma de 150)

 

Asa este Hornetul de 1000 nu va apare in 2007. Poate in 2008..vom vedea.

Ai mers cumva cu CBF-ul de 1000 de spui ca e o farsa?! Pentru ca nu are guma de 190 pe spate gata e varza? Cu tot respectul, daj judeci lucrurile cam pueril in cazul de fata. Are 160 pe spate, si in ciuda greutatii de 220 kg este foarte manevrabil, efortul necesar aducerii de pe o parte pe alta in viraje este mic. Asta se datoreaza in buna masura latimii gumei spate (dar nu numai). O anvelopa mai lata l-ar ajuta sa se incline mai mult pe viraje, dar cum nu este un naket orientat catre sportivitate extrema, consider ca beneficiaza de alegerea optima in ceea ce priveste latimea gumei spate. Nu confundati CBF-ul de 1000 cu urmasul Hornetului de 900, ca nu este. Diferenta intre ele este aceeasi ca intre CBF-ul de 600 si Hornetul de 600. CBF-ul de 1000 este o mobra buna de touring, dar si de oras, confortabila, placuta la condus, cu o dezvoltare a cuplului de te face sa te indragostesti de ea. Trage de jos de tot, si e deosebit de elastica. Polivalenta este cuvantul care cred ca i se potriveste cel mai bine.

Asa ca mai intai cititi cate ceva, documentati-va si apoi faceti afirmatii aiurea (asta legat de caracterizarea unei mobre dupa latimea pneului spate).

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Ai mers cumva cu CBF-ul de 1000 de spui ca e o farsa?!

...

DA, am mers cu ea cîmd am lasat-o p'a mea la inspectie si m-am dat cam 2 zile cu ea ... NU-MI PLACE si asta-i (ma repet) parerea mea.

de gustibus ... chestia cu hîndelu' :D

 

 

.........

Asa ca mai intai cititi cate ceva, documentati-va si apoi faceti afirmatii aiurea (asta legat de caracterizarea unei mobre dupa latimea pneului spate).

Bafta!

nu comentez niciodata (cel putin îmi dau silinta) din citite sau auzite ci din proprie experienta

ce afirmi cu latimea si aplecarea-n curbe este foarte adevarat dar tot ca pe farfurie sta

sa stii c-am si eu tv si ma uit pe DSF unde dau reportaje despre diferite mobre (unde chiar este "slavita" aceasta CBF) dar nu ma pot convinge :banana:

 

hai sa fim sanatosi si frumosi :finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

sa stii c-am si eu tv si ma uit pe DSF unde dau reportaje despre diferite mobre (unde chiar este "slavita" aceasta CBF) dar nu ma pot convinge :banana:

 

 

Afirmatiile pe care le-am facut sunt rezultatul unei pimbari cu o astfel de mobra.

:finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hei, daca tot vorbeam (la un moment dat) de hornetu' nou, o sa-mi spun si io parerea

de lene dau un 'copy-paste' de pe un alt site unde mai e un astfel de topic, da' mult mai 'chel'...

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=20663

 

"asta-i nou' hornet...

io-s putin dezamagit...

si incep cu-nceputu': faru aproape triunghiular nu ma da pe spate, si nici 'aripioarele' care-l incadreaza

cred ca ar fi fost totusi OK daca nu ar fi avut bordu' ala aruncat pe far total inestetic, ca la kawasaki er-6

toba, care era 'trademark'-ul HORNET, au coborat-o de sub sa, si acum e 'triovala'...

cica la moda...

numai ca acum se iau ei dupa altii, nu mai sunt 'trend seter'-ii...

oricum, ce m-a dezamagit cel mai tare a fost 'codita', care acum este in cel mai fericit caz... touring

cred ca se potrivea mai repede unui cbf 600, nu viespii!

cu spatele asta, eu cred ca i-au luat mult din agresivitate si din sportivitate (estetic vorbind)

si pe urma, francezii spun ca e copiat de la un VOXAN d'al lor (voxan roadster)

 

are si parti bune totusi

jante noi cu cinci spite, bascula e din aluminiu, si cel mai important, motoru e de pe CBR600 2007

mai scurt, mai usor si cu 102cp!"

 

despre modelele anterioare, numa' de bine :cheers:

dar si eu sper ca urmatoarea sa fie horneta de 900... :lol:

Edited by foyosu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hornetu,faina motocicleta.Daca ere mai decis un baiat pe nume Catalin,acum aveam Hornet de 900 din 2002 si cu 7000 km.Da daca nu sa hotarit repede am cumparat o Honda x4 de toata frumusetea.Pentru amatori Catalin vrea repede pe ea NUMAI 4000 E.0744355353.BaftaMerita toti bani.Bunu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

prima mea motocicleta a fost un hornet din 2002 , de 600. la inceput mi se parea cam brutala, pana m-am obisnuit cu ea. ce nu imi placea e ca are rezervorul mic , nu avea injectie si franele. in rest super ok ca naked bike. exprima forta brutala. asa mi sa parut.

noul model e cam de fetite sincer sa fiu , imi place mai mult cum arata ca model suzuki b-king sau Yamaha fz1 naked. Acum am o italiana de 1000 si e super numai ca e motorul in 2 cilindri.

Ca motocicleta de incepator e bun hornetul, dar mai tarziu depinde cu cine vei umbla si cred ca iti vei dori altceva. Moto morini Corsario are un motor reusit

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

si eu tot cu hornet, am o intrebare.

de ce eu am pe bord 180 maxim? o fi limitata? sunt neajutoratul familiei?

in rest super motoreta, nu am apucat sa fac decat vreo 1300 km (o am abia de 3 saptamani).

ce nu imi place la ea e rezorvorul (e mic al dracu, eu bag benzina la fiecare 2 zile), si parca consuma cam mult.

inca un lucru, astia care aveti, la cat sta la relanti? (cbf600s)

 

 

Kuxi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motocicletele care vin direct din Japonia ,in primul rind au limitatoare pina la 180 si de aceea au kilometraje pina la 180.Daca ai sa ajungi cu ea la 180 ai sa vazi ca se opreste aculo.Se poate scoate limitarea dar numai cine stie si va trebui sa schimbi bineinteles si ceasul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in legatura cu relantiul stie cineva?

e vreun posesor de S pe aici?

ca vreau sa intreb ceva in legatura cu parbrizul

 

 

Kuxi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...