Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu am facut sincronizarea carburatoarelor ca o am doar de 4 luni. Relantiul mi-e la 1300 reglat. Am auzit ca pot fi carburatoarele murdare si de aia sa porneasca mai greu....

 

 

E normal sa porneasca la rece doar cu socul....... Am cumparat Hornetul in 2006 cu 0 km si de fiecare data dupa ce sta mai mult de ~40-45min este necesar sa trag putin socul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu nu prea am probleme la pornire mai ales acum ca e vara! porneste din prima fara sa-i trag socul!

cand e mai rece afara da,trebuie tras dar mai ales daca merg des cu ea sau daca e cald...pleaca imediat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Exista Hornet si de 400? Adica imi place Hornetul pt. ca are 4 cilindri, dar cred ca la 600 cmc si aproape 100 de cai e cam mult pt. un incepator. Daca nu se poate, iau un Cb 500 si trec la Hornet cand prind experienta, dar am auzit de barbati in toata firea care au plans cand au dat CB-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet este de 250, de 600 si de 900, insa cel de 250 este mai rar in Europa.

Despre pornire, treaba sta asa: nu doar ca trebuie sa trag socu, dar trebuie sa ii si dau ceva gaz pana prinde putere (1-2 sec). Inainte cu bujiile vechi nu trebuia sa fac asta, doar socul era destul. Acuma cu bujiile cu iridium (care cica faciliteaza pornirile) trebuie sa ii mai dau si gaz pe langa soc. :kiss:

Totusi filtru de aer nou si bujiile iridium vad ca ajuta la consum. Daca inainte cu un filtru de aer jegos si bujiile vechi aveam consum de 5,5-6L%, acuma am scos 4,88 % cu stil de mers mixt, adica de zi cu zi (si lejer 3-5000 ture si sportiv 12-13000 ture), adica cu 21 si ceva de litri am facut 442 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de la ce alte Honde se potriveste maneta de ambreiaj la hornet 99 ?

 

merci

De la CBR 600 ar trebui sa se potriveasca.

De cand mi-am intins lantul ultima data am observat un sunet de zornait al acestuia ca si cum s-ar freca de ceva metal. Sunetu asta apare ritmat, de cateva ori pe secunda, din ce in ce mai des, pe masura ce ma duc mai tare. Mi-am mai intins pana acuma lantul dar nu tin minte sa fi sunat asa. Parca suna din ce in ce mai tare. L-am uns, l-am adjustat sa aiba 3-4 cm de joc cum zice manualul, ca de obicei.

Indicatorul de la roata din spate, care arata ca lantul trebuie schimbat, e deja un pic pe rosu.

Am mai citit in manualul de service cala pinion in fatza este o "guide plate" - placuta de ghidare care se uzeaza....ma gandesc ca aia e uzata si de aia suna?

Ce ar putea fi, pt ca nu a sunat asa pana acuma chiar daca era putin pe rosu indicatorul de la roata si inainte?

L-am adjustat din nou, l-am uns, am curatat placuta aia de ghidare....si tot asa suna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi face cand franez si ajung la 40km/h parca freaca ceva metalic, asta dupa ce l-am intins, si la mine e pe rosu l-am curatat, l-am uns ... posibil trebuie schimbat lantul .....

 

 

ciudat

Editat de antyterro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ma gandesc si eu sa-mi iau un Hornet 600 si m-ar interesa cam cum este cu intretinerea anuala, e scumpa intretinerea Hornetului? Impreuna cu lucrurile care se schimba anual? Cam cat?

E chiar adevarat ca consuma in oras 8l ? Asta depinde de anul motocicletei sau e normal?

Doar din cauza acestor detalii inca ma gandesc sa iau Hornet sau nu...

Astept parerile voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai am scos 4,88 % consum,dar nu in oras, ca stau la tzara, insa cu stil de condus mixt, turatii mici, mari, drum lung, oras, etc....Hornet 2001. Cel mai mult am scos 6 % cu filtru de aer si bujii varza.

 

Daca relantiul este la 1300 rpm cu motorul cald, cand trageti socul, la rece, la cat sta relantiul? Mie la 1500 si parca inainte de a pune bujii iridium era 2500 rpm cu socu tras....

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sint incepator si de curind am intrat si eu in rindul vostru.Mi-am cumparat acum 2 saptamini o viespe din 2005.am mers ceva cu dinsa si mi se pare ca pina acum totul este ok.Am si eu o problema.Fiind incepator nu prea stiu foarte multe despre motociclete si mai ales despre Hornet.Rugamintea mea foarte mare ar fi daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un MANUAL DE HORNET 2005.Vreau sa stiu si eu mai multe despre ea si cum se face aia...cum se face cealalta...stiti voi mai bine ca mine.date tehnice... absolut orice despre acest model imi este de folos.De exemplu am vazut ca tot se vorbeste despre RALANTI. Al meu este pe la 1400 aproape de 1500.Dupa cum se aude stind pe loc mie unul mi se pare cam mare.si cred ca din cauza asta am si consumul mare.Conduc masini de 16 ani si presupun ca si la motoare cind nu ai date fixe despre ralantiul respectiv se poate regla si 'dupa ureche'.Deci mie unul mi se pare cam mare.dar de unde am cumparat-o mi sa spus ca asa trebuie.Cind plec de la semafor si sint in treapta 1doar eliberez ambreiajul si merge singura destul de tare.REPET...pentru mine este destul de tare pt ca nu stiu daca asa trebuie.deci va rog sa ma ajutati si pe mine cu ce puteti si bineinteles cu sfaturi de motoristi vechi de HORNET. APROPOS...cu pornirea dimineata.Cind pornesc dimineata trag socul la maxim si apoi dau la automat. O ia din prima doar daca ii dau putintel gaz daca nu o ia din a doua sau a treia.Asa am primit indicatiile cind am luat motoreta.Oare este bine asa? Va rog inca odata nu ma uitati cu MANUALUL si va multumesc anticipat tututror.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt motor si sa ai mare grija de el!!!

Si eu is incepator (de 4 luni) da ce stiu iti zic :D

Manual trebuie sa gesesti pe net. Dupa ce il gasesti, sa il citesti tot si sa respecti ce zice acolo. Este manual de intretinere si este de service. De intretinere e pt posesor si de service pt mecanic, dar e bine sa le ai pe ambele. Le gasesti pe net pe amandoua, numa sa ai rabdare sa cauti. Daca relantiul e la 1400/1500 e bine, dar uita-te ce zice manualul. La a mea (2001) zice 1300, dar si la 2005 tot asa ar trebui sa fie. Atentie, relantiul se masoara si regleaza cu motorul incalzit bine. 1300-1400-1500, cam acolo e...

Ce consum ai scos? Daca e mare, vezi si de filtru de aer sau bujii....daca is vechi, si alea influenteaza negativ consumul.

Cu pornirea asa patesc si eu. Oricum as trage socu, nu porneste decat daca ii dau putin gaz.

Incearca sa tragi socul pe la mijloc pe undeva, nu la maxim. Sau mai bine tine apasat butonul de pornire 3-4 sec, timp in care tragi socul incet pana in pozitia in care ii convine, in care se face amestecul care ii place la pornire. Eu asa faceam pana sa schimb bujiile. Acuma nu mai functioneaza. Daca nu merge asa, atunci trage socul la maxim si fa ca de obicei.

Eu de cand i-am schimbat filtru de aer si bujiile, nu o mai pot porni fara putin gaz, cu sau fara soc...

Atentie! NU tine apasat butonul de automat (de pornire) mai mult de 5 sec. Dupa fiecare apasare, lasa-l sa stea 10 sec si apoi apasa-l din nou. Asa zice manualul si asa e bine pt starter.

Sa ai noroc la motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si eu un Hornet din 2002 cu mici probleme... ieri am scos-o din service dupa mici reparazii la motor, si am ceva probleme.

Relantiul este foarte jos, iar socul nu prea are nici un efect. Destul de neplacut sa o pornesti in aceste conditii. Odata pornita si incalzita, merge super ok... insa la stop, datorita relantiului foarte jos, motorul uneori moare.

 

In principiu maine (luni) ma duc peste ei la service inapoi pentru remedierea problemelor.

 

Pana atunci sunt curios cum pot ridica putin relantiul.

Ma poate ajuta cineva?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si eu un Hornet din 2002 cu mici probleme... ieri am scos-o din service dupa mici reparazii la motor, si am ceva probleme.

Relantiul este foarte jos, iar socul nu prea are nici un efect. Destul de neplacut sa o pornesti in aceste conditii. Odata pornita si incalzita, merge super ok... insa la stop, datorita relantiului foarte jos, motorul uneori moare.

 

In principiu maine (luni) ma duc peste ei la service inapoi pentru remedierea problemelor.

 

Pana atunci sunt curios cum pot ridica putin relantiul.

Ma poate ajuta cineva?

 

Merci!

vezi ca ai pe undeva pe la carburatoare o rotitza mica ... o mai strangi cam jumatate de tura sa zic ... si te uiti sa vezi la cat iti sta dupaia, daca mai e nevoie il mai strangi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotita de sub rezervor (la mine e galbena) e cam greu de ajuns, dar o data ce o gasesti, o sa stii care e. E ca un robinet si eu abia ajung la el cu varful degetelor. Incalzeste motorul bine, sa fie trecut de prima linie © si apoi regleaza relantiul pe la 1300-1400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi baieti!

 

Din pacate nu gasesc aceasta rotita... m-am invartit 10 minute pe langa motor, si nimic :D.

 

E pe stanga, e pe dreapta? Ma poate ajuta careva cu o poza?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o accesez din partea stanga, dar e acolo pe la mijlocul matzelor. S-ar putea sa poti si de pe dreapta. Bagi mana exact pe sub carburatoare si cam intre cele 2 din mijloc e.

Bagi degetele pe la sageata...exact ca si in noaptea nuntii. :D

Si eu am gasit-o greu prima data..de fapt altcineva mi-a gasit-o...

post-18620-1218371591_thumb.jpg

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am probat un hornet in Madrid shi ce sa zic , e supermoto, manevrabila, fiabila, totul ok. pana au pornit ventilatoarele.......ce aer cald sufla pe la picioare..... cat despre aerodinamica, mai vorbim dupa 100 km. de autostrada.......... multa bafta......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERCI MULT PT SFATURI.Cand am luat motoreta am luat-o cu 'revizia de livrare' facuta. Adica cu filtru, ulei, bujii, si toate cele controlate.Nu stiu daca a fost schimbat ceva la ea in afara de ulei si din aceasta cauza ai putea avea dreptate in legatura cu consumul.Eu cred ca in momentul de fata sare de 8 lejer.dar merg f mult in oras.Consumul nu l-am facut chiar bine si de aceea nu sint sigur ca asa este. Il voi face cum trebuie cit de curind.In legatura cu pornirea voi incerca cum zici tu si te voi tine la curent.Manualele am sa le caut pe net pt ca vreau sa le am cit mai curind sa nu mai merg asa dupa 'ureche'cu ea sa stiu si eu 'cu ce se maninca' un HORNET. Merci inca odata si ASFALT USCAT TUTUROR!

 

Felicitari pt motor si sa ai mare grija de el!!!

Si eu is incepator (de 4 luni) da ce stiu iti zic :D

Manual trebuie sa gesesti pe net. Dupa ce il gasesti, sa il citesti tot si sa respecti ce zice acolo. Este manual de intretinere si este de service. De intretinere e pt posesor si de service pt mecanic, dar e bine sa le ai pe ambele. Le gasesti pe net pe amandoua, numa sa ai rabdare sa cauti. Daca relantiul e la 1400/1500 e bine, dar uita-te ce zice manualul. La a mea (2001) zice 1300, dar si la 2005 tot asa ar trebui sa fie. Atentie, relantiul se masoara si regleaza cu motorul incalzit bine. 1300-1400-1500, cam acolo e...

Ce consum ai scos? Daca e mare, vezi si de filtru de aer sau bujii....daca is vechi, si alea influenteaza negativ consumul.

Cu pornirea asa patesc si eu. Oricum as trage socu, nu porneste decat daca ii dau putin gaz.

Incearca sa tragi socul pe la mijloc pe undeva, nu la maxim. Sau mai bine tine apasat butonul de pornire 3-4 sec, timp in care tragi socul incet pana in pozitia in care ii convine, in care se face amestecul care ii place la pornire. Eu asa faceam pana sa schimb bujiile. Acuma nu mai functioneaza. Daca nu merge asa, atunci trage socul la maxim si fa ca de obicei.

Eu de cand i-am schimbat filtru de aer si bujiile, nu o mai pot porni fara putin gaz, cu sau fara soc...

Atentie! NU tine apasat butonul de automat (de pornire) mai mult de 5 sec. Dupa fiecare apasare, lasa-l sa stea 10 sec si apoi apasa-l din nou. Asa zice manualul si asa e bine pt starter.

Sa ai noroc la motor!

 

 

MERCI MULT PT SFATURI. Cind am cumparat motoreta am luat-o cu "revizia de livrare facuta" adica filtre, bujii, placute,si toate cele...controlate.Nu cred ca a fost schimbat ceva la ea in afara de ulei si din aceasta cauza ai putea avea dreptate in legatura cu consumul.in momentul de fata cred ca sare de 8 lejer.merg aproape tot timpul numai in oras. In curind voi face consumul ca la carte si te voi tine la curent.in legatura cu pornirea iti voi urma sfatul sa vedem daca asa este mai bine.MANUALELE le voi cauta pe net pentru ca nu vreau sa merg foarte mult cu ea asa dupa"ureche" sa stiu si eu cu ce se maninca un HORNET.MERCI MULT INCA ODATA SI ASFALT USCAT TUTUROR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manuale gasesti exact ce trebuie sa stii. Sunt multe lucruri esentiale, care daca nu le citesti in manual, faci greseli mici cu consecinte mari. De ex: verificatul nivelului la ulei. Manualul zice ca se face cu joja neinfiletata, dar mecanicu la care am mers nu o lasa din "se masoara cu joca infiletata". Asa stia el. Am intrebat pe forum si toata lumea a zis "cu joja neinfiletata" ca si manualul. Iti dai seama ca gresesti nivelul de ulei daca nu masori cum trebuie.

Nu stiu in oras cum e cu consumul, ca eu doar trec prin oras, dar 8 % mi se pare exagerat. Atata consuma una de 1000 cc.

Calculeaza consumul asa: mergi cu motoru pana simti ca pierde putere si se opreste.....atunci e gata benzina. Treci pe rezerva si du-te cat de repede poti la benzinarie (nu la Lukoil ca o sa regreti). Apoi pune 10 sau 12 L (99+ sau OMV 100) si da kilometrajul la 0.

12 L intra mai greu.....trebuie sa ai rabdare sa se "aseze" si dureaza ceva, si s-ar putea sa te injure cei care stau la rand. Pune 10 L si vezi cati km faci cu ei.....eu fac 200 (adica 5% consum).

Nu imparti tu km facuti la 16 L, cat zice manualul ca are rezervorul, ca nu iti iese bine. Din aia 16 L din talon, 3 L is rezerva care trebuie scazuti din calcul......apoi mai raman 13L, dar ca sa bagi 13 L in rezervor trebuie sa stai la pompa cam 15 min pana se "aseaza".

Asa ca dupa ce ajungi la rezerva , du-te si baga 10 L si apoi vezi cati Km ai facut.....e cel mai sipmlu.

Poate scoti 8% in oras, nu stiu ce sa zic......verifica filtru de aer, e simplu.....daca e jegos, ia altu. Costa 75 de lei.

Noroc la motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manuale gasesti exact ce trebuie sa stii. Sunt multe lucruri esentiale, care daca nu le citesti in manual, faci greseli mici cu consecinte mari. De ex: verificatul nivelului la ulei. Manualul zice ca se face cu joja neinfiletata, dar mecanicu la care am mers nu o lasa din "se masoara cu joca infiletata". Asa stia el. Am intrebat pe forum si toata lumea a zis "cu joja neinfiletata" ca si manualul. Iti dai seama ca gresesti nivelul de ulei daca nu masori cum trebuie.

Nu stiu in oras cum e cu consumul, ca eu doar trec prin oras, dar 8 % mi se pare exagerat. Atata consuma una de 1000 cc.

Calculeaza consumul asa: mergi cu motoru pana simti ca pierde putere si se opreste.....atunci e gata benzina. Treci pe rezerva si du-te cat de repede poti la benzinarie (nu la Lukoil ca o sa regreti). Apoi pune 10 sau 12 L (99+ sau OMV 100) si da kilometrajul la 0.

12 L intra mai greu.....trebuie sa ai rabdare sa se "aseze" si dureaza ceva, si s-ar putea sa te injure cei care stau la rand. Pune 10 L si vezi cati km faci cu ei.....eu fac 200 (adica 5% consum).

Nu imparti tu km facuti la 16 L, cat zice manualul ca are rezervorul, ca nu iti iese bine. Din aia 16 L din talon, 3 L is rezerva care trebuie scazuti din calcul......apoi mai raman 13L, dar ca sa bagi 13 L in rezervor trebuie sa stai la pompa cam 15 min pana se "aseaza".

Asa ca dupa ce ajungi la rezerva , du-te si baga 10 L si apoi vezi cati Km ai facut.....e cel mai sipmlu.

Poate scoti 8% in oras, nu stiu ce sa zic......verifica filtru de aer, e simplu.....daca e jegos, ia altu. Costa 75 de lei.

Noroc la motor!

 

 

Chiar miine trebuie sa alimentez si am sa tin cont de ce ai spus tu si ma voi uita si la filtru.Apropos...primul plin care l-am facut a fost de la Lukoil pt ca am cumparat motoreta aproape goala si ca sa fiu sigur ca ajung acasa cu dinsa am alimentat de la cea mai apropiata statie, asta fiind Lukoil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut schimbul de ulei+filtru sambata. ]

Am ramas surprins sa constat ca au intrat 3,9-4 litrii de ulei. Am pus Motul 15W40 pt ca mi l-a recomandat mecanicul meu. Dar mi se pare un pic cam mult 4 litrii de ulei la schimb. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca la Hornelu tau se baga 3,8 L. Nu e bine sa bagi prea mult ulei.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...