Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Ah, prețul e undeva pe la 2200euro. Noi să fim sănătoÂşi că RRestul cumpărăm. Ciudat e faptul că nu trage în nici o parte Âşi nici nu voblează. Am luat mâinile de pe ghidon la 100km/g Âşi nu făcea nici un gest. Îmi pare mai greu să o înclin pe curbe pentru că pe fostul motor aveam rulmenții de la jug uzați Âşi stătea singură pe curbă, nu trebuia să aplic deloc forță pe ghidon. O să văd ce pot rezolva cu cel care mi-a vândut-o. N-am văzut pe moment fisura, eram în plin trafic, destul de obosit după drum, m-am uitat la ea cât de cât, părea ok. Azi când am poponeataățat-o am văzut buba. Mi-a spus apoi un prieten că a avut probleme cu un telescop. Cel de la care l-am cumpărat e din Brăila, dar stă la BucureÂşti. Anul trecut am tot făcut plimbări cu el Âşi aveam o oarecare încredere în el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Numai din poza si se vede diferenta intre telescoape. Trebuia sa-ti puna un semn de intrebare lipsa bucatii aleia din aripa si sa te uiti mai atent la furca. Problema nu este grava, dar te mai costa ceva bani si stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Horneturi sunt multe, asa ca nu cred sa nu poti gasi un telescop. din nou gresesti....se gasesc destul de greu piese de fatza la hornet..si in general piese de hornet gasesti greu pt ca sunt pe drumuri 99% din viespi,nu la dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Am tot căutat telescop Âşi n-am găsit decât pe ebay, dar era pentru modelul din 2001. Cred că o să încerc să-l fac pe ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv. Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul. Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul. Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa. I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant. Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria. Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez? Multumesc anticipat pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv.Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul. Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul. Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa. I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant. Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria. Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez? Multumesc anticipat pentru sfaturi Dupa cum povestesti pare inecata, data viitoare nu o mai forta cu pornirea prin inpingere daca nu o ia repede, incearca sa desfaci bujiile si curatele, ardele la aragaz si vezi daca mai ai pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv. Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul. Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul. Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa. I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant. Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria. Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez? Multumesc anticipat pentru sfaturi [bateria e moarta nu are deloc curent in ea , pune-o pe redresor si incearca dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv.Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul. Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul. Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa. I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant. Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria. Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez? Multumesc anticipat pentru sfaturi bateria e praf!no worries..iei alta si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Varianta asta cu bateria pe redresor cateva ore si incerci din nou cum porneste, si daca nu invarte iti cumperi alta banuiesc ca era la mintea oricui... mare grija cand opresti din buton si uiti contactul risti sa strici si condesatori...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Varianta asta cu bateria pe redresor cateva ore si incerci din nou cum porneste, si daca nu invarte iti cumperi alta banuiesc ca era la mintea oricui... mare grija cand opresti din buton si uiti contactul risti sa strici si condesatori...... normal ca era..ca doar aia e problema mai mult ca sigur.nu aceeasi problema au avut-o o gramada in primavara?si toti se apucau sau desfaca bujii,sigurante...si alte dracii.....si de fapt era o amarata de baterie.de ce sa te apuci sa desfaci juma de motor cand e vb doar de o baterie?are vreo logica?.cat despre opritul motorului din buton...nu sunt adeptul,adica eu butonul ala il ating doar odata pe an cred...in rest din cheie.si uite asa pe mine m-a tinut bateria 40k(cea cu care a venit motorul acum 2 ani jumate) fara nici o problema.si tin sa precizez ca bateria era ceva no-name.CONCLUZIA:fratilor,cand nu mai porneste si face figuri de astea,nu va mai apucati sa desfaci juma de motor....incepeti cu ce e mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) Pe cât de repede am intrat în stup pe atât de repede am ieÂşit din el. Am dat Hornetul înapoi, pe lângă amortizorul fisurat Âşi capacul de alternator zgâriat Âşi sudat, avea Âşi cadrul îndoit. Sper să revin din nou cu un altul, mai întreg decât ăsta Editat Septembrie 9, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Pe cât de repede am intrat în stup pe atât de repede am ieÂşit din el. Am dat Hornetul înapoi, pe lângă amortizorul fisurat Âşi capacul de alternator zgâriat Âşi sudat, avea Âşi cadrul îndoit. Sper să revin din nou cu un altul, mai întreg decât ăsta Hai sa-ti dau Hornetul meu , de banii care-ti raman ai sa ii iei un kit de lant si de vrei sa-i faci un facelift, pentru ca are ceva probleme estetice, iti ajung si de asa ceva. In estetica nu am investit in acest motor de cand l-am luat. Pe langa faptul ca nu arata ca cel din 2004 si nu este atat de nou, mecanic este impecabil, vii si-l testezi, iar daca nu iti place cea ce iei, il aduci inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Mulțumesc pentru ofertă dar vreau modelul `03-04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Uitate pana si'n teava de esapament la noua achizitie. Mai bine dai un ban dar stai in fata, decat sa te multumesti cu un pret mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Uitate pana si'n teava de esapament la noua achizitie. Mai bine dai un ban dar stai in fata, decat sa te multumesti cu un pret mic. Da, mi-au spus de la început multe persoane lucrul ăsta. Mi-am furat-o, asta e. Data viitoare ochii câte cepele Câti litri are rezervorul de la modelul '02 ? M-am uitat pe net dar nu corespund mereu între ele datele. La `03 e de 17 litri, eu credeam că e mai mic. Când am dus motorul înapoi am făcut vreo 220km Âşi nu intrase pe rezervă, mai avea Âşi nici n-am băgat benzină până în buză la plecare. Ce-i drept, am mers încet 80-110km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pina la urma ce-a zis, stia de defectul ala? Sau asa a cumparat-o si el si fiind paralel n-a vazut defectiunea? Asta mi se pare singura scuza, din punctul meu de vedere. Faza aia mi se pare un defect super nasol nici nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla. Imi pare rau pentru experienta ta dar asta inseamna sa cumperi de la "cunoscuti/prieteni". Eu m-am ars cu o masina luata la fel pe incredere fara test mecanic si daca n-am bagat dupa aia la bani in ea de ziceam ca nu-i adevarat. Oricum la cate zici ca avea motorul ala cadru stramb rugina, amortizorul ala nu facea banii astia. Era buna de dezmembrat mai degraba. Si ce e trist e ca am mai vazut niste horneturi cand il cautam pe al meu, reparate (aka carpite) si vandute mai apoi altor motociclisti incepatori de asa zisi cunoscuti sau mentori. Si la preturi multi mai mari decat ce luasem eu. Nu stiu cum sa-l numesc tupeu nesimtire. Adevarul e ca motociclisti cu caracter gasesti tot mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Are careva chef si timp de o plimbare pana in Austria zilele astea? Ca as pleca si nu m-ar deranja un coleg de suferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Are careva chef si timp de o plimbare pana in Austria zilele astea? Ca as pleca si nu m-ar deranja un coleg de suferinta. Bagi benzina si la coleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) Bagi benzina si la coleg? Sunt convins ca se va descurca singur colegul So, nimeni? Nu e asa de departe sau de scump pe cat pare Editat Septembrie 10, 2010 de Caniggia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pina la urma ce-a zis, stia de defectul ala? Sau asa a cumparat-o si el si fiind paralel n-a vazut defectiunea?Asta mi se pare singura scuza, din punctul meu de vedere. Faza aia mi se pare un defect super nasol nici nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla. Imi pare rau pentru experienta ta dar asta inseamna sa cumperi de la "cunoscuti/prieteni". Eu m-am ars cu o masina luata la fel pe incredere fara test mecanic si daca n-am bagat dupa aia la bani in ea de ziceam ca nu-i adevarat. Oricum la cate zici ca avea motorul ala cadru stramb rugina, amortizorul ala nu facea banii astia. Era buna de dezmembrat mai degraba. Si ce e trist e ca am mai vazut niste horneturi cand il cautam pe al meu, reparate (aka carpite) si vandute mai apoi altor motociclisti incepatori de asa zisi cunoscuti sau mentori. Si la preturi multi mai mari decat ce luasem eu. Nu stiu cum sa-l numesc tupeu nesimtire. Adevarul e ca motociclisti cu caracter gasesti tot mai rar. Povestea e ceva mai lungă. Tipul ăsta stătea înainte în Brăila. Anul trecut mai dădeam ture cu el prin împrejurimi. Am găsit anunțul pe net am luat legătura cu el Âşi după vreo câteva zile m-am dus după el la BucureÂşti. În timpul ăsta prietenii (mai mult ai lui ) comuni îmi tot spuneau că e impecabilă, că merge brici samd. Am luat motoreta, am ajuns cu ea acasă. Seara mă întâlnesc cu un prieten Âşi îmi spune direct, bă asta are furca fisurată. A luat-o avariată Âşi a încercat s-o repare, dar nu prea ia ieÂşit schema. Toți cei care îmi spuneau că e ok Âştiau Âşi ei de aceste bube. Eu înțeleg că poate o fi vrut să o repare după ce a luat-o, dar eu n-aÂş putea să vând cuiva o motocicletă cu jamba fisurată sau cadru strâmb. Mai degrabă la dezmembrat cu ea. Motorul în sine mergea impecabil, nu zornăia nimic, nu bătea nimic. Rulmentul de la ambreaj huruia, în rest era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 normal ca era..ca doar aia e problema mai mult ca sigur.nu aceeasi problema au avut-o o gramada in primavara?si toti se apucau sau desfaca bujii,sigurante...si alte dracii.....si de fapt era o amarata de baterie.de ce sa te apuci sa desfaci juma de motor cand e vb doar de o baterie?are vreo logica?.cat despre opritul motorului din buton...nu sunt adeptul,adica eu butonul ala il ating doar odata pe an cred...in rest din cheie.si uite asa pe mine m-a tinut bateria 40k(cea cu care a venit motorul acum 2 ani jumate) fara nici o problema.si tin sa precizez ca bateria era ceva no-name.CONCLUZIA:fratilor,cand nu mai porneste si face figuri de astea,nu va mai apucati sa desfaci juma de motor....incepeti cu ce e mai simplu Ok. I-am dat curent de la masina si nu mai porneste.(Am incercat de mai multe ori cu bateria de la masina conectata). Pur si simplu nbu mai vrea... Ultima data a pornit cand am incercat si i-am dat curent de la baterie cu toate ca mergea de zici ca era in 2 timpi dar acum chiar nu mai vrea. Ma asteptam sa fi fost incecata dar dupa 2 zile de stat sa se usuce bjiile sa sa nu mai aiba probleme cand o pornesc dar din pacate pare sa fie ceva mai grav... Keep in touch.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ok. I-am dat curent de la masina si nu mai porneste.(Am incercat de mai multe ori cu bateria de la masina conectata). Pur si simplu nbu mai vrea...Ultima data a pornit cand am incercat si i-am dat curent de la baterie cu toate ca mergea de zici ca era in 2 timpi dar acum chiar nu mai vrea. Ma asteptam sa fi fost incecata dar dupa 2 zile de stat sa se usuce bjiile sa sa nu mai aiba probleme cand o pornesc dar din pacate pare sa fie ceva mai grav... Keep in touch.... man,schimba/imprumuta o baterie buna.daca e bateria praf,nu mai tine curentul(intelegi ce vreau sa spun) si degeaba ii dai de pe alte surse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 man,schimba/imprumuta o baterie buna.daca e bateria praf,nu mai tine curentul(intelegi ce vreau sa spun) si degeaba ii dai de pe alte surse Am luat una noua. O pun maine. Va tin la curent.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 suporti coburi "saci" -facuti dupa schita proprietarului motocicletei , nu sunt de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Tipul ăsta stătea înainte în Brăila. Anul trecut mai dădeam ture cu el prin împrejurimi. Am găsit anunțul pe net am luat legătura cu el Âşi după vreo câteva zile m-am dus după el la BucureÂşti. În timpul ăsta prietenii (mai mult ai lui ) comuni îmi tot spuneau că e impecabilă, că merge brici samd. Oldest trick in the book! Trebuie sa ai grija la prietenii prietenului care vinde motorul, asa mi-am luat si eu teapa acum cativa ani cand am achizitionat primul motor. Noroc ca nu a avut nici o defectiune capitala si am reusit sa ne folosim de Aprilia o perioada. Pana acum sunt foarte multumit de Hornet-ul meu, o sa investesc putin la capitolul estetica si mai vedem pe parcurs ce se mai poate imbunatati. Bafta la achizitia unei alte viespi si nu te baza pe sfaturile nimanui, verifica tu cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.