Robyb Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) am eu modelul de discuri MST245,DURCH.220MM,FESTST ( date luate de pe louis) . daca sunt bune .pretul este 80 euro . stare excelenta Uploaded with ImageShack.us am si telescoape de hornet 600 Editat Septembrie 27, 2010 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Cineva, vre-un disc de spate ? Tre' să îi fac ITP iar cu discul ăsta nu cred că îl trec. E foarte uzat, abea dacă reuÂşesc să blochez roata, deÂşi l-aÂş păstra pe ăsta că sunt mai mici Âşansele să blochez roata Editat Septembrie 27, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 De cand blocarea rotii spate face parte din ITP - ul moto? . Eu cred ca iti faci probleme degeaba. Mesaj completat ASTA E CRIMINALA: Eu am o curiozitate - cei cu nakeduri sunt nudisti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 De cand blocarea rotii spate face parte din ITP - ul moto? . Eu cred ca iti faci probleme degeaba.Mesaj completat ASTA E CRIMINALA: Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut. Am testat si eu si altii si nu merg. Difera grosimea totala - cele de pe roata de 16" au 23mm, in timp ce celelalte au 13 sau 14 mm, si amplasarea gaurilor pentru fixarea pe janta. De potrivit se potriveste (se zice ca la marele fix, uite aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard...f=13&t=5687 ) roata de 17" cu tot cu discuri. Tot acolo spune cineva care-s diferentele dintre o roata de 16" si una de 17". Zi buna, Ionut. P.S. Chiar nu a schimbat nimeni-nimeni discurile de frana? Am inteles. Aveam eu niste discuri de cbr600f3 si erau o idee mai mici si nu stiam de ce nu merg, am crezut ca difera roata de hornet cu cea de cbr. Dar difera roata de 16 cu cea de 17, adica discurile ar fi mers fara problema pe o roata de hornet pe 17. Eu iti zic altceva. Decat sa dai banii pe discuri, mai bine iti iei o roata completa de cbr f4 care e asemanatoare cu aia de hornet si se gasesc destule la dezmembrari. Si ai roata de 17 pe care poti pune orice guma vrei. Mesaj completat am eu modelul de discuri MST245,DURCH.220MM,FESTST ( date luate de pe louis) . daca sunt bune .pretul este 80 euro . stare excelenta Uploaded with ImageShack.us am si telescoape de hornet 600 Sa nu zici ca ti-ai luat Hornet pentru transformat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Am gasit disc de spate NG la 300 RON. Mai caut maine si alte marci. Mesaj completat Uite dimensiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Am găsit pe ebay niÂşte chinezării la 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Ai de gand sa le cumperi? Tell me you're joking! Ce hornet ti-ai cumparat tu de tot bagi bani in el? :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Nu mi se pare că bag bani în el. Discuri chinezeÂşti nu iau, mai bine unul second original mai puțin uzat decât actualul. Vreau să fie cât mai ok din punct de vedere tehnic. Un disc Âşi un releu nu sunt o avere în comparație cu câți bani am băgat în nsr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 No, asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm. OK then....ma speriasem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm. Salut. Eu am gasit discuri de spate pe la 50 de euro la baietii astia: www.crash-moto.eu Zi buna, Ionut Mesaj completat Am inteles. Aveam eu niste discuri de cbr600f3 si erau o idee mai mici si nu stiam de ce nu merg, am crezut ca difera roata de hornet cu cea de cbr. Dar difera roata de 16 cu cea de 17, adica discurile ar fi mers fara problema pe o roata de hornet pe 17. Eu iti zic altceva. Decat sa dai banii pe discuri, mai bine iti iei o roata completa de cbr f4 care e asemanatoare cu aia de hornet si se gasesc destule la dezmembrari. Si ai roata de 17 pe care poti pune orice guma vrei. Mesaj completat Salut. Mai "scormonesc" un pic dupa discuri si daca nu si nu, atunci o sa cumpar o roata de 17". Oricum, ies "putin" mai bine la pret: o pereche de discuri fata EBC este cam 400 de euro, Armstrong un pic peste 250, chinezesti (pentru cine vrea ruleta ruseasca) - 150 fata+spate; iar o roata de 17" cu tot cu discuri, e in jur de 300 de euro. La care se adauga si chestiunea cauciucurilor, dupa cum bine ai spus... un 130 nu gasesti la orice colt de strada. Zi buna, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Salut Are cineva de vanzare un cauciuc spate 180/55/17 in stare buna? In al meu a intrat o bucata de fier .......drumurile noastre:-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Salut. Eu am gasit discuri de spate pe la 50 de euro la baietii astia: www.crash-moto.eu Zi buna, Ionut Mesaj completat Salut. Mai "scormonesc" un pic dupa discuri si daca nu si nu, atunci o sa cumpar o roata de 17". Oricum, ies "putin" mai bine la pret: o pereche de discuri fata EBC este cam 400 de euro, Armstrong un pic peste 250, chinezesti (pentru cine vrea ruleta ruseasca) - 150 fata+spate; iar o roata de 17" cu tot cu discuri, e in jur de 300 de euro. La care se adauga si chestiunea cauciucurilor, dupa cum bine ai spus... un 130 nu gasesti la orice colt de strada. Zi buna, Ionut. Ti-am scris PM, iar la capitolul cauciuc 130 cu 16 rar o sa gaseti unul second, iar noi ai prea putine variante sa alegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Salut Are cineva de vanzare un cauciuc spate 180/55/17 in stare buna? In al meu a intrat o bucata de fier .......drumurile noastre:-( ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Am niÂşte teflon pe acasă Âşi aÂş vrea să fac niÂşte crash paduri. Cam ce lungime ar trebui să aibe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 6.5-7 cm e ok Am niÂşte teflon pe acasă Âşi aÂş vrea să fac niÂşte crash paduri. Cam ce lungime ar trebui să aibe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Eu mă gândeam la 10cm pe stânga Âşi 8 pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Eu mă gândeam la 10cm pe stânga Âşi 8 pe dreapta. pune sa fie din plin,chiar daca vor strica putin aspectul.e mult mai safe.eu am extended,de 10cm pe fiecare parte.sa fie pe stoc .am vazut destui care au luat LSL,si alte dracii,care aratau bine si erau mai scurte si dupa 2 m de plizae ajungeau sa polizez si capacele motorului....sau mai rau,scapat pe loc si polizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 La cât se face jocul supapelor ? Nu găsesc în manual sau poate n-am cautat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Pe modelul dezbracat complet al Hornetului se poate monta carena de la modelul S ? Exista punctele de prindere necesare ? Bordul, conexiunile electrice sunt identice ? Eu unul as vrea modelul sport cu carena si parbriz. Daca as avea o oferta buna la una fara carena fata, ce sanse as avea sa o "completez" de pe la dezmembrari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Pe modelul dezbracat complet al Hornetului se poate monta carena de la modelul S ? Exista punctele de prindere necesare ? Bordul, conexiunile electrice sunt identice ? Eu unul as vrea modelul sport cu carena si parbriz. Daca as avea o oferta buna la una fara carena fata, ce sanse as avea sa o "completez" de pe la dezmembrari ? Nu merita combinatia. Din cate stiu se poate transforna nakedul in semicarenat, dar te costa mai mult decat daca l-ai lua semicarenat, plus ca nu vei gasii asa usor semicarena, farul si bordul. Sfatul meu este sa-l iei semicarenat si sa nu te gandesti ca e cu 200-300 de euro mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Pe modelul dezbracat complet al Hornetului se poate monta carena de la modelul S ? Exista punctele de prindere necesare ? Bordul, conexiunile electrice sunt identice ? Eu unul as vrea modelul sport cu carena si parbriz. Daca as avea o oferta buna la una fara carena fata, ce sanse as avea sa o "completez" de pe la dezmembrari ? Dupa cum zicea si MetalWarior nu prea merita, si nici nu prea o sa gasesti carenuca aia la dezmembrari. Bordul la Hornet N se misca impreuna cu ghidonul, la Hornet S este fix, si sta intr-un brat metalic, pe care nu cred ca il gasesti usor, iar sa il confectionezi la un atelier ar fi prea complicat, la fel si prinderile pentru oglinzi (oglinzile sunt fixe la S, adica nu se misca odata cu ghidonul), care sustin carena. Practic unicul lucru simplu sunt prinderile laterale... So, nu merita... Editat Octombrie 1, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Roger that ! Sper sa gasesc intr-un final un punct de intersectie intre bugetul de achizitie si preturile din piata. Multumesc pentru explicatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Roger that ! Sper sa gasesc intr-un final un punct de intersectie intre bugetul de achizitie si preturile din piata. Multumesc pentru explicatii Ce buget ai pentru motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.