danny_nt Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat. tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva. acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord. In rest arata destul de bine, sa te uiti la furca, telescopul dreapta imi pare cam julit deasupra aripii, acolo nu avea cum sa-l atinga decat la ceva frontal, daca sunt ambele identice, fara crapaturi si sudura e ok. Bord posibil sa gasesti la 100 de euro, dar grija mare la an, ca e diferenta intre ele. Bord nu e chiar asa usor de gasit ca la prima vedere. Totusi nu-mi explic cum de s-a facut praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) daca ar fi ok totul in afara de bord nu ar fi problema. in poze poate sa arate intr-un fel iar la fata locului altfel,de obicei cam asa se intampla. un prieten bun a avut un hornet,si in incercarile lui de stuntriding a franat fata la 80,a patinat cauciucu si a cazut.mobra a mers tarais pe strada fara sa se izbeasca de nimic rezultat:jug superior rupt,telescoape indoite,bordul zburat,maneta frana rupta,ghidon indoit,rezervor infundat,aripa fata crapata si codita zgariata. mi-am facut o parere destul de nasoala atunci despre naked-uri.cam sensibile la cazaturi,dar asta e,nu-s facute ca sa cada. oricum cunostiinte de mecanica am,ochi bun la depistat defecte am,eu am intrebat in ideea daca stiti hibe ascunse ale motorului,gen cum mi-a spus un coleg ca ambreiajul cam trancane daca are multi km facuti...etc astept acum sa vina persoana interesata de motocicleta mea,si daca o fi s-o vand am sa ma duc pana la campina sa vad hornetul acela fara bord. Editat Noiembrie 4, 2010 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 daca ar fi ok totul in afara de bord nu ar fi problema.in poze poate sa arate intr-un fel iar la fata locului altfel,de obicei cam asa se intampla. un prieten bun a avut un hornet,si in incercarile lui de stuntriding a franat fata la 80,a patinat cauciucu si a cazut.mobra a mers tarais pe strada fara sa se izbeasca de nimic rezultat:jug superior rupt,telescoape indoite,bordul zburat,maneta frana rupta,ghidon indoit,rezervor infundat,aripa fata crapata si codita zgariata. mi-am facut o parere destul de nasoala atunci despre naked-uri.cam sensibile la cazaturi,dar asta e,nu-s facute ca sa cada. oricum cunostiinte de mecanica am,ochi bun la depistat defecte am,eu am intrebat in ideea daca stiti hibe ascunse ale motorului,gen cum mi-a spus un coleg ca ambreiajul cam trancane daca are multi km facuti...etc astept acum sa vina persoana interesata de motocicleta mea,si daca o fi s-o vand am sa ma duc pana la campina sa vad hornetul acela fara bord. nakled-urile,ca si alte motorete,sunt gandite sa mearga..nu sa se tarasca.cam sensibila la cazatura?pai la cum a cazut amicul tau si la ce viteza ma mir ca nu a explodat motorul .sunt metale,plastice si alte materiale care care cand o tronzeste e ABSOLUT NORMAL sa nu ramana intacte si la locul lor...la orice motoreta. bordul original nu il vei gasi nici ieftin nici usor.trust me.eu am desfacut motoreta mea si am vandut toate piesele originale,iar acum la peste un an de cand le-am vandut inca ma suna oamenii sa imi ceara bordul.ca la pret urias gasesti ce vrei tu,dar ieftinsi bun nope.in poze motorul arata ca de 1500euro,sincer.bafta la cumparare! ps:troncanitul ambreiajului,s-a mai discutat mai pe indelete,nu are legatura DOAR cu numarul de kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 A folosit cineva până acum Procycle , de pe louis, cod 10038451 ? Eu am folosit la nsr vreo 20.000km Procycle 2t Âşi era criminal uleiul. Din ce am văzut feedback-ul pe louis e pozitiv la toți ce-i ce l-au folosit, 5 Âşteluțe. De la Procycle am folosit doar produsele de intretinere lant, anticoroziv, curatare motor si aditiv benzina, mi s-au parut destul de bune la ce pret au, insa pe partea de ulei de motor as merge pe ceva consacrat Mesaj completat Fii sigur ca o sa vin, fie ca shimb motocicleta sau orice altceva, prieteniile raman Mai ales ca toti sunteti super ok si ne-am inteles mereu!Eu una am schimbat hornetul pentru un motiv mare, PT MINE, si anume faptul ca la drum lung efectiv ma rupe vantul. Eu sunt usoara si inalta, ma stiti, cand depasesc 100 km/h deja toti muschii gatului, mainilor si umerilor se incordeaza de numa numa. Mereu dupa un drum lung sunt anchilozata de spate, din cauza faptului ca stau incordata ca sa fac contra vantului. Nu stiu cum e pentru o persoana mai bine facuta, dar la cele 49 kg ale mele, e chinuitor. Mie imi place vantul.. Momentan nu as schimba Hornet-ul decat pe un alt Hornet, nou! Mesaj completat astept acum sa vina persoana interesata de motocicleta mea,si daca o fi s-o vand am sa ma duc pana la campina sa vad hornetul acela fara bord. Mai bine mai cauti pe bikeshop, modelul acela la 1500 EUR nu miroase a bine! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Uite cum ma astept eu sa arate un motor picat pe o parte: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto In rest asta arata foarte bine pacat ca e la Timisoara si e neinmatriculat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 A schimbat cineva rapoartele ? Merg mult în oraÂş Âşi nu merg cu 200 în afară aÂşa mă bate gândul să îi pun 13 pe față Âşi 48 pe spate. Ăsta e maximul pe care l-am găsit pentru pinioane de oțel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 A schimbat cineva rapoartele ? Merg mult în oraÂş Âşi nu merg cu 200 în afară aÂşa mă bate gândul să îi pun 13 pe față Âşi 48 pe spate. Ăsta e maximul pe care l-am găsit pentru pinioane de oțel. si mai exact pt ce vrei tu rapoarte schimbate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 A schimbat cineva rapoartele ? Merg mult în oraÂş Âşi nu merg cu 200 în afară aÂşa mă bate gândul să îi pun 13 pe față Âşi 48 pe spate. Ăsta e maximul pe care l-am găsit pentru pinioane de oțel. pai mai bine iti cumperi un scuter daca vrei doar pt oras. consuma 2% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 ca sa-mi dau seama daca a fost afectat cadru in vrun fel,pot masura distanta de la ax la ax,corect? cat ar trebui sa fie in mod normal,evident plus minus corectia de intins lantul? a masturat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 si mai exact pt ce vrei tu rapoarte schimbate? Ce relevanță are? Pentru un demaraj mai puternic Âşi niÂşte rapoarte mai scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Un manual in engleza pentru hornet 2003 are careva in PDF sau ? Va multumesc. Mesaj completat NVM... http://bmanual.com/Honda-CB900F-Hornet-200...ice-Manual.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Ce relevanță are? Pentru un demaraj mai puternic Âşi niÂşte rapoarte mai scurte. pai ce relevanta are atunci ce ai intrebat tu?...anyway....o sa ai "demaraj mai puternic Âşi niÂşte rapoarte mai scurte".ca sa ce?asta tu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 ca sa-mi dau seama daca a fost afectat cadru in vrun fel,pot masura distanta de la ax la ax,corect?cat ar trebui sa fie in mod normal,evident plus minus corectia de intins lantul? a masturat careva? Nu am auzit de asa ceva. Te uiti la cadru sa vezi daca este lovit in vreun fel si apoi mergi cu ea in linie dreapta fara maini si nu are voie sa traga stanga/dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Azi mi-am pus si eu finala de la BOS din carbon. Doua poze si doua filmulete, unul dintre ele fara evacuare pentru cea cu evacuare BOS si . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Salutare! Hornet 2002. Ce antigel sa pun? Cam in ce prportie? Cat intra? Motorul e luat din Italia si acolo sigur nu au temperaturile negative de la noi iarna, asa ca as vrea sa schimb lichidele din radiator. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 3.2 litrii in radiator si motor si 0.8 litrii in rezerva la cel din 2003. Deci tot asa trebuie sa ai si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 3.2 litrii in radiator si motor si 0.8 litrii in rezerva la cel din 2003. Deci tot asa trebuie sa ai si tu. Ai manualul pentru 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 3.2 litrii in radiator si motor si 0.8 litrii in rezerva la cel din 2003. Deci tot asa trebuie sa ai si tu. Nu prea cred ca ai nimerit cantitatea.din cate stiu eu intra parca 2 litri in radiator si inca aproape un litru in vas.poate gresesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) Pai am luat-o din manual, nu am luat-o la nimereala. Daca aia ce au facut motorul nu stiu, atunci nu stiu nici eu Da am manualul, vezi link mai sus, pe pagina precedenta. Editat Noiembrie 6, 2010 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Ălă e manual pentru hornet 900, omu` are hornet 600, de acolo probabil Âşi valorile alea greÂşite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Oups, my bad Intradevar sunt 2 L + 0.20 in rezerva asa cum a zis George. Manualul pentru Hornet 600 incepand cu 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Azi mi-am pus si eu finala de la BOS din carbon.Doua poze si doua filmulete, unul dintre ele fara evacuare pentru cea cu evacuare BOS si . facking shit....e criminala toba sper sa nu te injure vecin ii prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) Salutare sunt nou pe forum si nou in motociclism, sunt din Arad, ma numesc Andrei si de 2 saptamani mi-am luat un Hornet 600 din 2004 si inainte de asta am mai avut un Garelli enduro de 49 Deocamdata am numere rosii dar sigurat numarul o sa fie ceva AR .. ASC Pun si ceva poze PS: Asfalt uscat si vreme buna! Editat Noiembrie 6, 2010 de skip11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 facking shit....e criminala toba sper sa nu te injure vecin ii prea mult Like I care Salutare sunt nou pe forum si nou in motociclism, sunt din Arad, ma numesc Andrei si de 2 saptamani mi-am luat un Hornet 600 din 2004 si inainte de asta am mai avut un Garelli enduro de 49 Buna alegere, din 2003 s-au schimbat putin Horneturile asa ca ai nimerit bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) facking shit....e criminala toba sper sa nu te injure vecin ii prea mult daca pe el in injura pe mine ma "scuipa la dracu` direct" Mesaj completat Salutare sunt nou pe forum si nou in motociclism, sunt din Arad, ma numesc Andrei si de 2 saptamani mi-am luat un Hornet 600 din 2004 si inainte de asta am mai avut un Garelli enduro de 49 Deocamdata am numere rosii dar sigurat numarul o sa fie ceva AR .. ASC Pun si ceva poze PS: Asfalt uscat si vreme buna! welcome on board!bafta maxima la viespe!frumusica foc @garcya:mi se parea mie ca ai cam gresit cantitatea:P Editat Noiembrie 6, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.