NVS Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc Filtrul de aer imbacsit si trebuie schimbat daca e normal sau curatat daca e sport. filtru de aer sau bujii... de consumat iti consuma mult?aceeasi problema o am si eu la a ea, dar in turatii mici... 3k-4k rot/min ... insa a mea este modelul nou (2007 - cu mai multa electronica) si a inceput sa faca asa cand i-am schimbat filtrul de aer stock cu unul sport, si cred ca de la asta este... insa nu sunt sigur... oricum, cand gasesti care este buba, sa postezi si tu aici. multa bafta! Dupa ce i-ai pus filtrul sport, i-ai mai facut vreun reglaj, ai pus-o pe calculator? Ca altfel este amestecul si ea nu stie daca nu o inveti cum sa arda benzina. Editat Noiembrie 10, 2010 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Filtrul de aer imbacsit si trebuie schimbat daca e normal sau curatat daca e sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Dupa ce i-ai pus filtrul sport, i-ai mai facut vreun reglaj, ai pus-o pe calculator? Ca altfel este amestecul si ea nu stie daca nu o inveti cum sa arda benzina. ... ai dreptate vali, exact la acest lucru m-am gandit si eu... din pacate baietii de la reprezentanta honda nu stiu daca "sunt in stare" sa ma ajute (dar pe aceasta cale il rog pe cata sa-i intrebe daca mai ajunge pe la ei pana in primavara). ... iar pe unde am mai intrebat am fost sfatuit sa reset-ez cdi-ul... ... mecanicul de care ziceai tu... padure... i-am explicat doar la tel. ce are, si mi-a zis ca s-ar putea sa am probleme cu injectoarele... si atunci l-am "parasit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 ... ai dreptate vali, exact la acest lucru m-am gandit si eu... din pacate baietii de la reprezentanta honda nu stiu daca "sunt in stare" sa ma ajute (dar pe aceasta cale il rog pe cata sa-i intrebe daca mai ajunge pe la ei pana in primavara). ... iar pe unde am mai intrebat am fost sfatuit sa reset-ez cdi-ul... ... mecanicul de care ziceai tu... padure... i-am explicat doar la tel. ce are, si mi-a zis ca s-ar putea sa am probleme cu injectoarele... si atunci l-am "parasit" Probabil ca nu i-ai zis de filtru ca l-ai schimbat cu unul sport, oricum nu cred ca te putea ajuta la resetare. Ori la Honda, ori la diferiti baieti care fac treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 multumesc de raspunsuri;) adevarui ca filtrul meu de aer e putin cam murdar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Aveti idee de ce s-a schimbat sistemul la forum? Adica ce-i cu carnatul ala in jos cu "Posts in this topic" ? Daca vrei sa vezi ce scrie omul tre sa dai click pe thread-ul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Aveti idee de ce s-a schimbat sistemul la forum?Adica ce-i cu carnatul ala in jos cu "Posts in this topic" ? Daca vrei sa vezi ce scrie omul tre sa dai click pe thread-ul lui. Sus de tot la Options: alegi Switch to: si iti va revenii la normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Mersi Metal! Nu-mi aduc aminte sa fi umblat eu pe acolo... anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Mersi Metal!Nu-mi aduc aminte sa fi umblat eu pe acolo... anyway Se mai schimbă singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 si eu am una.....dar nu o tin pe post de arma mortala ci ce "gratar" Pana acum nu am primit nici o oferta pentru toba originala, tineti asa de mult la 'gratarele' voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Pai da nu avem pentru anul tau Daca se potriveste cea din 2003 la tine, ti-o dau eu. Mesaj completat As vrea sa-mi pun si eu filtru aer sport. Vreau niste pareri. Ati auzit de SIMOTA Racing Filters? Ei se lauda ca-s mai buni ca si K&N Cine are filtru sport, de care are si de unde l-a luat si cu cat? Am vazut mai sus ca trebuie pus pe calculator motorul sau schimbate la el chestii dupa ce pui filtru sport? Mesaj completat Ca si preturi am gasit asa: Simota la 43 euro K&N 47 euro Pipercross 45 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Am BMC si asa a venit motorul de la italian in combinatie cu toba sport, bujii iridium si un reglaj bine facut al carburatoarelor pot zice ca o sa ai o alta motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Am vazut mai sus ca trebuie pus pe calculator motorul sau schimbate la el chestii dupa ce pui filtru sport? Nu stiu cum e priza de aer la Hornet, dar ar fi bine sa modifici si intake-ul la cutia de aer. Daca ramai cu aceeasi deschizatura prin care trage aer, nu cred ca o sa simti nimic. Daca ai carburatie, trebuiesc resincronizate carburatoarele in functie de noul amestec. Iar daca ai injectie va trebui umblat la centralina, da, altfel risti sa il dai peste cap. Per total, sincer nu stiu daca merita asa ceva in Bucuresti/Romania. Eu merg cu mobra aproape zilnic si mi-e mila de cat parf/jeg inghite motorul. Cred ca din primavara o sa ii pun inapoi capacul cutiei de aer stock, impreuna cu un filtru normal. Ma rog, acum daca tu vrei sa te dai reising... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Pai eu nu sunt in Bucuresti, nu ca aici ar fi mai putin praf dar na Bujii iridium am deja, toba sport este, deci o sa iau si filtru si duc la un meserias sa-mi regleze atunci carburatoarele Cat despre brandurile mentionate mai sus, am mai vb cu cineva si zice ca cel de spuma de la pipercross ar fi mai ok ca si cel de bumbac de la K&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ÂŞtie cineva dimensiunile semeringurilor de la furcă ? Interiorul Âşi exteriorul îl pot afla Âşi eu, dar înălțimea nu . Mesaj completat Gata, am găsit pe ebay dimensiunile, 41mm x 54mm x 11mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 uite si aici un catalog http://www.performance-shop.ro/static/Cata...guri_Furca.html 600 CB HORNET 98-2007 ARI.047 41x54x11 http://performance-shop.ro/simeringuri-fur...-furca-ari.html asta e 85 ron setul http://performance-shop.ro/simeringuri-fur...rca-athena.html 50 ron tu la ce preturi ai gasit pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Nu m-am uitat la prețuri. O să cumpăr Ariete de la un prieten. Nu prea mă împac cu cele de pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Pai eu nu sunt in Bucuresti, nu ca aici ar fi mai putin praf dar na Bujii iridium am deja, toba sport este, deci o sa iau si filtru si duc la un meserias sa-mi regleze atunci carburatoarele Cat despre brandurile mentionate mai sus, am mai vb cu cineva si zice ca cel de spuma de la pipercross ar fi mai ok ca si cel de bumbac de la K&N Eu am K&N dar la cum o folosesc eu nu pot sa zic ca face diferenta, e ok pentru ca e durabil si decat sa-mi mai iau un filtru de hartie mai bine iau un cleaning kit. Per total nu cred ca-si merita investitia, la mine a venit cu motorul ca altfel nu dadeam bani pe el. Cred ca este foarte util in curse dar pe strada e frectie n-o sa duci decat foarte rar motorul atat de sus incat sa conteze. Daca in schimb te dai pe pista atunci da. Editat Noiembrie 12, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sfert Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Buna ziua , inca nu ma pot numi incepator deoarece nu am nici A-ul luat dar am sa incerc cat de curand . As vrea sa achizitionez o motocicleta , momentan nu stiu ce dar am postat aici pt ca imi place "Hornet" . As vrea niste detalii despre moto , am incercat de gasesc ceva mai concret dar nu am avut destula rabdare in 600 de pagini de forum In principiu ma intereseaza o motocicleta de "excursii" pt inceput Romania , costuri de intretinere , consum , fiabilitate , comfort , sportivitate , care este cel mai bun an de fabricatie si probleme ale Hornetului. etc. Momentan sunt posesor de "4 roti" Ford Escort RS2000 4x4 si sincer am mers o singura data cu scuterul (pasager) ) , bugetul meu este de maxim 2000-2500 Euro . Astept parerile si ideile voastre , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Nu stiu cum e priza de aer la Hornet, dar ar fi bine sa modifici si intake-ul la cutia de aer. Daca ramai cu aceeasi deschizatura prin care trage aer, nu cred ca o sa simti nimic. Daca ai carburatie, trebuiesc resincronizate carburatoarele in functie de noul amestec. Iar daca ai injectie va trebui umblat la centralina, da, altfel risti sa il dai peste cap. Per total, sincer nu stiu daca merita asa ceva in Bucuresti/Romania. Eu merg cu mobra aproape zilnic si mi-e mila de cat parf/jeg inghite motorul. Cred ca din primavara o sa ii pun inapoi capacul cutiei de aer stock, impreuna cu un filtru normal. Ma rog, acum daca tu vrei sa te dai reising... nu trebuie modificat intake-ul.doar un reglaj de carburi si ai rezolvat problema.eu am BMC in combinatie cu toba sport,motorul e altceva decat cu filtru normal si toba originala.merita investitia,chiar si pe strada(nu tre sa te dai pe pista toata ziua pt un filtru sport) dar in masura in care tragi nitel de motoreta Mesaj completat Buna ziua , inca nu ma pot numi incepator deoarece nu am nici A-ul luat dar am sa incerc cat de curand . As vrea sa achizitionez o motocicleta , momentan nu stiu ce dar am postat aici pt ca imi place "Hornet" . As vrea niste detalii despre moto , am incercat de gasesc ceva mai concret dar nu am avut destula rabdare in 600 de pagini de forum In principiu ma intereseaza o motocicleta de "excursii" pt inceput Romania , costuri de intretinere , consum , fiabilitate , comfort , sportivitate , care este cel mai bun an de fabricatie si probleme ale Hornetului. etc. Momentan sunt posesor de "4 roti" Ford Escort RS2000 4x4 si sincer am mers o singura data cu scuterul (pasager) , bugetul meu este de maxim 2000-2500 Euro . Astept parerile si ideile voastre , multumesc again and again same story...vreau hornet dar nu am rabdare sa citesc.cumpara niste rabdare,pop corn si scormoneste pe aici pe topic si vei gasi orice informatie ai nevoie .frumusica masina ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Bine ai venit. In prima faza Hornetul nu este pentru plimbari lungi: este naked adica te bate vantul(dupa 130-140), are rezervorul mic (autonomie 200km) si nici pozitia nu este cea mai comoda. Hornetul este in principal pentru oras si plimbari modice, prin tara merge. Acu nu vreau sa crezi ca nu se poate merge cu ea in turul lumii (sunt hornetisti care au facut mii de kilometri in afara..poate iti spun ei mai multe aici) dar nu e cea mai cea. Ca fiabilitate este foarte fiabila cred ca de la primul model chiar (parca 98 e primul) , nu se strica prea repede oricum e usor de intretinut, mie imi place la nebunie. In schimb pentru plimbari lungi eu visez la un Varadero de 1000. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 depinde ce intelege fiecare prin drumuri lungi eu de le botosani la bucuresti (450km+) nu am nici cea mai mica problema. nu m-a durut niciodata spatele sau faze dinastea cu vantul nu mi-am facut griji pt ca am modelul S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Buna ziua , inca nu ma pot numi incepator deoarece nu am nici A-ul luat dar am sa incerc cat de curand . As vrea sa achizitionez o motocicleta , momentan nu stiu ce dar am postat aici pt ca imi place "Hornet" . As vrea niste detalii despre moto , am incercat de gasesc ceva mai concret dar nu am avut destula rabdare in 600 de pagini de forum In principiu ma intereseaza o motocicleta de "excursii" pt inceput Romania , costuri de intretinere , consum , fiabilitate , comfort , sportivitate , care este cel mai bun an de fabricatie si probleme ale Hornetului. etc. Momentan sunt posesor de "4 roti" Ford Escort RS2000 4x4 si sincer am mers o singura data cu scuterul (pasager) ) , bugetul meu este de maxim 2000-2500 Euro . Astept parerile si ideile voastre , multumesc Dupa parerea mea ar trebui sa aduni putina experienta inainte sa te urci pe motor de aproape 100 de cai... dar dak ai suficienta stapanire de sine ii o motocicleta ok care nu te face de rusine . Un mic sfatuc ar fi sa nu te urci pe ea inainte sa iei niste ore de conducere cat de cat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Dupa parerea mea ar trebui sa aduni putina experienta inainte sa te urci pe motor de aproape 100 de cai... dar dak ai suficienta stapanire de sine ii o motocicleta ok care nu te face de rusine . Un mic sfatuc ar fi sa nu te urci pe ea inainte sa iei niste ore de conducere cat de cat... Sa-l faca motoreta de rusine?eventual invers:-)).toata lumea stie ca hornetul si orice motoreta in lumea asta e buna si pt incepatori...DACA AU MINTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) DACA AU MINTE! ) chiar ca Editat Noiembrie 12, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.