Ravenitza Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 3 pagini intregi s-a vorbit despre un amarat de far si ati batut campii si nimeni nu mi-a raspuns la intrebari..am aflat doar ca nu se stinge faru si ca am si filtru de benzina...restul...Dumnezeu cu mila....hornetisti inraiti...cre ca de forum...o sa caut pe net ca poate gasesc ceva mai repede. hai la cat mai multe tastari Nu prea e frumos din partea ta ce ai scris aici. Unii din noi ti-am raspuns la intrebari, cat am putut. Poate unii din noi nu avem Horneturi mai noi si nu stim cum sta treaba pentru modelul din anul specificat de tine. Sau altii poate nu stiu ce sa iti raspunda, asta inseamna ca stam numai pe forum? Cine esti tu sa ne judeci pe noi, ne cunosti? Ai fost la vreo intalnire de hornetisti sa vezi cat de ok sunt oamenii si cat de mult sar in ajutor? NU, atunci te rog lasa atitudinea asta si invata sa vorbesti in masura anilor pe care ii ai. Ca raspuns la multe din intrebarile tale, foarte usor ai fi putut da un search. Intrii in topicul acesta, jos in stanga ai o camaruta libera, scrii ulei sau ce vrei tu si vei vedea toate posturile in care s-a vorbit despre acest subiect. In plus daca dadeai 1-2 pagini in urma ai fi vazut ca acele probleme s-au mai discutat si ca desi era a XX a oara cand se specifica ce ulei/cat si cum, lumea a raspuns in masura timpului cat a putut. Mesaj completat Farul nu se stinge decât atunci când dai la automat, în rest stă aprins. Filtru de benzină nu are. Butonul ăla are 2 "faze" . În prima fază, dacă îl apeÂşi (cam jumătate de cursă) îți stinge faza scurtă/lungă Âşi rămâne poziția aprinsă (poziție pe care nu o poți stinge în nici un fel), iar dacă îl apeÂşi de tot, până la capătul curse porneÂşte motorul. Butonul tău e murdar cu ceva mâsgă Âşi nu revine la capătul curse cel mai probabil. N-ar strica să desfaci blocurile de comenzi Âşi să le cureți. În timp întră mizerie acolo ce face butoanele să meargă aiurea sau să meargă mai greu. Mie mi-au făcut probleme semnalele, inițial am crezut că e de la releul dar era defapt comutatorul Âşi butonul roÂşu ce taie scânteia. Că tot veni vorba de faruri. Noaptea dacă dau fază scurtă abea văd ceva iar dacă dau fază scurtă e ceva mai bine, văd mai bine dar îi chiorăsc pe restul. L-am reglat de mai multe ori, dar n-am găsit o poziție în care să bată calumea. Faza lungă mi s-a părut foarte ciudată. Mă aÂşteptam ca faza lungă să bată mai departe, peste faza scurtă, dar nu, faza lungă bate tot unde bate Âşi aia scurtă doar că mai puternic. E normal asa ceva sau am contactele inversate ? 1. Lichid de frana trebuie dot4, cam 200-250 ml daca bine tin minte. Se schimba la 2 ani.2. Ulei pui in functie de ce bani ai.....totusi nu baga orice ieftineala. Motul se zice ca e bazat, Repsol, etc....da parerile is impartite.Se schimba cel putin o data pe an, depind si de cati KM faci. 3.Filtru pui ce gasesti pe la tine prin zona...doar sa se potrivesca 4.la lichidul de racire trebuie 50% apa distilata si 50% antigel. merge orice antigel gasesti...seschimba la 2 ani. Daca tot faci revizie, verifica si placutele de frana....daca mai au material pe ele. E bine in primavara sa mergi la un mecanic sa iti sincronizeze carburatoarele...o sa mearga mult mai rotund motocicleta....o vreme, dupa aia iar se desincronizeaza...dar asta e, mergi din nou. Cu ocazia asta o sa iti spuna mecanicul ce ar mai trebui facut...bujii, etc. Filtru de benzina este in rezervor, e sita fina in forma de tub, nu ar fi rau curatata daca stii cum sa il scoti, ca se mai aduna mizerii. Iar acesti forumisti, pasionati doar de forum ti-au raspuns doar la misto, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Si eu care am zis sa nu fiu rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Si eu care am zis sa nu fiu rau Sorry fata de voi, dar am momente cand nu mai pot trece indiferenta pe langa nesimtirea omeneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Intrebare intrebatoare: cum se face ca numai o mana de oameni este omniprezenta pe acest topic? Vi se pare ciudata intrebarea mea? Faceti va rog un scurt centralizator ochiometric al ultimelor jdemii de pagini.. Si, btw.. intrebari vor fi mereu, dar solutiile nu se gasesc pe forum din acelasi motiv enuntat sub forma intrebarii de mai sus: o micro comunitate formata dintr-un grup de persoane ce se cunosc si in viata de zi cu zi insa prefera sa comunice excesiv in mediul virtual, de unde si dezinteresul de a mai raspunde unor solicitari redundante. Inainte sa aruncati cu pietre trebuie sa subliniez remarca urmatoare: "nu ai chef sa raspunzi, nu raspunde!" Iar pentru cei mai "nou veniti": oameni buni, sunt foarte multe surse de informatie disponibile in ziua de azi incat este foarte usor sa va raspundeti singuri la intrebari si sa nu intrati in hora. Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Iar pentru cei mai "nou veniti": oameni buni, sunt foarte multe surse de informatie disponibile in ziua de azi incat este foarte usor sa va raspundeti singuri la intrebari si sa nu intrati in hora. Foarte adevarat. Si eu, chiar daca am pus destule intrebari pe forum, niciodata nu am tinut cont in realitate de raspunsuri. Fie am facut dupa bunul plac si cum m-a taiat capul, fie am dus motorul la cineva care stia ce sa faca cu el. Aici scrie lumea ca sa mai treaca timpul petrecut in fata pc-ului, ca sa socializeze, sa povesteasca, sa se laude, sa critice, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Spor la shopping si la mestereala:) O intrebare de incepator mai prostut putin biggrin.gif Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?Acum altele mai normale... 1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip....in jur de 400ml,dot4 sa fie de la motul zic eu 2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...ulei bagi de care te tine buzunarul 3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?.....recomand filtru sport BMC,raport pret calitate foarte bun 4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?....corect Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea. Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept Sanatate wink.gif deci.....maestre,invata sa citesti si sa utilizezi forumul!reciteste primul post dupa al tau!!ti-am raspuns la cateva minute dupa ce ai intrebat dar daca iti tii ochii pe post de veioza sa iti lumineze calea spre adevar stai in banca ta.nu te apuca sa sari ca ars.... Mesaj completat Intrebare intrebatoare: cum se face ca numai o mana de oameni este omniprezenta pe acest topic? Vi se pare ciudata intrebarea mea? Faceti va rog un scurt centralizator ochiometric al ultimelor jdemii de pagini.. Si, btw.. intrebari vor fi mereu, dar solutiile nu se gasesc pe forum din acelasi motiv enuntat sub forma intrebarii de mai sus: o micro comunitate formata dintr-un grup de persoane ce se cunosc si in viata de zi cu zi insa prefera sa comunice excesiv in mediul virtual, de unde si dezinteresul de a mai raspunde unor solicitari redundante. Inainte sa aruncati cu pietre trebuie sa subliniez remarca urmatoare: "nu ai chef sa raspunzi, nu raspunde!" Iar pentru cei mai "nou veniti": oameni buni, sunt foarte multe surse de informatie disponibile in ziua de azi incat este foarte usor sa va raspundeti singuri la intrebari si sa nu intrati in hora. Asfalt curat! suntem o mana de oameni care postam mai des decat altii.....corect.poate doar din simplul fapt ca atunci cand nu motorim,nu muncim si nu facem alte prostii mai aruncam un ochi si o vorba si aici.ca doar de aia e forum de discutii,nu?daca ai o problema cu asta e ok,nu te forteaza nimeni sa intri si sa faci sondaje ochiometrice!orice problema are un raspuns,dar rezolvarea se face la mecanic nu aici. Editat Noiembrie 19, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Intrebare intrebatoare: cum se face ca numai o mana de oameni este omniprezenta pe acest topic? Vi se pare ciudata intrebarea mea? Faceti va rog un scurt centralizator ochiometric al ultimelor jdemii de pagini.. Si, btw.. intrebari vor fi mereu, dar solutiile nu se gasesc pe forum din acelasi motiv enuntat sub forma intrebarii de mai sus: o micro comunitate formata dintr-un grup de persoane ce se cunosc si in viata de zi cu zi insa prefera sa comunice excesiv in mediul virtual, de unde si dezinteresul de a mai raspunde unor solicitari redundante. Inainte sa aruncati cu pietre trebuie sa subliniez remarca urmatoare: "nu ai chef sa raspunzi, nu raspunde!" Iar pentru cei mai "nou veniti": oameni buni, sunt foarte multe surse de informatie disponibile in ziua de azi incat este foarte usor sa va raspundeti singuri la intrebari si sa nu intrati in hora. Asfalt curat! Nimeni nu impiedica o alta"mana de oameni" sa posteze aici, dar daca ei nu posteaza, ce sa faci? sa ii pui cu forta, sau poate unii nu au nimic de spus, si in cazul asta aleg varianta ca mai buna... sa taca. Cateva zile in urma in fata caminului unde stau, chiar langa Hornetelul meu a parcat un motociclist, tot cu un Hornet. L-am vazut l-am salutat, dar omu nu avea nici o treaba cu mine, m-a salutat si el, a intebat din ce an e mobra si "i-au pus tu carena asta, nu?", la fel sunt si unii pe forum, pentru unii faptul de avea aceeasi motocicleta este suficient pentru a sta de vorba, pentru altii nu. Intr-adevar si mie mi s-a intamplat sa pun aici niste interbari si sa nu mi se raspunda, pentru ca se discutau alte chestii, dar asta e, am mai intrebat o data Si eu nu pun intrebari, al caror raspuns se gaseste in manual (gen cat lichid de frana intra), ci intrebarile mele au fost ceva de genul "In manual scrie X, repsectati asta, sau aveti alte idei" (de exemplu presiunea in cauciucuri nu e tot timpul bune sa fie cea din manual). Totusi nu e obligat nimeni sa raspunda la aceleasi intrebari de multe ori, mai ales cand se poate raspunde cu RTFM Micro-comunitatea, este micro nu din cauza oamenilor care vin la intalniri/posteaza, ci tocmai din cauza celor care nu vin! Sunt o gramada de Horneturi in Bucuresti, cu toate acestea, eu am vazut un maximum de 12-15 Horneturi joi in Constitutiei (o fi fost si mai multi, dar nu am venit eu), si asta la inceput de sezon cand entuziasmul e mare. Editat Noiembrie 19, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nimeni nu impiedica o alta"mana de oameni" sa posteze aici, dar daca ei nu posteaza, ce sa faci? sa ii pui cu forta, sau poate unii nu au nimic de spus, si in cazul asta aleg varianta ca mai buna... sa taca. ....evident ca e asa! cei care nu posteaza si care stau in grota lor fara sa spuna nimic sunt se pare frustrati din fel de fel de motive...dupa care sar cu replici de genu`"frate,ce secta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) ....evident ca e asa! cei care nu posteaza si care stau in grota lor fara sa spuna nimic sunt se pare frustrati din fel de fel de motive...dupa care sar cu replici de genu`"frate,ce secta". Si cei care posteaza pot fi frustrati. Din cate stiu reactiile la frustrare nu sunt caracterizate de pasivitate, ci mai degraba, in cazul de fata ar putea fi exteriorizata prin replici agresive etc. Editat Noiembrie 19, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Si cei care posteaza pot fi frustrati. Din cate stiu reactiile la frustrare nu sunt caracterizate de pasivitate, ci mai degraba, in cazul de fata ar putea fi exteriorizata prin replici agresive etc. si scuzele sunt la mare cautare arucand "negreala" pe altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Mi-au venit oglinzile si azi le-am montat. Vreau sa spun ca sunt mai multumit de ele decat de cele originale. Sunt mult mai late si in primul rand nu mai imi vad bratele in ele, ies mai mult in lateral. N-o fost cine stie ce greu de pus, iar ledurile sunt bune, lumineaza puternic. Editat Noiembrie 19, 2010 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Mi-au venit oglinzile si azi le-am montat.Vreau sa spun ca sunt mai multumit de ele decat de cele originale. Sunt mult mai late si in primul rand nu mai imi vad bratele in ele, ies mai mult in lateral. N-o fost cine stie ce greu de pus, iar ledurile sunt bune, lumineaza puternic. Arata bine oglinzile Eu am nevoie de ceva leduri pe toata motocicleta , azi inainte sa o spal so pun la hibernat era so fac praf din cauza unui idiot care intoarce in mijlocul drumului fara sa se asigure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Mi-au venit oglinzile si azi le-am montat.Vreau sa spun ca sunt mai multumit de ele decat de cele originale. Sunt mult mai late si in primul rand nu mai imi vad bratele in ele, ies mai mult in lateral. N-o fost cine stie ce greu de pus, iar ledurile sunt bune, lumineaza puternic. dap...imi plac si mie oglinzile alea,chiar vezi in ele.am avut si eu anul trecut,dar fara led si si-au facut bine treaba,adica vedeam mai mult decat coatrele mele sunt curios led-urile cat sunt de calitative Editat Noiembrie 20, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 I-am făcut astăzi consumul. 8,3% mers în oraÂş (cam 80km), preponderent pe la 5000 de ture cu ceva accese de furie să nu se afume bujiile Âşi înafară (undeva la vreo 20km) mers 120-160. Eu zic că e destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Mi-au venit oglinzile si azi le-am montat.Vreau sa spun ca sunt mai multumit de ele decat de cele originale. Sunt mult mai late si in primul rand nu mai imi vad bratele in ele, ies mai mult in lateral. N-o fost cine stie ce greu de pus, iar ledurile sunt bune, lumineaza puternic. Frumoase oglinzile acuma arata si mai "viespe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 dap...imi plac si mie oglinzile alea,chiar vezi in ele.am avut si eu anul trecut,dar fara led si si-au facut bine treaba,adica vedeam mai mult decat coatrele mele sunt curios led-urile cat sunt de calitative Pai asta o sa vad odata ce trece timpul. Ca momentan sunt ok, clipesc odata cu semnalizarile din fata / spate, sa vedem cat tin. Oricum la 140 lei nu am mari pretentii Frumoase oglinzile acuma arata si mai "viespe" Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 am gasit pe ebay niste borduri chinezesti pentru hornet http://cgi.ebay.com/Speedometer-Tachometer...=item5640c3d036 a mai folosit cineva asa ceva?is bune de ceva?vad totusi ca la indicatorul de temperatura apei are indicator de nivelul benzinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 am gasit pe ebay niste borduri chinezesti pentru hornethttp://cgi.ebay.com/Speedometer-Tachometer...=item5640c3d036 a mai folosit cineva asa ceva?is bune de ceva?vad totusi ca la indicatorul de temperatura apei are indicator de nivelul benzinei. is curios cum merge hornetu la 16 000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Stie cineva despre cine e vorba? /index.php?...=605898&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 am gasit pe ebay niste borduri chinezesti pentru hornethttp://cgi.ebay.com/Speedometer-Tachometer...=item5640c3d036 a mai folosit cineva asa ceva?is bune de ceva?vad totusi ca la indicatorul de temperatura apei are indicator de nivelul benzinei. La pretul asta nu poti sa ai mari asteptari, dar decat deloc eu zic ca poti incerca. Probabil ca turometrul si kilometrajul nu sunt calibrate ok iar la ala de benzina sa-ti indice temperatura apei. Am vazut ca vanzatorul are feedbackuri destul de pozitive, cred ca iti poate da banii inapoi daca sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) am gasit pe ebay niste borduri chinezesti pentru hornethttp://cgi.ebay.com/Speedometer-Tachometer...=item5640c3d036 a mai folosit cineva asa ceva?is bune de ceva?vad totusi ca la indicatorul de temperatura apei are indicator de nivelul benzinei. eu zic sa stai sa strangi un leu in plus si sa iei calitate...in final,daca il vei lua asta,vei baga bani mai multi reparandu-l.....iar suma totala va depasi cu mult pretul unuia superior calitativ.plus ca sincer nu e deloc ieftin.parerea mea Mesaj completat is curios cum merge hornetu la 16 000 rpm sa vezi cum merge la 18k ......in spatiul spatial Editat Noiembrie 21, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Salutare. Am zi su o mica intrebare. Are cineva din intamplare owner's manual pentru Honda Hornet 2007? ( de preferabil ABS, dar e bun si fara). Pe net am cautat foarte mult dar nu am gasit nimic...am gasit pt. toate modelele..mai putin 2007 in sus. La honda evindet mi-au cerut 275 de ron ( mi se pare puuuuutin cam mult). Am mai gasit pe ebook parca la 5 euro ( in Italiana). Daca are cienva si e dispus la un gest ( contra cost), sa ma anunte. Poate sa fie printata, scanata..nu conteaza. Mi-o poate imprumuta ( tot contra cost, garantie daca vrea..sa nu zica omu ca fug cu cartea )., si a 2-a zi o are inapoi. Daca nu are nimeni...o sa cumpar manualul in italiana...si o sa-l pun si pe aici..in caz ca mai e cineva care cauta..si nu gaseste. Am cautat si la topicul de manuale, la cereri, la oferte...si..nimic... Merci frumos! Editat Noiembrie 22, 2010 de id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Pana in 2006 am gasit, daca te poate ajuta cu ceva... http://bmanual.com/Honda-CB600F-Hornet-200...ice-Manual.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 hai ca am gasit pana la urma pe niste forumuri din italia honda hornet 07 manual Daca dau si de cel in engleza..il pun..daca nu...ramane asta pt. cine mai are nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Mi-au venit oglinzile si azi le-am montat.Sunt mult mai late si in primul rand nu mai imi vad bratele in ele, ies mai mult in lateral. N-o fost cine stie ce greu de pus, iar ledurile sunt bune, lumineaza puternic. Eu as zice sa demontezi semnalizarile de pe fata, ca si cu ele si cu cele din oglinzi arata ca un brad de craciun. Daca aveai probleme de vizibilitate cu cele originale, cea mai buna solutie e un ghidon mai lat - recomand tot otel, nu aluminiu, din mai multe motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.