Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

salutari!

Intrebare pentru cei care au verificat ci nu din auzite.

Coada de hornet 2001 poate fi inlocuita cu cea de dupa 2003 (cea ascutita) fara modificari?

LEVIERE DE FRANA SI AMREIAJ DE CULOARE ALBASTRA ARE CINVE DE VANZARE?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o nelamurire daca as putea sa o numesc asa.

la relanti se aude un usor huruit la cutia de viteze,iar cand actionez maneta de ambreiaj nu se mai aude deloc.

deci zgomotul e produs cand se invarte cutia de viteze.precizez ca nu sunt alte probleme la cutie decat acest zgomot.

s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?e oarecum normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o versiune de manual pentru modelul dupa 2000? Eu folosesc acum versiunea:Honda_CB_600_F_Hornet_1998_Manual_de_reparatie dar vreau sa o prelucrez, sa o fac un pdf frumos si sa-l printez. Dao o bere daca o are cineva, eventual si nescanata ca o scanez si o prelucrez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am manualul pentru 03-06.

Am uitat sa specific 2000-2002, am si manualul de la 2003 in sus.

Mesaj completat

In uma cu 2 saptamani am intrat in posesia unui NOU releu (regulator).

Toate bune...la multimetru arata oarecum OK...adica incarca.

Am mers aproximativ 500 KM fara probleme....nu s-a mai descarcat bateria.

Insa ieri m-a lasat balta (fara curent-in timpul mersului) pe Calea Victoriei (Moxa). Iar impins, iar nervi, iar pornire prin impingere...etc.

Am pus multimetrul si nu mai incarca ok...adica nu trecea de 12.9. La rece baga cam 13.4, iar apoi sub 13.

Am incarcat bateria peste noapte si m-am prezentat in service.

In urma investigatiilor au descoperit doua mufe de la alternator "cam arse" - vezi poza

 

 

 

 

relax :blbl: exact aceeasi chestie am patit-o si eu. Releu schimbat apoi mufa arsa(a iesit si fum).

Dupa ce am schimbat mufa nam mai avut probleme, si umblu de mult cu ea asa

 

Se pare ca si eu patesc la fel, e pentru a treia oara cand plec de acasa frumos cu bateria incarcata si abia mai ajung inapoi impingand la motor. Azi mai si ploua in draci.

Deci concluzia e ca mufele de la alternator sunt coapte? Pina la urma daca ati inlocuit si releul, cel vechi era totusi bun? Cat ati dat pe cel nou si de unde l-ati luat?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o versiune de manual pentru modelul dupa 2000? Eu folosesc acum versiunea:Honda_CB_600_F_Hornet_1998_Manual_de_reparatie dar vreau sa o prelucrez, sa o fac un pdf frumos si sa-l printez. Dao o bere daca o are cineva, eventual si nescanata ca o scanez si o prelucrez eu.

 

Salutare,eu am manualul din 2000.

 

Mesaj completat

Salutare,vreau sa schimb uleiul singurel,este greu de schimbat?adica in afara de a desface surubul de la baia de ulei si filtru si inlocuit cu ala nou ,mai trebuie ceva?astept sugestii.l

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,eu am manualul din 2000.

 

Mesaj completat

Salutare,vreau sa schimb uleiul singurel,este greu de schimbat?adica in afara de a desface surubul de la baia de ulei si filtru si inlocuit cu ala nou ,mai trebuie ceva?astept sugestii.l

Multumesc.

 

salut, uleiul nu e greu de schimbat. Ca idee: o tura cu motorul sa fie uleiul caldut(cica 80 de grade citeam pe undeva), desfaci surubul de la baie, desfaci si joja, lasi sa curga intr-o tava ceva, scoti si filtrul, lasi pina curge tot, ideal motorul sa fie drept pe un stander sau il tii tu cumva, nu pe cricul lateral. ungi garnitura filtrului nou cu ulei, montezi filtrul, strangi surubul de la baie.

Torni cat ulei trebuie cantitatea cu filtru cu tot, pornesti sa se faca presiunea iar apoi masori cantitatea cu joja dupa specificatiile din manual. Daca e putin mai adaugi, daca e ok lasi asa.

ar fi ok sa nu arunci uleiul pe jos :blbl: polueaza destul de nasol.

Ai manualul pentru modelul 2000-2002? e in format digital? :P

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, uleiul nu e greu de schimbat. Ca idee: o tura cu motorul sa fie uleiul caldut(cica 80 de grade citeam pe undeva), desfaci surubul de la baie, desfaci si joja, lasi sa curga intr-o tava ceva, scoti si filtrul, lasi pina curge tot, ideal motorul sa fie drept pe un stander sau il tii tu cumva, nu pe cricul lateral. ungi garnitura filtrului nou cu ulei, montezi filtrul, strangi surubul de la baie.

Torni cat ulei trebuie cantitatea cu filtru cu tot, pornesti sa se faca presiunea iar apoi masori cantitatea cu joja dupa specificatiile din manual. Daca e putin mai adaugi, daca e ok lasi asa.

ar fi ok sa nu arunci uleiul pe jos :blbl: polueaza destul de nasol.

Ai manualul pentru modelul 2000-2002? e in format digital? :P

 

 

Salut,multumesc pentru sfat,manualul il am original in limba Germana si pe alocuri Engleza,nu este in format electronic.

post-58886-1304109024_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Dat fiind faptul ca am dat Hornetul iar la actuala nu se potriveste(f4i), m-am hotarat sa vand suportul de topcase, eventual si cu topcase mic Kappa(aprox 30-35 litri), cu tot cu placa de prindere. Deci practic se vinde suportul de topcase sau topcase complet cu suport prindere.

Pret: suport topcase-50 eur; ansamblu complet 90 eur.

PS: daca stiti unde se poate gasi suport topcase pt f4i, va rog sa-mi spuneti.

merci,

Editat de flaviu57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, domnilor!

Are cineva un bord de Hornet '98 - '02, zob, muci, nefunctional? Poate fi - ca forma de prezentare - si in punga. Imi trebuie o componenta, ptr. care NU merita sa cumpar un bord intreg SH, la "incredibilul pret de 100 - 150 Euro"

Multumesc si astept raspunsuri pertinente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu Hornetica din semnatura (2008) si mi se pare ca este ff rigida suspensia spate (pe fata nu e reglabila). Avand in vedere ca o folosesc mai mult in modul Touring pt ca soselele noastre sunt numai damburi, as vrea sa o reglez un pic.

Insa care sunt pozitiile care fac suspensia mai moale: 1,2.....6, 7 ? Amortizorul e ca in poza.

post-55998-1304184774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu Hornetica din semnatura (2008) si mi se pare ca este ff rigida suspensia spate (pe fata nu e reglabila). Avand in vedere ca o folosesc mai mult in modul Touring pt ca soselele noastre sunt numai damburi, as vrea sa o reglez un pic.

Insa care sunt pozitiile care fac suspensia mai moale: 1,2.....6, 7 ? Amortizorul e ca in poza.

6-7 e rigid si 1-2 soft...desi ma mira ca zici ca e rigida,esti primul pe care il aud plangandu-se de asta :blbl:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva vreo cheie originală, din trusa cu care vine motorul ? Puneți o poză.

Azi m-am chinuit ceva să scot bujiile, cu diferite chei.

Mesaj completat

Cheie de bujii.

 

Uite cum arata cheia mea de bujii, venita cu motorul. Nu stiu exact daca e aia originala, dar banuiesc ca ar fi.

post-29633-1304189523_thumb.jpg

post-29633-1304189538_thumb.jpg

post-29633-1304189547_thumb.jpg

O folosesc in tandem cu cheia alaturata de 14.

Mesaj completat

In alta ordine de idei mi-am luat azi multimetru sa vad ce naiba are bateria aia de imping la ea ca disperatu in ultimele zile.

Bateria era cam slabuta la inceput avea un 12.5, totusi pornea motorul, masor incarcarea la relanti un 14, bag un far scade pe la 11-12.

Verific toate mufele de la releu, alternator, baterie arau impecabile. ridic relantiul peste 1000 cu socul si vad ca isi revine. La 1400 rpm incarca 14.6 fara consumatori si 14.4 cu faza mare si semnalizare. Daca turam peste 3000 scade sub 14, cred ca e vreo protectie ceva. In fine imi zic hai sa reglez relantiul la 1300 ca in carte (pina acu era 800).

Dupa cautari si nervi gasesc si surubul de reglaj, cert e ca nu cred ca e la fel cu cel din manualul ptr 98,parca e altfel decat in poza aia, in poza parca nu trebuie sa dai jos rezervorul.

Pina la urma reusesc sa fac un relati de 1400 asta dupa ce s-a incalzit motorul, montez iar rezervorul si ma duc sa imi iau echipamentul.

Ies relantiul ok la 1400, fac cateva ture numai ce urca dracia pe la 2500 mai ma plimb putin ajunge la 3000 si asa a ramas. Abia am mai ajuns acasa, frana de motor mai aveam din parti, sa mai controlez motorul din gaz ciuciu. Ce naiba nu pot sa inteleg cum de s-a dus relantiul in 3000 cand s-a incalzit motorul, daca eu il reglasem cu motorul tot cald la 1400.

Exista cumva vreun surub pe partea stanga din care se regleaza si socul si sa fi umblat la ala? Cine are o schema/poza mai exacta unde este surubul de relanti la modelul 2001?

Ca sunt in dubii acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de cald era motorul cand ai reglat relantiul? Nu trebuie cald ca si cand ai pleca de pe loc. E bine reglat cand temperatura e aproape de a pleca ventilatorul, asa ca dupa ce faci un drum mai lung si opresti, atunci reglezi relantiul la 1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...