Florin Daniel Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutari! Intrebare pentru cei care au verificat ci nu din auzite. Coada de hornet 2001 poate fi inlocuita cu cea de dupa 2003 (cea ascutita) fara modificari? LEVIERE DE FRANA SI AMREIAJ DE CULOARE ALBASTRA ARE CINVE DE VANZARE? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Leviere cum eu, albastre la 200 lei iti pot aduce Pe comanda Le poti vedea cateva pagini mai inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Leviere cum eu, albastre la 200 lei iti pot aduce Pe comandaLe poti vedea cateva pagini mai inapoi in cat timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 in 2 saptamani ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 in 2 saptamani ajung Am gasit, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 am si eu o nelamurire daca as putea sa o numesc asa. la relanti se aude un usor huruit la cutia de viteze,iar cand actionez maneta de ambreiaj nu se mai aude deloc. deci zgomotul e produs cand se invarte cutia de viteze.precizez ca nu sunt alte probleme la cutie decat acest zgomot. s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?e oarecum normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Toate Hornetele, cel putin astea mai vechi, fac asa. Sunt renumite pt asta....cica ambreiajul huruie, dar nu e nimic pentru care sa te ingrijorezi, nu e o defectiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Oala de la ambreiaj,e problema comuna si pe Hornet si pe CBR,stai linistit,nu e nici un stres,asta nu inseamna ca e gata ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 salut, stie cineva un electrian moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Are cineva o versiune de manual pentru modelul dupa 2000? Eu folosesc acum versiunea:Honda_CB_600_F_Hornet_1998_Manual_de_reparatie dar vreau sa o prelucrez, sa o fac un pdf frumos si sa-l printez. Dao o bere daca o are cineva, eventual si nescanata ca o scanez si o prelucrez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Eu am manualul pentru 03-06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Eu am manualul pentru 03-06. Am uitat sa specific 2000-2002, am si manualul de la 2003 in sus. Mesaj completat In uma cu 2 saptamani am intrat in posesia unui NOU releu (regulator). Toate bune...la multimetru arata oarecum OK...adica incarca. Am mers aproximativ 500 KM fara probleme....nu s-a mai descarcat bateria. Insa ieri m-a lasat balta (fara curent-in timpul mersului) pe Calea Victoriei (Moxa). Iar impins, iar nervi, iar pornire prin impingere...etc. Am pus multimetrul si nu mai incarca ok...adica nu trecea de 12.9. La rece baga cam 13.4, iar apoi sub 13. Am incarcat bateria peste noapte si m-am prezentat in service. In urma investigatiilor au descoperit doua mufe de la alternator "cam arse" - vezi poza relax exact aceeasi chestie am patit-o si eu. Releu schimbat apoi mufa arsa(a iesit si fum). Dupa ce am schimbat mufa nam mai avut probleme, si umblu de mult cu ea asa Se pare ca si eu patesc la fel, e pentru a treia oara cand plec de acasa frumos cu bateria incarcata si abia mai ajung inapoi impingand la motor. Azi mai si ploua in draci. Deci concluzia e ca mufele de la alternator sunt coapte? Pina la urma daca ati inlocuit si releul, cel vechi era totusi bun? Cat ati dat pe cel nou si de unde l-ati luat? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Are cineva o versiune de manual pentru modelul dupa 2000? Eu folosesc acum versiunea:Honda_CB_600_F_Hornet_1998_Manual_de_reparatie dar vreau sa o prelucrez, sa o fac un pdf frumos si sa-l printez. Dao o bere daca o are cineva, eventual si nescanata ca o scanez si o prelucrez eu. Salutare,eu am manualul din 2000. Mesaj completat Salutare,vreau sa schimb uleiul singurel,este greu de schimbat?adica in afara de a desface surubul de la baia de ulei si filtru si inlocuit cu ala nou ,mai trebuie ceva?astept sugestii.l Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Salutare,eu am manualul din 2000. Mesaj completat Salutare,vreau sa schimb uleiul singurel,este greu de schimbat?adica in afara de a desface surubul de la baia de ulei si filtru si inlocuit cu ala nou ,mai trebuie ceva?astept sugestii.l Multumesc. salut, uleiul nu e greu de schimbat. Ca idee: o tura cu motorul sa fie uleiul caldut(cica 80 de grade citeam pe undeva), desfaci surubul de la baie, desfaci si joja, lasi sa curga intr-o tava ceva, scoti si filtrul, lasi pina curge tot, ideal motorul sa fie drept pe un stander sau il tii tu cumva, nu pe cricul lateral. ungi garnitura filtrului nou cu ulei, montezi filtrul, strangi surubul de la baie. Torni cat ulei trebuie cantitatea cu filtru cu tot, pornesti sa se faca presiunea iar apoi masori cantitatea cu joja dupa specificatiile din manual. Daca e putin mai adaugi, daca e ok lasi asa. ar fi ok sa nu arunci uleiul pe jos polueaza destul de nasol. Ai manualul pentru modelul 2000-2002? e in format digital? Editat Aprilie 29, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 A facut cineva consumul mers mai tare, peste 130 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 salut, uleiul nu e greu de schimbat. Ca idee: o tura cu motorul sa fie uleiul caldut(cica 80 de grade citeam pe undeva), desfaci surubul de la baie, desfaci si joja, lasi sa curga intr-o tava ceva, scoti si filtrul, lasi pina curge tot, ideal motorul sa fie drept pe un stander sau il tii tu cumva, nu pe cricul lateral. ungi garnitura filtrului nou cu ulei, montezi filtrul, strangi surubul de la baie.Torni cat ulei trebuie cantitatea cu filtru cu tot, pornesti sa se faca presiunea iar apoi masori cantitatea cu joja dupa specificatiile din manual. Daca e putin mai adaugi, daca e ok lasi asa. ar fi ok sa nu arunci uleiul pe jos polueaza destul de nasol. Ai manualul pentru modelul 2000-2002? e in format digital? Salut,multumesc pentru sfat,manualul il am original in limba Germana si pe alocuri Engleza,nu este in format electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 A facut cineva consumul mers mai tare, peste 130 ? a mea, la mers pe autostrada constant 150, cu pasager, ia ~6.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Salutare, Dat fiind faptul ca am dat Hornetul iar la actuala nu se potriveste(f4i), m-am hotarat sa vand suportul de topcase, eventual si cu topcase mic Kappa(aprox 30-35 litri), cu tot cu placa de prindere. Deci practic se vinde suportul de topcase sau topcase complet cu suport prindere. Pret: suport topcase-50 eur; ansamblu complet 90 eur. PS: daca stiti unde se poate gasi suport topcase pt f4i, va rog sa-mi spuneti. merci, Editat Aprilie 30, 2011 de flaviu57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orcul Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Va salut, domnilor! Are cineva un bord de Hornet '98 - '02, zob, muci, nefunctional? Poate fi - ca forma de prezentare - si in punga. Imi trebuie o componenta, ptr. care NU merita sa cumpar un bord intreg SH, la "incredibilul pret de 100 - 150 Euro" Multumesc si astept raspunsuri pertinente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Ce componentă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Salutare, am si eu Hornetica din semnatura (2008) si mi se pare ca este ff rigida suspensia spate (pe fata nu e reglabila). Avand in vedere ca o folosesc mai mult in modul Touring pt ca soselele noastre sunt numai damburi, as vrea sa o reglez un pic. Insa care sunt pozitiile care fac suspensia mai moale: 1,2.....6, 7 ? Amortizorul e ca in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Salutare, am si eu Hornetica din semnatura (2008) si mi se pare ca este ff rigida suspensia spate (pe fata nu e reglabila). Avand in vedere ca o folosesc mai mult in modul Touring pt ca soselele noastre sunt numai damburi, as vrea sa o reglez un pic. Insa care sunt pozitiile care fac suspensia mai moale: 1,2.....6, 7 ? Amortizorul e ca in poza. 6-7 e rigid si 1-2 soft...desi ma mira ca zici ca e rigida,esti primul pe care il aud plangandu-se de asta Editat Aprilie 30, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 salut unde sunt mufele de la alternator?as vrea sa le verific starea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Are cineva vreo cheie originală, din trusa cu care vine motorul ? Puneți o poză. Azi m-am chinuit ceva să scot bujiile, cu diferite chei. Mesaj completat Cheie de bujii. Uite cum arata cheia mea de bujii, venita cu motorul. Nu stiu exact daca e aia originala, dar banuiesc ca ar fi. O folosesc in tandem cu cheia alaturata de 14. Mesaj completat In alta ordine de idei mi-am luat azi multimetru sa vad ce naiba are bateria aia de imping la ea ca disperatu in ultimele zile. Bateria era cam slabuta la inceput avea un 12.5, totusi pornea motorul, masor incarcarea la relanti un 14, bag un far scade pe la 11-12. Verific toate mufele de la releu, alternator, baterie arau impecabile. ridic relantiul peste 1000 cu socul si vad ca isi revine. La 1400 rpm incarca 14.6 fara consumatori si 14.4 cu faza mare si semnalizare. Daca turam peste 3000 scade sub 14, cred ca e vreo protectie ceva. In fine imi zic hai sa reglez relantiul la 1300 ca in carte (pina acu era 800). Dupa cautari si nervi gasesc si surubul de reglaj, cert e ca nu cred ca e la fel cu cel din manualul ptr 98,parca e altfel decat in poza aia, in poza parca nu trebuie sa dai jos rezervorul. Pina la urma reusesc sa fac un relati de 1400 asta dupa ce s-a incalzit motorul, montez iar rezervorul si ma duc sa imi iau echipamentul. Ies relantiul ok la 1400, fac cateva ture numai ce urca dracia pe la 2500 mai ma plimb putin ajunge la 3000 si asa a ramas. Abia am mai ajuns acasa, frana de motor mai aveam din parti, sa mai controlez motorul din gaz ciuciu. Ce naiba nu pot sa inteleg cum de s-a dus relantiul in 3000 cand s-a incalzit motorul, daca eu il reglasem cu motorul tot cald la 1400. Exista cumva vreun surub pe partea stanga din care se regleaza si socul si sa fi umblat la ala? Cine are o schema/poza mai exacta unde este surubul de relanti la modelul 2001? Ca sunt in dubii acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Cat de cald era motorul cand ai reglat relantiul? Nu trebuie cald ca si cand ai pleca de pe loc. E bine reglat cand temperatura e aproape de a pleca ventilatorul, asa ca dupa ce faci un drum mai lung si opresti, atunci reglezi relantiul la 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.