Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Una e sa stea motorul la 1400 si sa mearga in gol si alta e sa il tii cu a 6-a la 1400 de ture in sarcina, crezi ca motorul merge in aceleasi conditii in situatiile date mai sus ?? Crezi ca cu a 6-a in sarcina la 1400 de ture mai e ungerea aia indeajuns de buna?

 

Deja vorbim de conditii extreme. Oricum discutia pe care o avem nu duce spre nimic constructiv.

 

Eu am pus cooler pe releul regulator. Se încinge, dar nu lafel de tare.

Ca o curiozitate unde l-ai fixat sub codita? si de unde ai tras curent? De la contact? Ma gandeam sa trag de la pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Ca o curiozitate unde l-ai fixat sub codita? si de unde ai tras curent? De la contact? Ma gandeam sa trag de la pozitie.

Hornetul meu e `03, releul regulator e deja montat în codiță, pe cadru lână siguranțe. Dacă vrei pot face niÂşte poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai intebat si eu pe cineva si am aflat ca nu prea e recomandat sa il tin in ture mici , pt ca motorul trage greu ( chiar daca nu pare ) deoarece nu are turatie , daca nu are turatie , automat pompa de ulei nu baga ulei cum trebuie , daca nu ai ulei ok , nu ai ungere ok , daca nu ai ungere ........

 

ce as mai vrea sa stiu:

- cat naiba are rezorvorul la hornet 600 ( anu 2000 ) si de cat e rezerva

-ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care )

 

 

Se simte o vibratie ciudata cand motorul e subturat....aia e de evitat.

Hornetul 600 din 2000 are rezervorul de 16 litri, din care rezerva e de 3 litri.

 

1. Rezervorul l-am masurat (am golit tot sistemul de alimentare, dupa care am bagat la pompa) si a incaput 15,7 litri.

Cand imi intra rezerva mai sunt cam 4 litri in rezervor, pe autostrada/drum_national, la viteze de peste 140-150 intra mai devreme rezerva, nu imi explic cum, probabil flux de benzina, datorat presiunii hidrostatice, nu este sufiecient pe robinetul "ON" si trebuie trecut pe "RES", la fel, mergeam cu 140-150, a intrat rezerva, am mai mers vreo 10km, si am bagat 10.7 litri, plin ochi.

 

2. Placute de frana, recomand SBS sau Brembo (sunt la aproximativ acelasi pret)

 

3. Mersul subturat chiar cauzeaza depuneri de calamina, si sunt poze si pe acest topic cu un motor de hornet desfacut.

Motorul in functie de turatie dezvolta o putere, cutia de viteze modifica raportul cuplu/turatie, ar puterea este aceiasi (ma rog, cu mici pierderi), deci motorul tau moate sa dezvolte o anumita putere maxima la o turatie data.

Data forta de rezistenta solicita o putere X, mersul subturat inseamna ca motorul tau merge cam la limita turatiei corespunzatoare acelei puteri. De fapt si de drept subturat e atunci cand nu poti accelera (pune o dacie in treapta a 4-a la 20 la ora si o sa ii moara motorul), dar chiar daca poti accelera, dar aceasta este foarte lenta si se simte un discomfort al motorului, e clar ca esti subturat.

 

Efectul este ca si cum ai merge cu motorul la puterea maxima, ca si cum ai merge cu un moto de 125cc la 130km/h, adica merge dar se uzeaza tare, pentru ca tu efectiv scoti 100% din puterea pe care poate sa ti-o dea motorul la turatia respectiva.

 

Daca vrei sa ma crezi bine, daca nu, nu. Intr-adevar nu o sa iti pice motorul in cateva mii, si nu o sa ai un consum mult mai mare, dar nu e bine pe termen lung pentru motoras. Ca idee, incearca sa pui la bicicleta in fata rotita cea mai mare si in spate cea mai mica si sa mergi cu 10 km/h, si mergi asa cateva saptamani si sa imi spui cum o sa iti simti picioarele.

 

Simplist vorbind, sigur nu mergi subturat, la un Hornet de 600, daca ai atatea mii de rpm, in a cata viteza esti

2 - 2.000 rpm, 3 - 3.000 rpm, etc, exceptie e treapata a 6-a , unde merge si de la 5.000 rpm. Asta nu inseamna ca motorul nu merge in a 6-a la 60km/h, ba chiar si accelereaza foarte incet acolo, dar clar ca nu prea e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul meu e `03, releul regulator e deja montat în codiță, pe cadru lână siguranțe. Dacă vrei pot face niÂşte poze.

 

As aprecia daca faci niste poze cand ai timp. Poate ma pot inspira si eu. La prima vedere nu sunt foarte multumit de cablajul facut. Adica legaturile si izolarea au iesit super bine, dar cablurile se incalzesc putin pe tot traseul, ceea ce ma face sa pun niste fire si mai groase/de putere mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As aprecia daca faci niste poze cand ai timp. Poate ma pot inspira si eu. La prima vedere nu sunt foarte multumit de cablajul facut. Adica legaturile si izolarea au iesit super bine, dar cablurile se incalzesc putin pe tot traseul, ceea ce ma face sa pun niste fire si mai groase/de putere mai mare.

post-29418-0-18493000-1304946958_thumb.jpg

post-29418-0-95667000-1304946966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplist vorbind, sigur nu mergi subturat, la un Hornet de 600, daca ai atatea mii de rpm, in a cata viteza esti

2 - 2.000 rpm, 3 - 3.000 rpm, etc, exceptie e treapata a 6-a , unde merge si de la 5.000 rpm

 

La inceput asa am mers si eu insa se pare ca Hornetul meu nu se simtea prea bine la turatiile astea, ba chiar se auzea un zgomot ciudat cand il tineam subturat. Am crescut putin turatiile (nu as putea zice exact la cat, pur si simplu simti motorul daca e in apele lui sau nu) si acum e totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori sa achizitionez un Hornet acuma as avea o dilema, am observat ca producatorul a adus ceva imbunatatiri Hornetului din 2005 (bord schimbat, furca usd). Nu stiu ce sa fac care modele sunt mai bune cele din 2004 sau 2005, eu sincer l-as prefera pe cel din 2004 imi place foarte mult bordu

Hornetul cu furca usd a venit din 2006,vezi aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

In 2003 mi se pare au schimbat bordul si au ridicat coditza.Ca si mers,mie mi se par identice toate pana in 2005,cu cel din 2006 nu stiu,nu m-am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru poze. Coincide cu primul loc pe care il alesesem, dar mi se parea prea expus. Am gasit si un cooler+ventilator de proc, mai trebuie sa gasesc un sistem de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E,nu va contraziceti cu mine,ca eu am servit numai Hornet-uri pana in 2004,contraziceti-va cu aia de la Wikipedia : "In 2006, the instrument cluster was modernised, and more importantly, it was fitted with upside-down front forks, to improve road-holding and cornering stability." Pt. mai multe detalii : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

Din 10.2005 se considera 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce scrie acolo.Din pacate sau din fericire in wiki poti sa editezi articole.Putem sa ne facem noi un articol acum despre greutatea cozii de ponei.Putem sa scriem ca are in medie 2 kg...cand de fapt stintific sa fie alta valoare.

 

E,nu va contraziceti cu mine,ca eu am servit numai Hornet-uri pana in 2004,contraziceti-va cu aia de la Wikipedia : "In 2006, the instrument cluster was modernised, and more importantly, it was fitted with upside-down front forks, to improve road-holding and cornering stability." Pt. mai multe detalii : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

Din 10.2005 se considera 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe un site de anvelope (nu vreau sa fac reclama) Michelin CITY GRIP TL la dimensiunile mentionate de tine la pretul de 237 RON . Cred ca si colegii sunt de acord ca nu se merita sa ai guma SH pe fata.Scoate un ban, ca nu e chiar asa mult si ia-ti una noua, macar pe fata.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe un site de anvelope (nu vreau sa fac reclama) Michelin CITY GRIP TL la dimensiunile mentionate de tine la pretul de 237 RON . Cred ca si colegii sunt de acord ca nu se merita sa ai guma SH pe fata.Scoate un ban, ca nu e chiar asa mult si ia-ti una noua, macar pe fata.

 

Asfalt uscat

Nu prea se merită să cumper SH pe față iar la banii ăia zic eu că e mai mult decât ok. 250lei dădeam eu pe o gumă pe 100 pentru 125-u` de-l aveam înainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SwatGuard :

Mai,uite zilele trecute si-a luat un baiat de aici de prin Hateg un Hornet si a zis ca e fix din 2005.Si l-am vazut chiar azi,nu l-am studiat foarte bine,dar nu avea usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un cuciuc SH fatza, cat de cat ok, pe dimensiunea 130/70/16.

Daca are cineva PM.

 

Merci !

 

Salut eu mi-am luat in toamna un cauciuc Pilot Power pe fata, cam 70% cred ca era, ca an de fabricatie 2008 si am dat vreo 15E pe el, aprox 80 de ron.

Avea si Power si Road destul de bune pentru spate dar n-am mai avut 25E sa-mi iau din pacate(mi-am luat dupa aia unu la disperare diablo corsa rupt in doua de la o vulcanizare, ca ramasesem pe sarme). Cauciucurile nu erau roase pe margini si aratau destul de bine.

baiatul are anunt pe forum daca esti interesata iti pot da un link(zona rahova-trafic greu).

Cam asa cred ca le are si acum 15E pe fata 25E pe spate.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un cuciuc SH fatza, cat de cat ok, pe dimensiunea 130/70/16.

Daca are cineva PM.

 

Merci !

Poate ma insel, dar greu o sa gasesti sh un cauciuc pe dimensiunea aia. Si eu la al meu tot pe 16 aveam roata si oriunde am intrebat de sh pentru fata nu era de gasit. Nou si e cea mai buna investitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am iesit sa mai dau o tura cu motoru. La un moment dat se duce naibii curentu, moare farul, motorul si raman ca prostu in intersectie.

Draci nervi iar impins la el, ca imi dau doctoratul la impins motociclete, reusesc sa plec dar fara far sau alte lumini ca sa nu pice iar.

Dupa 5 minute totul si-a revenit la normal, am iesit spre autostrada mers 30-60 km, motorul mergea normal farul lumina, faza mica mare tot tacamul. Oprit pornit la prima cheie de mai multe ori.

Exceptand explicatia ca are draci pe el, dupa zeci de masuratori in care releul incarca normal, ar mai fi o idee ca ventilatorul de la radiator sa aiba probleme si sa-mi consume bateria.

E posibil asa ceva? Sa se miste radiatorul greu si sa-mi consume bateria cand se invarte? Sau in mod normal se arde o siguranta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...