Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Simplist vorbind, sigur nu mergi subturat, la un Hornet de 600, daca ai atatea mii de rpm, in a cata viteza esti

2 - 2.000 rpm, 3 - 3.000 rpm, etc, exceptie e treapata a 6-a , unde merge si de la 5.000 rpm

 

La inceput asa am mers si eu insa se pare ca Hornetul meu nu se simtea prea bine la turatiile astea, ba chiar se auzea un zgomot ciudat cand il tineam subturat. Am crescut putin turatiile (nu as putea zice exact la cat, pur si simplu simti motorul daca e in apele lui sau nu) si acum e totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, as dori sa achizitionez un Hornet acuma as avea o dilema, am observat ca producatorul a adus ceva imbunatatiri Hornetului din 2005 (bord schimbat, furca usd). Nu stiu ce sa fac care modele sunt mai bune cele din 2004 sau 2005, eu sincer l-as prefera pe cel din 2004 imi place foarte mult bordu

Hornetul cu furca usd a venit din 2006,vezi aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

In 2003 mi se pare au schimbat bordul si au ridicat coditza.Ca si mers,mie mi se par identice toate pana in 2005,cu cel din 2006 nu stiu,nu m-am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru poze. Coincide cu primul loc pe care il alesesem, dar mi se parea prea expus. Am gasit si un cooler+ventilator de proc, mai trebuie sa gasesc un sistem de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E,nu va contraziceti cu mine,ca eu am servit numai Hornet-uri pana in 2004,contraziceti-va cu aia de la Wikipedia : "In 2006, the instrument cluster was modernised, and more importantly, it was fitted with upside-down front forks, to improve road-holding and cornering stability." Pt. mai multe detalii : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

Din 10.2005 se considera 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce scrie acolo.Din pacate sau din fericire in wiki poti sa editezi articole.Putem sa ne facem noi un articol acum despre greutatea cozii de ponei.Putem sa scriem ca are in medie 2 kg...cand de fapt stintific sa fie alta valoare.

 

E,nu va contraziceti cu mine,ca eu am servit numai Hornet-uri pana in 2004,contraziceti-va cu aia de la Wikipedia : "In 2006, the instrument cluster was modernised, and more importantly, it was fitted with upside-down front forks, to improve road-holding and cornering stability." Pt. mai multe detalii : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Hornet

Din 10.2005 se considera 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe un site de anvelope (nu vreau sa fac reclama) Michelin CITY GRIP TL la dimensiunile mentionate de tine la pretul de 237 RON . Cred ca si colegii sunt de acord ca nu se merita sa ai guma SH pe fata.Scoate un ban, ca nu e chiar asa mult si ia-ti una noua, macar pe fata.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe un site de anvelope (nu vreau sa fac reclama) Michelin CITY GRIP TL la dimensiunile mentionate de tine la pretul de 237 RON . Cred ca si colegii sunt de acord ca nu se merita sa ai guma SH pe fata.Scoate un ban, ca nu e chiar asa mult si ia-ti una noua, macar pe fata.

 

Asfalt uscat

Nu prea se merită să cumper SH pe față iar la banii ăia zic eu că e mai mult decât ok. 250lei dădeam eu pe o gumă pe 100 pentru 125-u` de-l aveam înainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SwatGuard :

Mai,uite zilele trecute si-a luat un baiat de aici de prin Hateg un Hornet si a zis ca e fix din 2005.Si l-am vazut chiar azi,nu l-am studiat foarte bine,dar nu avea usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un cuciuc SH fatza, cat de cat ok, pe dimensiunea 130/70/16.

Daca are cineva PM.

 

Merci !

 

Salut eu mi-am luat in toamna un cauciuc Pilot Power pe fata, cam 70% cred ca era, ca an de fabricatie 2008 si am dat vreo 15E pe el, aprox 80 de ron.

Avea si Power si Road destul de bune pentru spate dar n-am mai avut 25E sa-mi iau din pacate(mi-am luat dupa aia unu la disperare diablo corsa rupt in doua de la o vulcanizare, ca ramasesem pe sarme). Cauciucurile nu erau roase pe margini si aratau destul de bine.

baiatul are anunt pe forum daca esti interesata iti pot da un link(zona rahova-trafic greu).

Cam asa cred ca le are si acum 15E pe fata 25E pe spate.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine un cuciuc SH fatza, cat de cat ok, pe dimensiunea 130/70/16.

Daca are cineva PM.

 

Merci !

Poate ma insel, dar greu o sa gasesti sh un cauciuc pe dimensiunea aia. Si eu la al meu tot pe 16 aveam roata si oriunde am intrebat de sh pentru fata nu era de gasit. Nou si e cea mai buna investitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am iesit sa mai dau o tura cu motoru. La un moment dat se duce naibii curentu, moare farul, motorul si raman ca prostu in intersectie.

Draci nervi iar impins la el, ca imi dau doctoratul la impins motociclete, reusesc sa plec dar fara far sau alte lumini ca sa nu pice iar.

Dupa 5 minute totul si-a revenit la normal, am iesit spre autostrada mers 30-60 km, motorul mergea normal farul lumina, faza mica mare tot tacamul. Oprit pornit la prima cheie de mai multe ori.

Exceptand explicatia ca are draci pe el, dupa zeci de masuratori in care releul incarca normal, ar mai fi o idee ca ventilatorul de la radiator sa aiba probleme si sa-mi consume bateria.

E posibil asa ceva? Sa se miste radiatorul greu si sa-mi consume bateria cand se invarte? Sau in mod normal se arde o siguranta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ icequeen :

Am aceeiasi problema,ai Hornet 98 sau 99,nu?Din 2000 au trecut parca la roata pe 17 si au intrat si ei in randul lumii.

Cauciuc sh pe 16 mai rar,cum au zis si baietii mai sus,mergi pe unul nou chiar daca e o firma mai mediocra,alte optiuni nu prea ai.

 

@ danny_nt :

Nu prea cred faza cu ventilatorul,pe mine ma duce gandul tot la incarcare,din moment ce te-a lasat in mers.Sau poate un contact imperfect pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil asa ceva? Sa se miste radiatorul greu si sa-mi consume bateria cand se invarte? Sau in mod normal se arde o siguranta?

 

dap, este posibil.

eu am aceasta problema din cauza fazei lungi. cand o aprind, becul cred ca consuma numai din baterie, sau are vreun scurt pe circuit si imi papa bateria (nu am desfacut inca sa vad ce se intampla acolo, doar am descoperit cauza si pana o pun la punct, nu mai folosesc faza lunga).

poate ai o problema asemanatoare, poate motoreta a fost cazuta inainte sa ajunga la tine, si au umblat la ventilator ce-i care au "reparat-o".

lasa motorul pornit la relanti, pana se incalzeste si porneste ventilatorul de la radiator, apoi masoara consumul... sau mergi la un "priceputeanu"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany_nt: Intr-adevar uzura lagarelor ventilatorului de la radiator poate creste consumul de curent dar numai pana la pragul maxim dat de siguranta acelui circuit. Pentru un consum exagerat siguranta se arde, asa ca as exclude aceasta cauza. Porneste motorul si verifica la ralanti tensiunea de incarcare pe bornele bateriei. Apoi da-i o forja ca sa ridici temperatura apei si dupa ce ventilatorul a pornit mai masoara o data tensiunea de incarcare pe bornele bateriei. Daca diferenta intre prima masuratoare si a doua masuratoare e mai mult de 3-4 zecimi poti lua in vizor acest ventilator sau circuitul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da aveti dreptate, pina acum am masurat incarcarea la relanti doar cu faruri, semnalizari dar fara ventilator. Asta mi se pare cea mai logica buba care poate fi.

Daca nici asa apoi faza cu contact imperfect mi se pare a naibii de dificila, ce sa verific oare? Oricum pentru linistea mea o sa desfac ventilatorul weekendul asta.

Ar mai fi de verificat baterie nebuna, punte de diode, alternator dar aici e deja mai complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am iesit sa mai dau o tura cu motoru. La un moment dat se duce naibii curentu, moare farul, motorul si raman ca prostu in intersectie.

Draci nervi iar impins la el, ca imi dau doctoratul la impins motociclete, reusesc sa plec dar fara far sau alte lumini ca sa nu pice iar.

Dupa 5 minute totul si-a revenit la normal, am iesit spre autostrada mers 30-60 km, motorul mergea normal farul lumina, faza mica mare tot tacamul. Oprit pornit la prima cheie de mai multe ori.

Exceptand explicatia ca are draci pe el, dupa zeci de masuratori in care releul incarca normal, ar mai fi o idee ca ventilatorul de la radiator sa aiba probleme si sa-mi consume bateria.

E posibil asa ceva? Sa se miste radiatorul greu si sa-mi consume bateria cand se invarte? Sau in mod normal se arde o siguranta?

 

Salut,

am patit ceva asemanator, mi-a murit motorul in mers. Problema era de la butonul rosu de urgenta. La-m curatat cu un spray de contacte si n-am mai avut probleme. Poate te ajuta informatia.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...