COObra Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 daca nu te deranjeaza foarte tare, nu e de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Salutare Hornetistilor, Am si eu o problema... Ieri cand am pornit viespea, cand am apasat butonul de start, a dat un rateu de toate zilele... Au pornit alarmele toate alarmele din garajul subteran unde o tin. A fost mai mult explozie:)). In fine, azi dimineata cand am pornit-o in fata blocului, am observat un fum alb destul de dens. Afara sa fi fost vreo 10 grade. In traic la semafor am vazut ca nu se mai observa asa tare. Este vreo problema legata de ardere, ulei? Mentionez ca e pe carburatie. Si inca o chestie, am observat ca partea de sus a lantului atinge de protectia de cauciuc de pe cadru(bascula?) Cred ca trebuie intins, nu? Eu sunt atehnic, iar motorul l-am luat in vara. Astept sfaturi de la ce care se pricep Sper sa nu trebuiasca service:cheers: Multumesc Rateul respectiv e din cauza ca a ramas benzina nearsa pe "circuit". Posibil sa fi venit in accelerare si ai oprit-o brusc. Mi s-a intamplat de cateva ori si mie. Fumul mai mult ca sigur este condens si nu ai de ce sa-ti faci griji. Lantul atinge tot timpul protectia aia de cauciuc, ala este si rolul protectiei respective. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa intinzi lantul, poate ca este nevoie. Dar tot va atinge pe acea protectie. Salutam Hornetistii!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Rateul respectiv e din cauza ca a ramas benzina nearsa pe "circuit". Posibil sa fi venit in accelerare si ai oprit-o brusc. Mi s-a intamplat de cateva ori si mie. Fumul mai mult ca sigur este condens si nu ai de ce sa-ti faci griji. Lantul atinge tot timpul protectia aia de cauciuc, ala este si rolul protectiei respective. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa intinzi lantul, poate ca este nevoie. Dar tot va atinge pe acea protectie. Salutam Hornetistii!!!! Mersi mult pentru reply o sa o duc probabil totusi la ,,intins" dat fiind ca in manual nu specifica foarte clar cat trebuie sa fie ,, burta". Numai bine si drum fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Vand Honda Hornet 2003 accidentata, inmatriculata cu acte. pret 1500 euro Mai multe detalii pe ritivoiucristian@yahoo.com sau 0749490788 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 am eu acel maner de pe codita hornet 2003 http://www.motocicli...-600-2003-2004/ 0724 794 456 salut, nu ai cumva si un suport de top case pt. hornet 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Salut. din pacate nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Salut. din pacate nu. ok, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Salutare. Am o protectie pentru rezervor marca Bagster.Este din piele,are prinderi pentru tank-bag.A fost montata pe modelul 2003-2006. Pret 70 euro 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 @ Nocturnus85 : "Burta" tre sa fie de 3-4 cm,scrie in manual.E normal totusi sa atinga protectia de cauciuc de pe bascula,chain slider ii zice.Iei lantul cu mana de la jumate si il misti in sus si in jos.Daca se misca mai mult de,hai,5 cm,strange-l si tu,dar niciodata sa nu il strangi sa fie fix-fix,mai ales daca mergi si cu pasager.Vreo 2cm tre sa miste tot timpul,e mai bine asa si tine si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 @ Nocturnus85 : "Burta" tre sa fie de 3-4 cm,scrie in manual.E normal totusi sa atinga protectia de cauciuc de pe bascula,chain slider ii zice.Iei lantul cu mana de la jumate si il misti in sus si in jos.Daca se misca mai mult de,hai,5 cm,strange-l si tu,dar niciodata sa nu il strangi sa fie fix-fix,mai ales daca mergi si cu pasager.Vreo 2cm tre sa miste tot timpul,e mai bine asa si tine si mai mult. Salut, Mersi mult de sfat. Tocmai ce am descarcat si eu manualul de pe net si il rasfoiam Sa zic , dupa aprecierea mea ca ar fi cam 6 cm, deci ar trebui strans. In mod normal sunt solo, dar mai am si psager din paste in craciun. O sa-l las cam la 3 cm sa fie decent. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corpsegrinder Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Salut, Mersi mult de sfat. Tocmai ce am descarcat si eu manualul de pe net si il rasfoiam Sa zic , dupa aprecierea mea ca ar fi cam 6 cm, deci ar trebui strans. In mod normal sunt solo, dar mai am si psager din paste in craciun. O sa-l las cam la 3 cm sa fie decent. O zi faina! vinde care niste oglinzi smechere, pt un Hornet 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 salut, nu ai cumva si un suport de top case pt. hornet 2001? vezi daca il mai are Georgian: /index.php?/topic/668471-vand-top-case-suport/ Am vrut sa il iau eu dar nu se potriveste la 2003-2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Va salut, Stiti cumva la cat KM se schimba bujiile la o Viespe? Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) 24.000 km. Inspectie la 12.000 km. Succes. P.S. : Mai multe detalii gasesti la pagina de maintenance schedule a cartii de service. Ti-am uploadat un manual de service aici. Succes. Editat Noiembrie 9, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 24.000 km. Inspectie la 12.000 km. Succes. P.S. : Mai multe detalii gasesti la pagina de maintenance schedule a cartii de service. Ti-am uploadat un manual de service aici. Succes. Merci mult de tot! Bujiile mele au in jur de 12000KM.Ce ziceti daca fac o sincronizare de carburatoare ar fi bine sa schimb si bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Nu cred ca are rost sa le schimbi la 12k. Bine in romanaia unde toti isi schimba uleiul dupa fiecare plimbare, o sa zica multi "schimba tata ca nu faci mai rau", dar nici mai bine nu faci. Respecta termenii din manual ca nu sunt pusi degeaba. Sincronizarea oricum nu este influentata de bujii, asa ca poti schimba oricand bujiile, daca ai trusa originala de hornet, nu iti ia mai mult de 30-60 minute (in funtcite de abilitati) sa le schimbi pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Merci mult de ajutor,am cheie de bujii in trusa motocicletei si le voi schimba cand le vine timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corpsegrinder Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Merci mult de ajutor,am cheie de bujii in trusa motocicletei si le voi schimba cand le vine timpul. are careva de vanzare sau imi poate da un pont cum sa fac rost de aripa spate, aia de acopera roata spate? multam p.s. imi trebuie la un Hornet 600, model 2011.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Salutare tuturor!Dupa un DR800 si Yamaha Diversion,in sfarsit pe mult doritul Hornet.Tocmai am achizitionat o blonda model 1999 doar cu 22k km la bord,de care sunt incantat.Ieri in nebunia mea doar int-o bluza de trening,i-am facut schimbul de lichid de frana pe spate si intins lantul,dupa care plimbare prin oras.M-am ales seara cu doar 39grade temperatura si azi m-am uitat la ea de la geam.Totul este stock pe ea fara nici o modificare...banuiesc ca toba o voi schimba dupa ITP dar ma mai gandesc,imi place si zumzaitul celei originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 are careva de vanzare sau imi poate da un pont cum sa fac rost de aripa spate, aia de acopera roata spate? multam p.s. imi trebuie la un Hornet 600, model 2011.. ai PM Salutare tuturor!Dupa un DR800 si Yamaha Diversion,in sfarsit pe mult doritul Hornet.Tocmai am achizitionat o blonda model 1999 doar cu 22k km la bord,de care sunt incantat.Ieri in nebunia mea doar int-o bluza de trening,i-am facut schimbul de lichid de frana pe spate si intins lantul,dupa care plimbare prin oras.M-am ales seara cu doar 39grade temperatura si azi m-am uitat la ea de la geam.Totul este stock pe ea fara nici o modificare...banuiesc ca toba o voi schimba dupa ITP dar ma mai gandesc,imi place si zumzaitul celei originale. bine ai venit in stup.bafta la Viespe,multi kilometrii impreuna fara peripetii si asfalt cat mai uscat si mai curat.orice nelamuriri ai posteaza cu incredere si vei gasi ajutor baga un ochi si pe forumul dedicat(vezi semnatura mea) si acolo vei gasi orice ai nevoie fara batai mari de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Merci mult de ajutor,am cheie de bujii in trusa motocicletei si le voi schimba cand le vine timpul. Parerea mea e sa faci mai intai o inspectie a lor si daca sunt ok sa nu le schimbi. Ale mele au trecut de 25000km si inca porneste la cheie. Le verific in primavara si daca sunt ok n-am nici un motiv sa le schimb. Am bujii de rezerva de iarna trecuta dar nu le schimb fara motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Parerea mea e sa faci mai intai o inspectie a lor si daca sunt ok sa nu le schimbi. Ale mele au trecut de 25000km si inca porneste la cheie. Le verific in primavara si daca sunt ok n-am nici un motiv sa le schimb. Am bujii de rezerva de iarna trecuta dar nu le schimb fara motiv. Salut, Imi poti spune te rog frumos in ce consta verificarea bujiilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) @Ulita : Verifica pagina 3-6 din manualul pe care ti l-am trimis. Vei gasi acolo toate informatiile legate de inspectia bujiilor. Succes. Editat Noiembrie 10, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 vreu sa dau rezervorul jos de pe viespe si am nevoie de cateva indrumari . Inafara de surubul de sub sha unde si ce prinderi mai are. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 vreu sa dau rezervorul jos de pe viespe si am nevoie de cateva indrumari . Inafara de surubul de sub sha unde si ce prinderi mai are. MS Furtunul de alimentare si retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.