-UFO- Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 nush daca a mai fost intrebarea asta sau nu .. nu e de cocalar .. va explic dupa si de ce am intrebat .. cu cat ati mers max cu hornetel? si din ce an? Hornet-ul, constructiv nu are aerodinamica si nu urmareste un top speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 230 - 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Hornet-ul, constructiv nu are aerodinamica si nu urmareste un top speed. nu-l urmareste,nu are aerodinamica...dar il poate atinge,corect?....noah Roxynele,ai "declansat" topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 @ Roxana: 118,05 km/ora pe .... in curba de 90 grade ......pe ploaie ....noaptea .....cu pasager .... da' de ce??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 240 km\h din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 240 km\h din 2000 du-te mah...tu minti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 hmmm, discutia e un fel de care o are mai "tare" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 1. bai coobra tu nu zici? 2. georgica nu e deloc intrebare indecenta .. faza e ca zisese un tip ca a mers cu 260 si ceva .. mi s-a parut un pic cam mult .. dar nu imposibil .. ca pitica mea mai mult de 234 nu a putut ..sau nu mai puteam eu .. nu stiu exact care nu mai facea fata. nu a fost atunci numai de topspeed sa vad cat prinde chiar ma grabeam ca era luni dimineata si plecasem de la mare sa ajung rpd in buc la munca. oricum ne balanganeam amandoua ca naiba asa ca am lasat-o un pic mai usor. Ideea e ca nu am nici parbriz ..ca nu-mi place cum arata .. si ma gandeam ca daca are si parbriz poate o prinde si cat a zis omu ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) 240 km\h din 2000 du-te mah...tu minti @george esti rau si nu ai inteles raspunsul lui Cristi.....Lasa-ma sa iti explic : 240 km\h din 2000 incoace. In fiecare an cate 20 km/h...asadar din 2000 pana in 2012 avem 12 ani x 20 km/h ajungem exact la 240 km/h. Editat Martie 1, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) 230km/h - moto 2001 pe Autostrada intins.. nu sare de 230km/h. Filtru aer nou, ulei motul nou, bujii iridium. Editat Martie 1, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 1. bai coobra tu nu zici? fro 220, dar nu am lasa-to sa se intinda niciodata...oricum nu cred ca mai crestea mult. se poate si 260 ................ pe bord. adica cu -1+3 si in realitate vreo 220 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 ce zici tu? -1fata +3spate? castigi cuplu scade din top speed .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 da, dar ceasul nu stie asta si iti arata ca melteanul ca tu ai viteza mare. dar de fapt nu ai. din ce am mai vazut pe ici pe colo, teoretic la viteza maxima ajungi in treapta a5-a. dar mai incercam la vara....poate mai si slabesc....la 100 kile ale mele poate nu-s chiar persoana indicata pentru viteza maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Auziti, nu vreti sa discutam mai bine despre ce uleiuri/gume/kituri de lant/etc. folosim in sezonul ce abia incepe in loc de viteze de top? Ca parca prea suna a cum a zis Roxana cand a pus intrebarea si nu se potriveste cu '"spiritul" threadului asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Dedicatie pentru cei care ca prim motor au avut HORNEEEETTT!!! Hai cu primavara.. Editat Martie 1, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 hai ma sorine nu fii rau ce naiba .. am si zis chiar daca suna nu e asa ..ca vroiam sa vad daca a mancat aiurea baiatul ala sau nu ..ca de regula nu ma contrazic daca nu sunt sigura .. totusi nu am auzit georgel cat a chinuit cel mai mult viespiutza ..ca de la el ma astept la orice .. cine m-a speriat pe mine asta vara ca venea goneta in spatele meu si o mai si ridica .. ntz ntz ntz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Nu-s rau Roxy, voiam doar sa mut atentia catre lucruri mai "constructive", cu atat mai mult cu cat am risca sa o luam pe aratura catre o zona pe care chiar tu ai incercat sa o eviti. Buuuun...Mai departe, George nu prea are de unde sa stie viteza cata vreme optiunea "bord" el nu a comandat-o . In plus, de unde sa stiu eu ,par example, viteza maxima cu care am mers?...ca mie mi-a fost asa de frica ca am inchis ochii .... Editat Martie 1, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Auziti, nu vreti sa discutam mai bine despre ce uleiuri/gume/kituri de lant/etc. folosim in sezonul ce abia incepe in loc de viteze de top? Ca parca prea suna a cum a zis Roxana cand a pus intrebarea si nu se potriveste cu '"spiritul" threadului asta. Salut. Trebuie sa-mi schimb cauciucul pe hornet si as avea nevoie de un sfat de la cineva care se pricepe. As vrea sa-i pun ceva cat mai lipicios, daca ar fi ceva ce mi-ar permite sa merg pe pereti sau pe tavan, pe ala l-as lua. Ce imi recomandati? Am glumit cu peretii, dar chiar caut ceva cat mai aderent. Mi-ar placea sa stiu si aproximativ cati km tine. Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Salut. Trebuie sa-mi schimb cauciucul pe hornet si as avea nevoie de un sfat de la cineva care se pricepe. As vrea sa-i pun ceva cat mai lipicios, daca ar fi ceva ce mi-ar permite sa merg pe pereti sau pe tavan, pe ala l-as lua. Ce imi recomandati? Am glumit cu peretii, dar chiar caut ceva cat mai aderent. Mi-ar placea sa stiu si aproximativ cati km tine. Merci mult. in cazul asta tu ai nevoie de ventuze. iar cel mai "lipicios" cauciuc pe care il poti lua nu ai ce sa faci cu el pe strada din mai multe motive 1 nu le incalzesti inainte sa pleci de acasa cu perna electrica si chiar daca ai face asta oprirea la semafor si mersul incet duc la racirea lui. 2 durata de viata a lui este de maxim 2000 km. 3 nu este omologat pentru strada 4 costa mult mai mult decat crezi. concluzia unele gen michelin power pure sau one cu siguranta iti vor aduce satisfactie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Aha. Merci. De fapt nu cautam cauciucuri pt pista, ci pt strada. Deci legale si facute sa ruleze la temperaturi de mers prin oras. Zici ca michelin power ar fi cel mai ok in sensul asta? Cam cat crezi ca tine nou? Alte sugestii aveti? 230km/h - moto 2001 pe Autostrada intins.. nu sare de 230km/h. Filtru aer nou, ulei motul nou, bujii iridium. Eu am reusit sa-l urc pana la 250 pe autostrada (cred ca mergeam un pic in panta), si pot sa-l tin constant la 245. Dar nu bag mana in foc ca indica corect vitezometrul. Nici nu i-am numarat dintii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 eu cel mai bine m-am inteles cu diablo supercorsa.. le ador Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Salut. Trebuie sa-mi schimb cauciucul pe hornet si as avea nevoie de un sfat de la cineva care se pricepe. As vrea sa-i pun ceva cat mai lipicios, daca ar fi ceva ce mi-ar permite sa merg pe pereti sau pe tavan, pe ala l-as lua. Ce imi recomandati? Am glumit cu peretii, dar chiar caut ceva cat mai aderent. Mi-ar placea sa stiu si aproximativ cati km tine. Merci mult. Mda...Florin are dreptate : Danubiana Ventuza 2 sunt GENIALE! Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la : * Metzeler Raceteck K3 * Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el) * Pirelli Diablo Supercorsa * Continental Race Attack * Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea) * Dunlop D211GP Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici. La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa : * Metzeler Sportec m3 sau m5 interact * Michelin Pilot Power One sau poate chiar Power Pure de mai devreme * Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II) * Continental Sport Attack * Bridgestone BT015/014 * Dunlop Sportmax Q2 Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme. Va rog, continuati sau comentati mai departe... Editat Martie 1, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Va rog, continuati sau comentati mai departe... Eu am mers normal cam 5000 / 6000 de km cu cauciuc second (rear)... No money no fun. Michelin parca este/era ca tre' sa-l schimb. Acum este slick.. Editat Martie 1, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 @xsGHOST;posturile lui sorin128 si florin-v ia-le in considerare in materie de gume. @sorin128:tare faza referitoare la cristi @roxynel:dupa o discutie cu un posesor de masina(cam rapida) am ajuns la concluzia ca 250kmh a batut Viespea..cum spunea sorin,nu aveam extra-optiunea BORD din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Intrebare de 10 puncte, aripa fata de la una din 2004 la una din 2001 se potriveste? Am scos-o sa-i dau o cheie si am gasit aripa fata rupta. Ce-i drept cred ca a mai fost reparata o ureche de prindere si acu as vrea sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.