Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

va salut stimabililor...copy paste pt un prieten :

 

caut pt HONDA HORNET CB 600 S SCARITA DREAPTA SI DACA SE POATE SI LEVIERUL DE FRANA SPATE ...

 

de asemenea, aveti idee de unde pot lua mai ieftineanu niste tampoane laterale (bulbi din aia anti belit motorul cand pica lateral) ?

 

pt cei din bucuresti (?). pm sau aici va rog. multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut stimabililor...copy paste pt un prieten :

 

caut pt HONDA HORNET CB 600 S SCARITA DREAPTA SI DACA SE POATE SI LEVIERUL DE FRANA SPATE ...

 

de asemenea, aveti idee de unde pot lua mai ieftineanu niste tampoane laterale (bulbi din aia anti belit motorul cand pica lateral) ?

 

pt cei din bucuresti (?). pm sau aici va rog. multumesc !

1. Mobra amicului tau este pre sau post 2007? Nu de alta dar sa stiu ce numar de telefon sa iti dau.

2. Crash-pads (asa se numesc bulbii aia) iti poate confectiona "ieftineanu" - Radu 0723596624.

 

 

Succes.

 

P.S. : Am incercat sa ma conformez si iti trimit si PM cu aceste informatii :D dar din nefericire se pare ca nu poti primi PM-uri.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Mobra amicului tau este pre sau post 2007? Nu de alta dar sa stiu ce numar de telefon sa iti dau.

2. Crash-pads (asa se numesc bulbii aia) iti poate confectiona "ieftineanu" - Radu 0723596624.

 

 

Succes.

 

P.S. : Am incercat sa ma conformez si iti trimit si PM cu aceste informatii :D dar din nefericire se pare ca nu poti primi PM-uri.

recomanda RADU pt cras-pad-uri,iar cu celelalte piese te pot ajuta eu(piesele sunt in bucuresti).noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut stimabililor...copy paste pt un prieten :

 

caut pt HONDA HORNET CB 600 S SCARITA DREAPTA SI DACA SE POATE SI LEVIERUL DE FRANA SPATE ...

 

de asemenea, aveti idee de unde pot lua mai ieftineanu niste tampoane laterale (bulbi din aia anti belit motorul cand pica lateral) ?

 

pt cei din bucuresti (?). pm sau aici va rog. multumesc !

Nu poti primi PM. Am eu scarita pentru prietenul tau.

 

tel. 0724841545

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.louis.de/_301cf029a15f2525c6d7d2c014a7d67d42/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=375&wgr=423&list_total=33&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10003290

 

 

fix dinasta' am si eu , numai ca am inlocuit suporturile cu suruburi ( cred ca de 17 nu mai stiu ) pe care am bagat furtun de cauciuc !!!

zici ca e profi' acum :peace:

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da, da, m-am gandit si eu... am vazut ceva pe net, model cu "Âştuț". Pai cred ca-l iau totusi pe ala pana la urma.

daca reusesc pun poze cu standerul azi , asta daca merge repede la Pipera ( azi scot nr provizorii :banana: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Mobra amicului tau este pre sau post 2007? Nu de alta dar sa stiu ce numar de telefon sa iti dau.

2. Crash-pads (asa se numesc bulbii aia) iti poate confectiona "ieftineanu" - Radu 0723596624.

...

 

Apropo de crash pad-uri... eu am la moto un model de crash pad la care se poate desuruba capatul. Aveti idee de unde as putea cumpara doar capetele? Sau ar putea Radu sa faca piesa avand in vedere ca are filet interior? :)

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am nevoie de un sfat.

 

E vorba de un Hornet 2008. Motorul a stat in frig iarna asta. Am reincarcat bateria (am incercat chiar sa ii dau curent de la o masina) dar tot nu vrea sa porneasca.

Se comporta exact ca un motor pe carburatie inecat bine de tot, ca si cand nu ar da scanteie, niciun rateu, nimic.

Martorul de injectie nu raporteaza nimic.

 

Acelasi lucru l-a facut si anul trecut si face mai tot timpul, daca o las putin pe bara, iarna, vara, nu conteaza.

Reprizele astea sunt insotite de oprit in timpul mersului, la schimbarea de viteze. Probleme de obicei dispareau dupa primul schimb de benzina, dar acum nu mai reusesc sa o pornesc deloc.

Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am verificat nimic, pentru ca nu am demontat nimic (nu am manual de service pentru ea)

Motorul are 5000km si 2 ani, dar e cumparat din showroom asa ca e din 2008. Nu cred ca s-au dus bujiile. Despre filtre nu stiu ce sa zic,... daca nu reusesc sa o pornesc "neinvaziv", o sa aflu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt bujiile originale din 2008 iti pot crea probleme, chiar mari.

daca una nu mai vrea , ai incurcat-o ! si anume nr 3 din experienta mea de o luna :laugh:

 

sa va povestesc cum nu a vrut nici o firma de asigurari sa-mi faca RCA in vederea obtinerii de nr provizorii si inmatriculare definitiva ?!

 

cica daca nu o mai inmatriculez dupa aia :lol: ea fiind radiata din circulatie ! :what:

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt bujiile originale din 2008 iti pot crea probleme, chiar mari.

Nu văd ce problemă să aibe bujiile dacă sunt pe motoretă din 2008. Eu am ținut aceași bujie vreo 3 ani și vreo 40.000km pe un 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motor in 4 timpi, 4 pistioane treaba e mult mai sensibila. Sincronizarea trebuie sa fie foarte buna/nu ca ar merge nesincronizat. La 2 timpi sunt 2, la 4 sunt 4. Pe langa asta bujiile sunt consumabile si daca se afuma/uda cu benzina se face o crusta si scanteia e insuficienta sau deloc. Pe langa asta verificarea bujiilor include verificarea partii electrice(bobina) daca da curent pentru scanteie....

 

In concluzie trebuie facuta o investigare mai detaliata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motor in 4 timpi, 4 pistioane treaba e mult mai sensibila. Sincronizarea trebuie sa fie foarte buna/nu ca ar merge nesincronizat. La 2 timpi sunt 2, la 4 sunt 4. Pe langa asta bujiile sunt consumabile si daca se afuma/uda cu benzina se face o crusta si scanteia e insuficienta sau deloc. Pe langa asta verificarea bujiilor include verificarea partii electrice(bobina) daca da curent pentru scanteie....

 

In concluzie trebuie facuta o investigare mai detaliata.

Argumentele aduse de tine nu au nici o relevanta, daca e sa o iei asa un 2t se tureaza mai mult decat un 4t, cand 4t a facut toti timpii o data un 2t deja si i-a facut de 2 ori. Cel mai probabil intradevar bujiile sunt cauza, dar depinde mult de stilul de mers al riderului, benzina pe care o foloseste, pana si mediul in care a stat motorul la iernat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima

gume sh si noi , am luat un michelin pe 120/70 sh. chiar azi la 30 E pe alese aici si vara trecuta am luat kit de lant .... zona Liberty mall

 

vis a vis de treaba cu bujiile , daca le da jos si le curata e un + apoi sa lase o noapte motorul fara bujii ca sa se evapore umiditatea din interior ( poate a adunat condens )

2 verifica puterea bateriei , eventual pusa pe redresor .... mie nu imi pornea ca nu avea scanteie puternica ! acum rage :bounce:

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima

ai PM.dar am o intrebare...ce inseamna pret mai decent si pt ce gume?ca aria de cautare e destul de mare.SH,noi,model,marca,pt ce stil de mers,etc etc etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumentele aduse de tine nu au nici o relevanta, daca e sa o iei asa un 2t se tureaza mai mult decat un 4t, cand 4t a facut toti timpii o data un 2t deja si i-a facut de 2 ori. Cel mai probabil intradevar bujiile sunt cauza, dar depinde mult de stilul de mers al riderului, benzina pe care o foloseste, pana si mediul in care a stat motorul la iernat.

 

Cam are relevanta, cum ai zis si tu 2T se tureaza mult mai mult, astfel ele raman multe mai curate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam are relevanta, cum ai zis si tu 2T se tureaza mult mai mult, astfel ele raman multe mai curate.

 

Daca e sa continui cu argumentele de genul; dar dau de 2 ori mai multe scantei fata de un 4t, uzura asta nu o iei in calcul? nu numarul de scantei o curata ci se curata singure toate odata ce au ajuns la o anumita temperatura, numita si temperatura de autocuratare, deasemenea conteaza si amestecul cum e si la 2t amestecul are si ulei in el care daca e prost in loc sa arda se depune, da se depune peste tot ... Deci tot nu are relevanta, in fine mi se pare asa o comparatie facuta ca sa "avem cu ce ne umple timpu"

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...