Joon Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) http://www.louis.de/_301cf029a15f2525c6d7d2c014a7d67d42/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=375&wgr=423&list_total=33&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10003290 fix dinasta' am si eu , numai ca am inlocuit suporturile cu suruburi ( cred ca de 17 nu mai stiu ) pe care am bagat furtun de cauciuc !!! zici ca e profi' acum Editat Martie 12, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Da, da, da, m-am gandit si eu... am vazut ceva pe net, model cu "Âştuț". Pai cred ca-l iau totusi pe ala pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Da, da, da, m-am gandit si eu... am vazut ceva pe net, model cu "Âştuț". Pai cred ca-l iau totusi pe ala pana la urma. daca reusesc pun poze cu standerul azi , asta daca merge repede la Pipera ( azi scot nr provizorii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Nu faci si ceva mai scump, ca cel din poza? Decat deloc, e bun si asa. Ba da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 1. Mobra amicului tau este pre sau post 2007? Nu de alta dar sa stiu ce numar de telefon sa iti dau. 2. Crash-pads (asa se numesc bulbii aia) iti poate confectiona "ieftineanu" - Radu 0723596624. ... Apropo de crash pad-uri... eu am la moto un model de crash pad la care se poate desuruba capatul. Aveti idee de unde as putea cumpara doar capetele? Sau ar putea Radu sa faca piesa avand in vedere ca are filet interior? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 va salut domnilor. scuze pt pm. acum e gol va multumesc pentru feedback !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Salut. Am nevoie de un sfat. E vorba de un Hornet 2008. Motorul a stat in frig iarna asta. Am reincarcat bateria (am incercat chiar sa ii dau curent de la o masina) dar tot nu vrea sa porneasca. Se comporta exact ca un motor pe carburatie inecat bine de tot, ca si cand nu ar da scanteie, niciun rateu, nimic. Martorul de injectie nu raporteaza nimic. Acelasi lucru l-a facut si anul trecut si face mai tot timpul, daca o las putin pe bara, iarna, vara, nu conteaza. Reprizele astea sunt insotite de oprit in timpul mersului, la schimbarea de viteze. Probleme de obicei dispareau dupa primul schimb de benzina, dar acum nu mai reusesc sa o pornesc deloc. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) Un filtru de benzina ai pe undeva? Cum arata daca e? Bujiile de cand sunt? Fa-le o curatare ceva sau unele noi daca sunt prea vechi. Ai verificat daca ai scanteie ? Editat Martie 13, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 N-am verificat nimic, pentru ca nu am demontat nimic (nu am manual de service pentru ea) Motorul are 5000km si 2 ani, dar e cumparat din showroom asa ca e din 2008. Nu cred ca s-au dus bujiile. Despre filtre nu stiu ce sa zic,... daca nu reusesc sa o pornesc "neinvaziv", o sa aflu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Daca sunt bujiile originale din 2008 iti pot crea probleme, chiar mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) Daca sunt bujiile originale din 2008 iti pot crea probleme, chiar mari. daca una nu mai vrea , ai incurcat-o ! si anume nr 3 din experienta mea de o luna sa va povestesc cum nu a vrut nici o firma de asigurari sa-mi faca RCA in vederea obtinerii de nr provizorii si inmatriculare definitiva ?! cica daca nu o mai inmatriculez dupa aia ea fiind radiata din circulatie ! Editat Martie 13, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Nu inteleg ce ai patit cu numerele rosii !!!! De ce nu o faci direct cu negre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Daca sunt bujiile originale din 2008 iti pot crea probleme, chiar mari. Nu văd ce problemă să aibe bujiile dacă sunt pe motoretă din 2008. Eu am ținut aceași bujie vreo 3 ani și vreo 40.000km pe un 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 La motor in 4 timpi, 4 pistioane treaba e mult mai sensibila. Sincronizarea trebuie sa fie foarte buna/nu ca ar merge nesincronizat. La 2 timpi sunt 2, la 4 sunt 4. Pe langa asta bujiile sunt consumabile si daca se afuma/uda cu benzina se face o crusta si scanteia e insuficienta sau deloc. Pe langa asta verificarea bujiilor include verificarea partii electrice(bobina) daca da curent pentru scanteie.... In concluzie trebuie facuta o investigare mai detaliata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 La motor in 4 timpi, 4 pistioane treaba e mult mai sensibila. Sincronizarea trebuie sa fie foarte buna/nu ca ar merge nesincronizat. La 2 timpi sunt 2, la 4 sunt 4. Pe langa asta bujiile sunt consumabile si daca se afuma/uda cu benzina se face o crusta si scanteia e insuficienta sau deloc. Pe langa asta verificarea bujiilor include verificarea partii electrice(bobina) daca da curent pentru scanteie.... In concluzie trebuie facuta o investigare mai detaliata. Argumentele aduse de tine nu au nici o relevanta, daca e sa o iei asa un 2t se tureaza mai mult decat un 4t, cand 4t a facut toti timpii o data un 2t deja si i-a facut de 2 ori. Cel mai probabil intradevar bujiile sunt cauza, dar depinde mult de stilul de mers al riderului, benzina pe care o foloseste, pana si mediul in care a stat motorul la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima gume sh si noi , am luat un michelin pe 120/70 sh. chiar azi la 30 E pe alese aici si vara trecuta am luat kit de lant .... zona Liberty mall vis a vis de treaba cu bujiile , daca le da jos si le curata e un + apoi sa lase o noapte motorul fara bujii ca sa se evapore umiditatea din interior ( poate a adunat condens ) 2 verifica puterea bateriei , eventual pusa pe redresor .... mie nu imi pornea ca nu avea scanteie puternica ! acum rage Editat Martie 14, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima ai PM.dar am o intrebare...ce inseamna pret mai decent si pt ce gume?ca aria de cautare e destul de mare.SH,noi,model,marca,pt ce stil de mers,etc etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Argumentele aduse de tine nu au nici o relevanta, daca e sa o iei asa un 2t se tureaza mai mult decat un 4t, cand 4t a facut toti timpii o data un 2t deja si i-a facut de 2 ori. Cel mai probabil intradevar bujiile sunt cauza, dar depinde mult de stilul de mers al riderului, benzina pe care o foloseste, pana si mediul in care a stat motorul la iernat. Cam are relevanta, cum ai zis si tu 2T se tureaza mult mai mult, astfel ele raman multe mai curate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Cam are relevanta, cum ai zis si tu 2T se tureaza mult mai mult, astfel ele raman multe mai curate. Daca e sa continui cu argumentele de genul; dar dau de 2 ori mai multe scantei fata de un 4t, uzura asta nu o iei in calcul? nu numarul de scantei o curata ci se curata singure toate odata ce au ajuns la o anumita temperatura, numita si temperatura de autocuratare, deasemenea conteaza si amestecul cum e si la 2t amestecul are si ulei in el care daca e prost in loc sa arda se depune, da se depune peste tot ... Deci tot nu are relevanta, in fine mi se pare asa o comparatie facuta ca sa "avem cu ce ne umple timpu" Editat Martie 14, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 preferabil noi 120 cu 180 sa se potriveasca cu strazile noastre prafuite si cu transee prin ele cat mai stradale deci imi recomanzi o marca un model anume multumesc pt mesaj stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ? Nu vreau sa par lipsit de respect dar pentru acest gen de discutii exista PM. Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri. Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO). Editat Martie 14, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri. Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO). Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu. Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat". O sa vad maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.