cataaaa Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 E mult man ! 1200 - 1300 e normal pentru relantiu..... 1500 chiar e mult pentru regim normal de mers..... 1 350 la cald ca sa fie ca la carte. Pe la 2 000 o tine socul automat la pornirile din diminetile reci. ...... atasez o poza, tin sa mentionez ca era putin murdara Cine nu te cunoaste crede ca ai glumit :-p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc Editat Martie 23, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc tare nene, din acest motiv sunt eu egoist, d-aia merg singur, e pra complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 tare nene, din acest motiv sunt eu egoist, d-aia merg singur, e pra complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) eu am pasagerul ideal pentru orice biker are un mare dezavantaj doar nu este fata , inafara de asta e macanic moto , nu se da in laturi de la o bataie si nici de la o sticla de votca ..... e ca si fratele meu ! ps. la mine sta in 900 rpm la relanti si sta bine acolo , numa' ca aseara dupa ce am forjat un pic la un semafor cand am lasat-o pe liber s-a oprit motorul .... deja ma gandesc sa-l urc pe 1000 - 1100 rpm sa vad ce zice Editat Martie 24, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salutare la toata lumea !!! azi am trezit si eu "cometa" la viata ...ce ii mai plac plimbarile insorite...... atasez o poza, tin sa mentionez ca era putin murdara Sa inceapa concursul de Miss Viespeaaaaa!!!!!!!!....Bine ai inceput sezonul !!!!!....Si da...confirm pentru cei ce nu cunosc motocicleta lui Alex : chiar e murdara conform standardelor lui Alex... legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc CONFIRM !!! Polizezi lejer la scarite cu pasagerul potrivit ...Sunt drumuri in tara asta care te-ar blestema daca treci pe acolo fara sa fortezi un pic curbele, chiar daca ai pasager.... ....Atentie, nu recomand , dar confirm posibilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 ps. la mine sta in 900 rpm la relanti si sta bine acolo , numa' ca aseara dupa ce am forjat un pic la un semafor cand am lasat-o pe liber s-a oprit motorul .... deja ma gandesc sa-l urc pe 1000 - 1100 rpm sa vad ce zice De ce ai ține relanteul la 900 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 asa a venit bicla' si sta foarte bine acolo , cel putin pana aseara .... deci sa inteleg ca relant-ul normal la viespe e 1350 rpm ? ca sa stiu ce am de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 1200-1300 stiu eu; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salutari! Cine a schimbat rulmentii de la jug-uri ? Am un Hornet de 900 din 2002 si pe ea sunt montati rulmenti normal,pe bile...cautand tot pe original rulmenti,am gasit doar rulmentul de jos pe ace si cel de sus normal... Intrebarea este daca se potrivesc.Stie cineva?S-a lovit cineva de problema asta? Repet: numai pe original pun rulmenti! Numai bine! La problema furtunului de alimentare va pot spune ca printre altele fac service si la un hornet de 600 si se schimba destul de usor cu unul de 8 mm pe interior,luat de la orice magazin de piese auto... Poate sa fie mai lung cu 5 cm,eu asa l-am pus si asta va da posibilitatea sa il manipulati mai usor in momentul in care vre-ti sa-l bagati in robinet.Obligatoriu este sa puneti acea protectie de plastic care il si ajuta sa ia o forma fara a se strangula. Daca gasiti e ff indicat sa schimbati si colierele alea de toata jena care sunt puse din fabrica..se gasesc de la alte motoare sau scutere unele din otel foarte usor de manipulat si mult mai safe dacat cele cu care vine motorul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 care te dadeai ma in grup (de doi) pe magheru azi pe la unu, unu jumate trecute fix? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 asa a venit bicla' si sta foarte bine acolo , cel putin pana aseara .... deci sa inteleg ca relant-ul normal la viespe e 1350 rpm ? ca sa stiu ce am de facut... dap,urca relantiul musai...o sa fie altceva,ai sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 numa hornica a meu porneste greu dupa o iarna d stat la garaj? asa a facut si anul trecut,in schimb vara porneste f usor.care o fi motivul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 numa hornica a meu porneste greu dupa o iarna d stat la garaj? asa a facut si anul trecut,in schimb vara porneste f usor.care o fi motivul??? Si a meu o facut figuri,dar o pornit fara alte interventi eram pregatit sa ii dau curent dar a pornit in 2 pistoane...apoi si-a dat drumu. DAR am alta problema acum: I-am facut schimbul de ulei, dar am bagat prea mult ulei cand il verific cu joja neinfiletata imi depaseste cu 1mm maximul. Ce ma sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Si a meu o facut figuri,dar o pornit fara alte interventi eram pregatit sa ii dau curent dar a pornit in 2 pistoane...apoi si-a dat drumu. DAR am alta problema acum: I-am facut schimbul de ulei, dar am bagat prea mult ulei cand il verific cu joja neinfiletata imi depaseste cu 1mm maximul. Ce ma sfatuiti? n'are nimica mm ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) Cam tuturor motoretelor le place fără pasager. Arată criminal evacuarea aia. Mersi ! arata bine dar sa o auzi cum baraie .. nu stiu daca mai e criminala Sa inceapa concursul de Miss Viespeaaaaa!!!!!!!!....Bine ai inceput sezonul !!!!!....Si da...confirm pentru cei ce nu cunosc motocicleta lui Alex : chiar e murdara conform standardelor lui Alex... Eu nu particip la Miss Viespea pentru ca o sa pierd sigur !!!!...Bine te-am gasit Sorine, dar unde iti este "mandra" ???? ..am mentionat ca e murdara pt ca nu se vede in poza ...dar este murdara CONFIRM !!! Polizezi lejer la scarite cu pasagerul potrivit ...Sunt drumuri in tara asta care te-ar blestema daca treci pe acolo fara sa fortezi un pic curbele, chiar daca ai pasager ....Atentie, nu recomand , dar confirm posibilitatea. Asa e ....poti sa mergi chiar si mai bine cu pasagerul potrivit... Editat Martie 24, 2012 de Alex_ander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) Mersi ! arata bine dar sa o auzi cum baraie .. nu stiu daca mai e criminala Asa e ....poti sa mergi chiar si mai bine cu pasagerul potrivit... Miss Viespea?haha...deci,fiecare poesor de Viespe pune aici o poza si se voteaza? ps:avand in vedere ca posesorii de Viespe nu au probleme serioase de discutat,cred ca nu ar off-topic postarea de poze si voturi n'are nimica mm ala zici tu?un mm peste maxim e ca si un mm sub minim...u do the math.parerea mea Editat Martie 24, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Si a meu o facut figuri,dar o pornit fara alte interventi eram pregatit sa ii dau curent dar a pornit in 2 pistoane...apoi si-a dat drumu. DAR am alta problema acum: I-am facut schimbul de ulei, dar am bagat prea mult ulei cand il verific cu joja neinfiletata imi depaseste cu 1mm maximul. Ce ma sfatuiti? Poti lasa linistit nivelul de ulei asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 zici tu?un mm peste maxim e ca si un mm sub minim...u do the math.parerea mea Limitele de pe joja nu sunt exact extremele pe care le suporta motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Limitele de pe joja nu sunt exact extremele pe care le suporta motorul. nu e vb de cat suporta,e vb de uzura prematura in timp.iar daca inginerii aia au pus niste LIMITE inseamna ca e bine sa stai intre ele nu?teoria asta asta cu "n-are nimic dom`le merge si asa" e fix gandire romaneasca....no offence ps:si se mai mira unii ca sunt motoare(aici ma refer la orice tip de moto) cu km REALI putini,pline de probleme care practic apar la un numar cel putin dublu de km Editat Martie 25, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Sunt curios daca a masurat la 3 minute dupa ce se opreste motorul La problema furtunului de alimentare va pot spune ca printre altele fac service si la un hornet de 600 si se schimba destul de usor cu unul de 8 mm pe interior,luat de la orice magazin de piese auto... Poate sa fie mai lung cu 5 cm,eu asa l-am pus si asta va da posibilitatea sa il manipulati mai usor in momentul in care vre-ti sa-l bagati in robinet.Obligatoriu este sa puneti acea protectie de plastic care il si ajuta sa ia o forma fara a se strangula. Daca gasiti e ff indicat sa schimbati si colierele alea de toata jena care sunt puse din fabrica..se gasesc de la alte motoare sau scutere unele din otel foarte usor de manipulat si mult mai safe dacat cele cu care vine motorul. Bafta! Mersi ptr detalii..deci e 8mm la interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Sunt curios daca a masurat la 3 minute dupa ce se opreste motorul Mersi ptr detalii..deci e 8mm la interior. Da,este de 8mm...cele de 10mm sunt deja alimentari de camioane.Deci dute cu incredere la un magazin de piese auto ca acum stii ce sa ceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 deci trebuie sa pun poza cu viespea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 deci trebuie sa pun poza cu viespea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 deci trebuie sa pun poza cu viespea mea? DA DA DA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.