stel_ice Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Curios. Am facut ieri o plimbare de vreo 15 km cu viespea, am lasat-o afara vreo 4 ore pana pe la ora 7 seara, si cand sa ma intorc semnalizarile abia mai mergeau, lumina in bord la kilometraj s-a stins. Am ajuns acasa, am bagat moto in garaj la caldurica si dupa 1 ora am verificat si mergea totul bine. Oare sa fi fost de la frig??? Ziua cand am plecat nu era chiar frig, dar cu lasarea serii se cam racise afara... A mai patit careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Stie careva unde s-ar gasi un parbriz mai touring pt Hornet 2001...cat de mare si transparent? Aveti careva ceva de genu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Curios. Am facut ieri o plimbare de vreo 15 km cu viespea, am lasat-o afara vreo 4 ore pana pe la ora 7 seara, si cand sa ma intorc semnalizarile abia mai mergeau, lumina in bord la kilometraj s-a stins. Am ajuns acasa, am bagat moto in garaj la caldurica si dupa 1 ora am verificat si mergea totul bine. Oare sa fi fost de la frig??? Ziua cand am plecat nu era chiar frig, dar cu lasarea serii se cam racise afara... A mai patit careva asa ceva? eu cred ca da. bateria tocmai incepuse sa inghete; ai bagat-o la timp la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 eu cred ca da.bateria tocmai incepuse sa inghete; ai bagat-o la timp la caldura. Pai da, dar a pornit de la a 2 incercare cu shocu tras, farul s-a apris... nu stiu ce sa zic.... oricum nu o mai scot pe frigu' asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Stie careva unde s-ar gasi un parbriz mai touring pt Hornet 2001...cat de mare si transparent? Aveti careva ceva de genu? domnu.....este de la GIVI pe louis.....ii 169 euro parca.......da-l in spume....ai naked..ce trebe "geam" la el?....ca doar de aia ii naked sa te bata vantu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Am mai postat eu aici, atunci inca nu aveam Hornet. Inainte de Craciun m-am ales si eu cu o viespe albastra, varianta naked. Din pacate astia de la RAR nu stiu sa faca diferente intre masini si motoare, si cei cu 2 roti trebuie sa astepte dupa cei cu 4. Ultima oare la o identificare in Cluj - atunci inca cu Suzi - am rezolvat treaba incadrandu-ma intre 2 masini, una iesea, alta intra, intretimp Suzi terminase deja. Din cate am inteles nici acum nu se conecteaza motorul la nici un aparat, asa ca chiar nu inteleg de ce stam la rand dupa patrupeti. Deci, summa summarum... dureaza cu inmatricularea. Intretimp caut cauciucuri pentru Hornetica, voi ce cauciucuri montati? De unde? Pret? Motorul e din 2002. Imi trebuie pentru mers in oras si ture lungi, nu sportivitate, ci mai degraba handling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Am mai postat eu aici, atunci inca nu aveam Hornet.Inainte de Craciun m-am ales si eu cu o viespe albastra, varianta naked. Din pacate astia de la RAR nu stiu sa faca diferente intre masini si motoare, si cei cu 2 roti trebuie sa astepte dupa cei cu 4. Ultima oare la o identificare in Cluj - atunci inca cu Suzi - am rezolvat treaba incadrandu-ma intre 2 masini, una iesea, alta intra, intretimp Suzi terminase deja. Din cate am inteles nici acum nu se conecteaza motorul la nici un aparat, asa ca chiar nu inteleg de ce stam la rand dupa patrupeti. Deci, summa summarum... dureaza cu inmatricularea. Intretimp caut cauciucuri pentru Hornetica, voi ce cauciucuri montati? De unde? Pret? Motorul e din 2002. Imi trebuie pentru mers in oras si ture lungi, nu sportivitate, ci mai degraba handling. sa ai noroc la horneta ta......sa fie intr-un ceas bun si sa faci multi kilometri fara incidente.... .......despre RAR..mai are rost sa vorbim?...romania e o tara frumoasa,pacart ca e locuita........nu are rost de vorbit de RAR,ca e pierdere de vreme.....legat de gume...maconfireblade@yahoo.com.....aici gasesti gume absolut tot ce vrei,iar omul e de nota 10..iti zice el ce gume ai tu nevoie.....eu personal am pirelli pilot sport 180/50..dar anu asta trec pe diablo corsa.....sanatate numai bine si inca odata noroc la mobra cea noua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 domnu.....este de la GIVI pe louis.....ii 169 euro parca.......da-l in spume....ai naked..ce trebe "geam" la el?....ca doar de aia ii naked sa te bata vantu... O data, de 2 ori pe an se ivesc calatorii mai lungi, gen Brno, si atunci e f binevenit un parbriz inalt. Da 169 de euro nu dau pe el... tot pe louis am gasit ceva mai ieftin si destul de inalt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 O data, de 2 ori pe an se ivesc calatorii mai lungi, gen Brno, si atunci e f binevenit un parbriz inalt. Da 169 de euro nu dau pe el... tot pe louis am gasit ceva mai ieftin si destul de inalt.... nenea....si io am fost la drumuri...si geamu ala ce il vrei tu nu ajuta fix cu nimic daca nu te bagi sub el..iar mie imi vine greu sa cred ca tu te bagi dupa geam si stai in pozitia aia cine stie cate sute de kilometri.....neked-ul de aia ii naked,sa fie "chel".ca vb aia...motoru in sine nu ii cladit pt distante lungi si viteze mari....nu zic bine?...sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) sa ai noroc la horneta ta......sa fie intr-un ceas bun si sa faci multi kilometri fara incidente.... .......despre RAR..mai are rost sa vorbim?...romania e o tara frumoasa,pacart ca e locuita........nu are rost de vorbit de RAR,ca e pierdere de vreme.....legat de gume...maconfireblade@yahoo.com.....aici gasesti gume absolut tot ce vrei,iar omul e de nota 10..iti zice el ce gume ai tu nevoie.....eu personal am pirelli pilot sport 180/50..dar anu asta trec pe diablo corsa.....sanatate numai bine si inca odata noroc la mobra cea noua.... mersi pentru info! hmm... da, e locuita. Daca am avea si oameni ca lumea nu numai o tara frumoasa, am baga toata UE in buzunarul mic. (Avem de toate ce are Occidentul, numai ca nu stim sa ne folosim de ce avem - sorry de off topic) maconfireblade@yahoo.com foloseste si mess, sau ii scriu mail? eu as putea comanda direct de la www.delticom.com (reprezentanta din Austria: www.reifendirekt.at) la preturile de pe site, dar nu stiu care sa fie bun. Au tot felul de caracteristici pe langa dimensiuni. Initial as fi vrut bridgestone pentru ca celelalte marci nu le cunosc numai din auzite.... so I need a help!!! si geamu ala ce il vrei tu nu ajuta fix cu nimic daca nu te bagi sub el.. eu am acel mic parbriz. Inca nu stiu la ce imi va folosi pentru ca nu am facut drumuri lungi cu Horneta. In schimb, cu Suzi am facut multe. Parbrizul original s-a spart, mi s-a facut la comanda unul mai inalt decat originalul. Efectul: aerul era redirectionat direct pe casca, deci piept ferit, dar suierat mai mare. Alt dezavantaj era ca nu puteam folosi dispozitiv de comunicare in casca la viteza mai mare de 80km/h. (Depinde si de casca, desigur!) Cand aveam parbrizul original parca imi era mai frig pe motor, aerul vinea direct pe piept (conteaza si inaltimea). Parerea mea: conteaza ce vrei de la motor. Every body counts who rides! La Hornet am vrut varianta S, totusi am gasit o oferta ok, si m-am decis la naked. Never say never! ASFALT USCAT, NU INGHETAT! PS: se cauta tara frumoasa (ca a noastra), cu oameni prietenosi si bine crescuti, multe fete motocicliste, fara de manele, fara iarna, ASFALT USCAT, cald tot anul, fara resurse care sa genereze razboi, fara show-uri de 2 bani preluate din alta tara, masini putine, fara animale pe strada, fara cratere in mijlocul soselelor si sa aiba macar un producator autohton de bere! Cei care stiu informatii, sunt rugati sa posteze pe fiecare forum MOTO si sa anunte toti motociclistii. LET'S MOVE TO THE BIKERS COUNTRY! Editat Ianuarie 13, 2009 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) mersi pentru info! hmm... da, e locuita. Daca am avea si oameni ca lumea nu numai o tara frumoasa, am baga toata UE in buzunarul mic. (Avem de toate ce are Occidentul, numai ca nu stim sa ne folosim de ce avem - sorry de off topic) maconfireblade@yahoo.com foloseste si mess, sau ii scriu mail? eu as putea comanda direct de la www.delticom.com (reprezentanta din Austria: www.reifendirekt.at) la preturile de pe site, dar nu stiu care sa fie bun. Au tot felul de caracteristici pe langa dimensiuni. Initial as fi vrut bridgestone pentru ca celelalte marci nu le cunosc numai din auzite.... so I need a help!!! eu am acel mic parbriz. Inca nu stiu la ce imi va folosi pentru ca nu am facut drumuri lungi cu Horneta. In schimb, cu Suzi am facut multe. Parbrizul original s-a spart, mi s-a facut la comanda unul mai inalt decat originalul. Efectul: aerul era redirectionat direct pe casca, deci piept ferit, dar suierat mai mare. Alt dezavantaj era ca nu puteam folosi dispozitiv de comunicare in casca la viteza mai mare de 80km/h. (Depinde si de casca, desigur!) Cand aveam parbrizul original parca imi era mai frig pe motor, aerul vinea direct pe piept (conteaza si inaltimea). Parerea mea: conteaza ce vrei de la motor. Every body counts who rides! La Hornet am vrut varianta S, totusi am gasit o oferta ok, si m-am decis la naked. Never say never! ASFALT USCAT, NU INGHETAT! PS: se cauta tara frumoasa (ca a noastra), cu oameni prietenosi si bine crescuti, multe fete motocicliste, fara de manele, fara iarna, ASFALT USCAT, cald tot anul, fara resurse care sa genereze razboi, fara show-uri de 2 bani preluate din alta tara, masini putine, fara animale pe strada, fara cratere in mijlocul soselelor si sa aiba macar un producator autohton de bere! Cei care stiu informatii, sunt rugati sa posteze pe fiecare forum MOTO si sa anunte toti motociclistii. LET'S MOVE TO THE BIKERS COUNTRY! da maistro....maconfireblade e si de mess....dai un add...si cu un pic de rabdare reusesti sa vb cu el ca ii destul de ocupat in general si raspunde mai greu..dar daca nu raspunde lasa-i offline si iti da el raspuns.....eu zic sa mergi pe mana lui ca are super preturi si marfa numa "zi shit"....si o sa te si ajute in alegerea gumei.......... legat de tara aia care se cauta.....io zic sa incercam in alt Univers.. ps:si eu sunt de parere ca gusturile si nevoile nu se discuta..dar avand in vedere ca cei care aleg naked stiu ce implica un motor de acest gen,da-l in spume de parbriz....D sanatate si numai bine maestre pps;apropo.....acuma vad poza de la avataru tau,ala da geam...cat china de mare..apoi de pune careva asa ceva pe horneta direct il face chopper.... Editat Ianuarie 13, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 da maistro....maconfireblade e si de mess....dai un add...si cu un pic de rabdare reusesti sa vb cu el ca ii destul de ocupat in general si raspunde mai greu..dar daca nu raspunde lasa-i offline si iti da el raspuns.....eu zic sa mergi pe mana lui ca are super preturi si marfa numa "zi shit"....si o sa te si ajute in alegerea gumei.......... ps:si eu sunt de parere ca gusturile si nevoile nu se discuta..dar avand in vedere ca cei care aleg naked stiu ce implica un motor de acest gen,da-l in spume de parbriz....D sanatate si numai bine maestre pps;apropo.....acuma vad poza de la avataru tau,ala da geam...cat china de mare..apoi de pune careva asa ceva pe horneta direct il face chopper.... mersi inca o data... parbrizul... Suzi cu acel parpriz inalt a reusit numai pana la inaltimea castii, deci trebuie sa pui ori mai mare, ori "ondulat" partea superioara catre fata motorului ca sa nu vina aerul pe rider, dar atunci il faci deja enduro. Oricum Suzi a mea este carenata total recunosc ca orice problema as fi avut a avut prioritate fata de parbrizul de pe Horneta mea. Look sau design - inca nu am avut timp sa ma ocup, ma preocupa acum tehnica si birocratia. Revin eventual cu experiente pt ca acum nu voi demonta parbrizul dar sigur o voi face candva sa vad diferenta (nu-mi place sa vorbesc din auzite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Aia ziceam si eu...parbriz touring...adica inalt, ca de ala mai mic care iti trimite tot vantul direct in fata am si eu. Cred ca unul din ala inalt is face treaba f bine chiar si daca stai mai drept pe motor. Am gasit chiar pe louis si pe Givi.it....da is peste 400 de lei...apoi io nu dau aproape jumate de salar pe un plastic din ala....deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Aia ziceam si eu...parbriz touring...adica inalt, ca de ala mai mic care iti trimite tot vantul direct in fata am si eu. Cred ca unul din ala inalt is face treaba f bine chiar si daca stai mai drept pe motor. Am gasit chiar pe louis si pe Givi.it....da is peste 400 de lei...apoi io nu dau aproape jumate de salar pe un plastic din ala....deocamdata Mi-am luat eu un Givi de 140 de euro. Nu te mai apleci pana la 170 km/h dar urateste rau motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Ca urateste motocicleta era de stiut, dar utilitatea lui e mare, si la drum lung cred ca isi face treaba. O data, de 2 ori pe an, cand apare cate un drum de Ungaria sau Cehia, nu-i problema. Totusi nu inteleg ce is asa de scumpe.....un parbriz de masina e 150-200 de lei, da o viziera de casca ii 250, sau un mic parbriz moto e 500 de lei....chiar nu inteleg...e din platina? In fine. Si zici ca ajuta mult la confort la viteze mari? Editat Ianuarie 13, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Io am avut nenorocire din asta de parbriz (nu pocitanie de la Givi ci de la altii) pe dezbracata mea si nu doar ca iti vine sa VW BORA' de fiecare data cand iti vezi motoreta. Dar "utilitatea" lui se rezuma la a-ti descarca putin pieptul de vant si la a-ti crea niste turbulente nenorocite pe care le iei fix in casca. La viteze mai mari, unde cica unii ca ajuta, iti balangane capu stanga dreapta de la curentii formati si creste astfel disconfortul, nu in ultimul rand si din cauza galagiei suplimentare din casca. Editat Ianuarie 13, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius-Vinga Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Mi-am luat eu un Givi de 140 de euro. Nu te mai apleci pana la 170 km/h dar urateste rau motocicleta Chiar ca uriteste rau motocicleta,o fi ea practica dar arata groaznic.Fara ea Hornet-ul arata superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Chiar ca uriteste rau motocicleta,o fi ea practica dar arata groaznic.Fara ea Hornet-ul arata superb. arata ca o mica buda de aia de lemn de la tara cu ditai geamul..parerea mea, dati cu oua...gusturile nu se discuta.........si exact cum zice @emppu,asa am auzit si eu vreo 2 posesori....se plangeau ca le creaza turbulente de aer unde nu trebe si ca le produce zgomot suplimentar....nu vorbesc din expereinta proprie ca nu stiu,nu am avut...si nici nu voi avea in veci geam de ala de autobuz pe hornet............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) Salutare tuturor , in legatura cu parbrizul pe hornet pot sa zic ca eu am un puig ieftin de la Louis si face diferenta , la 140-150 km/h ai sentimentul ca esti la 110 km/h si asta fara sa fiu cu burta pe rezervor , adevarul e ca nu arata prea bine dar e folositor pt ca la ture mai lungi conteaza daca ai ziua a doua dureri de gat sau nu , celalalt lucru e ca poti lipi pe ea si detectorul radar , cea ce e bine , plus nu te umpli chiar asa de tare cu muste . Probabil ca conteaza si inaltimea , eu am 174 si pot sa zic ca e ok , nu-mi da turbulente in casca , sunet extra etc. Editat Ianuarie 14, 2009 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Hai sa fiu rau: daca vrei parbriz, nu iti lua mobra naked. Mai bine ia-ti un Matiz. Voie buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Hai sa fiu rau: daca vrei parbriz, nu iti lua mobra naked. Mai bine ia-ti un Matiz.Voie buna! nu esti rau........esti sincer.....asta e si parerea mea....naked-ul e naked si asa tre sa ramana!......sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Io am avut nenorocire din asta de parbriz (nu pocitanie de la Givi ci de la altii) pe dezbracata mea si nu doar ca iti vine sa VW BORA' de fiecare data cand iti vezi motoreta. Dar "utilitatea" lui se rezuma la a-ti descarca putin pieptul de vant si la a-ti crea niste turbulente nenorocite pe care le iei fix in casca. La viteze mai mari, unde cica unii ca ajuta, iti balangane capu stanga dreapta de la curentii formati si creste astfel disconfortul, nu in ultimul rand si din cauza galagiei suplimentare din casca. Am si un parbriz mai mic dar nu e prea eficient;ori ca am parbrizul mic ori ca am montata geanta de rezervor, nici o diferenta,parbrizul mic e bun sa nu se murdareasca geanta de ganganii. Asta e eficient , nu creeaza turbulente deranjante cum am intalnit pe alte moto.Am de gand sa fac un tur prin europa si pt asta l-am luat.Desi daca stau sa ma gandesc mai bine pt un tur in Europa nici nu-ti trebuie, pt ca se circula cu viteza legala, adica vantul nu pune probleme. Am facut un drum cu ea naked pana in Germania si singurul lucru care m-a deranjat a fost legatul bagajelor, nu vantul,nu rezervorul mic. Si ar mai fi un avantaj, scade consumul parbrizul asta; 5.5l/100km in loc de 6.5 pt mers voiniceste(140 cu escapade rare la 200). La un mers cam ca asta dar cu escapade mai dese la 220 pe autostrada cu ea naked a consumat si 8l/100km. Si apropo, Givi nu este pocitanie, este bine gandit si bine costruit si arata mai bine in realitate; nu plang de loc dupa cei 140 de euro, in timp ce de cei 25 dati pe parbrizul ieftin de la louis parca imi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Salutare tuturor , in legatura cu parbrizul pe hornet pot sa zic ca eu am un puig ieftin de la Louis si face diferenta , la 140-150 km/h ai sentimentul ca esti la 110 km/h si asta fara sa fiu cu burta pe rezervor , adevarul e ca nu arata prea bine dar e folositor pt ca la ture mai lungi conteaza daca ai ziua a doua dureri de gat sau nu , celalalt lucru e ca poti lipi pe ea si detectorul radar , cea ce e bine , plus nu te umpli chiar asa de tare cu muste . Probabil ca conteaza si inaltimea , eu am 174 si pot sa zic ca e ok , nu-mi da turbulente in casca , sunet extra etc. Sunt perfect de acord. Chiar daca urateste motorul, sunt anumite cazuri cand trebuie sa ne gandim utilitar, un gps si un antiradar pe drumurile europene este necesar. Mai ales ca europenii au un stil de condus total diferit de al nostru. Aparatorul e din fibra? Pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 pentru hornetisti si pentru cei tentati de hornet, iata un review cinstit la modelul din 2000: http://www.motorcycle.com/manufacturer/hon...t-2000-1325.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) pentru hornetisti si pentru cei tentati de hornet, iata un review cinstit la modelul din 2000:http://www.motorcycle.com/manufacturer/hon...t-2000-1325.htm Citesc testu si cand ma apropii de final si vreau sa zic 'iaca dom'le un test cat de cat mai de doamne ajuta' baga omu chifla... "The Hornet does have a number of advantages over the competition, though. The first being the name on the tank: Honda. It stands for reliability, quality and...." Editat Ianuarie 16, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.