Chivu Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Depinde și poziția acestuia. Dacă e pus prea spre față mai dă senația asta. Încercați să slăbiți suruburile de prindere și să-l dați mai spre rezervor, poate e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 intinzatorul se schimba foarte usor nu trebe sa demontezi nimic. e ala iesit in afara in partea dreapta spre spate. deobicei se schimba intinzatorul si patinele de la lant. daca huruie in continuare schimbi si lantul...trebuie incercat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Nu sunt mecanic, dar distributia nu se schimba nici dupa ureche si nici pe bucati. Nici la masina nu se face la fel. La fel si kitul de lant. Sau kitul de ambreiaj la masina, daca vrei. E pacat sa stai sa desfaci motorul / dai banii pe manopera si sa faci lucrarea pe jumatate. Fa un efort si schimb-o pe toata, ai 50.000 kilometri, merita si motorul ala o reimprospatare. Calculeaza cat te costa reparatia motorului (excluzand consecintele unei cazaturi la viteza in urma defectiunii in mers) daca se rupe distributia. Apoi, vezi cati bani economisesti daca te zgarcesti la o piesa sau doua. Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 salutare care ai nevoie de set etrieri fata hornet pc41 2010 modelul fara abs impecabili ! se accepta si variante 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? eu la cazatura mea de hornet a inceput sa huruie la 53000 de mile (fa tu calculul in km) am luat un intinzator si l-am pus sus singura masura de precautie care mi-am luat-o tragerea la semn a motorului doar la arbore si invartit la mana de cateva ori sa fiu sigur ca nu a sarit e foarte simplu tin totusi sa iti precizez ca sunt mecanic auto cu destul de multa experienta in spate dar la motociclete numai problemele de care m-am mai lovit la ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 imi huruie distributia, am 50 000 km ce este de facut...? se poate intinde(cum se face) trebuie schimbat doar intinzatorul ? sau si lantul..? Pentru a schimba intinzatorul ce trebuie sa demontez..? iar pentru a schimba si intinzator si lantul trebuie sa dau rezervor jos si sa desfact tot motorul..? Cel mai bine mergi la service si schimbi distributia..iti spune mecanicul daca doar lantul trebuie schimbat...si cu ocazia asta verifica si jocul la supape..nu face tiganie cu intinzatorul..eu mi-am schimbat singur lantul si e destula inginerie..mentionez ca am lucrat in service si de aia stiu... cum sa pui axele pe pozitie,in ce ordine se strangi suruburile etc...un lant costa cam 3mil plus manopera ..te va costa ceva dar merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Diferenta Monolock-MonokeyMonoKey-MonoLock-case-bottom.gif Mobra mea cu topcase E460IMG_1869-1200.jpg Dau la schimb un topcase Motodetail 44l in stare aproape noua monolock cu suportul de prindere pe Hornet 2003-2006 doar pt un topcase monokey .Suportul se monteaza in locul manerului pt pasager. Editat Iulie 26, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare, Cine ma ajuta sa-mi spuna cum mai micsorez cursa moarta la maneta de acceleratie? Surubul de reglaj de pe cablu a ajuns la capat si inca mai am joc in maneta. Ar trebui sa umblu la celalalt capat al cablului dispre carburatoare dar nu stiu cum sa-l reglez. Ridic camasa din suport mai sus sau o las mai jos? Sau eventual daca exista o alta solutie as aprecia ajutorul vostru. Motoreta este Hornet 2002, PC36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutare, Cine ma ajuta sa-mi spuna cum mai micsorez cursa moarta la maneta de acceleratie? Surubul de reglaj de pe cablu a ajuns la capat si inca mai am joc in maneta. Ar trebui sa umblu la celalalt capat al cablului dispre carburatoare dar nu stiu cum sa-l reglez. Ridic camasa din suport mai sus sau o las mai jos? Sau eventual daca exista o alta solutie as aprecia ajutorul vostru. Motoreta este Hornet 2002, PC36 aceiasi problema o am si eu, dar rezolvarea inca nu am gasit'o . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Ai incercat sa reglezi si din piulitele ce strang cablu in partea carburatoarelor? Cred ca acolo e rezolvarea. Poate ne mai ajuta alti colegi cu informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Iep, acolo e singurl reglaj ramas, la carburatoare, pilulitele de 10. A, si mai poti scurta cablul, il tai si-l innadesti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Iep, acolo e singurl reglaj ramas, la carburatoare, pilulitele de 10. A, si mai poti scurta cablul, il tai si-l innadesti ) ca sa umbli la piulita de la carburatoare , trebuie sa dai rezorvoul jos...? daca da cum se da jos...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Da, trebuei dat rezervorul jos. In principiu se da simplu. Are un surub in partea dinstre sea acolo unde se imbina cu cadru. Apoi cu grija trebuiesc deconectate furtunul de benzina si cel de vacuum. Aici ai maaare grija ca se dau greu jos si se pun la loc si mai greu. Eu am facut operatiunea asta de doua ori pana acum si tare m-am chinuit mai ales cu furtunul de benzina. Trebuie sa ai grija sa nu il rupi pentru ca spatiul de lucru este mic si incomod. Peste vreo doua saptamani in concediu o sa incerc reglajul cablului de la piulitele dinspre carburatoare sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Da, trebuei dat rezervorul jos. In principiu se da simplu. Are un surub in partea dinstre sea acolo unde se imbina cu cadru. Apoi cu grija trebuiesc deconectate furtunul de benzina si cel de vacuum. Aici ai maaare grija ca se dau greu jos si se pun la loc si mai greu. Eu am facut operatiunea asta de doua ori pana acum si tare m-am chinuit mai ales cu furtunul de benzina. Trebuie sa ai grija sa nu il rupi pentru ca spatiul de lucru este mic si incomod. Peste vreo doua saptamani in concediu o sa incerc reglajul cablului de la piulitele dinspre carburatoare sa vedem ce iese. Am rezolvat'o azi , am dat jos rezervorul cu gandul sa schimb tot cablul , dar vazand cat de dificil este accesul (banuiesc ca trebuia sa dau si carburatoarele jos sa schuimb cablul), si am preferat doar sa il intind putin astfel eliminandu'se acel joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Ai ridicat camasa cablului mai sus din suport? S-au cum ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) Cum se spala (curata) un filtru de aer ? l-am scos azi si nu e chiar curat , miroase foarte tare a motorina..........banuiesc ca a fost spalat cu motorina inainte. Eu ma gandeam sa il suflu doar cu aer comprimat voi ce spuneti? Ai ridicat camasa cablului mai sus din suport? S-au cum ai facut? intre carburatoare este cablul si are 2 piulite una jos si una mai sus le slabesti de ambele cea de jos o slabesti si mai mult si cand o strangi pe cea de sus se intinde automat cablul datorita faptului ca piulita de jos a fost slabita mai mult Editat Iulie 27, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Salut, are cineva cheia cu care se regleaza amortizorul spate la un PC36? Dau o bere pentru un reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Cum se spala (curata) un filtru de aer ? l-am scos azi si nu e chiar curat , miroase foarte tare a motorina..........banuiesc ca a fost spalat cu motorina inainte. Eu ma gandeam sa il suflu doar cu aer comprimat voi ce spuneti? Ce filtru ai? Sport? La K&N de exemplu se inmoaie si se spala in apa cu o solutie de-a lor, apoi dupa ce se usuca se unge cu un ulei tot special ptr asa ceva.(E un kit de curatare ulei+solutie de curatat). Daca e din ala de hartie se spala cu benzina, se da foc..si se pune unul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut, are cineva cheia cu care se regleaza amortizorul spate la un PC36? Dau o bere pentru un reglaj In bucuresti te pot ajuta! dupa ora 18:00 Lacul Tei sau 0767117180 si o rezolvam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 In bucuresti te pot ajuta! dupa ora 18:00 Lacul Tei ticalosule, te-ai mutat in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 ticalosule, te-ai mutat in bucuresti? ) nu vreau sa iti spun ca de vreo 2 ani ca dupa aia ma certi ca nu ne-am mai intalnit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 E vreo problema daca scot pintenii din capetele scaritelor ? E posibil sa dau cu toba sau cu altceva daca ma aplec mai mult fata de cat imi dau voie acum acele slidere ? Sau daca schimb de tot scaritele stock cu unele ajustabile LSL de pe Louis e vreo problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 E vreo problema daca scot pintenii din capetele scaritelor ? E posibil sa dau cu toba sau cu altceva daca ma aplec mai mult fata de cat imi dau voie acum acele slidere ? Sau daca schimb de tot scaritele stock cu unele ajustabile LSL de pe Louis e vreo problema ? Nu este nici o problema, dar nu iti recomand, lasa-le acolo ca sunt puse ele cu un scop. Eu le-am dat jos pentru ca mai mergeam pe amkart si cam aia era limita, dar cand am iesit pe strada ce zici ca s-a intamplat...nu am avut limita si am facut poc. Eu cred ca te limiteaza putin si scaritele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salutare! Are cineva de vanzare un buson bun de radiator sa-l pun si eu la un cbf 600 din 2005? Al meu pierde presiune pe la supapa si imi arunca antigelul in vas pana da afara cand se incinge mototrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.