Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De cateva zile am o problema , imi porneste foarte greu trebuie sa invart motorul vreo 10 secunde sa porneasca. Ce ar trebuie sa verific...? Ieri dupa ce am pornito cu aceiasi dificultate a dat un tun pe esapament fara sa turez nimic, banuiesc ca e ceva la carburatoare, nu stiu. Astept pareri. Inainte sa o pornesc trag socul la maxim o fi de aici o problema....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca daca e foarte cald afara nu se trage socu la maxim ca o ineci..de acolo si rateu.. Poate porneste mai greu pt ca fiind foarte cald se evapora benzina din carburatoare (asta am auzit si eu de la cineva nu bag mana in foc..) Incearca sa o pornesti fara soc,sau daca nu porneste fara,trage-l la jumatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit timpul sa cumpar anvelope noi pentru motocicleta (Hornet de 600, 2001, stock)

 

Am intrebat in stanga si in dreapta si mi-au fost oferite urmatoarele:

 

Preturile sunt pentru fata/spate , in Ron.

 

Continental - Contiroadattack - 58W - 431.00 / 511.00

 

Pirelli - Diablo - 58W - 387.00 / 490.00

 

Michelin - Pilot Power - 58W - 394.00 / 484.00

 

Metzler - Sportec M3 - 58W - 406.00 / 477.00

 

Bridgestone - BT021F - 58W - 412.00 / 512.00

 

Dunlop - Sportmax Qualifier - 58W - 440.00 / 498.00

 

Care e mai bun dintre acestea? Nu vreau circuit, merg doar pe strada, unde vreau anvelope care sa ofere performante bune si durabilitate.

 

Daca imi vinde cineva anvelope noi comparabile sau mai bune, sunt deschis la sugestii.

Eu as merge pe M3 sau pe Michelin Pilot power 2ct daca e vorba de aproximativ 900-1000 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Eu am Pilot Power. Sunt DOT 2011 - sunt multumit de ele. Nu pot sa le compar pentru ca sunt primele gume care le am de noi. Tot ce pot sa-ti spun e ca atunci cand e mai racoare afara au aderenta scazuta (pana se incalzesc), dupa aceea sunt ok.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibila problema: am, sau mi se pare ca am suspensia fata mult prea moale. Cand franez cu fata mi se lasa foarte mult... in fata, si la denivelari sau canale parca are cursa prea mare, nu stiu cum sa zic, ca la dacie :)

Intrebare: cum pot sa-i intaresc suspensia fara sa-i schimb semeringurile si uleiul (schimbate acum 2000 km) si cuzinetii, cum mi-au recomandat la un service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum. Furca de Hornet nu este reglabila..... In afara de ce ti s-a recomandat mai poti schimba si arcurile cu unele liniare.....sau toata furca cu alta mai performanta.....dar deja vorbim de OZNuri...

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate lamuri si pe mine cineva ce placute de frana vin OEM pe un Hornet 2008 ABS (daca sunt Nissin, ce model si sinterizate sau semi-metalice)? Si eventual o echivalenta EBC. Ca am primit la o oferta pentru placute OEM de mai ca imi luam un set de cauciucuri noi noute. Multumesc.

Editat de trifi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un Hornet an 2010 tot cu abs, am cautat in cartea tehnica despre cea ce ai scris dar nu am gasit nimic despre ce model de placute sint. In carte scrie atit, daca unul din placute este uzat inlocuiti ambele placute ca set, vizitati dealerul Honda, chestie de marketing, mai sapa eventual pe ceva forumuri straine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati facut vreodata pana prostului fara sa fi mers vreodata pe rezerva? am patit eu asta astazi, nu stiu cum a fost posibil...

Esti sigur ca nu mai aveai benzina in rezervor? daca moare pe "ON", dupa ce comuti pe rezerva trebuie sa dai putin la automat ca sa se umple carburatoarele cu benzina din nou. Asta daca a fost oprita motocicleta, din mers intr-o viteza superiora motorul inca merge, incat sa umple carburatoarele.

Testul cel mai simplu in cazurile asta este sa scoti busonul si sa agiti putin rezervorul, sa asculti daca misca ceva lichid pe acolo.

E posibil sa ai si robinetul defect, dar nu prea am auzit.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 100% sigur...ca sa pot sa plec am sunat pe cineva sa vina cu benzina, si am bagat 8 L, dup-aia am facut plin, si n-am mai avut probleme. mentionez ca cel care a venit sa ma ajute e mecanic, si mi-a si desfacut suruburile sa-mi scurga benzina din carburatoare, si nu mai curgea aproape nimic de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ~3 luni sunt fericitul posesor a unei motorete Hornet 2006.

 

Intrebare: am posibilitatea sa-i montez amortizor de ghidon?

 

Multumesc,

 

PS. Atasez si cateva poze cu ea....

 

Felicitari! Sa ai grija de ea, este o motocicleta de pus la suflet :burnout: . Benzina si ulei sa ii pui si nu ai treaba. Ai grija la cauciucuri, din poze eu cred ca sunt cele cu care a venit viespea si cred ca sunt putin cam vechi.

 

Multi kilometrii calare pe ea!

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...