Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu trebuie ca si codurile sa fie la fel sa insemne ca e acelasi motor pentru ca e acelasi motor, are fix aceleasi tolerante, aceeasi proiectare, ca au schimbat materialele din care e facut sau procesul in care e facut motorul, unghiul supapelor sau raportatele din cutia de viteze nu inseamna ca nu e acelasi motor, e un derivat al aceluiasi motor si e gandit sa functioneze aproape la fel.

 

https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/61288/original/7100_4T_10W-40_(GB).pdf?1362492545

 

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/2677/original/7100_10W-60_4T_(GB).pdf?1302119030

 

Ia vezi vascozitatea la 40 grade celsius si gandeste-te ce diferente apar la 5 grade.



Crezi ca au schimbat canalele de ungere din cele doua motoare? Ungerea e aproape la fel, pompa e posibil sa difere putin.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai gasiti Bel Ray la bidon 4l la vreo 187 lei sunt mai multe site-uri cu fix aceleasi preturi

 

http://www.ludomoto.ro/magazin-online/motocicleta/honda/600/cb-600-f-hornet-s-abs/2000/?page=1

http://eshop.wolfmoto.ro/magazin/motocicleta/honda/600/cb-600-f-hornet-s-abs/2000/

 

sigur si altele, eu am dat cautare dupa modelu meu de motor dar cred ca e acelasi ulei

 

Din cate vad pe toate siturile nu se gaseste bidon 4L decat la comanda. Sa va zic ce am patit anul trecut.

Dau sa iau de pe un site nu mai stiu care bidon de 4L, sun omul si zice ca abia ce a dat ultimul bidon, dar ca aduce saptamana viitoare.

Il sun saptamana viitoare, ca inca n-a primit dar ca primeste in cateva zile...si m-a tot tinut asa 2 saptamani, pana mi-am bagat picioarele.

Comand pe alt site, toate bune si frumoase, vine omul pana la mine cu transportul cand imi scoate uleiul si filtrul, zice ca n-a mai avut bidon de 4 litri si mi-a adus 4 de 1 litru la acelasi pret.

Am iesit mai bine ce-i drept, da totusi asa greu se gaseste bidonul ala de 4 litri?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu trebuie ca si codurile sa fie la fel sa insemne ca e acelasi motor pentru ca e acelasi motor, are fix aceleasi tolerante, aceeasi proiectare, ca au schimbat materialele din care e facut sau procesul in care e facut motorul, unghiul supapelor sau raportatele din cutia de viteze nu inseamna ca nu e acelasi motor, e un derivat al aceluiasi motor si e gandit sa functioneze aproape la fel.

 

Deja e comic, pe logica asta toate motoarele OTTO sunt identice și gândite "să funcționeze aproape la fel"

Ia vezi vascozitatea la 40 grade celsius si gandeste-te ce diferente apar la 5 grade.

Nu trebuie să mă gândesc ce ar face un ulei la extremele de jos sau de sus. Pt asta se fac experimente și măsurători, nu facem interpolări în minte

("acum închide ochii și ești una cu uleiul, ești la 5 grade celsius temperatura scade și scade, scade..." :crack: ).

@Cristirus pune 10W40 de care vrei tu și o să fie bine. Iar dacă o să agațe cutia treci la Motul 10W40.

Nu-ți trebuie 10W60 decât dacă mergi cu ea în Africa sau dacă vrei să-l schimbi mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o factura de la fostul proprietar cu ultima revizie din mai 2013. Dar acolo nu scrie numai schimb ulei nu si ce fel de ulei. Scrie numai operatiile facute nu si materialele folosite. Asa mi de ciuda

Ai și tu dilema vieții ! Mie mi-au pus în garanție Motul 5100 10W-30 în UK la prima revizie iar la următoarele revizii în Ro mi-au pus Motul 5100 10W-40 (mi-au zis că trebuie 30 dar se simt ei mai în siguranță cu 40). Pune 10W-60 cum a zis Sorin și poți merge la Ecuator cu ea.

 

Am si eu o intrebare. Trebuie sa-mi schimb releul de incarcare la Hornetul meu din 2001 si am gasit cu radiator si fara. De care ar trebui sa-mi iau, ca habar n-am, si motorul e la 350 km de mine la iernat...?

Dacă poți alege și se potrivește mufa ia cu radiator, evident ( nu am văzut regulator de Hornetă fără radiator). Cred că tu ai o singură mufă iar după 2007 e cu două mufe mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti fenomenal cu uleiurile astea. E evident ca sunt comparatii pur subiective si mereu cand s-a adus in discutie uleiul folosit au fost N si N pareri cum ca agata cum ca nu, cum ca marca asta e mai buna cum ca nu, cum ca troncane/bate/zornaie etc etc etc.

 

@cristirus Nu inteleg dilemele asa mari pe care le ai in legatura cu uleiul. De fapt te inteleg putin, asa am fost si eu la inceput, aveam impresia ca de acel ulei din motor depinde viata intregii omeniri. Ai impresia ca daca vei pune o marca va crapa motorul iar daca vei pune alta marca va tine 3 generatii de acum incolo ? Atata stress pentru nimic :)

 

Treaba e foarte simpla. Ai hornet din 2009 deci vei avea 3 variante de vascozitati (nu o sa-ti spun marcile pentru ca intru in gura lupului si o sa ma cert cu X si cu Y asupra marcii Z) : 10w30 , 10w40 , 10w50. Vad ca tii mult la motorul tau asa ca ma indoiesc ca vei merge cu el prea sportiv (adica pe rosu constant) deci excludem 10w60 si 15w50. Acum din astea trei vascozitati o sa excludem 10w30-ul pentru ca, presupun ca vrei sa circuli si vara cu ea. Ei bine vara deseori temperaturile trec de 30. Asadar am ramas cu 2 vascozitati : 10w40 si 10w50. Ambele sunt la fel de bune doar ca 50-ul iti ofera un confort suplimentar, adica indiferent daca ti se vor topi plasticele de pe mobra, indiferent daca jumatate din populatia globului moare din cauza caniculei, indiferent daca seaca toate oceanele lumii, 50-ul va fi acolo sa ajute, el va fi mereu pregatit sa unga motorul indiferent de circumstante, acel cuzinete nu va simtit sub nici o forma problemele lumii, nici chiar prezenta lui Basescu la presedentie (greu de crezut a ? dar da ! 10w50-ul nu o simte). Asadar iti recomand sa nu te mai stresezi aiurea si sa pui pentru inceput un 10w40 (Motul, Bell-Ray, Repsol etc etc) marca contand mai putin sa mergi frumusel cu ea si sa vezi cum se comporta, apoi te vei putea alatura foarte fumos unui grup care spune ca "Motulul agata cutii si troncane" sau unui alt grup intitulat "Bell-Ray facatorul de spuma" (apropo am auzit ca aceste grupulete recurteaza deci fiti pe faza cei care simtiti troncaneli in cutie) iar apoi, la anul, tot pe o zi friguroasa ca asta, cand Mihaita va cauta un tip de ulei pentru hornetul lui din 2009, tu vei sti ce sa-i recomanzi si ce marca sa o injuri.

 

Lasand putin gluma la o parte, pune un 10w40 mergi cu el, vezi cum se comporta si daca nu iti place schimbi marca/firma/vascozitatea/cutia de viteze, ce vrei. Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am o honda hornet din 2004 si avand in vedere ca incepe sezonul cat de curand trebuie sa caut o baterie..ce imi recomandati? vreau sa aiba si garantia bateria..Eu ma gandeam la Varta sau Bosch,de cati Ah trebuie sa fie bateria pe hornet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti fenomenal cu uleiurile astea. E evident ca sunt comparatii pur subiective si mereu cand s-a adus in discutie uleiul folosit au fost N si N pareri cum ca agata cum ca nu, cum ca marca asta e mai buna cum ca nu, cum ca troncane/bate/zornaie etc etc etc.

 

@cristirus Nu inteleg dilemele asa mari pe care le ai in legatura cu uleiul. De fapt te inteleg putin, asa am fost si eu la inceput, aveam impresia ca de acel ulei din motor depinde viata intregii omeniri. Ai impresia ca daca vei pune o marca va crapa motorul iar daca vei pune alta marca va tine 3 generatii de acum incolo ? Atata stress pentru nimic :)

 

Treaba e foarte simpla. Ai hornet din 2009 deci vei avea 3 variante de vascozitati (nu o sa-ti spun marcile pentru ca intru in gura lupului si o sa ma cert cu X si cu Y asupra marcii Z) : 10w30 , 10w40 , 10w50. Vad ca tii mult la motorul tau asa ca ma indoiesc ca vei merge cu el prea sportiv (adica pe rosu constant) deci excludem 10w60 si 15w50. Acum din astea trei vascozitati o sa excludem 10w30-ul pentru ca, presupun ca vrei sa circuli si vara cu ea. Ei bine vara deseori temperaturile trec de 30. Asadar am ramas cu 2 vascozitati : 10w40 si 10w50. Ambele sunt la fel de bune doar ca 50-ul iti ofera un confort suplimentar, adica indiferent daca ti se vor topi plasticele de pe mobra, indiferent daca jumatate din populatia globului moare din cauza caniculei, indiferent daca seaca toate oceanele lumii, 50-ul va fi acolo sa ajute, el va fi mereu pregatit sa unga motorul indiferent de circumstante, acel cuzinete nu va simtit sub nici o forma problemele lumii, nici chiar prezenta lui Basescu la presedentie (greu de crezut a ? dar da ! 10w50-ul nu o simte). Asadar iti recomand sa nu te mai stresezi aiurea si sa pui pentru inceput un 10w40 (Motul, Bell-Ray, Repsol etc etc) marca contand mai putin sa mergi frumusel cu ea si sa vezi cum se comporta, apoi te vei putea alatura foarte fumos unui grup care spune ca "Motulul agata cutii si troncane" sau unui alt grup intitulat "Bell-Ray facatorul de spuma" (apropo am auzit ca aceste grupulete recurteaza deci fiti pe faza cei care simtiti troncaneli in cutie) iar apoi, la anul, tot pe o zi friguroasa ca asta, cand Mihaita va cauta un tip de ulei pentru hornetul lui din 2009, tu vei sti ce sa-i recomanzi si ce marca sa o injuri.

 

Lasand putin gluma la o parte, pune un 10w40 mergi cu el, vezi cum se comporta si daca nu iti place schimbi marca/firma/vascozitatea/cutia de viteze, ce vrei. Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND.

vreau sa stiu despre ulei mai mult pe viitor. despre motorul asta nu stiu nimic. deaia intreb. am intrebat numa daca sa pun 10w40. nu stiam diferentele. si denala o sa pun oricum. dar a mai ramas o dilema:)) full-sintetic, semi sau mineral?:)) pe uni poate ii deranjeaza dar si voi a-ti fost odata ca mine. la celalalt motor numai cat am bagat benzina si cheia in contact, in rest nimic ca l-am tinut jumatate de sezon si l-am primit cu schimburile facute

 

o sa ma duc si sportiv cu ea, dar nu tot timpul, cand imi permite drumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am o honda hornet din 2004 si avand in vedere ca incepe sezonul cat de curand trebuie sa caut o baterie..ce imi recomandati? vreau sa aiba si garantia bateria..Eu ma gandeam la Varta sau Bosch,de cati Ah trebuie sa fie bateria pe hornet?

Ar trebui să vorbească cineva cu hornetă din 2004 ca să știe dimensinile exacte. De Varta poți să uiți, Bosch nu mă pricep, nu am avut. Și eu am aceeași problemă și o să iau de aici http://www.caranda.ro/moto.htm poziția 8 YS12-10B-4 din lista BSB sau poziția 11 YTZ10S din tabelul Yucell. BSB e mai bună dar nu cred să mai aibă pe stoc. Yucell te ține garantat 2 sezoane, BSB 3.

Din tabel nu pare dar BSB e mai înaltă cu 2 cm decât YTZ. BSB e maxim cât poate intra sub șaua Hornet 2007. Aprox 100 lei

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa stiu despre ulei mai mult pe viitor. despre motorul asta nu stiu nimic. deaia intreb. am intrebat numa daca sa pun 10w40. nu stiam diferentele. si denala o sa pun oricum. dar a mai ramas o dilema:)) full-sintetic, semi sau mineral?:)) pe uni poate ii deranjeaza dar si voi a-ti fost odata ca mine. la celalalt motor numai cat am bagat benzina si cheia in contact, in rest nimic ca l-am tinut jumatate de sezon si l-am primit cu schimburile facuteo sa ma duc si sportiv cu ea, dar nu tot timpul, cand imi permite drumul

Full sintetic.

Oarecum off topic: Cum stii ca vine primavara? Vezi cateva pagini de discutii despre ulei pe topicul hornetistilor :).

Primavara frumoasa si asfalt uscat tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am o honda hornet din 2004 si avand in vedere ca incepe sezonul cat de curand trebuie sa caut o baterie..ce imi recomandati? vreau sa aiba si garantia bateria..Eu ma gandeam la Varta sau Bosch,de cati Ah trebuie sa fie bateria pe hornet?

http://www.motovip.ro/index.php?pg=cautare/cautare.php&cautare=PC36

 

De aici mi-am comandat eu acum 2 ani :) inca merge... Toate bateriile de acolo se potrivesc pe Hornetul tau foloseste-te de model si mai cauta daca nu iti plac cele de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti fenomenal cu uleiurile astea. E evident ca sunt comparatii pur subiective si mereu cand s-a adus in discutie uleiul folosit au fost N si N pareri cum ca agata cum ca nu, cum ca marca asta e mai buna cum ca nu, cum ca troncane/bate/zornaie etc etc etc.

 

@cristirus Nu inteleg dilemele asa mari pe care le ai in legatura cu uleiul. De fapt te inteleg putin, asa am fost si eu la inceput, aveam impresia ca de acel ulei din motor depinde viata intregii omeniri. Ai impresia ca daca vei pune o marca va crapa motorul iar daca vei pune alta marca va tine 3 generatii de acum incolo ? Atata stress pentru nimic :)

 

Treaba e foarte simpla. Ai hornet din 2009 deci vei avea 3 variante de vascozitati (nu o sa-ti spun marcile pentru ca intru in gura lupului si o sa ma cert cu X si cu Y asupra marcii Z) : 10w30 , 10w40 , 10w50. Vad ca tii mult la motorul tau asa ca ma indoiesc ca vei merge cu el prea sportiv (adica pe rosu constant) deci excludem 10w60 si 15w50. Acum din astea trei vascozitati o sa excludem 10w30-ul pentru ca, presupun ca vrei sa circuli si vara cu ea. Ei bine vara deseori temperaturile trec de 30. Asadar am ramas cu 2 vascozitati : 10w40 si 10w50. Ambele sunt la fel de bune doar ca 50-ul iti ofera un confort suplimentar, adica indiferent daca ti se vor topi plasticele de pe mobra, indiferent daca jumatate din populatia globului moare din cauza caniculei, indiferent daca seaca toate oceanele lumii, 50-ul va fi acolo sa ajute, el va fi mereu pregatit sa unga motorul indiferent de circumstante, acel cuzinete nu va simtit sub nici o forma problemele lumii, nici chiar prezenta lui Basescu la presedentie (greu de crezut a ? dar da ! 10w50-ul nu o simte). Asadar iti recomand sa nu te mai stresezi aiurea si sa pui pentru inceput un 10w40 (Motul, Bell-Ray, Repsol etc etc) marca contand mai putin sa mergi frumusel cu ea si sa vezi cum se comporta, apoi te vei putea alatura foarte fumos unui grup care spune ca "Motulul agata cutii si troncane" sau unui alt grup intitulat "Bell-Ray facatorul de spuma" (apropo am auzit ca aceste grupulete recurteaza deci fiti pe faza cei care simtiti troncaneli in cutie) iar apoi, la anul, tot pe o zi friguroasa ca asta, cand Mihaita va cauta un tip de ulei pentru hornetul lui din 2009, tu vei sti ce sa-i recomanzi si ce marca sa o injuri.

 

Lasand putin gluma la o parte, pune un 10w40 mergi cu el, vezi cum se comporta si daca nu iti place schimbi marca/firma/vascozitatea/cutia de viteze, ce vrei. Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND.

Totusi ramane o dilema. Pot face parte din mai multe grupuri simultan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motovip.ro/index.php?pg=cautare/cautare.php&cautare=PC36

 

De aici mi-am comandat eu acum 2 ani :) inca merge... Toate bateriile de acolo se potrivesc pe Hornetul tau foloseste-te de model si mai cauta daca nu iti plac cele de acolo.

@ovidiu22 S-ar putea să fie bune recomandările lui Straic cu baterie de altă formă și de 7A. Ce ți-am dat eu e pt Horneta nouă altă formă, de 9A deci ignoră-mi sfaturile !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha din nou, s-a raspuns si explicat despre uleiuri mai mult decat coerent. Cine vrea sa priceapa citeste aici si pricepe.

Subiectul nr 2 de primavara:

 

Baterie pt model 2003-2004 ca a mea

YTX 7L -BS

Maintenance free battery, wet and activated, 12V 6Ah, Dimensions 113x70x105

 

Atentie: Dimensiuni mici si nu incape una mai mare acolo, amperaj mic deci trebuie sa aiba power la jumpstart. Nu stiu daca ma exprim bine.

 

Preturile variaza intre 100 si 240 ron in functie de marca si daca e pe gel sau nu. Eu sunt fan inrait Toplite de ani de zile. Prima m-a tinut 4 ani a doua face 3 ani anul asta. Nu dau link pentru ca nu vreau sa considere cineva ca imi fac publicitate pe topicul asta.

Ce iti recomand este sa cumperi de undeva unde iti poate masura incarcarea ca sa primesti garantie. Iei cu cativa lei mai ieftin de pe un magazin virtual si daca iti crapa in cateva luni prinde orbu' scoate-i ochii. Si ia o baterie buna ca nu o iei in fiecare sezon.

 

 

A doua problema ca vad ca ma ignorati. Ce parere aveti de repaint la pinky? Red and white retro smth? :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua problema ca vad ca ma ignorati. Ce parere aveti de repaint la pinky? Red and white retro smth? :stuck:

 

Iello I. Parere personala:

1 la mana : Mergi mai mult pe alb fata de rosu. Foloseste asa, ca si "touch" cateva linii rosii dar pastreaza alb/negru dominant. Vezi in link cam ce vreau sa spun despre combinatia de culori alb/negru/rosu: http://www.1000hp.net/magazin/honda/HondaCup_0081.jpg .

2 la mana : Vezi ca Marius a dat bug-ul de la fostul meu hornet cuiva ca sa il repare si sa il copieze - pune-i lui Pinky si un bug ca acela - ii schimba total look-ul si e facut special pentru Hornet clasic - nu e vreo inventie gen "street-fighter".

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND.

 

In sfarsit un sfat de bun simt.

 

CB600f PC34:

- 4-stroke oil, API SE, SF or SG, SAE 10W-40

- Oil capacity 3.8L (with filter change)

- engine oil replace 12.000 km

- battery YTX7L-BS 12V-6Ah

- spark plug CR9EH-9 (NGK)

- front tyre 120/70ZR-17 radial

- rear tyre 180/55ZR-17 radial

- drive chain DID 525VM2-110LE

- drive chain slack 30-40 mm

- brake fluid DOT4

- coolant capacity 2L (+ 0.2L reserve) -> distiled water + ethylene glycol (50-50 mixture) do NOT use alcohol based

- engine idle 1300 +/- 100 rpm

- Air filter: Hiflo HFA1602 (or equivalent)

- Oil filter: Hiflo HF303 (or equivalent)

 

Cu uleiul de motor eu nu mai imi bat capul cu tot felul de brand-uri exotice. Repsol, Castrol sau oricare dintre producatorii clasici, sintetic, 10W-40 si am rezolvat. In schimb am avut tot felul de probleme cu bateria. Am decis ca sezonul asta o sa imi iau un multimetru si un redresor automat. Dupa ce voi face toate verificarile revin cu informatii. Acum.. ori motorul / redresorul meu are o problema si de aceea imi da peste cap bateria in 1 an, ori pur si simplu bateriile ce le-am avut pana acum au fost niste pocnitori cu Varta pe primul loc.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree:

 

eu mi-am comandat un voltmetru de prin china, sper sa bata pe acolo pe unde trebuie si sa stau linistit cu incarcarea, daca incarcarea e buna si bateria trebuie sa tina mai mult

 

Si legat de multimetre am auzit tot felul de povesti, iar riscul la unul ieftin e sa indice valori cu o marja de eroare destul de mare.

Totusi, nu am innebunit sa dau 200-300 RON pe un aparat, cel mai probabil o sa il iau pe acesta (~60 RON la mai multe magazine):

 

http://www.uni-trend.com/ut33d.html

 

Anul trecut am masurat la service incarcarea la Hornet si mi s-a spus ca totul e in parametri normali. Am primit si sfatul sa masor dupa ce dau o tura prin oras, sa fie releul incins de la temperatura motorului sau sa verific redresorul, nu cumva de acolo sa li se traga moartea bateriilor. Am vazut ca cineva recomanda Toplite mai sus, probabil o sa incerc si brand-ul asta dupa ce moare bateria actuala, de fapt, desi o am in casa si o incarc in fiecare weekend, tare imi e ca dupa ce o pun pe motor nu are curent nici sa aprinda ledurile de pe bord :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si legat de multimetre am auzit tot felul de povesti, iar riscul la unul ieftin e sa indice valori cu o marja de eroare destul de mare.

Totusi, nu am innebunit sa dau 200-300 RON pe un aparat, cel mai probabil o sa il iau pe acesta (~60 RON la mai multe magazine):

 

http://www.uni-trend.com/ut33d.html

 

Anul trecut am masurat la service incarcarea la Hornet si mi s-a spus ca totul e in parametri normali. Am primit si sfatul sa masor dupa ce dau o tura prin oras, sa fie releul incins de la temperatura motorului sau sa verific redresorul, nu cumva de acolo sa li se traga moartea bateriilor. Am vazut ca cineva recomanda Toplite mai sus, probabil o sa incerc si brand-ul asta dupa ce moare bateria actuala, de fapt, desi o am in casa si o incarc in fiecare weekend, tare imi e ca dupa ce o pun pe motor nu are curent nici sa aprinda ledurile de pe bord :)

eu am cumparat o chinezarie de voltmetru cu 40 de lei...si merge destul de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...