Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am reusit sa schimb cablurile de acceleratie dar am dat jos rezervorul, air box-ul si carburatoarele. si sincer tor m-am chinuit putin... dar conteaza ca s-au schimbat. nu ma asteptam sa se demonteze toate asa usor. am ramas surprins ca nu mi-au ramas si piese "in plus" la final :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am reusit sa schimb cablurile de acceleratie dar am dat jos rezervorul, air box-ul si carburatoarele. si sincer tor m-am chinuit putin... dar conteaza ca s-au schimbat. nu ma asteptam sa se demonteze toate asa usor. am ramas surprins ca nu mi-au ramas si piese "in plus" la final :)))

Daca nu raman piese in plus e bine :)

 

Danny,si tu ai fara carene si scapi mai usor:P

Eu stiu sigur ca aveam acea membrana pe care am dat-o jos cand l-am facut full-carbon:) mai este o rezolvare:"scoica"(protectie pt anumite sporturi) si sigur nu se mai incalzesc oole:P

Ei nu se intampla prea des asa ca nu-i panica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cum dau jos acul de la turometru si cel al temperaturii apei de pe bordul unui hornet din 2001, mi-e frica sa le trag prin forta ca poate se rupt. Nu se mai aprinde bordul de la turometru si banuiesc ca s-au ars becurile. Help pls !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ca sa schimbi becurile nu trebuie sa dai acele jos, nici macar nu trebuie sa umbli acolo.

Trebuie doar sa dai jos carcasa bordului si in spate sunt soclurile si becurile, parca trebuie sa demontezi cablul de kilometraj.

 

762100_c0f7ffc8c6-593x444.jpg

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, nu uitati ca vand o toba arrow pentru hornet prima generatie. e completa cu cot, adica bolt-on, fara modificari. are si silencer.

100 oiro. la cei din bucuresti sau imprejurimi, asigur si montaj moca.

iata si poza cum arata agatata de agregat :)

post-56075-0-87817300-1401561474_thumb.jpg

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ca sa schimbi becurile nu trebuie sa dai acele jos, nici macar nu trebuie sa umbli acolo.

Trebuie doar sa dai jos carcasa bordului si in spate sunt soclurile si becurile, parca trebuie sa demontezi cablul de kilometraj.

Deci am desfacut bordul azi si chiar nu mi-am dat seama cum sa shimb becurile de la bord. Eu ma refer la cel de sub cartonul de la turometru, nu la cele de neutru, semnal etc. Nu ma uit eu la turometru, insa dupa lasarea serii e foarte enervant pt mine cel putin, sa merg si sa-mi bata doar pe o parte luminile rosii de la vitezometru.

Despre becurile astea vorbesc, uite ce ciudat pare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da de alea zic si eu..odata ce dai capacul ala jos din poza de am pus-o eu nu ai cum sa nu le nimeresti.

Daca esti din Bucuresti poate vin maine o fuga sa le schimbam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum te uiti sub carburatoare vezi o stea galbena si invarti de aia. la cablu tur de la acceleratie ai un reglaj in fata la maneta.

 

LE: scuze. asa e la pc36 pe carburatie. acum am vazut ca ai pc41 dar banuiesc ca tot pe langa cablu de acceleratie trebuie sa te uiti

Editat de Sandu Marian Silviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ralantiul trebuie să fie aprox 2000 rpm la pornire iar apoi tot scade până ajunge la 75 grade celsius la 1350 rpm (+/- 100) și nu se poate regla. Ce ai cu el ? Nu am văzut PC41 cu ralatiul dereglat.

Jocul la accelerație normal este 2-6 mm se reglează în limite mici de sus, tubul de deasupra ce iese din manetă unde se termină are o contrapiuliță sau jos dacă jocul e mare.

Capitolul 3-6 manual în italiană (că în engleză nu avem). Nu ai manualul ?

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa intreb si eu de o problemuta....

 

Cu motorul cald (in special dupa ce am mers), daca accelerez brusc de la ralanti, pare ca are o ezitare, ca si cum primul cilindru nu s-ar mai aprinde.

Mentionez ca motorul mege brici in rest, si are sub 400 Km, uleiul schimbat la zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am manualul.....

 

relantiul sta la 1350 cam asa....as fi vrut sa-l pun la 1500

Pentru ce ai face asta ? Al meu stă la 1300 rpm chiar 1250 dacă apa trece de 100 grade. Caută mai sus, era cineva care urcase manualul italian.

 

Hai sa intreb si eu de o problemuta....

 

Cu motorul cald (in special dupa ce am mers), daca accelerez brusc de la ralanti, pare ca are o ezitare, ca si cum primul cilindru nu s-ar mai aprinde.

Mentionez ca motorul mege brici in rest, si are sub 400 Km, uleiul schimbat la zi.

Cred că e din acelea cu "așa fac toate"

La peste 100 grade așa face și a mea, pare că "dă în nas". Așa face de nouă, iar fenomenul cred că era și mai pronunțat când o luasem și băgam doar benzină de 98.

După primii 1000km am trecut la 95 și parcă face mai puțin. Posibil să fie din cauză că la temperatură mare cifra octanică crește cu 2-3 grade.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris gresit... are 4000 km. Si da, pun gaz cu cifra octanica doar 99 sau 100 (cred ca ii face bine, la compresia aia de 12:1).

Nu crezi ca s-ar putea rezolva cu niste bujii mai bune?

A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine).

Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95.

Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece).

E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine).

Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95.

Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece).

E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat.

Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau.

In plus am observat ca e mai mare consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine consumul e mai mare la benzina 98, dar am observat si ca motorul trage mai ciudat.

Bujiile iridium sunt ok. Le-am pus in primavara si se comporta bine.

Ai PC41? Mai da in nas cand accelerezi de la ralanti la cald? Stii exact ce model e?

 

Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau.

In plus am observat ca e mai mare consumul.

 

Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 :). Ca idee motorina are undeva la 55.

 

Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...