Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Am in gand o tura de Transfagarasan prin iulie cred, sa apuc sa schimb cauciucurile...

 

E buna ideea cu Balchik..ma duc data viitoare incolo :)

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

'' No " Am nevoie de un mic ajutor. am facut rost de o toba Arrow de pe un hornet din 98. dor ca la modelul meu 03. cred ca difera unghiul terminatie de la galerie faa de modelul meu . ce variante mai simple as avea sa o adaptez, fara sa tai si sa sudez. ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'' No " Am nevoie de un mic ajutor. am facut rost de o toba Arrow de pe un hornet din 98. dor ca la modelul meu 03. cred ca difera unghiul terminatie de la galerie faa de modelul meu . ce variante mai simple as avea sa o adaptez, fara sa tai si sa sudez. ??

Man...am spus si mai sus.du-te la un atelier de esapamente(moto/auto/n-are importanta).dureaza juma de ora sa faca baietii o teava de adaptare de jos pana sus.la mine in oras costa 75-100ron toata miscarea.nu au de sudat si de taiat nimic,doar de indoit teava!

» Post actualizat in 22 Jun 2014 21:52

Nu de alta...dar aici pe forum nu cred ca poti monta toba(glumesc ironic evident) iar pt cat costa adapatare la un atelier specializat,nu prea vad sensul sa-ti bati capul tu singur in vreun alt fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat rulmentii la roata spate. la mine codul este 6204ddu .rulmentul de pe partea dreapta era distrus...trosnea cand se invartea. oare conteaza literele din codul rulmentului. eu am gasit 6204 zz.si merg la fix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat rulmentii la roata spate. la mine codul este 6204ddu .rulmentul de pe partea dreapta era distrus...trosnea cand se invartea. oare conteaza literele din codul rulmentului. eu am gasit 6204 zz.si merg la fix

Conteaza - literele alea zic ce fel de capace are rulmentul.

Vezi aici: http://www.nskamericas.com/cps/rde/xbcr/na_en/B4_Deep_Groove_Ball_Brgs..pdf

 

ZZ am impresia ca au capace de metal (sunt pentru viteza foarte mare (gen 60 000 rpm), dar nu sunt prea bine protejati la praf)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat rulmentii la roata spate. la mine codul este 6204ddu .rulmentul de pe partea dreapta era distrus...trosnea cand se invartea. oare conteaza literele din codul rulmentului. eu am gasit 6204 zz.si merg la fix

Tu nu ai 600 99-06,nu?

Literele alea indica de cele mai multe ori chestii gen tip de protectie la praf and stuff. Nu conteaza cata vreme dimensiunile-s tot alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,

Man...am spus si mai sus.du-te la un atelier de esapamente(moto/auto/n-are importanta).dureaza juma de ora sa faca baietii o teava de adaptare de jos pana sus.la mine in oras costa 75-100ron toata miscarea.nu au de sudat si de taiat nimic,doar de indoit teava!
» Post actualizat in 22 Jun 2014 21:52
Nu de alta...dar aici pe forum nu cred ca poti monta toba(glumesc ironic evident) iar pt cat costa adapatare la un atelier specializat,nu prea vad sensul sa-ti bati capul tu singur in vreun alt fel!

Ai dreptate, cred ca imi place sa ma coplic . Sunt nerabdator sa o aud cum suna si credeam ca o descurc cumva singur. Ms de sfat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,

Ai dreptate, cred ca imi place sa ma coplic . Sunt nerabdator sa o aud cum suna si credeam ca o descurc cumva singur. Ms de sfat .

Hehe...dureaza mai mult sa incerci sa o faci decat sa te urci pe ea si sa mergi la un atelier:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva topcase SI sidecaseuri pe viespe? cum se comporta?

 

De saddle bags as fi interesat si eu, nimic voluminos:

 

Ex. Louis Saddlebags

 

Am vazut la cineva pe Hornet montate asa ceva, insa pe toba stock, nu stiu cum ar tolera acele benzi de prindere temperatura ridicata a unei tobe sport din inox..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva topcase SI sidecaseuri pe viespe? cum se comporta?

Been there done that;) absolut nici o jena atata timp cat sidecase-urile sunt echilibrate frumos si incarcate corespunzator.mai greu manevrabil la viteza mica,putin doar.cu vantul nu ai probleme,oricim e alizeu pe Viespe:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai avut pe a ta george? ca nu-mi aduc aminte ... vreau si eu detalii plz .. ce topcase/sidecasuri/prindere/placa givi?

pana la sf lui iulie trebuie sa rezolv cu asta ca nu vreau sa stau iar ca anul trecut cu plasa de bagaje in fiecare zi ca imi iau campii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De saddle bags as fi interesat si eu, nimic voluminos:

 

Ex. Louis Saddlebags

 

Am vazut la cineva pe Hornet montate asa ceva, insa pe toba stock, nu stiu cum ar tolera acele benzi de prindere temperatura ridicata a unei tobe sport din inox..

Si toba stock se infoaca de o iau dracii.toba sport inox?inseamna ceva ieftinache.majoritatea tobelor sport de calitate sunt din titaniu(carbon even better),dar si ala se infoaca tare.benzile de prindere trebuie aranjate cu mare grija sa nu aiba contact direct cu suprafata calda,daca trec doar "prin zona" nu se topesc.am vazut si cazuti de benzi topite,dar mai multe(cele prinse "inteligent") care nu au avut de suferit:)

» Post actualizat in 25 Jun 2014 09:06

ai avut pe a ta george? ca nu-mi aduc aminte ... vreau si eu detalii plz .. ce topcase/sidecasuri/prindere/placa givi?

pana la sf lui iulie trebuie sa rezolv cu asta ca nu vreau sa stau iar ca anul trecut cu plasa de bagaje in fiecare zi ca imi iau campii

Nu pe a mea.dar stiu mai multi care au avut si m-am dat aici la mine pe una care avea sidecase-uri si topcase:) toate erau Givi,topcaseul de 35L parca si lateralele nunmai tin minte.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si toba stock se infoaca de o iau dracii.toba sport inox?inseamna ceva ieftinache.majoritatea tobelor sport de calitate sunt din titaniu(carbon even better),

 

Sincer nu stiu ce model am eu, asa am luat Hornet-ul. E similara cu cea de mai jos, insa fara nici o inscriptie. Nu ma intereseaza daca a costat 1 EUR sau 1000, important e ca isi face treaba, suna bine.. singurul dezavantaj e pozitia tobei specifica Hornet-ului ce ma impiedica sa pun saddlebags, iar suporti si alte confectii metalice nu vreau sa pun pe motor. Topcase exclus.

 

3150hh1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

are careva topcase SI sidecaseuri pe viespe? cum se comporta?

» Post actualizat in 25 Jun 2014 19:52

are careva topcase SI sidecaseuri pe viespe? cum se comporta?

Buna Roxi,

 

Mergeam eu destul de des cu viespea plina de bagaje si cu pasager. Se comporta ok fara pretentii. Singurul lucru de care trebuie sa tii cont e ca greutatea de pe spate descarca fata si daca lasi ghidonul liber s-ar putea sa iti cam vobleze. Nimic grav iar daca tii macar 2 degete pe ghidon nu simti nimic. Atasat gasesti reatasate 2 poze cu incarcatura "normala".

Succes.

post-32983-0-69336300-1403725675_thumb.jpeg

post-32983-0-12589000-1403725701_thumb.jpeg

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am comandat cu ceva timp in urma aripa frontala in baza unei asigurari, vanzatorul verificand culoarea din talonul motocicletei.Am constatat astazi ca exista o diferenta intre aripa veche si cea noua.Pe spate au acelasi cod de culoare.Voi ce parere aveti? Motocicleta nu are vopseaua originala ? (Aripa noua e cea de sus)
10474732_898763513472294_445928024605307

Editat de Sharpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am comandat cu ceva timp in urma aripa frontala in baza unei asigurari, vanzatorul verificand culoarea din talonul motocicletei.Am constatat astazi ca exista o diferenta intre aripa veche si cea noua.Pe spate au acelasi cod de culoare.Voi ce parere aveti? Motocicleta nu are vopseaua originala ? (Aripa noua e cea de sus)

10474732_898763513472294_445928024605307

Nu reusesc sa deschid poza,dar as face pariu ca una are lac lucios si una lac mat,sau deloc.

» Post actualizat in 26 Jun 2014 15:33

A folosit cineva bagaje laterale pe un PC34 cu toba stock, sus langa codita? Se aseaza peste toba asimetric, dezechilibreaza? Se topeste cel de pe partea cu toba?

 

Merci,

Daca le incarci in egala masura(cantarite evident) nu dezechilibreaza deloc,doar iti ofera moment mai mare la miscarile laterale.de topit...ti-as recomanda,sa pui pe exterior placi subtiri de azbest ca masura de peecautie.nu e neaparat insa,sadlebag-urile se pot sprijini doar pe codita daca strangi mai tare chingile(daca ai pasager il vor incomoda putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact George.Aripa noua este matuita.Exista vreo explicatie respectiv solutionare?

http://uploadimage.ro/viewer.php?file=6011_10474732_898763513472294_4459280246053070819_n_1__khgn.jpg

Hehe..explicatie habar nu am,dar solutia e simpla:smirghel de minim 1000,re-matuita si apoi lac lucios:) alti bani alta distractie:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...