Berejovschi Dimitri Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Buna ziua , am o intrebare , de la cati km se poate spune ca o Honda Hornet 600 din 1998 are multi km ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Buna ziua , am o intrebare , de la cati km se poate spune ca o Honda Hornet 600 din 1998 are multi km ? Multumesc Avand in vedere ca pe la italieni gasesti lejer peste 100.000 functionand perfect,as spune ca...peste 300.000 sunt multi. oricum in bord poate sa aiba cat vrea vanzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Buna ziua , am o intrebare , de la cati km se poate spune ca o Honda Hornet 600 din 1998 are multi km ? Multumesc Nu e mai important cum a fost intretinuta decat cati km (probabili) are la bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berejovschi Dimitri Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Wow, nu stiam asta , multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 caut comenzi pentru hornet 2004 sau cel putin comenzile din stanga. Ovidiu 0748 66 66 62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tănase Florian Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Salut tovarasi, Am un Hornet ( Honda HORNET ` 99), care imi da batai de cap. Adica..: In timp ce merg sa opreste, ca si cum nu ar mai fi alimentata, privind turometrul acesta scade, indiferent daca o accelerez, dupa care se opreste Aceasta se opreste dupa cca. 5…10 minute de mers. Reusesc sa o pornesc dupa aprox. 5 minute cu ajutorul ambrejului si a socului ! Tin sa mentionez ca motorul porneste la sfert de dimineatza, si chiar fara soc. Ce am verificat : Rezervorul , acesta se prezinta bine , chiar si filtrul din interiorul acestuia. Alimentarea si carburatorul, tind sa cred ca se prezinta bine! Carburatorul l-am desfacut bucatzele si l-am montat inapoi, nu a mai ramas nici un surub ) in plus, si dupa ce l-am montat inapoi a pornit ! Dar, tot la fel s-a comportat motorul! Dupa cca. 7 minute sa oprit! Ce nu stiu: nu stiu cum sta treaba cu robinetul sau vaccumul, si calculatorul ( cred ca nu da scanteia cum trebuie calculatorul) Alta buba care tind si spre ea ar fi cricul, uneori acesta cand ii dau pe liber si vreau sa pun cricul se opreste motorul, aceasta problema mai este vizibila la bord, nu imi apare ca este pe neutru, desi motocicleta este pe neutru! Va rog daca se poate sa imi oferiti un sfat bun, sau cei care s-au lovit de aceasi problema sa imi spuneti si mie! Am terminat facultatea de mecanica degeaba, luminati-ma si pe mine! HELP-ME Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Cum pornesti motorul cu ajutorul ambreiajului? Iar cricul ala are un senzor care taie aprinderea. Tu nu iti cunosti inca motocicleta suficient. Cat despre opririle in mers, cauze pot fi multe, pe linie de alimentare (pompa de benzina, daca exista, filtru de benzina infundat, daca exista, furtun sugrumat pe undeva, probleme la carburator) sau de aprindere (CDI, fisele de la bujii, bobina/ele de inductie, bujiile in sine, etc.). Ar fi bine sa ti o vada un mecanic bun, o diagnoza nu costa chiar asa mult. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tănase Florian Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Am inceput sa merg cu motorul din aprilie! Am mentionat mai sus, ca par a fi OK, furtunasele, le-am verificat ! Filtru este OK , si da, ai dreptate in legatura cu senzorul ! bujiile sunt din martie, si se prezinta bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Salut, ma puteti indruma si pe mine undeva unde sa cumpar cablu de ambreaj original pentru hornet 2004? am avut pana acuma kit de reparatie si s-a taiat cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Incearca la Cocmotors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 (editat) Salut, ma puteti indruma si pe mine undeva unde sa cumpar cablu de ambreaj original pentru hornet 2004? am avut pana acuma kit de reparatie si s-a taiat cablu. Eu mi-am comandat de aici acum 1 an, inca au pe stoc cabluri de ambreiaj pt Hornet -> Dilly Point Daca nu vrei sa comanzi online, scrie un mail la COC si sigur te pot ajuta: magazin@cocmotors.ro Editat Noiembrie 10, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Prieteni hornetisti, se pare ca a mai apus un sezon de ride, aveti povesti sau faze interesante petrecute peste vara cu viespea ? Incep eu ) Am parcurs două trasee mari ( inclusiv magnificul transfăgărăsan, unde mi-am dat seama ca din cauza aerului rarefiat motorul mergea si se auzea nasol de tot... Initial m-am panicat dar dupa ceva timp mi-am dat seama ca eram la altitudine.) + iesiri secundare pe lângă oras ( unde nu am avut parte de nimic iesit din comun, doar placerea extraordinara de a conduce). Nu am avut nici o problemă cu motorul, din contră is extrem de multumit de fiabilitatea, consumul si aspectul modelului meu (2006). Sa nu uit ca multumesc Domnului ca m-a pazit de accidente. Investitii ? : benzina, ulei + filtre, bujii, lichid de frână și racire (ca sa stiu ca ii schimbat absolut tot pe el) + un bec de stop. Din cate am vazut va trebui la primavara sa schimb placutele spate, aveti ceva link-uri ? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Salut! Sunt nou pe aici si de asemenea e prima iarna care ma prinde "calare" (inca mai calaresc viespea). Am o intrebare: e normal sa creasca consumul la viespea mea din 2007 o data cu venirea frigului? Din calculele mele e cam cu 10-12% in plus fata de cand era cald. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Da, e normal. La orice agregat, nu doar la viespea 2007 - uite aici - http://www.metrompg.com/posts/winter-mpg.htm Americanii dau chiar sfaturi guvernamentale despre consumul de iarnă - http://www.fueleconomy.gov/feg/coldweather.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Si la masina creste consumul cand ii frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Vand toba pt modelul 98-2002,in stare buna,protectia cromata e putin zgariata,db-killer ul a fost scos de vechiul proprietar al motocicletei.Sunetul e foarte ok doar ca pt mine personal e deranjant la iesirile mai lungi asta fiind si motivul pt care am schimbat o O sa revin maine cu poze Pret 70 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gcodin Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Vand toba pt modelul 98-2002,in stare buna,protectia cromata e putin zgariata,db-killer ul a fost scos de vechiul proprietar al motocicletei.Sunetul e foarte ok doar ca pt mine personal e deranjant la iesirile mai lungi asta fiind si motivul pt care am schimbat o O sa revin maine cu poze Pret 70 lei Salutare, Este vorba de modelul standard de toba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Da ,e modelul standard » Post actualizat in 20 Nov 2014 14:17 ]Da ,e modelul standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 caut toba sport pentru hornet 2004,carbon sau model megafon-nu stiu exact modelele. Ovidiu 0748 66 66 62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romanady Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salutare, Nou hornetist prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvannnn Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. La prima caldura te asteptam la ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romanady Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Multam, o sa ajung si pe la Bucuresti la anu. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. La prima caldura te asteptam la ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut, Vreau sa cumpar pentru viespea mea (2007) un capac monopost. Nu am reusit sa gasesc pana acum in Romania. Ma poate indruma cineva? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut, Vreau sa cumpar pentru viespea mea (2007) un capac monopost. Nu am reusit sa gasesc pana acum in Romania. Ma poate indruma cineva? Multumesc. ebay - userul Garcya aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.