quback Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 My bad! le-am cam incurcat oalele intre ele.nu stiu de ce tineam minte ca astia mari au metz kr,nu dunlop kr. Nu-i stres, eu nu stiu de ce aveam impresia ca se dau cu Pirelli, dar le-am vazut gumele la Brno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Salut, Azi am obs ca nu mai am surubul din partea de sus care prinde capacul..cred ca de la.cutia de viteze (sunt numerotate vizele pe el). Dupa ce m-am chinuit sa gasesc unul in loc, am tras de capac si vad ca defapt e rupt surubul inauntru. Cum pot s-o rezolv? Daca merg asa ce ar putea sa strice? (nu stiu nici macar de cand e asa) moto e PC34 2001 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Salut, Azi am obs ca nu mai am surubul din partea de sus care prinde capacul..cred ca de la.cutia de viteze (sunt numerotate vizele pe el). Dupa ce m-am chinuit sa gasesc unul in loc, am tras de capac si vad ca defapt e rupt surubul inauntru. Cum pot s-o rezolv? Daca merg asa ce ar putea sa strice? (nu stiu nici macar de cand e asa) moto e PC34 2001 Merci in afara de faptul ca lipsa surubului iti va creea putina tensiune pe celelalte doua ramase pe capac,nu se va intampla nimic.acelle suruburi doar tin capacul de plastic pe pinionul fata.de scos il poti scoate relativ lejer,la cineva care baga burghiul in el si ti-l scoate. Editat Martie 26, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Doua ramase? Tre sa ma mai uit ca eu n-am vazut decat inca unu. Ce draq, se dezmembreaza?! Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Doua ramase? Tre sa ma mai uit ca eu n-am vazut decat inca unu. Ce draq, se dezmembreaza?! Merci, din ce imi aduc aminte sunt 3,in triunghi.dar daca le incurc si sunt doar doua e pt ca pe actualul motor am 3:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 si eu tin minte doar doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Va salut viesparilor. Ma poate ajuta cineva cu un manual de service pentru PC41 (2007) ? Am rascolit jumate din internet si n-am prea fost in stare sa descarc unul. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Caut si eu niste crash-paduri pentru Hornet 900. Stiti pe unde gasesc de calitate si la un pret bun? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 (editat) Va salut viesparilor. Ma poate ajuta cineva cu un manual de service pentru PC41 (2007) ? Am rascolit jumate din internet si n-am prea fost in stare sa descarc unul. Multumesc anticipat in italiana AICI daca gasesesti in engleza, il vreau si eu :-) Editat Martie 28, 2015 de cataaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UrsuFlorin93 Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Salut.a taiat careva catalizatorul la PC41 2007?daca da , cum a procedat cu sonda lambda?din cate am inteles creste consumul cand se renunta la catalizator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salutare Azi dimineata am schimbat uleiul si dupa i am dat o cheie ,pistonul nr 3 nu a pornit.Am mai facut chestia asta si anul trecut o data.Bujiile au fost schimbate sezonul trecut ,motorul merge rotund,trage bine. Se poate sa fie din cauza ca am tras socul pana in capat,se poate sa il inece?Cu motorul cald sau daca ii cald afara daca trag socul mai tare nu porneste Auzeam ca daca nu merge in toate pistoanele se poate sa bage benzina in ulei ,asa este? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Dunlop Sportsmart II Metzeler Sportec m7RR Pirelli Diablo Rosso Corsa Care recomandati din experientele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Dunlop Sportsmart II Metzeler Sportec m7RR Pirelli Diablo Rosso Corsa Care recomandati din experientele voastre? personal am mers doar pe variantele de dinaintea acestora,si Metz era "uber-alles" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 La M7RR ma tot gandesc si eu dar na... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Salutare Azi dimineata am schimbat uleiul si dupa i am dat o cheie ,pistonul nr 3 nu a pornit.Am mai facut chestia asta si anul trecut o data.Bujiile au fost schimbate sezonul trecut ,motorul merge rotund,trage bine. Se poate sa fie din cauza ca am tras socul pana in capat,se poate sa il inece?Cu motorul cald sau daca ii cald afara daca trag socul mai tare nu porneste Auzeam ca daca nu merge in toate pistoanele se poate sa bage benzina in ulei ,asa este? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) La M7RR ma tot gandesc si eu dar na... Vezi ca si-a luat Utu M7RR, urmeaza sa le puna sus. Mai asteapta putin si vine el cu un feedback. Editat Martie 31, 2015 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 am vazut. Si Cipri (Cisko Loko) tot M7rr are puse acuma noi. astea is laudate dar as vrea sa aud si alte variante, sa vad un "studiu de piata" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ad3lin_01 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Eu am dunlop qualifier 2... este destul de ok. Pretul 530 lei spate. Dar am impresia ca era mai bun batlaxul Editat Martie 31, 2015 de ad3lin_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Ajutati-ma, va rog, cu o informatie. Ce lungime standard are un ghidon pentru Honda Hornet 600 PC34 din 2000? Daca cineva are la indemana o ruleta il rog sa masoare din maneta stanga in maneta dreapta lungimea ghidonului, in linie dreapta. Multumesc anticipat pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Ajutati-ma, va rog, cu o informatie. Ce lungime standard are un ghidon pentru Honda Hornet 600 PC34 din 2000? Daca cineva are la indemana o ruleta il rog sa masoare din maneta stanga in maneta dreapta lungimea ghidonului, in linie dreapta. Multumesc anticipat pentru ajutor. Aprox. 68 - 70 cm Eu am pus unul de 84cm pe Hornet, acum depinde ce vrei: Mai lat = control mult mai bun dar ceva mai dificile strecurarile printre masini Mai ingust = pozitie mai buna la drumuri lungi dar control mai slab in oras Eu merg 90% din timp in oras, de aceea am optat pt cel lat. Editat Aprilie 1, 2015 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Multumesc. Eu am gasit cu multe dimensiuni. Ideea este ca am nevoie de manevrabilitate in trafic, inclusiv pentru strecuratul pe culoarul dintre masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Atunci opteaza pentru un 74 - 76 cm, e compromisul ideal. Eu am unul Barracuda de 74cm de vanzare, gasesti link la mine in semnatura, numai ca o sa ai nevoie de adaptoare de la 22mm la 28mm, este fatbar. Cel Rockstar pe care l-am montat pe Hornet-ul meu este tot de 28mm. Editat Aprilie 1, 2015 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 74 nu ma ajuta deloc. Acum am 75 iar 1 cm castigat nu ar insemna mare lucru. Eu am nevoie de ceva 67-68. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Pai atunci mai taie cate 3cm din fiecare capat si ai rezolvat problema, simple fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.