Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare, vreau sa schimb bujiile la viespe, manualul imi zice sa desfac radiatorul din sustineri, apoi tras putin in fata, si schimbat bujiile. A mai facut cineva treaba asta? e dificil?

Am vazut ca se practica si scoaterea rezervorului pt schimbare bujii; M-am tot uitat la rezervor si nu vad sa am ceva vreun buton/rotita pt a oprii benzina din rezervor!

Care variante e mai simpla pt schimbarea bujiilor?

Stima!

Salut daca afli sa imi spui si mie, daca esti din Buc. facem impreuna operatiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rezervorului ii opresti curgerea benzinei de la robinetul din stanga cel pe care comuti rezerva.acela trebuie sa fie pe off. Daca iti curge si atunci trebuie sa schimbi si robinetul pe viitor.(sa ai si o canistra pe langa tine daca nu l-ai mai dat jos pana acum.

!!!Atentie cand dai rezervorul jos la mecanismul socului. Cand ridici putin de rezervor trebuie sa il dai putin in stanga parca sa nu loveasca mecanismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorului ii opresti curgerea benzinei de la robinetul din stanga cel pe care comuti rezerva.acela trebuie sa fie pe off. Daca iti curge si atunci trebuie sa schimbi si robinetul pe viitor.(sa ai si o canistra pe langa tine daca nu l-ai mai dat jos pana acum. !!!Atentie cand dai rezervorul jos la mecanismul socului. Cand ridici putin de rezervor trebuie sa il dai putin in stanga parca sa nu loveasca mecanismul.

Viespea mea e din 2005, bord digital cu indicator nivel benzina si nu am buton de comutat pe rezerva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc aminte unde intra furtunul care duce la carburatoare are si un furtun de vacuum care trage de o membrana inauntru si permite benzinei sa curga.in teorie nu ar trebui sa curga benzina daca ai membrana buna.poti face un test cu o sticla de 0.5 langa tine.daca curge pui sticla pana pui furtunul inapoi iar daca nu curge desfaci surubul de sub sa si rezervorul jos... bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intereseaza pe cineva un Hornet intr-o stare foarte buna. :P

 

/index.php?/topic/728189-honda-hornet-2008-21499-km/&do=findComment&comment=4000131


» Post actualizat in 17 Jun 2015 06:58
Am fost intrebat daca motocicleta mea se poate limita la 35 kw, pt a putea fi condusa cu A2. Stie cineva daca se poate face asta?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca ti-a recomandat cineva Sturimex, am fost la ei de 2 ori, prima data am scurtat toba la Hornet cu cativa cm din cauza unui defect optic ce ma enerva (nu mai retin exact insa cred ca ma costat pana in 100 RON), a doua oara am fost cu masina si am inlocuit toba intermediara (m-a costat ~220 RON, insa cam 130 a fost numai piesa, luata tot de la ei).

 

In cazul in care apelezi la Sturimex, inarmeaza-te cu mult, mult calm ;) Alta firma din pacate nu cunosc, desi sigur trebuie sa mai fie si altii ce se ocupa cu esapamente auto in Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a facut cina intermediara pt toba sport,cat a costat?

? Post actualizat in 17 Jun 2015 12:11

Ma refeream la firmele auto care se ocupa cu esapamente

Si pe la noi in baia mare o intermediara de masina e in jur de 200ron,eu chiar ieri am schimbat finala(tot 200ron).la moto facusem si la Viespe si la R1 intermediara la ei,cu modificari,cu facut cot,cu adaptare and shit si m-a scos la 120ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile la viespe. Fara a da jos rezervorul, cum zice manualul , se desface radiatorul din prinderi si se trage spre jos. Nu va ganditi ca aveti spatiu mare de manevra ca nu este.

Cu putina chinuiala si cheia de bujii de la hornet din trusa am reusit!

Cam asa arata bujiile date jos.

Cine se pricepe? Erau bune? Erau duse? Mai mergeau?

post-89392-0-56327500-1434556417_thumb.jpg

post-89392-0-89256600-1434556424_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile la viespe. Fara a da jos rezervorul, cum zice manualul , se desface radiatorul din prinderi si se trage spre jos. Nu va ganditi ca aveti spatiu mare de manevra ca nu este.

Cu putina chinuiala si cheia de bujii de la hornet din trusa am reusit!

Cam asa arata bujiile date jos.

Cine se pricepe? Erau bune? Erau duse? Mai mergeau?

Sunt pe telefon cu ecran mic de tot,dar mi se pare mie sau nu prea au culoarea care trebuie?cum ti-e amestecul?ai idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am o problema cu viespea si se pare ca nu este de ordin mecanic si din pacate nu stiu unde sa o verific dpdv electric.

Incerc sa explic pe scurt:

Am pornit la un drum pana la Giurgiu intr-un weekend, totul bine si frumos pana in 6000 de ture prin oras treptele 1/2/3. Cand am iesit pe DN, intr-a4a merge pana in maxim 8000 de ture si incepea sa dea in nas si sa scada turatiile, intr-a5a deja scadeau turatiile pana la 6000 si intrerupea, intr-a6a maxim 4500 ture, intrerupea si cand i-am dat inferioara s-a oprit motorul pe la 110-120.

Am fost cu ea la baietii de la serviceul de la Gara de est (cezar/adi), le-am explicat, mi-au zis ca pot fi din mai multe cauze asa ca au inceput cu curatare si sincronizare carburatoare, reglaj carb, amestec, curatat bujii, curatat rezervor/ filtru aer,etc.

Am plecat cu ea la vreo 4-5 zile cand am scos-o din service, pe acelasi drum si bineinteles aceleasi probleme chiar mai rau, intrerupea si a4a deja iar la a6a se oprea motoru direct.

M-am intors la ei si au reglat o parte electronica din cate am inteles se numeste TPS (pe partea stanga a moto), dupa mai multe ture facute de unul dintre mecanici, s-a intors si a zis ca motocicleta merge bine si ca nu mai intrerupe (<150).

Toate bune si frumoase, a mers bine o saptamana (intr-a sasea se limita de data asta la 8000 ture, dar mergea nu intrerupea/ se oprea). (max <170/180)

Acum, dupa vreo 2 saptmani a inceput iar sa dea in nas in a5a si a6a si se simt ceva buseli in toba dar din nou macar nu se mai opreste.

I-am sunat pe baieti si au zis ca tot de electronic tine si nu se pricep la asta. Cu alte cuvinte, ei au curatat au facut ce au stiut dar de fapt nu au facut motocicleta.

 

Intrebarea mea este daca schimb TPS sau chiar CDI sau oare trebuie verificata instalatia electrica?

A mai intampinat cineva aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa se limiteze la 8000 in a 6-a. Trebuie sa mearga pana pe la 12.500 (daca te apleci pe rezervor, pe drum drept) moment in care o sa ai cam 245 indicat. De la 8000 in sus incepe sa traga cu adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am o problema cu viespea si se pare ca nu este de ordin mecanic si din pacate nu stiu unde sa o verific dpdv electric.

Incerc sa explic pe scurt:

Am pornit la un drum pana la Giurgiu intr-un weekend, totul bine si frumos pana in 6000 de ture prin oras treptele 1/2/3. Cand am iesit pe DN, intr-a4a merge pana in maxim 8000 de ture si incepea sa dea in nas si sa scada turatiile, intr-a5a deja scadeau turatiile pana la 6000 si intrerupea, intr-a6a maxim 4500 ture, intrerupea si cand i-am dat inferioara s-a oprit motorul pe la 110-120.

Am fost cu ea la baietii de la serviceul de la Gara de est (cezar/adi), le-am explicat, mi-au zis ca pot fi din mai multe cauze asa ca au inceput cu curatare si sincronizare carburatoare, reglaj carb, amestec, curatat bujii, curatat rezervor/ filtru aer,etc.

Am plecat cu ea la vreo 4-5 zile cand am scos-o din service, pe acelasi drum si bineinteles aceleasi probleme chiar mai rau, intrerupea si a4a deja iar la a6a se oprea motoru direct.

M-am intors la ei si au reglat o parte electronica din cate am inteles se numeste TPS (pe partea stanga a moto), dupa mai multe ture facute de unul dintre mecanici, s-a intors si a zis ca motocicleta merge bine si ca nu mai intrerupe (<150).

Toate bune si frumoase, a mers bine o saptamana (intr-a sasea se limita de data asta la 8000 ture, dar mergea nu intrerupea/ se oprea). (max <170/180)

Acum, dupa vreo 2 saptmani a inceput iar sa dea in nas in a5a si a6a si se simt ceva buseli in toba dar din nou macar nu se mai opreste.

I-am sunat pe baieti si au zis ca tot de electronic tine si nu se pricep la asta. Cu alte cuvinte, ei au curatat au facut ce au stiut dar de fapt nu au facut motocicleta.

 

Intrebarea mea este daca schimb TPS sau chiar CDI sau oare trebuie verificata instalatia electrica?

A mai intampinat cineva aceasta problema?

 

Uita-te pe la pagina 620. Am avut si eu o problema asemanatoare, doar ca nu era asa grav; la mine avea doar o ezitare. Nici la a mea nu a gasit nimeni o solutie, insa o data cu venirea caldurii au disparut simptomele. TPS-ul e putin cam scump si nu are rost sa il schimbi pana nu verifici tensiunea de pe el, chestie care se face foarte usor. Ultimele operatiuni pe care le-am facut la viespea mea au fost sa pun in rezervor aditiv pentru curatat injectoarele si sa curat filtrul de la intrarea in pompa de benzina, insa nu sunt convins ca asta a dus la disparitia comportamentului ciudat. Iti urez succes si fa rost de un service manual pentru anul de fabricatie al viespii tale. Gasesti linkurile de download postate de mine cateva pagini mai in spate.

 

(Am vazut tarziu ca a ta e carburatie)

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul e din 2000, carburatie si au fost curatate inclusiv filtru de la intrarea in pompa de benzina. Ea merge bine pana la treptele superioare in ture mari.

Am gasit de unde sa iau TPS second in stare buna de functionare (la 80 lei)

Problema mea este ca nu gasesc unde sa o testez daca e de la TPS sau de la CDI (dar ma gandesc ca ar fi mers prost si pe primele trepte si in ture mici).

Nici baietii de la grant service nu au putut sa-i dea de cap si mai erau horneturi tot cu aceeasi problema.

E ca si cum se sugruma nu primeste scanteie/primeste prea multa benzina si o arunca pe teava...nu pot sa mi dau seama.

Nu cred ca in manual pot sa aflu solutia....oricum multumesc pentru sfat!

Editat de fricu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul e din 2000, carburatie si au fost curatate inclusiv filtru de la intrarea in pompa de benzina. Ea merge bine pana la treptele superioare in ture mari.

Am gasit de unde sa iau TPS second in stare buna de functionare (la 80 lei)

Problema mea este ca nu gasesc unde sa o testez daca e de la TPS sau de la CDI (dar ma gandesc ca ar fi mers prost si pe primele trepte si in ture mici).

Nici baietii de la grant service nu au putut sa-i dea de cap si mai erau horneturi tot cu aceeasi problema.

E ca si cum se sugruma nu primeste scanteie/primeste prea multa benzina si o arunca pe teava...nu pot sa mi dau seama.

Nu cred ca in manual pot sa aflu solutia....oricum multumesc pentru sfat!

In situatia ta , cred ca as turbat si il dau dreacu.

ma gandesc doar zic si eu, o scapa aer sau trage aer fals pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am idee. E sacaietor la drum mai lung ca mai mult de 110 - 130 nu pot sa merg ca incepe sa intrerupa. Ea vrea sa traga dar ceva ii zice nu :))

Dupa ce a fost reglat acel TPS din acele 2 suruburi mici nu mai intrerupea si mergea undeva la 170 180 doar ca se limita la 8000 ture..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul e din 2000, carburatie si au fost curatate inclusiv filtru de la intrarea in pompa de benzina

 

Parca PC34 nu are pompa de benzina, ci se alimenteaza prin vacuum.

 

Am experimentat si eu acum ceva ani situatia descrisa de tine, insa in cazul meu problema era ca nu mai aveam suficienta benzina, iar pe la 150-170 km/h tusea si se reduceau turatiile. Dupa ce am facut plinul, nu am mai avut probleme. In locul tau as incerca si la alt service, ma gandesc ca poate fi si de la alimentare.

 

In manual, la capitolul 5-2 sunt descrise cateva probleme cu sistemul de alimentare.

 

Si aici o problema similara:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=20910

 

Solutia: "Problem solved guys. the jets were to big in the carb, so changed to a smaller size and hey presto im hanging on now"

 

Alte sugestii:

- limitare electronica

- sistem alimentare carburant/aer/filtre/furtune

- etanseitate carburatoare-airbox

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am idee. E sacaietor la drum mai lung ca mai mult de 110 - 130 nu pot sa merg ca incepe sa intrerupa. Ea vrea sa traga dar ceva ii zice nu :))

Dupa ce a fost reglat acel TPS din acele 2 suruburi mici nu mai intrerupea si mergea undeva la 170 180 doar ca se limita la 8000 ture..

 

Am zis de manual din cauza ca acolo gasesti ce tensiune trebuie sa ai pe el cand motorul e idle (ralanti). Probabil a fost pus in pozitia gresita si cand accelerezi nu isi face cursa completa, pana la capat, insa daca nu e defect asta s-ar traduce automat si printr-o turatie anormala cand motorul e idle si prin accelerare greoaie si tremur la plecarea de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am idee. Tocmai am vorbit cu mecanicul si mi-a zis ca nu a vazut nimic in neregula la carburatoare si el crede ca tot electronica este problema...

O sa incerc sa mai merg si la alt service poate s-au ma intalnit cu problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am idee. Tocmai am vorbit cu mecanicul si mi-a zis ca nu a vazut nimic in neregula la carburatoare si el crede ca tot electronica este problema...

O sa incerc sa mai merg si la alt service poate s-au ma intalnit cu problema asta...

Dubioasa rau treaba...n-am patit,n-am auzit,nu-mi dau cu parerea.in schimb,ma gandesc ca ai achitat toate "reparatiile" iar mecanicii acum ridica din umeri.bani dati de pomana,problema nerezolvata.corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. De grant service (cezar) m-am lamurit si cu banii dati si cu motocicleta mai stricata. (am uitat sa precizez ca nici macar airboxu nu l-au pus corect inapoi si tragea aer fals)

In seara asta am dus-o la Skandal (skr service) care a spus ca stie ce are si a mai intalnit. Ceva legat de schimbul unor "pastile" si ceva legat de chiuloasa... Sambata a zis ca e gata si daca nu merge imi da banii inapoi. Vom vedea.

Revin cu info cand o iau si merg cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...