da_new_guy Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca faceti vreo intalnire a service-urilor din Bucuresti va rog sa faceti si un concurs cu premii. Ceva de genul "Cel mai <<plimbat>> client" (clientul cu cele mai multe vizite la cele mai multe service-uri) sau " Cel mai <<pacalici>> motociclist" (din seria mii de euro pentru reparatii de doi lei) :D Lasand gluma la o parte, eu personal stiu unde ma duc cu trotineta la reparat Numai bine! ar iesi lucruri interesante daca s-ar face un concurs de pacaliti. Eu, de exemplu, acum vreo 4-5 ani, aveam un suzuki DR 650 din 97 ( motocicleta in sine a fost o pacaleala, desi a fost luata de la un cunoscut - ma rog), prima mea mobra si am gasit in Cluj un ficior, aparent de treaba, cu un garaj ce mai lucra la mobre.. si l-am rugat sa imi aduca o bujie pt DR.. si am dat pe ea 180 lei. Motocicleta in sine a fost un bitch-slap, iar faza cu mecanicul a fost un sut in c*r. Cei mai prost 2.700 lei cheltuiti vreodata. Dar, asta a fost in tinerete. Cu siguranta multi aveti experiente cu un gust amar .. Domnia si prostia, se platesc intotdeauna! Dar, tot raul spre bine. Drumuri bune sa aveti! » Post actualizat in 22 Jun 2015 10:01 Revin cu o miăa problemă: mi s-a desfăcut șurubul acela de 6 de la închizătoarea pentru șa... și s-a dezmembrat pe-acolo. Am găsit suportul cu arcul, dar lipsește acea limbă și restul ghidușiilor de pe-acolo. Dezmembrează cineva vreun hornet în Cluj? Sau cât ar fi să o cumpăr nouă? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203841501019715&set=pb.1285934232.-2207520000.1434924317.&type=3&theater au fost noi dar trebuia sa arate asa si sa fie reparate cand cadeau cascadorii cu ele,se mai cadea,se mai spargeau motoare.... De ce sa masori un nivel fix? nu isi poate madifica valoarea. Nici mie nu mi-a placut filmul,insa cu Dutu am facut echipa buna.Tot respectul pentru Know-how ul lui » Post actualizat in 21 Jun 2015 22:14 Ca sa te asigur ca informatia cum ca am fost dat afara de la Kawa a ajuns la tine eronata mai pun o poza https://www.facebook.com/photo.php?fbid=235419526518085&set=a.235418593184845.56573.100001501189781&type=3&theater eram deja de jumatate de an la MC'ams si Omega Bikes. Culmea, isi modifica greutatea si astfel nivelul dupa ani de zile...si arcul cuiului poantou isi modifica caracteristicile iar asta duce la modificarea nivelului! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Culmea, isi modifica greutatea si astfel nivelul dupa ani de zile...si arcul cuiului poantou isi modifica caracteristicile iar asta duce la modificarea nivelului! Niciodata in istoria japonezelor nu si-a modificat arcul elasticitatea inainte sa se compromita suprafata cauciucata de etansare,caz in care carburatoarele curg. La pc 25/31 cuiele nu au arc oricum.Ma asteptam sa incerci sa-mi dai peste nas,dar nu ti-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Ai cantarit vreodata plutitoarele noi? dar cele vechi?! Eu nu am vazut de ambele, adica si cu arcul uzat....dar ma rog, poate nu dai importanta chestiilor marunte... Esti sigur de faptul ca, cuiul poantou nu are arcul acela?! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Ai cantarit vreodata plutitoarele noi? dar cele vechi?!Niciodata,pt ca nu am fost interesat de greutate ci de flotabilitate.Ps: plutitor usor vs. plutitor greu:ambele inchid la acelas prag limita,diferenta facand-o unitatea de timp. » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:29 Cat de mult crezi ca se pot usura sau ingreuna plutitoarele de plastic? » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:30 1 miligram in 50 de ani? Editat Iunie 22, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CB600-F-Hornet-98-06-Carburettor-Float-Needle-Valve-x1-8353179-/140882490776?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20cd403598 Eu zic ca au arc! si mai zic si ca isi modifica greutatea in timp si astfel modifica si nivelul! Apropo cand ai citit ultima data legea lui Arhimede?! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Tourmax nu e oem.Chiar si asa,pinul are o extremitate de 0,8-1 mm.Pariu ca si daca scoatem arcul mobra merge in parametrii? Arculetul ala are rolul strict de a absorbii vibratiile in translatia cuiului protejandu-l impotriva taierii. Editat Iunie 22, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Eu zic sa faci ceva exprimente, eventual cuie vechi vs cuie noi, plutitoare vechi vs noi.....la japonezele de 15-20 de ani sunt diferente mari intre noi vs vechi... la dellorto de exemplu scrie pe plutitor cate gr au si poti cumpara plutitoare de diferite greutati ptr acelasi model de carburator... Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 ....ma obosesti.Unde dai si unde crapa...cand ai desfacut ultima oara un set de carburatoare? Cunosti principiul de functionare?il intelegi? Exista 1,maxim 2 alimentari la o baterie de 4. Crezi ca se incarca toate odata? Intotdeauna unele v-or fi mai pline ca celelate si cu toate astea mobra merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Inca ceva, plasticul care apasa pe cuiul poantou nu se poate curba in timp?! zic si eu nu dau cu paru'! eu am intalnit cazuri....poate prin Bucuresti uzurile apar mai greu! Unde bat?! la faptul ca tu sustii ca nu isi modifica nivelul in timp! Crede-ma ca nu e cazul sa ma intrebi candf am desfacut utlima data un carburator! Eu te intreb cand ai folosit ultima data un analizor de gaze ca sa regelezi amestecul carburant? Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Nivelul in carburator si debitul prin scaunul cuiul depaseste cantitatea maxima si volumul transferat prin emulsor intr-o x unitate de timp » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:52 Cand vi la Bucuresti te invit la Skr.Avem si analizor si colortune. » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:54 nu toti producatorii de moto au lasat porturi in galerie pentru a folosi analizor.Cum reglezi amestecul? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Te rog scuteste-ma de cantitatea x trecuta prin blabla, in timp apar uzuri ce modifica nivelul! Punct! » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:58Simplu, cumperi si sudezi porturile pentru sonda wideband! Mare inginerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Eu iti dau si analizor si colortune! Sa te vad cum stabilesti rata gazelor si optimizarea amestecului la Honda Hornet. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:02 Adica tu esti mai ciumec decat cei 20 de mii de ingineri ai lui honda care au proiectat hornetul? Te pui si tai/sudezi cand Honda poate regla si repara fara? Decat sa tai si sa sudezi mobra omului,mai bine faci niste cursuri de specializare sau inveti sa citesti informatiile pe care ti le da mura in gura producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Nu era discutia despre mine aici....discutia era despre nivelul acela fix care nu se poate modifica! » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:08Mestere, unele motoare au uzura astfel incat nu se mai pot folosi valorile data de producator! Sau apar schimbari gen jetkit, alte axe cu came etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Crede-ma ca nu se poate modifica.Luam 1 bucata baterie de carburatoare,le aruncam de pe bloc,le punem 5 ore pe un vibrator de tasat asfaltul,apoi le legam de mobra si le taram pana la Gorj si inapoi.Pariu ca nivelul pana la inchidere ramane acelasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Tu ai masurat vreodata nivelul altfel decat inaltimea plutitoarelor?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Motocicletele merg prin noroi,teren accidentat,pe o roata,in stopie....nivelul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Ai observat cum este influentat nivelul din carburatoare in functie de greutatea pluititoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da.Cu ajutorul furtunului transparent si gradat.De aia a lasat Keihin porturile pe purjare....ca sa poti masura nivelul in sarcina cu motorul pornit...ca d-aia mobra se tureaza in gol la mecanic si cand o ia omul la fugarit pe autostrada e lesinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 inca mai sustii ca nivelul este fix si nu se modifica in timp?! scuza-ma mai am putin si iti desenez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da este influentat de greutate daca plutitorul este spart si se incarca cu benzina devenind mai greu )) si fara sa pluteasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca ai fi verificat nivelul vreodata prin metoda futunului ai fi observat ca la motocicletele mai vechi nivelul ramane f ridicat chiar si dupa ridicarea plutitoarelor mult peste inaltimea data de producator....asta ar fi trebuit sa te puna pe ganduri si sa incepi sa cauti solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca te pricepi la desenat cum te pricepi la carburatoare...ma convingi cu siguranta. Tu nu realizezi cat aberezi si ca singurul tau interes pe acest topic este sa incerci sa -mi dai peste nas? Ai trecut de la plutitor la arc,de la arc la plastic deformat,la analizor de gaze si arhimede,i-ai invatat mecanica pe aia de au construit hornetul(ce prosti sunt ca nu s-au gandit inaintea ta sa sudeze porturi)...opreste-te.Ai toate sansele sa mai repari mobre prin Gorj daca te opresti in a te mai face de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Adjustment of thefloat chamber level is affected bytwo elements: the weight of thefloat (or of the floats) and the configurationof the lever arm that connectsthe float with the valve. Byinstalling a heavier float, the freesurface of the float chamber liquidmust rise before the float buoyancyforce balances the increased weightmaking the float rise. The result willbe a higher float chamber level anda richer delivered mixture under thesame conditions. On the contrary ifwe install a lighter float, a lower liquidlevel will cause sufficientbuoyant force to actuate the valveand therefore the carburetor calibrationwill become leaner. That iswhy floats are classified accordingto their weight (printed on them)and calibration standards for theirposition inside the float chamberare prescribed in order to assurecorrect operation. To modify thefloat chamber level, if necessary andwhen it's not possible to change theChecking the position of the float inside thefloat chamber is prescribed. According to differentcarburetor models, the distance of the floatfrom the contact surface of the float chamberneeds to be measured float weight, in some cases it's possibleto change the angle of the leverthat operates the valve.In this way, the float closes the valvein advance (for a lower level) orlater (for a higher level) at equalweight. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Se pare ca nici engleza nu prea intelegi.Articolul de mai sus relateaza modificarile de nivel la inlocuirea plutitoarelor cu unele mai grele sau mai usoare nicidecum nu ne explica ca plutitorul pierde din greutate de-a lungul vremii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.