Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Daca faceti vreo intalnire a service-urilor din Bucuresti va rog sa faceti si un concurs cu premii. Ceva de genul "Cel mai <<plimbat>> client" (clientul cu cele mai multe vizite la cele mai multe service-uri) sau " Cel mai <<pacalici>> motociclist" (din seria mii de euro pentru reparatii de doi lei) :D :D

Lasand gluma la o parte, eu personal stiu unde ma duc cu trotineta la reparat ;) Numai bine!

ar iesi lucruri interesante daca s-ar face un concurs de pacaliti.

Eu, de exemplu, acum vreo 4-5 ani, aveam un suzuki DR 650 din 97 ( motocicleta in sine a fost o pacaleala, desi a fost luata de la un cunoscut - ma rog), prima mea mobra si am gasit in Cluj un ficior, aparent de treaba, cu un garaj ce mai lucra la mobre.. si l-am rugat sa imi aduca o bujie pt DR.. si am dat pe ea 180 lei.

Motocicleta in sine a fost un bitch-slap, iar faza cu mecanicul a fost un sut in c*r. Cei mai prost 2.700 lei cheltuiti vreodata. Dar, asta a fost in tinerete. Cu siguranta multi aveti experiente cu un gust amar .. Domnia si prostia, se platesc intotdeauna!

Dar, tot raul spre bine.

 

Drumuri bune sa aveti!

» Post actualizat in 22 Jun 2015 10:01

Revin cu o miăa problemă: mi s-a desfăcut șurubul acela de 6 de la închizătoarea pentru șa... și s-a dezmembrat pe-acolo. Am găsit suportul cu arcul, dar lipsește acea limbă și restul ghidușiilor de pe-acolo. Dezmembrează cineva vreun hornet în Cluj? Sau cât ar fi să o cumpăr nouă?

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203841501019715&set=pb.1285934232.-2207520000.1434924317.&type=3&theater

 

au fost noi dar trebuia sa arate asa si sa fie reparate cand cadeau cascadorii cu ele,se mai cadea,se mai spargeau motoare....

 

De ce sa masori un nivel fix? nu isi poate madifica valoarea.

Nici mie nu mi-a placut filmul,insa cu Dutu am facut echipa buna.Tot respectul pentru Know-how ul lui :P

» Post actualizat in 21 Jun 2015 22:14

Ca sa te asigur ca informatia cum ca am fost dat afara de la Kawa a ajuns la tine eronata mai pun o poza

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=235419526518085&set=a.235418593184845.56573.100001501189781&type=3&theater eram deja de jumatate de an la MC'ams si Omega Bikes.

Culmea, isi modifica greutatea si astfel nivelul dupa ani de zile...si arcul cuiului poantou isi modifica caracteristicile iar asta duce la modificarea nivelului!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, isi modifica greutatea si astfel nivelul dupa ani de zile...si arcul cuiului poantou isi modifica caracteristicile iar asta duce la modificarea nivelului!

Niciodata in istoria japonezelor nu si-a modificat arcul elasticitatea inainte sa se compromita suprafata cauciucata de etansare,caz in care carburatoarele curg. La pc 25/31 cuiele nu au arc oricum.Ma asteptam sa incerci sa-mi dai peste nas,dar nu ti-a iesit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cantarit vreodata plutitoarele noi? dar cele vechi?! Eu nu am vazut de ambele, adica si cu arcul uzat....dar ma rog, poate nu dai importanta chestiilor marunte... Esti sigur de faptul ca, cuiul poantou nu are arcul acela?! :)

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cantarit vreodata plutitoarele noi? dar cele vechi?!

Niciodata,pt ca nu am fost interesat de greutate ci de flotabilitate.

Ps: plutitor usor vs. plutitor greu:ambele inchid la acelas prag limita,diferenta facand-o unitatea de timp.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:29

Cat de mult crezi ca se pot usura sau ingreuna plutitoarele de plastic?

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:30

1 miligram in 50 de ani?

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CB600-F-Hornet-98-06-Carburettor-Float-Needle-Valve-x1-8353179-/140882490776?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20cd403598

 

Eu zic ca au arc! si mai zic si ca isi modifica greutatea in timp si astfel modifica si nivelul! ;)

Apropo cand ai citit ultima data legea lui Arhimede?!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourmax nu e oem.Chiar si asa,pinul are o extremitate de 0,8-1 mm.Pariu ca si daca scoatem arcul mobra merge in parametrii? Arculetul ala are rolul strict de a absorbii vibratiile in translatia cuiului protejandu-l impotriva taierii.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa faci ceva exprimente, eventual cuie vechi vs cuie noi, plutitoare vechi vs noi.....la japonezele de 15-20 de ani sunt diferente mari intre noi vs vechi... la dellorto de exemplu scrie pe plutitor cate gr au si poti cumpara plutitoare de diferite greutati ptr acelasi model de carburator...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ma obosesti.Unde dai si unde crapa...cand ai desfacut ultima oara un set de carburatoare? Cunosti principiul de functionare?il intelegi? Exista 1,maxim 2 alimentari la o baterie de 4. Crezi ca se incarca toate odata? Intotdeauna unele v-or fi mai pline ca celelate si cu toate astea mobra merge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva, plasticul care apasa pe cuiul poantou nu se poate curba in timp?! zic si eu nu dau cu paru'! eu am intalnit cazuri....poate prin Bucuresti uzurile apar mai greu!

Unde bat?! la faptul ca tu sustii ca nu isi modifica nivelul in timp! Crede-ma ca nu e cazul sa ma intrebi candf am desfacut utlima data un carburator! Eu te intreb cand ai folosit ultima data un analizor de gaze ca sa regelezi amestecul carburant?

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul in carburator si debitul prin scaunul cuiul depaseste cantitatea maxima si volumul transferat prin emulsor intr-o x unitate de timp

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:52

Cand vi la Bucuresti te invit la Skr.Avem si analizor si colortune.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:54

nu toti producatorii de moto au lasat porturi in galerie pentru a folosi analizor.Cum reglezi amestecul? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog scuteste-ma de cantitatea x trecuta prin blabla, in timp apar uzuri ce modifica nivelul! Punct!


» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:58

Simplu, cumperi si sudezi porturile pentru sonda wideband! Mare inginerie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau si analizor si colortune! Sa te vad cum stabilesti rata gazelor si optimizarea amestecului la Honda Hornet.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:02

Adica tu esti mai ciumec decat cei 20 de mii de ingineri ai lui honda care au proiectat hornetul? Te pui si tai/sudezi cand Honda poate regla si repara fara? Decat sa tai si sa sudezi mobra omului,mai bine faci niste cursuri de specializare sau inveti sa citesti informatiile pe care ti le da mura in gura producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era discutia despre mine aici....discutia era despre nivelul acela fix care nu se poate modifica!


» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:08

Mestere, unele motoare au uzura astfel incat nu se mai pot folosi valorile data de producator! Sau apar schimbari gen jetkit, alte axe cu came etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca nu se poate modifica.Luam 1 bucata baterie de carburatoare,le aruncam de pe bloc,le punem 5 ore pe un vibrator de tasat asfaltul,apoi le legam de mobra si le taram pana la Gorj si inapoi.Pariu ca nivelul pana la inchidere ramane acelasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.Cu ajutorul furtunului transparent si gradat.De aia a lasat Keihin porturile pe purjare....ca sa poti masura nivelul in sarcina cu motorul pornit...ca d-aia mobra se tureaza in gol la mecanic si cand o ia omul la fugarit pe autostrada e lesinata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este influentat de greutate daca plutitorul este spart si se incarca cu benzina devenind mai greu :))) si fara sa pluteasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi verificat nivelul vreodata prin metoda futunului ai fi observat ca la motocicletele mai vechi nivelul ramane f ridicat chiar si dupa ridicarea plutitoarelor mult peste inaltimea data de producator....asta ar fi trebuit sa te puna pe ganduri si sa incepi sa cauti solutii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pricepi la desenat cum te pricepi la carburatoare...ma convingi cu siguranta.

Tu nu realizezi cat aberezi si ca singurul tau interes pe acest topic este sa incerci sa -mi dai peste nas? Ai trecut de la plutitor la arc,de la arc la plastic deformat,la analizor de gaze si arhimede,i-ai invatat mecanica pe aia de au construit hornetul(ce prosti sunt ca nu s-au gandit inaintea ta sa sudeze porturi)...opreste-te.Ai toate sansele sa mai repari mobre prin Gorj daca te opresti in a te mai face de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adjustment of the
float chamber level is affected by
two elements: the weight of the
float (or of the floats) and the configuration
of the lever arm that connects
the float with the valve. By
installing a heavier float, the free
surface of the float chamber liquid
must rise before the float buoyancy
force balances the increased weight
making the float rise. The result will
be a higher float chamber level and
a richer delivered mixture under the
same conditions. On the contrary if
we install a lighter float, a lower liquid
level will cause sufficient
buoyant force to actuate the valve
and therefore the carburetor calibration
will become leaner. That is
why floats are classified according
to their weight (printed on them)
and calibration standards for their
position inside the float chamber
are prescribed in order to assure
correct operation. To modify the
float chamber level, if necessary and
when it's not possible to change the
Checking the position of the float inside the
float chamber is prescribed. According to different
carburetor models, the distance of the float
from the contact surface of the float chamber
needs to be measured float weight, in some cases it's possible
to change the angle of the lever
that operates the valve.
In this way, the float closes the valve
in advance (for a lower level) or
later (for a higher level) at equal
weight.


» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32

Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nici engleza nu prea intelegi.Articolul de mai sus relateaza modificarile de nivel la inlocuirea plutitoarelor cu unele mai grele sau mai usoare nicidecum nu ne explica ca plutitorul pierde din greutate de-a lungul vremii :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...