Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

3,5 intra doar in motor ,fara filtru.

Iti trebuie un bidon de 4 litri sigur.

Cand faci schimbul respecti indicatiile din manual si nu ai cum sa gresesti.Acolo iti explica pas cu pas.

Eu am folosit pana acum doar Motul si Motorex ,am fost mai multumit de al 2 lea.

Am cumparat de la Mymoto care au preturi destul de bune ,sigur au magazin si in Bucuresti .Uita te pe Uleiurimoto.ro ,Mymoto de acolo au produsele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legat de cantitatea de ulei, in manual (Hornet 600 '03-06) scrie:
After draining: 3.5L
After draining/filter change: 3.8L
After disassembly: 4.2L

 

API service classification: SG or higher

JASO T 903 standard: MA

Viscosity: SAE 10W-40

 

3,5 intra doar in motor ,fara filtru.
Iti trebuie un bidon de 4 litri sigur.
Cand faci schimbul respecti indicatiile din manual si nu ai cum sa gresesti.Acolo iti explica pas cu pas.
Eu am folosit pana acum doar Motul si Motorex ,am fost mai multumit de al 2 lea.
Am cumparat de la Mymoto care au preturi destul de bune ,sigur au magazin si in Bucuresti .Uita te pe Uleiurimoto.ro ,Mymoto de acolo au produsele

Este Mymoto in Bucuresti, pe sos. Cotroceni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ca la horneta mea PC34, am pus fix 3.8L (schimb ulei + filtru), iar la masuratori mi-a iesit 2mm peste nivelul maxim, asa ca am fost nevoit sa mai scot 100ml.

 

Procesul urmat a fost urmatorul:

- pornit motor, lasat sa mearga cateva minute apoi oprit

- pus pe stand

- desfacut surubul de la baie (evident cu o tava sub pt a capta uleiul vechi)

- lasat sa se scurga ~45 min

- desfacut filtrul de ulei

- infiletat surubul la baie

- turnat cam 100ml de ulei in filtrul nou

- montat filtrul nou

- turnat inca 3.7L de ulei (cu cei 100ml din filtru ies 3.8L)

- pornit motor, lasat cateva minute, oprit

- masurat nivel ulei dupa inca 5 min

 

Concluzie: ideal ar fi sa pui mai putin si sa masori nivelul, apoi completezi daca este necesar, mai ales la PC34 care nu are fereastra de verificare a nivelului, ci doar joja (old school).

 

Ca si brand am pus din nou Repsol Moto Racing 10W40 cu care horneta mea se impaca de minune (de Motul sa nu aud, iar alte firme SF gen BelRay, Bardahl nu ma intereseaza).

 

Am facut o tura de ~200km si motorul se comporta excelent, nu am mai patit sa intre din treapta III direct in I asa cum imi facea uneori cu Motorex Top Speed. Ce-i drept, pateam asta numai cand motorul era foarte incins, iar cand am iesit la plimbare era cam racoare asadar nu am avut ocazia sa observ cum schimba la temperaturi ridicate, dar o sa urmaresc pe parcursul sezonului. In orice caz am mai folosit Repsol acum 2 ani si nu am avut nici o problema.

 

 

Si ca sa acoperim si alte subiecte:

 

Anvelope -> presiunea a scazut peste iarna la 2 atmosfere, atat pe fata cat si pe spate, am pus 2.3 / 2.5 (Pilot Power)

Frane -> folosesc Ferodo FDB570 / FDB754, sinterizate, schimbate la sfarsitul sezonului 2014 (s-au rodat cam greu insa acum isi fac treaba foarte bine, chiar le-am pus la incercare de la prima iesire pe anul asta)

Baterie -> VoltOn iYTX7L-BS (99 RON la bateriimoto.ro), o am din 2013, inca se tine bine. In your face Yuasa!


» Post actualizat in 13 Apr 2016 15:28

Clasificare API ulei motor:

http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm

 

Standardele din manualul pt PC34 sunt destul de vechi: SE, SF, SG

Uleiurile de pe piata sunt in mod sigur SM sau SN, nu cred ca este o problema si oricum posibil sa nu gasesti uleiuri de standarde mai vechi chiar daca ai vrea.


» Post actualizat in 13 Apr 2016 15:28

tlin456.gif


» Post actualizat in 13 Apr 2016 15:35

Legat de frane: desi au review-uri foarte bune, nu voi folosi Carbon Lorraine pentru ca nu imi place ideea sa am o piesa pe motor cu nume de placinta

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/quichelorraine_71987

 

Sunt si alte branduri, nu au inventat francezii franele, insa placinta respectiva cred ca da

 

:peace:

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic sfat pentru masurarea uleiului cat mai corecta. Dupa ce am urmat pasii de mai sus (pornit 2-3 minute, oprit, lasat inca 2 minute) joja se scoate si se sterge, apoi se introduce la loc FARA a o mai infileta. Asa scrie la manual, poate stiati deja, dar am zis :)

Editat de Altieri Constantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat Yacco 4l la 107 lei.Sper sa fie k.M-am interesat de Motul si Motorex si am inteles ca nu sunt f k.Parerile sunt impartite oricum.Va anunt cum se comporta dupa schimb.Multumes tuturor pt rasp!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 13 Apr 2016 15:35

 

Legat de frane: desi au review-uri foarte bune, nu voi folosi Carbon Lorraine pentru ca nu imi place ideea sa am o piesa pe motor cu nume de placinta

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/quichelorraine_71987

 

Sunt si alte branduri, nu au inventat francezii franele, insa placinta respectiva cred ca da

 

:peace:

Salut, eu zic sa ai grija cu placutele sinterizate.

Eu am pus acu 2 ani SBS - STREETEXCEL SINTERED METAL BRAKE PADS

si mi-au rupt discurile in 2. Franeaza foarte bine da si mananca discurile.

Acu ma mai dau cu ele pana se tocesc si imi schimb discurile (mi-am cumparat deja) si o sa pun ceva organic poate CL sau altceva.

Deci nu mai pun sinterizate, nu atunci cand un disc costa 200 de euro :D

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile mele sunt oricum destul de uzate, prefer sa am frane decat sa mai trag un an de ele. Folosesc placutele astea de mai bine de 1 sezon, nu am observat uzura mare asupra discurilor fata de cum erau. Ce m-a deranjat este ca rodajul s-a facut foarte lent.

 

Tu de unde ti-ai luat discurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare legata de suspensia spate la un pc41. In cazul in care mai iau un pasager ocazional (de obicei merg singur), trebuie setat ceva la suspensie ?

Da, o pui pe S adica soft si o ridici cam la jumate este cea mai buna ai cursa amortizorului intreaga, daca o ridici mai mult este prea rigida si scutura tare. Acuma depinde de ce greutate ai tu si pasagerul insa cam asta ar fi setarea in general. p.s. ma refer la suspensia spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Prieteni!

 

Povestea mea e complicata. Am o TDM 900 si nu o dau. Sunt detasat in Germania pentru vreo 2-5 ani. Vreau motoreta acolo si pe a mea nu o car incolo. Am zis sa iau Hornet 600. Mi se pare mica, sincer, ca am 1.85 si 100kg. Mai vreau sa o dau pe ce luata in DE imediat ce revin in tara, rapid. Dar acolo cat am liber.. ma plimb, sa vad unde sclavagesc. Maxim 230kmh, croaziera 150 si unde nu e voie 150... 110. De orice se numeste cruiser si BMW sa nu aud ca variante. Ce sa iau c are sa imi permita si sa vad Germania si sa o vand aici rapid, in perfecta stare? Pasagera si pack ride sunt complet excluse, sunt fanatic lone rider.


» Post actualizat in 16 Apr 2016 20:47

Salutare Prieteni!

 

Povestea mea e complicata. Am o TDM 900 si nu o dau. Sunt detasat in Germania pentru vreo 2-5 ani. Vreau motoreta acolo si pe a mea nu o car incolo. Am zis sa iau Hornet 600. Mi se pare mica, sincer, ca am 1.85 si 100kg. Mai vreau sa o dau pe ce luata in DE imediat ce revin in tara, rapid. Dar acolo cat am liber.. ma plimb, sa vad unde sclavagesc. Maxim 230kmh, croaziera 150 si unde nu e voie 150... 110. De orice se numeste cruiser si BMW sa nu aud ca variante. Ce sa iau c are sa imi permita si sa vad Germania si sa o vand aici rapid, in perfecta stare? Pasagera si pack ride sunt complet excluse, sunt fanatic lone rider.

Revin cu o precizare: Ialiene, britanice, americane, chinezesti si coreene: NU! Sa fiu mai clar: NNNNNUUUU!

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@luk77 eu am 1.87 si 100+ si ma simt super ok pe hornet

@ravenshield iti recomand sa faci o tura cu un hornet, s-ar putea sa nu ti se mai para asa mica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare :) M-as bucura sa ma simt cozy pe unul, ciclclistica si stabilitatea Honda mi le doresc foarte mult. :beer:

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit azi o mufa care nu e cuplata nicaieri.

E cu 3 fire(rosu,verde,negru) ,pe partea dreapta a motorului sub cutia bateriei.

Stiti cumva despre ce ii vorba?

Motorul e pc 34 ,2001

post-70928-0-84447700-1461172573_thumb.jpg

post-70928-0-46748400-1461172586_thumb.jpg

post-70928-0-33124600-1461172600_thumb.jpg

post-70928-0-11626100-1461172620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am devenit de curand posesorul unui Hornet PC36 din 2006 si dupa ce m-a scuturat de bani cu revizia initiala si cu setul de anvelope as vrea sa fie treaba completa si sa ii pun si un briz-briz.

Din cate am cautat pe batranul Google, piesa pe care o caut s-ar numi UNDERCOWL BELLY PAN. Asadar, este vorba despre carena care vine si acopera saxofonul de la evacuare.

 

Aveti idee cum as putea intra in posesia unui asemenea accesoriu?

 

Ceva asemanator cu piesa de pe motocicleta de mai jos.(poza este de pe www.)

Dau o bere pentru indicatii. Zi frumoasa in continuare.

 

$_1.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am luat de curand si eu, de la user-ul doua.roti un bug-spoiler(belly pan) exact ca si cel din poza. Asta e anuntul lui de pe olx: http://olx.ro/oferta/bugspoiler-ermax-honda-hornet-1998-2006-pinten-carena-burta-ID2qyiJ.html#6bd41bdfa3 .

Are mai multe modele, iti recomand sa te mai uiti prin anunturile lui,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am luat de curand si eu, de la user-ul doua.roti un bug-spoiler(belly pan) exact ca si cel din poza. Asta e anuntul lui de pe olx: http://olx.ro/oferta/bugspoiler-ermax-honda-hornet-1998-2006-pinten-carena-burta-ID2qyiJ.html#6bd41bdfa3 .

Are mai multe modele, iti recomand sa te mai uiti prin anunturile lui,

Multumesc tare mult de indicatii. Arunc o privire si ma lamuresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi unul din astea. Incearca sa bagi in 1-a cu stander-ul lasat jos, daca nu opreste motorul inseamna ca de acolo este.

Am descoperit azi o mufa care nu e cuplata nicaieri.
E cu 3 fire(rosu,verde,negru) ,pe partea dreapta a motorului sub cutia bateriei.
Stiti cumva despre ce ii vorba?
Motorul e pc 34 ,2001

 

post-14780-0-28783000-1461247753_thumb.jpg

post-14780-0-06469100-1461247762_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...