iaco Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Legat de cantitatea de ulei, in manual (Hornet 600 '03-06) scrie:After draining: 3.5LAfter draining/filter change: 3.8LAfter disassembly: 4.2L API service classification: SG or higher JASO T 903 standard: MA Viscosity: SAE 10W-40 3,5 intra doar in motor ,fara filtru.Iti trebuie un bidon de 4 litri sigur.Cand faci schimbul respecti indicatiile din manual si nu ai cum sa gresesti.Acolo iti explica pas cu pas.Eu am folosit pana acum doar Motul si Motorex ,am fost mai multumit de al 2 lea.Am cumparat de la Mymoto care au preturi destul de bune ,sigur au magazin si in Bucuresti .Uita te pe Uleiurimoto.ro ,Mymoto de acolo au produsele Este Mymoto in Bucuresti, pe sos. Cotroceni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) Interesant ca la horneta mea PC34, am pus fix 3.8L (schimb ulei + filtru), iar la masuratori mi-a iesit 2mm peste nivelul maxim, asa ca am fost nevoit sa mai scot 100ml. Procesul urmat a fost urmatorul: - pornit motor, lasat sa mearga cateva minute apoi oprit - pus pe stand - desfacut surubul de la baie (evident cu o tava sub pt a capta uleiul vechi) - lasat sa se scurga ~45 min - desfacut filtrul de ulei - infiletat surubul la baie - turnat cam 100ml de ulei in filtrul nou - montat filtrul nou - turnat inca 3.7L de ulei (cu cei 100ml din filtru ies 3.8L) - pornit motor, lasat cateva minute, oprit - masurat nivel ulei dupa inca 5 min Concluzie: ideal ar fi sa pui mai putin si sa masori nivelul, apoi completezi daca este necesar, mai ales la PC34 care nu are fereastra de verificare a nivelului, ci doar joja (old school). Ca si brand am pus din nou Repsol Moto Racing 10W40 cu care horneta mea se impaca de minune (de Motul sa nu aud, iar alte firme SF gen BelRay, Bardahl nu ma intereseaza). Am facut o tura de ~200km si motorul se comporta excelent, nu am mai patit sa intre din treapta III direct in I asa cum imi facea uneori cu Motorex Top Speed. Ce-i drept, pateam asta numai cand motorul era foarte incins, iar cand am iesit la plimbare era cam racoare asadar nu am avut ocazia sa observ cum schimba la temperaturi ridicate, dar o sa urmaresc pe parcursul sezonului. In orice caz am mai folosit Repsol acum 2 ani si nu am avut nici o problema. Si ca sa acoperim si alte subiecte: Anvelope -> presiunea a scazut peste iarna la 2 atmosfere, atat pe fata cat si pe spate, am pus 2.3 / 2.5 (Pilot Power) Frane -> folosesc Ferodo FDB570 / FDB754, sinterizate, schimbate la sfarsitul sezonului 2014 (s-au rodat cam greu insa acum isi fac treaba foarte bine, chiar le-am pus la incercare de la prima iesire pe anul asta) Baterie -> VoltOn iYTX7L-BS (99 RON la bateriimoto.ro), o am din 2013, inca se tine bine. In your face Yuasa! » Post actualizat in 13 Apr 2016 15:28Clasificare API ulei motor: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Standardele din manualul pt PC34 sunt destul de vechi: SE, SF, SG Uleiurile de pe piata sunt in mod sigur SM sau SN, nu cred ca este o problema si oricum posibil sa nu gasesti uleiuri de standarde mai vechi chiar daca ai vrea. » Post actualizat in 13 Apr 2016 15:28 » Post actualizat in 13 Apr 2016 15:35Legat de frane: desi au review-uri foarte bune, nu voi folosi Carbon Lorraine pentru ca nu imi place ideea sa am o piesa pe motor cu nume de placinta http://www.bbc.co.uk/food/recipes/quichelorraine_71987 Sunt si alte branduri, nu au inventat francezii franele, insa placinta respectiva cred ca da Editat Aprilie 13, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Daca tot a venit vorba despre manualul de service . Stie cineva unde pot gasi pe cel pt. PC 34 sau an de fabricatie '99/'02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Le a pus @Vallach ,cateva pagini mai in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 (editat) Un mic sfat pentru masurarea uleiului cat mai corecta. Dupa ce am urmat pasii de mai sus (pornit 2-3 minute, oprit, lasat inca 2 minute) joja se scoate si se sterge, apoi se introduce la loc FARA a o mai infileta. Asa scrie la manual, poate stiati deja, dar am zis Editat Aprilie 14, 2016 de Altieri Constantin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Am luat Yacco 4l la 107 lei.Sper sa fie k.M-am interesat de Motul si Motorex si am inteles ca nu sunt f k.Parerile sunt impartite oricum.Va anunt cum se comporta dupa schimb.Multumes tuturor pt rasp!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 @ Luk77 Multam man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 (editat) » Post actualizat in 13 Apr 2016 15:35 Legat de frane: desi au review-uri foarte bune, nu voi folosi Carbon Lorraine pentru ca nu imi place ideea sa am o piesa pe motor cu nume de placinta http://www.bbc.co.uk/food/recipes/quichelorraine_71987 Sunt si alte branduri, nu au inventat francezii franele, insa placinta respectiva cred ca da Salut, eu zic sa ai grija cu placutele sinterizate. Eu am pus acu 2 ani SBS - STREETEXCEL SINTERED METAL BRAKE PADS si mi-au rupt discurile in 2. Franeaza foarte bine da si mananca discurile. Acu ma mai dau cu ele pana se tocesc si imi schimb discurile (mi-am cumparat deja) si o sa pun ceva organic poate CL sau altceva. Deci nu mai pun sinterizate, nu atunci cand un disc costa 200 de euro Editat Aprilie 14, 2016 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Discurile mele sunt oricum destul de uzate, prefer sa am frane decat sa mai trag un an de ele. Folosesc placutele astea de mai bine de 1 sezon, nu am observat uzura mare asupra discurilor fata de cum erau. Ce m-a deranjat este ca rodajul s-a facut foarte lent. Tu de unde ti-ai luat discurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Am gasit la cineva care dezmembra un Hornet, uzura sub 5%. Le-am luat cu vreo 800 de lei toate fata+spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Am o intrebare legata de suspensia spate la un pc41. In cazul in care mai iau un pasager ocazional (de obicei merg singur), trebuie setat ceva la suspensie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Am o intrebare legata de suspensia spate la un pc41. In cazul in care mai iau un pasager ocazional (de obicei merg singur), trebuie setat ceva la suspensie ? Da, o pui pe S adica soft si o ridici cam la jumate este cea mai buna ai cursa amortizorului intreaga, daca o ridici mai mult este prea rigida si scutura tare. Acuma depinde de ce greutate ai tu si pasagerul insa cam asta ar fi setarea in general. p.s. ma refer la suspensia spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 (editat) Salutare Prieteni! Povestea mea e complicata. Am o TDM 900 si nu o dau. Sunt detasat in Germania pentru vreo 2-5 ani. Vreau motoreta acolo si pe a mea nu o car incolo. Am zis sa iau Hornet 600. Mi se pare mica, sincer, ca am 1.85 si 100kg. Mai vreau sa o dau pe ce luata in DE imediat ce revin in tara, rapid. Dar acolo cat am liber.. ma plimb, sa vad unde sclavagesc. Maxim 230kmh, croaziera 150 si unde nu e voie 150... 110. De orice se numeste cruiser si BMW sa nu aud ca variante. Ce sa iau c are sa imi permita si sa vad Germania si sa o vand aici rapid, in perfecta stare? Pasagera si pack ride sunt complet excluse, sunt fanatic lone rider. » Post actualizat in 16 Apr 2016 20:47 Salutare Prieteni! Povestea mea e complicata. Am o TDM 900 si nu o dau. Sunt detasat in Germania pentru vreo 2-5 ani. Vreau motoreta acolo si pe a mea nu o car incolo. Am zis sa iau Hornet 600. Mi se pare mica, sincer, ca am 1.85 si 100kg. Mai vreau sa o dau pe ce luata in DE imediat ce revin in tara, rapid. Dar acolo cat am liber.. ma plimb, sa vad unde sclavagesc. Maxim 230kmh, croaziera 150 si unde nu e voie 150... 110. De orice se numeste cruiser si BMW sa nu aud ca variante. Ce sa iau c are sa imi permita si sa vad Germania si sa o vand aici rapid, in perfecta stare? Pasagera si pack ride sunt complet excluse, sunt fanatic lone rider. Revin cu o precizare: Ialiene, britanice, americane, chinezesti si coreene: NU! Sa fiu mai clar: NNNNNUUUU! Editat Aprilie 16, 2016 de ravenshield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Cred ca e prea mic Hornetul pt tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 @luk77 eu am 1.87 si 100+ si ma simt super ok pe hornet @ravenshield iti recomand sa faci o tura cu un hornet, s-ar putea sa nu ti se mai para asa mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Si eu am 1.87 si 82 kg cu picioarele si mainile putin mai lungi. Ma simt foarte ok pe hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 (editat) Foarte tare M-as bucura sa ma simt cozy pe unul, ciclclistica si stabilitatea Honda mi le doresc foarte mult. :beer: Editat Aprilie 17, 2016 de ravenshield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Am descoperit azi o mufa care nu e cuplata nicaieri. E cu 3 fire(rosu,verde,negru) ,pe partea dreapta a motorului sub cutia bateriei. Stiti cumva despre ce ii vorba? Motorul e pc 34 ,2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Salutare tuturor, Am devenit de curand posesorul unui Hornet PC36 din 2006 si dupa ce m-a scuturat de bani cu revizia initiala si cu setul de anvelope as vrea sa fie treaba completa si sa ii pun si un briz-briz. Din cate am cautat pe batranul Google, piesa pe care o caut s-ar numi UNDERCOWL BELLY PAN. Asadar, este vorba despre carena care vine si acopera saxofonul de la evacuare. Aveti idee cum as putea intra in posesia unui asemenea accesoriu? Ceva asemanator cu piesa de pe motocicleta de mai jos.(poza este de pe www.) Dau o bere pentru indicatii. Zi frumoasa in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Salut, Mi-am luat de curand si eu, de la user-ul doua.roti un bug-spoiler(belly pan) exact ca si cel din poza. Asta e anuntul lui de pe olx: http://olx.ro/oferta/bugspoiler-ermax-honda-hornet-1998-2006-pinten-carena-burta-ID2qyiJ.html#6bd41bdfa3 . Are mai multe modele, iti recomand sa te mai uiti prin anunturile lui, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Salut, Mi-am luat de curand si eu, de la user-ul doua.roti un bug-spoiler(belly pan) exact ca si cel din poza. Asta e anuntul lui de pe olx: http://olx.ro/oferta/bugspoiler-ermax-honda-hornet-1998-2006-pinten-carena-burta-ID2qyiJ.html#6bd41bdfa3 . Are mai multe modele, iti recomand sa te mai uiti prin anunturile lui, Multumesc tare mult de indicatii. Arunc o privire si ma lamuresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ar putea fi unul din astea. Incearca sa bagi in 1-a cu stander-ul lasat jos, daca nu opreste motorul inseamna ca de acolo este. Am descoperit azi o mufa care nu e cuplata nicaieri.E cu 3 fire(rosu,verde,negru) ,pe partea dreapta a motorului sub cutia bateriei.Stiti cumva despre ce ii vorba?Motorul e pc 34 ,2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Sa inteleg ca e senzorul de la cric? Da bag in viteza si e cricul pus moare ,ma gandesc ca nu ar functiona daca mufa nu e conectata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Atunci nu de la cric este. Sa inteleg ca e senzorul de la cric?Da bag in viteza si e cricul pus moare ,ma gandesc ca nu ar functiona daca mufa nu e conectata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 M am uitat azi iar si nu mi am dat seama de unde vine si unde ar trebui sa fie conectat. Cablul e destul de scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.