Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Citind pe forumurile din afara am ajuns sa fiu confuz cu privire la modul corect de a verifica nivelul uleiului. Cu toate ca am manualul de service nu am gasit pagina postata de tine. Cred ca se ascunde de mine :)

 

Ms pt info

Si mie mi-a luat ceva sa gasesc lucruri in manual, pana am descoperit ca are un index la sfarsit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai, eu am jumate din pistoanele tale, i-am curatat si sincronizat carbelitoarele, poate mi se pare mie sau e de la caldura, insa o ia mult mai usor acum din loc la rece. Soc tras- am uitat ce-i ala.

Sfatul meu e sa mergi la un MECANIC si sa iti dea jos toata admisia, sa o curete bine, apoi sa sincronizeze carburatoarele cu simt de raspundere. La mine suruburile de la benzina erau pe maxim (3 ture), consuma in draci, dar tragea biiiine. Acum nu mai trage ca inainte (o idee mai slabut), insa cat as trage de gaz, nu trec de 5,5% Inainte scoteam 7 daca ma chinuiam un pic).

Bujiile le-am inundat de doua ori, le-am dat jos, ars cu lampa cu gaz, periat, repetat operatiunea, puse calde in chiulasa, pornit lejer (era frig al naibii in perioada aia, iar eu porneam motorul de amorul artei, ca nu luasem inca permisul). Petru XXL (la el am mers in w-e pentru curatare si reglaj) a spus ca erau curate, insa reglajul era la maxim. Plutitoarele aratau ca luate din magazin. Acum am impresia ca pana si rateurile pe decelerare se aud mai frumos, mai puternic (nu stiu daca au legatura cu carburatoarele).

Schimba si filtrul de aer daca are un sezon.

 

Daca din 2009 nu i-ai mai umblat la carbelitoare, meri la mecanic, nu lasa lucrurile asa. Mare lucru sa nu fie ceva pe la membrane sau la petcock.

Ne tii la curent cu mersul lucrurilor.

 

Revin cu detalii:

Am schimbat bobinele cu tot cu fise. Tot nu a pornit.

Intr-un final am cumparat alt set de bujii, iar cu acestea a fost tot ok. Insa dadea semne ca se ineaca iar.

Am adus-o la mecanic, unde i-a facut carburatia si i-au fost schimbate pastilele. Acum totul este ok. Se pare ca de la carburatie pleca toata buba.

 

:)

» Post actualizat in 06 Jul 2016 17:15

P.S. Nu mai pot sa editez

 

Cunoasteti in Bucuresti pe cineva care poate sa colanteze cu folie carbon ? Ma intereseaza sa colantez aparatorile laterale (de langa sa)

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa schimb placutele de frana pe fata si nu stiu ce sa aleg, Ferodo sau Galfer? ambele sunt sinterizate .

Voi ce ati alege dintre cele doua marci?

Editat de Hornet H
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa schimb placutele de frana pe fata si nu stiu ce sa aleg, Ferodo sau Galfer? ambele sunt sinterizate .

Voi ce ati alege dintre cele doua marci?

din ce am citit pe aici as merge pe Ferodo si eu urmează sa le schimb si cred ca asta o sa imi iau Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spate anul trecut am pus tot Ferodo... doar ca de Galfer nu prea stiu nimic , multumesc ptr. raspuns!

Editat de Hornet H
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spate anul trecut am pus tot Ferodo... doar ca de Galfer nu prea stiu nimic , multumesc ptr. raspuns!

Galfer fac conducte de frana bune.si atat.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul vostru cat consuma? Mie mi se pare ca al meu e foarte "mancacios". La un drum zilnic de 20 de km prin oras, ma tine un plin cam 6-7 zile, in conditiile in care pe portiunile mai lungi merg cu ea in 4000-5000 de ture.

In afara imi consuma un plin in aproximativ 200 de km, din care vreo 100 pe autostrada mergand in medie la 7500 ture.

E vorba de un Hornet 2003 PC36.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul vostru cat consuma? Mie mi se pare ca al meu e foarte "mancacios". La un drum zilnic de 20 de km prin oras, ma tine un plin cam 6-7 zile, in conditiile in care pe portiunile mai lungi merg cu ea in 4000-5000 de ture.

In afara imi consuma un plin in aproximativ 200 de km, din care vreo 100 pe autostrada mergand in medie la 7500 ture.

E vorba de un Hornet 2003 PC36.

Cel mai mare consum in oras la mine a fost de 5.7l/100km, intr-un mers semi-babeste cu 3000-4000 ture. Ce zici tu acolo, 140km cu 17l, e un consum de 12l/100km. Mi se pare a consum de vitezana irascibila, nu Hornet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viespea poate consuma intre:3,5(mers aberant de legal in afara orasului) si 11(mers ingrozitor de in forta) tot in afara. :D toate modele de Hornet consuma intre 5 si 8 in general.aici vorbim de calcule din plin in plin fara rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt sincronizate carburatoarele ii poate creste consumul asa mult?

Inainte sa fac sincronizarea de carburatoare am dat o tura pana la busteni si inapoi cu un prieten (tot cu hornet 2005) iar mie mi-a consumat cu 1% mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Se da urmatoarea problema: Schimb de placute si lichid de frana.

Am schimbat placutele fara niciun fel de problema, curatat etrierii cu TRV, lustruit, etc. Acum intervine problema, am desfacut aerisitoarele de la ambii etrieri si am evacuat tot lichidul de frana prin actionarea manetei de frana. ( am vazut (youtube), dupa, ca la schimbul de lichid lichidul se extrage cu o siringa din rezervor si se completeaza cu cel nou).

Acum nu mai reusesc ca fac vacum in instalatie. Precizez ca am incercat cam tot ce se poate ( rezervorul plin cu capacul montat si aerisire ambele etriere, aerisire cu furtunasul introdus in bidonul cu lichid, etc.)

Orice sfat e binevenit!

:bier:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aşa greu să completezi moto la profil ( mai ales când pui întrebări )?

Să faci vacuum în instalaţie ? Asta e instalaţie de climă sau ce ? Cred că nu ai înţeles cum se face şi acum ai aer în instalaţie.

Se face aşa: apeşi maneta ( ca să nu rămână lichid în piston ), scoţi cu seringa tot lichidul vechi din rezervor apoi completezi cu lichid nou în rezervor. Scoţi cu vacuum tot lichidul pe la aerisitoare până îşi schimbă culoarea ( în timpul ăsta completezi cu lichid nou în rezervor). Strângi aerisitoarele şi aia e.

Voi aţi scos tot lichidul, inclusiv din conducte. Acum ar trebui să trageţi cu vacuum până nu mai vin bulle de aer sau clasic, faceţi pedale şi slăbiţi uşor până dispare aerul şi pedala nu mai e elastică.

Atenţie : dacă moto e după 2007 cu frâne combinate, la schimbarea lichidului de pe spate se face schimbarea şi/sau aerisirea şi a celor 4 pistonaşe (două pe fiecare parte) de pe faţă pt că e un circuit comun !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi consuma intre 4-5.5 exterior, mers linistit cu pasager.

 

Am nevoie de o parere, bineinteles pe cat se poate doar pe baza acestui filmuletz.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qgUf3G3FVE0

 

Credeti ca fluctuatiile acestea mici la relanti pot fi din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi consuma intre 4-5.5 exterior, mers linistit cu pasager.

 

Am nevoie de o parere, bineinteles pe cat se poate doar pe baza acestui filmuletz.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qgUf3G3FVE0

 

Credeti ca fluctuatiile acestea mici la relanti pot fi din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele?

Merge foarte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...