Jump to content

Honda Hornet


metaxa
 Share

Recommended Posts

Salut, o recomandare de plăcute de frâna fata pentru Hornetul meu, precizez ca nu sunt vitezoman, mai mult de 140 nu am mers,caut ceva care sa fie fiabile si calitative.mulțumesc anticipat pentru recomandări.

» Post actualizat in 11 May 2016 19:58

O intrebare stupida dar chiar nu stiu, la pretul asta e setul sau doar o bucata ?

http://consumabile.bepagroup.ro/ferodo-fdb570st?keyword=FDB570&category_id=103

 

Pai placutele vin la set de 2 per etrier\disc.

Eu pana acu am avut Brembo, acu am SBS Street excel si urmeaza sa pun ceva de la Carbone Lorraine.

Astea de la SBS franeaza foarte bine.

Edited by danny_nt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 15.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SC BEPA AUTO MOTO SRL SECT. 4 - CALEA VACARESTI NR. 207, BL. 85B, SC. A, PARTER

Salutare tuturor,

Am si eu o rugaminte catre voi, mai ales cei din Bucuresti: vreau sa curat si sa sincronizez carburatoarele la un Hornet din 2001 . Din experienta voastra imi puteti recomanda un service, va rog? Daca va mai aduceti aminte m-ar ajuta si niste preturi.

 

Multumesc.

 

Link to comment
Share on other sites

O întrebare: a mai avut cineva probleme cu contactul la Hornet?

Sa povestesc pe scurt ce pățesc:

Motorul, un Hornet din 2005.

Pun contactul, nu se întâmplă nimic, rotesc cheia în spre dreapta, unde este doar contactul avariilor și înainte de a ajunge cu cheia în acea poziție, se luminează bordul, se aprinde farul și pot pornii motorul. Problema este ca trebuie sa țin cheia intre cele 2 poziții ca sa pot utiliza motorul.

Pana acu vreo 2 săptămâni am mers asa crezând ca e ok și din cauza ca nu părea cine știe ce pana când am avut nevoie sa trag unpic de gaz și a sărit cheia din acea poziție și s-a oprit motorul.

A mai avut careva o astfel de problemă?

Parca nu m-aș pune sa schimb contactul dacă se poate repara.

Link to comment
Share on other sites

Salutari,

Unde gasesc sa cumpar sau sa fac aceste "piulitele" speciale pentru un Hornet PC34 ?

Cele existente sunt foarte deteriorate si e destul de enervant cand trebuie sa desurubez prinderile laterale.

In foto se vede exact unde sunt pozitionate. Sunt una din cele 2 prinderi pentru fairing-urile laterale pozitionate langa rezervor.

 

post-84294-0-15822100-1463224613_thumb.jpg

post-84294-0-65677200-1463224617_thumb.jpg

post-84294-0-58530700-1463224620_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cauta pe Louis codul 10003128 - M5 sau 10003129 - M6

 

Multumesc pentru raspuns. Din pacate nu se potrivesc pe Honda cele de pe codul 1000328 - M5 (diametrul camasei de cauciuc e prea mic si e prea lunga prinderea) , iar 10003129 - M6 sunt cu totul altceva.

Link to comment
Share on other sites

Un binevoitor mi a zgâriat rezervorul, nu rău, dar tot se vede urât. Dacă ați avut probleme similare, cum ați rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Salutare. M-ar tenta si pe mine un Hornet dupa 2007 ca si prima motocicleta. Asa ca, am inceput sa ma interesez de diferite chestii legate de motorul asta si am ramas masca in momentul in care am ajuns sa vad pretul consumabilelor. Cum se poate ca niste cauciucuri sau niste discuri de frana sa fie mai scumpe decat la un BMW seria 3? Cam toate consumabilele sunt mai scumpe decat la E90. Exista o explicatie logica? Inca nu inteleg cum, la o masina de 45000 de euroi, consumabilele sunt mai ieftine decat la un motor de sub 10000 de euro...

Link to comment
Share on other sites

Masina e o necesitate ,motorul o pasiune sau cum vrei sa i zici.

Nu sunt de acord.

Pur si simmplu ingineria utilizata e mai scumpa si negustorii sunt mai nesimtiti.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. M-ar tenta si pe mine un Hornet dupa 2007 ca si prima motocicleta. Asa ca, am inceput sa ma interesez de diferite chestii legate de motorul asta si am ramas masca in momentul in care am ajuns sa vad pretul consumabilelor. Cum se poate ca niste cauciucuri sau niste discuri de frana sa fie mai scumpe decat la un BMW seria 3? Cam toate consumabilele sunt mai scumpe decat la E90. Exista o explicatie logica? Inca nu inteleg cum, la o masina de 45000 de euroi, consumabilele sunt mai ieftine decat la un motor de sub 10000 de euro...

Care a fost motivul pentru care ai lansat comparatia cu BMW seria 3? De ce nu cu ... Dacia Logan sau ... Cu Porsche 911?

Honda hornet, modelul PC36 ofera aproximativ 0.66 CP/Kg raport putere greutate.

Incearca o comparatie cu un automobil care ofera acelasi raport. Si comparatia tot nu ar fi 100% corecta sau valabila

Link to comment
Share on other sites

Masina e o necesitate ,motorul o pasiune sau cum vrei sa i zici.

E si asta o varianta de raspuns dar depinde de utilizator/utilizare. Pentru unul poate fi necesitate, pentru altul pasiune...

 

Care a fost motivul pentru care ai lansat comparatia cu BMW seria 3? De ce nu cu ... Dacia Logan sau ... Cu Porsche 911?

Honda hornet, modelul PC36 ofera aproximativ 0.66 CP/Kg raport putere greutate.

Incearca o comparatie cu un automobil care ofera acelasi raport. Si comparatia tot nu ar fi 100% corecta sau valabila

"Intamplator", stiu preturile la consumabile la E90. ;)

Daca ar fi sa ma iau dupa rationamentul tau, probabil ca PC36-le ar depasi la intretinere si un McLaren P1.

 

Nu sunt de acord.

Pur si simmplu ingineria utilizata e mai scumpa si negustorii sunt mai nesimtiti.

Cu raspunsul asta pot fi de acord.

Link to comment
Share on other sites

@adi0 : da, asa este - daca ar fi sa comparam ambele branduri/modele complet "intamplatoare" :) preturile de consumabile/piese/accesorii la moto sunt considerabil mai mari (as zice chiar exagerate in unele situatii)

 

In RO vad motocilcismul ca hobby/pasiune si ce mai vrei tu dar nu un mijloc de transport extraordinar de eficient. Atat din privinta capacicatii motoarele mai mult sau mai putin adecvate - in oras 600-750-XXXX+ nu isi gaseste utilitatea la adevarata valoare sub nici o forma (poti sa te strecori mult mai eficient cu un YBR decat cu RR ca idee) cat si a numarului de luni/an in care il poti practica. In curand oricum vor fi doar 2 anotimpuri asa ca roaga-te sa ninga doar decembrie ianuarie :]

Link to comment
Share on other sites

Unde gasesc sa cumpar sau sa fac aceste "piulitele" speciale pentru un Hornet PC34 ?

 

Salut, comanda-le la COC sau la alt dealer: surub carene laterale - 20 Ron / buc

 

90109-KW3-000.jpg

 

Am pierdut vremea la absolut toti comerciantii si depozitele de suruburi din Cluj (Mafcom, Bendkopp, Fabory samd) si nu am reusit sa gasesc nici pe departe ceva similar. Mafcom m-au enervat in mod deosebit, in fine..

Edited by Vallach
Link to comment
Share on other sites

Salut, comanda-le la COC sau la alt dealer: surub carene laterale - 20 Ron / buc

 

90109-KW3-000.jpg

 

Am pierdut vremea la absolut toti comerciantii si depozitele de suruburi din Cluj (Mafcom, Bendkopp, Fabory samd) si nu am reusit sa gasesc nici pe departe ceva similar. Mafcom m-au enervat in mod deosebit, in fine..

 

Salut.

 

Din pacate nu de suruburi sunt interesat ci de piulitele imbracate in camasa de cauciuc.

 

Voi merge pe la COC. Daca te-au ajutat cu suruburi cu siguranta pot face comanda si de piulite.

 

Ms

Link to comment
Share on other sites

Hello,

 

Am inceput si eu sa rasfoiesc anunturile de motociclete dupa ceva naked, maxim 2400 euro, preferabil 2000. In top preferinte se afla Honda Hornet. Ar fi prima mea motocicleta. Am gasit cateva anunturi dar neavand experienta in domeniul asta, ma gandesc cum sa evit cumparaturile cu probleme si as avea nevoie de putin ajutor.

 

Anunturile sunt astea

https://lajumate.ro/honda-hornet-1199478.html

http://olx.ro/oferta/vanzare-ID653dk.html#9e857a7ce8

http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

https://lajumate.ro/yamaha-fz6-1228389.html

 

Este vreunul din asta de eliminat din start?

 

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Hello,

 

Am inceput si eu sa rasfoiesc anunturile de motociclete dupa ceva naked, maxim 2400 euro, preferabil 2000. In top preferinte se afla Honda Hornet. Ar fi prima mea motocicleta. Am gasit cateva anunturi dar neavand experienta in domeniul asta, ma gandesc cum sa evit cumparaturile cu probleme si as avea nevoie de putin ajutor.

 

Anunturile sunt astea

https://lajumate.ro/honda-hornet-1199478.html

http://olx.ro/oferta/vanzare-ID653dk.html#9e857a7ce8

http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

https://lajumate.ro/yamaha-fz6-1228389.html

 

Este vreunul din asta de eliminat din start?

 

Thanks

 

Motorul galben l-am avut si eu in vedere cand am cautat undeva prin februarie-martie. Este neinmatriculat, adus din Italia parca, si la momentul respectiv nu m-a impresionat cu nimic. Daca inca nu s-a dat probabil ca nu m-am inselat in privinta lui.

 

Iar ultimul anunt este cu o Yamaha :)

Link to comment
Share on other sites

Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

 

Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005.

 

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil.

Spor

Link to comment
Share on other sites

Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

 

Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005.

 

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

 

Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil.

 

Spor

 

Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005

Link to comment
Share on other sites

Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005

 

Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri.

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

Sunt proaspat detinator de Hornet 900 din 2003. Ar trebui sa stiu ceva in mod deosebit despre acest model ?

Are probleme specifice sau totul tine de intretinerea corespunzatoare ?

Merci !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...