Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Tragi cu mana o sectiune de vergea a lantului de pe foaia de tractiune, cam la jumatatea suprafetei pe care sta lantul pe foaie, daca se ridica mai mult de jumatate din lungimea dintelui foii de tractiune se sxhimba lantul. Cu cat sta mai fix cu atat lantul este mai ok.

Cum verific uzura lantului? :rusinica:

Tragi cu mana o sectiune de vergea a lantului de pe foaia de tractiune, cam la jumatatea pe care sta lantul, daca se ridica mai mult de jumatate din lungimea dintelui foii de tractiune se sxhimba lantul. Cu cat sta mai fix cu atat lantul este mai ok. Editat de sebanna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Stie careva de unde pot sa cumpar un bug spoiler, modelul din pozele atasate?

Nu l-am gasit pe olx, ebay, amazon.

 

https://www.barracudamoto.com/moto/honda/hornet-600/hornet-600-03-06/puntale-aerosport-honda-hornet-600-99-02-03-06.html

 

Cam piperat pretul..

 

Personal, prefer Horneta fara bug spoiler.

Aripa spate ar fi insa utila, am incercat una insa m-am razgandit si am lasat moto asa cum a iesit din fabrica.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Stie careva de unde pot sa cumpar un bug spoiler, modelul din pozele atasate?

Nu l-am gasit pe olx, ebay, amazon.

Cred ca @doua.roti a pastrat macheta pentru modelul de bugspoiler pe care l-am avut eu pe fostul Hornet si le face la comanda. Cred ca este cam ca cel de sus sau chiar mai interesant.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.barracudamoto.com/moto/honda/hornet-600/hornet-600-03-06/puntale-aerosport-honda-hornet-600-99-02-03-06.html

 

Cam piperat pretul..

 

Personal, prefer Horneta fara bug spoiler.

Aripa spate ar fi insa utila, am incercat una insa m-am razgandit si am lasat moto asa cum a iesit din fabrica.

Este piperat bine pretul :)) si nu imi place. Aripa spate am deja si chiar este utila.

 

 

Cred ca @doua.roti a pastrat macheta pentru modelul de bugspoiler pe care l-am avut eu pe fostul Hornet si le face la comanda. Cred ca este cam ca cel de sus sau chiar mai interesant.

Am sa vorbesc cu el. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am scos consum de 4l/100km, mers linistit sub 100km/h ... plaja de turatie e mare la Hornet (13000RPM).

Tot eu, am scos si consum de 8-9l/100km tinand motorul peste 8000 de turatii la serpentinul de langa Alesd. (recomand drumul!)

 

Consum de doar 4.2, cum ai reusit?

Nu cumva mergi subturat? Motiv pt care face galagie si lantul de distributie (daca intr-adevar de acolo vine zgomotul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am scos consum de 4l/100km, mers linistit sub 100km/h ... plaja de turatie e mare la Hornet (13000RPM).

 

Cam in ce plaja de turatie sta motorul cand rulezi asa cu 80-90 km/h?

» Post actualizat in 09 Aug 2016 10:16

serpentinul de langa Alesd. (recomand drumul!)

 

Unul dintre traseele ce le fac frecvent, foarte fain.

 

Cluj - Alesd - Simleu - Zalau - Cluj (~250 km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva la 4000,

la 4500 sunt deja la 97km/h

la 3000 cu 67km/h

Cam in ce plaja de turatie sta motorul cand rulezi asa cu 80-90 km/h?


» Post actualizat in 09 Aug 2016 10:16

 

Unul dintre traseele ce le fac frecvent, foarte fain.

 

Cluj - Alesd - Simleu - Zalau - Cluj (~250 km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, se aude doar cand accelerez, in momentul in care nu mai accelerez disparee instantaneu .Nu am timp sa ajung momentan la un mecanic, o trag pe dreapta.Legat de consum, nu merg cu ea subturatasi nici nu a fost ceva voit, am mers dupa domnita mea, fara accelerari bruste, fara depasiri, fara franari, liniar. :peace: In oras cand cred ca am 9/100 :rusinica:Cum verific uzura lantului? :rusinica:

Am rezolvat oameni buni, era lantul praf, au schimbat baietii kitul de lant si este ca noua☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yLS9K1x.jpg

 

M-am hotarat sa nu mai montez bug-spoilerul, este luat de aici: link, vopsit negru (cod NHA12M), dar prezinta mici zgarieturi de la depozitare. PM daca este cineva interesat, 250 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica problema, se aude un barait din motor cred, dar se aude doar pe liber, in momentul cand trag ambreiajul nu se mai aude nimic.

 

Ce poate fi ?

 

Si a doua intrebare, vinde cineva suport de top case + top case pentru Hornet din 2000 ?

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva la 4000,

la 4500 sunt deja la 97km/h

la 3000 cu 67km/h

 

Eu o tin in 5000, mai jos de atat nu ii place la Horneta mea, mai sus da :)

 

Totusi ma gandesc ca mici diferente de consum pot avea si alte cauze nu doar stilul de mers.

 

De exemplu tipul pinioanelor (eu am dimensiunea standard):

Pinion fata: 15

Foaie spate: 42

Lungime lant: 110

 

Sau modificari la sistemul de evacuare.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica problema, se aude un barait din motor cred, dar se aude doar pe liber, in momentul cand trag ambreiajul nu se mai aude nimic.

 

Ce poate fi ?

 

Si a doua intrebare, vinde cineva suport de top case + top case pentru Hornet din 2000 ?

 

Zgomotul de care spui tu vine de la cutia de ambreiaj. Si a mea are acel zgomot de cand am achizitionat-o acum aproximativ 2 ani jumatate (pc34 din 2000). Cat imp nu se agraveaza ca si intensitate sonora nu iti fa probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Intervin cu o completare insa si cu o intrebare.

In ceea ce priveste mersul la drum lung, la a mea si cred ca e standard (ne umblata la pinioane) la 5000 de turatii pe a 6-a am 100 sau 104 km/h, iar la 6000 am undeva in jur de 120 km/h.

 

Acum... urmarind pe net diversi review-uri/motovloggeri am dat peste un englez cu un hornet pc41 alb si aducea vorba de vibratii la 7000 de turatii cu frecventa ridicata atat in ghidon cat si in scarite lucru pe care il intalnesc si la a mea - trag concluzia ca este normal insa eu am o vibratie destul de incomoda la 4500 de turatii. Mereu incerc sa stau sub ori peste 4500. Se simte ciudat de parca rulmentul ghidonului ar tremura si nu pare sa fie tremurat constant si nici bazait precum cel de la 7000.

 

 

Intrebarea mea este urmatoarea: este normal acest tremurat/vibratie neuniforma doar in jurul lui 4500rpm? 3500rpm merge uns (sub 3000 se balbaie dar fara tremurat) - 4500 nashpa rau - 5000 uns 6000 uns 7000 bazait 8000 incredibil de fin .

 

Va multumesc! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Intrebarea mea este urmatoarea: este normal acest tremurat/vibratie neuniforma doar in jurul lui 4500rpm? 3500rpm merge uns (sub 3000 se balbaie dar fara tremurat) - 4500 nashpa rau - 5000 uns 6000 uns 7000 bazait 8000 incredibil de fin .

Nu, nu este normal, verifică bujiile şi filtrul de aer (eventual şi airboxul ). Am văzut şi eu postarea şi ceva nu se potriveşte în descrierile lor: ei spun acolo ceva de genul 6th 129 kmh (80 mph) / 6000rpm aşa mă duce gândul la ceva modificări exagerate la transmisie pt că mobra mea standard ( pinion/foaie ) PC41 2007 are 95kmh / 5000rpm, 112kmh / 6000rpm 133kmh / 7000rpm. Încă o chestie, ăia par nişte baicări de duminică (nu că noi am fi mai breji...)

» Post actualizat in 14 Aug 2016 16:21

La mersul normal, constant, mobra nu vibrează nicicum. Indiferent cu ce viteză sau turaţie ai merge, faţa merge uşor descărcată, "pluteşte".

La decelerări din frână sau frână de motor se simte ceva mai tare asfaltul şi vibrează un pic mai tare, în special faţa.

Faceţi proba şi mergeţi pe drept cu viteză constantă în diverse trepte. Apoi lăsaţi foarte uşor acceleraţia şi vedeţi diferenţa.

Eu altă modificare nu am văzut, chiar am avut azi vreo 200km în jurul Lyonului şi am făcut teste pe asfalt foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu este normal, verifică bujiile şi filtrul de aer (eventual şi airboxul ). Am văzut şi eu postarea şi ceva nu se potriveşte în descrierile lor: ei spun acolo ceva de genul 6th 129 kmh (80 mph) / 6000rpm aşa mă duce gândul la ceva modificări exagerate la transmisie pt că mobra mea standard ( pinion/foaie ) PC41 2007 are 95kmh / 5000rpm, 112kmh / 6000rpm 133kmh / 7000rpm. Încă o chestie, ăia par nişte baicări de duminică (nu că noi am fi mai breji...)

» Post actualizat in 14 Aug 2016 16:21

La mersul normal, constant, mobra nu vibrează nicicum. Indiferent cu ce viteză sau turaţie ai merge, faţa merge uşor descărcată, "pluteşte".

La decelerări din frână sau frână de motor se simte ceva mai tare asfaltul şi vibrează un pic mai tare, în special faţa.

Faceţi proba şi mergeţi pe drept cu viteză constantă în diverse trepte. Apoi lăsaţi foarte uşor acceleraţia şi vedeţi diferenţa.

Eu altă modificare nu am văzut, chiar am avut azi vreo 200km în jurul Lyonului şi am făcut teste pe asfalt foarte bun.

in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta.

» Post actualizat in 14 Aug 2016 21:47

in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta.

si la alte modele/marci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in jurul turatiei de 5000 de ture parca intra in rezonanta.. toate review-urile spun asta.

» Post actualizat in 14 Aug 2016 21:47

si la alte modele/marci

Pune un link. Dar nu cu hornet.co.uk că ăia vor s-o pună pe dino pt a vede sursa rezonanţei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modele de Viespe pana in 2007(apoi nu mai stiu) au o usoara trepidatie/vibratie/tremurat/whatever in zona 5000rpm +/- 500rpm.toate!

Asa stiu si eu, prima oara am crezut ca are ceva al meu, dupa mai multe cautari am gasit ca toate vibreaza la ~5000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa stiu si eu, prima oara am crezut ca are ceva al meu, dupa mai multe cautari am gasit ca toate vibreaza la ~5000 rpm

iaco eu am cam acelasi motor 599 cmc. Ma gandesc ca e aceeasi situatie si in cazul meu. Mai verific pe net si stau de vorba si cu mecanicul ca tot trebuie sa trec pe la el. Nu ma deranjeaza, insa vreau sa ma consult cu alti posesori sa preintampin o eventuala problema daca se poate.

 

In ce priveste viteza cred ca nu am verificat eu cu maxim de acuratete dar cred ca e destul de stock (toata moto e stock, evacuare stock, semnalizari scarite stock mai putin ghidonul care e wp touring - mai lung si argintiu mat). Ies la o tura si ma holbez pe vitezometru si postez exact in mers constant cat am pe a 6-a la 4000/5000/6000 dar in principiu in jur de 100km/h cam 5000 am pe treapta 6.

 

Va multumesc pentru reply-uri.

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaco eu am cam acelasi motor 599 cmc.

Nerelevant, 599 au toate hornetele. Dacă e PC41 ( modelul după 2007 ) e complet diferit - motor, cadru, injecţie şi îţi spun că nu trebuie să aibă nicio vibraţie. Eşti secretos şi nu ne zici modelul exact. Oricum ar fi, nu ai ce griji să-ţi faci nu are ce să se întâmple.

La mine spre ex cauciucurile fac un pic de zgomot se şi simte la decelerări pt că sunt cam nasoale Pirelli Phantom luate noi de la Motomus cu 250 lei perechea

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...