Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare prieteni!

Mi-am schimbat de curand bateria si am fost cu motocicleta pentru verificarea incarcarii ( necesara pentru garantie). Domnul de acolo a consemnat incarcare de 12.8 v la relantiu si mi-a spus ca trebuie sa fie intre 13.5-14.5. In ture parea sa urce "corespunzator" intre 13.2-13.8

Gasesc undeva datele oficiale de la honda in manual?

Voi ce parere aveti ?

 

PS. detin modelul din 2005 (ce porneste cu faza scurta automat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare prieteni!

Mi-am schimbat de curand bateria si am fost cu motocicleta pentru verificarea incarcarii ( necesara pentru garantie). Domnul de acolo a consemnat incarcare de 12.8 v la relantiu si mi-a spus ca trebuie sa fie intre 13.5-14.5. In ture parea sa urce "corespunzator" intre 13.2-13.8

Gasesc undeva datele oficiale de la honda in manual?

Voi ce parere aveti ?

 

PS. detin modelul din 2005 (ce porneste cu faza scurta automat)

 

Tot din 2005 am si eu. La fel e si la mine, cu efectul (relativ usor) vizibil ca atunci cand apas frana la relanti, scade putin intensitatea tuturor consumatorilor: far, lumina de background de la bord. Bateria pe care o am e de cel putin anul trecut din vara, cand am cumparat moto si nu cred ca a schimbat-o fostul proprietar inainte s-o vanda. La fel a facut de la inceput. Toata iarna a stat pe moto (in garaj acoperit si izolat), a invartit fara probleme in primavara.

 

Si eu as fi curios de alte pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am avut si eu ,dar la modelul mai vechi ,pc 34.

Am schimbat bateria si la verificare ,valorile nu ierau suficient de mari.

Am schimbat releul de incarcare si tot aceleasi valori.

Pana la urma am descoperit ca masa de la releu nu iera buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi ma duc la un electrician sa verificam problema. @luk77 am sa verific si masa de la releu.

Alta chestiune: poate fi o coincidenta sau nu, dar de cand am pus-o la iernat mi-au murit efectiv 2 bujii de la 2 fise diferite. Mentionez ca bujiile au murit la distanta de cca 1-2 luni. Bujiile au fost schimbate acum 3 ani, deci cred ca: ori am fost pacalit (bujii de proasta calitate), ori am o defectiune pe instalatie ori a fost o coincidenta nefasta.

Ce parere aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca am schimbat bujiile in fiecare sezon :))) Cred ca sunt si mega proaste toate bujiile de pe piata ( multe facaturi,desi am incercat de la mai multe magazine si firme ) . Hornetu e si migalos cu carburatia,si daca nu e 100% pusa la punct,le afuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceleasi valori le am si eu...si merg asa de 3 ani...ce mi se pare mie este e ca statorul se incinge foarte tare...aceleasi mici fluctuatii le am si eu in ralanti vs turatie...sunt curios cat o mai duce statorul {daca el o fi defect}...pana atunci o las in treaba ei.....bateria are 3 4 ani de cand e la mine si e inca ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, caut ca disperatu' cadru de bord pentru hornet S din 2001. second sau nou...am sapat pe google si nu gasesc. ma puteti ajuta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou.

Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou.

Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga.

 

Pentru modelul meu din 05-06 am luat http://www.motomus.ro/accesorii/parbrize/parbriz-moto-scooter/Parbriz-fumuriu-Honda-Hornet-600-05-06-A305 . Te fereste de vant si gâze in zona pieptului, dar o sa simti vantul in zona castii ceva mai puternic, pentru ca deviaza o parte din flux in sus, spre capul pilotului. Overall e o investitie buna mai ales ca la viteze mari te apleci putin si cobori cu casca sub zona "de bataie" a vantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator.

 

Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect.

 

Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva.

 

De unde poate fi problema ?


» Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41

Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult.

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator.

 

Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect.

 

Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva.

 

De unde poate fi problema ?

» Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41

 

Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult.

Cand deschizi busonul se aude ceva vaccum sau presiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA!

daaaa fireste dar asa te fura peisajul de te trezesti undeva pe niciunde cu o benzinarie cea mai apropriata la 200km .....si atunci te gandesti ..la naiba de unde alimentez oare cat mai am de mers ???...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator.

 

Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect.

 

Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva.

 

De unde poate fi problema ?

» Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41

Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult.

Asa patesc si eu. banuiesc ca vinovatul ar fi busonul care schimba pe ON|RES

Dar pina acu nu l-am demontat sa vad cum e garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paste Fericit tuturor! Se pare ca Hornet-elul meu s-a decis sa-mi faca o surpriza de Paste, anume, a ramas fara semnale... Problema se manifesta in felul urmator: pornit motor - semnale&avarii merg, plecat, plimbat 15-20 min - semnal&avarii merg, dupa inca aprox. 5 min. semnale&avarii NU mai merg deloc (nici stanga-dreapta, fata-spate, nici avarii). Mentiuni: motorul l-am luat cu semnale schimbate, model cu led, tip China. Din teste, cand motorul e rece, merg. Doar dupa ce umblu o perioada un pic mai lunga, nu mai merg X-( . Butonul de avarii este pe dreapta - alta comanda fata de cea de semnale, deci inclin sa cred ca nu este de la comanda problema...

 

Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa aia cand incep sa mearga cand se raceste motorul complet?

 

Ceva asemanator am patit si eu, cand se incalzea motorul, releul nu mai incarca bateria. Masuram incarcarea cu motorul rece era perfecta, cand se incingea scadea sub 10. La mine a fost releul de incarcare defect, cand se incingea nu mai functiona corect.

 

Nu stiu daca la tine poate fi tot de la releu, dar asta imi vine in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia dupa ce sta motorul ceva timp (gen peste noapte), in 8 din 10 incercari, incep sa mearga iar. Daca ma opresc si astept o ora, tot nu merg. S-a intamplat sa nu mearga nici a 2-a zi, dar mai rar... Inclin sa cred ca de la releu este problema. O sa-l schimb sa vad daca se rezolva, daca nu, mai cautam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...