sanduionut Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Salutare prieteni! Mi-am schimbat de curand bateria si am fost cu motocicleta pentru verificarea incarcarii ( necesara pentru garantie). Domnul de acolo a consemnat incarcare de 12.8 v la relantiu si mi-a spus ca trebuie sa fie intre 13.5-14.5. In ture parea sa urce "corespunzator" intre 13.2-13.8 Gasesc undeva datele oficiale de la honda in manual? Voi ce parere aveti ? PS. detin modelul din 2005 (ce porneste cu faza scurta automat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Salutare prieteni! Mi-am schimbat de curand bateria si am fost cu motocicleta pentru verificarea incarcarii ( necesara pentru garantie). Domnul de acolo a consemnat incarcare de 12.8 v la relantiu si mi-a spus ca trebuie sa fie intre 13.5-14.5. In ture parea sa urce "corespunzator" intre 13.2-13.8 Gasesc undeva datele oficiale de la honda in manual? Voi ce parere aveti ? PS. detin modelul din 2005 (ce porneste cu faza scurta automat) Tot din 2005 am si eu. La fel e si la mine, cu efectul (relativ usor) vizibil ca atunci cand apas frana la relanti, scade putin intensitatea tuturor consumatorilor: far, lumina de background de la bord. Bateria pe care o am e de cel putin anul trecut din vara, cand am cumparat moto si nu cred ca a schimbat-o fostul proprietar inainte s-o vanda. La fel a facut de la inceput. Toata iarna a stat pe moto (in garaj acoperit si izolat), a invartit fara probleme in primavara. Si eu as fi curios de alte pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Aceeasi problema am avut si eu ,dar la modelul mai vechi ,pc 34. Am schimbat bateria si la verificare ,valorile nu ierau suficient de mari. Am schimbat releul de incarcare si tot aceleasi valori. Pana la urma am descoperit ca masa de la releu nu iera buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Astazi ma duc la un electrician sa verificam problema. @luk77 am sa verific si masa de la releu. Alta chestiune: poate fi o coincidenta sau nu, dar de cand am pus-o la iernat mi-au murit efectiv 2 bujii de la 2 fise diferite. Mentionez ca bujiile au murit la distanta de cca 1-2 luni. Bujiile au fost schimbate acum 3 ani, deci cred ca: ori am fost pacalit (bujii de proasta calitate), ori am o defectiune pe instalatie ori a fost o coincidenta nefasta. Ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Eu cred ca am schimbat bujiile in fiecare sezon )) Cred ca sunt si mega proaste toate bujiile de pe piata ( multe facaturi,desi am incercat de la mai multe magazine si firme ) . Hornetu e si migalos cu carburatia,si daca nu e 100% pusa la punct,le afuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Cine ti-a spus ca hornetul e pretențios cu carburația? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Ok, revin cu detalii. Se pare ca statutul meu este pe duca. Cel mai probabil sezonul următor am sa il rebobinez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 aceleasi valori le am si eu...si merg asa de 3 ani...ce mi se pare mie este e ca statorul se incinge foarte tare...aceleasi mici fluctuatii le am si eu in ralanti vs turatie...sunt curios cat o mai duce statorul {daca el o fi defect}...pana atunci o las in treaba ei.....bateria are 3 4 ani de cand e la mine si e inca ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 fratilor, caut ca disperatu' cadru de bord pentru hornet S din 2001. second sau nou...am sapat pe google si nu gasesc. ma puteti ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Acum,n am cautat prea mult si nu stiu cat costa exact transportul,dar asa ca sa stii ca exista pe undeva si piesa asta ) http://www.ebay.com/itm/TELAIETTO-ANTERIORE-FRONT-FRAME-HONDA-HORNET-600-98-02-/121823167868?hash=item1c5d3a057c:g:wEoAAOSw8-tWVD2p http://www.ebay.com/itm/TELAIETTO-ANTERIORE-FRONT-FRAME-HONDA-HORNET-600-98-02-/112341649091?hash=item1a281586c3:g:D54AAOSwAKxWU0Xn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner® Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 La https://www.motorteam.ro/ ai încercat ? Eu de la ei comand piese pt Hornet, nu știu dacă pot aduce și piesa pe care o vrei tu, dar merita încercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanielc Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou. Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou. Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga. Pentru modelul meu din 05-06 am luat http://www.motomus.ro/accesorii/parbrize/parbriz-moto-scooter/Parbriz-fumuriu-Honda-Hornet-600-05-06-A305 . Te fereste de vant si gâze in zona pieptului, dar o sa simti vantul in zona castii ceva mai puternic, pentru ca deviaza o parte din flux in sus, spre capul pilotului. Overall e o investitie buna mai ales ca la viteze mari te apleci putin si cobori cu casca sub zona "de bataie" a vantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 pentru doritori PM multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Salutari, Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator. Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect. Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva. De unde poate fi problema ? » Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult. Editat Aprilie 5, 2017 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Salutari, Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator. Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect. Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva. De unde poate fi problema ? » Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41 Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult. Cand deschizi busonul se aude ceva vaccum sau presiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Oare ce am putea face acestui model incat sa vedem cantitatea de benzina mai exact ....rau fara indicator de rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare De unde as putea lua un kit de coborare pt Hornet 2007,la pret bun Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA! daaaa fireste dar asa te fura peisajul de te trezesti undeva pe niciunde cu o benzinarie cea mai apropriata la 200km .....si atunci te gandesti ..la naiba de unde alimentez oare cat mai am de mers ???... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Pai nu e problema ca nu ai indicator de benzina în acest caz, problema e alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Salutari, Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator. Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect. Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva. De unde poate fi problema ? » Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41 Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult. Asa patesc si eu. banuiesc ca vinovatul ar fi busonul care schimba pe ON|RES Dar pina acu nu l-am demontat sa vad cum e garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Paste Fericit tuturor! Se pare ca Hornet-elul meu s-a decis sa-mi faca o surpriza de Paste, anume, a ramas fara semnale... Problema se manifesta in felul urmator: pornit motor - semnale&avarii merg, plecat, plimbat 15-20 min - semnal&avarii merg, dupa inca aprox. 5 min. semnale&avarii NU mai merg deloc (nici stanga-dreapta, fata-spate, nici avarii). Mentiuni: motorul l-am luat cu semnale schimbate, model cu led, tip China. Din teste, cand motorul e rece, merg. Doar dupa ce umblu o perioada un pic mai lunga, nu mai merg . Butonul de avarii este pe dreapta - alta comanda fata de cea de semnale, deci inclin sa cred ca nu este de la comanda problema... Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Si dupa aia cand incep sa mearga cand se raceste motorul complet? Ceva asemanator am patit si eu, cand se incalzea motorul, releul nu mai incarca bateria. Masuram incarcarea cu motorul rece era perfecta, cand se incingea scadea sub 10. La mine a fost releul de incarcare defect, cand se incingea nu mai functiona corect. Nu stiu daca la tine poate fi tot de la releu, dar asta imi vine in minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Abia dupa ce sta motorul ceva timp (gen peste noapte), in 8 din 10 incercari, incep sa mearga iar. Daca ma opresc si astept o ora, tot nu merg. S-a intamplat sa nu mearga nici a 2-a zi, dar mai rar... Inclin sa cred ca de la releu este problema. O sa-l schimb sa vad daca se rezolva, daca nu, mai cautam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.