george05 Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 (editat) Oh no.. not again Nu m-am putut abtine sa nu provoc pe altu' care vine cu miturile uleiului. In special pe acest topic unde e discutat si rasdiscutat de sute de ori aspectul acesta. Editat Septembrie 3, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 Serios? Si asa e gata sezonul, vine iarna, deci... lumineaza-ne pe toti si arata-ne concret motivele pt care IDEAL e la 5000. Sau tu esti doar unul din multii sustinatori ai miturilor uleiurilor?pentru ca niste băieți cAre se ocupă cu așa ceva au stabilit că asta e intervalul la care se cauzează uleiul si incepe sa isi piardă proprietățile de protecție a motorului » Post actualizat in 03 Sep 2017 11:34 Uzează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 (editat) Ia arata-ne studiul si cine sunt acei baietei. Asa pe povesti e simplu, si fiu-mio de 9 luni e mai greu de convins. Sa vedem și noi adevarul gol goluț despre uleiuri. Si sa vedem apoi cine a platit acel studiu. Editat Septembrie 3, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 12k? Ai mai avut motociclete până acum? Dacă ții la ea nu ar trebui să depășești în niciun caz 6000. Ideal este 5000. In cartea de la PC36 spune foarte clar: INITIAL = 1000km or 1 month REGULAR = EVERY 12800km or 12 months //Pagina 89 din Owners Manual. Acum sigur ca cifrele astea mai variaza putin in functie de regimul de mers, dar sa schimbi uleiul la 5-6k, mi se pare putin cam repede (parere personala). Daca as face asa, ar insemna sa schimb uleiul de 2-3 ori pe sezon :-s... Sau poate regula asta cu 5-6k e valabila la supersporturile care au sub 8000rpm doar cand sunt oprite sau stau la semafor ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Si sa vedem apoi cine a platit acel studiu. Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salutare, ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salutare, ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Multumesc. Foarte multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Cred ca cel mai mult conteaza daca e full sintetic,mixt sau full mineral pt intervalul de schimb, mai putin firma, 6000 de km mi se pare okish pt motor cu 12k rpm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salut Aveti idee de unde pot sa comand un furtun nou, cel care face legatura cu pompa de apa, cu cot de 90 grade ? Pt Hornet 2001 PC34 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Cred ca cel mai mult conteaza daca e full sintetic,mixt sau full mineral pt intervalul de schimb, mai putin firma, 6000 de km mi se pare okish pt motor cu 12k rpm.. Mai exista ulei mineral? De fapt, cred ca mai am un bidon ramas de la Dacia 1300 » Post actualizat in 04 Sep 2017 13:18 Salut Aveti idee de unde pot sa comand un furtun nou, cel care face legatura cu pompa de apa, cu cot de 90 grade ? Pt Hornet 2001 PC34 Merci Daca nu ma insel, ai nevoie de furtunul cu codul: 19525-MV9-670 Eu as merge pe linie de service moto. Sigur iti pot aduce piesa originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salut Aveti idee de unde pot sa comand un furtun nou, cel care face legatura cu pompa de apa, cu cot de 90 grade ? Pt Hornet 2001 PC34 Merci Am comandat acel furtun de la magazinul MyMoto Cluj. Cel vechi s-a decis sa se sparga cu o seara inainte de parada moto de inceput de sezon. Cost total furtun si coliere 130 ron. A durat cam 10 zile pana a ajuns. Se monteaza foarte simplu daca nu esti total pe langa cu parte mecanica. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Hai ca io bat recordul. Anu trecut l-am schimbat la........3000. Ca doar atat facusem. Acu ptr cine face 5-6000 pe an e ok sa-l schimbe la 5000..da daca faci 30000 ce faci? Il schimbi de 6 ori ca asa vor vanzatorii de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Hai ca io bat recordul. Anu trecut l-am schimbat la........3000. Ca doar atat facusem. Acu ptr cine face 5-6000 pe an e ok sa-l schimbe la 5000..da daca faci 30000 ce faci? Il schimbi de 6 ori ca asa vor vanzatorii de ulei? Record nou : 2200 anu trecut 1000 asta. Bel ray care mai mult sta decat arde. Ca nu a mai avut nimeni chef de moto dupa 4 ligamente praf la un deget (deh, tequila). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Schimb ulei odata pe sezon, la inceput (Martie/Aprilie), cu Repsol full sintetic 10W40. Am avut sezoane in care am facut aproape de 9000 km dar si sezone ca cel actual cand abia ma apropii de 4000. Dar mai este timp...asigurarea e valabila pana in noiembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 (editat) @danny:pe vremea adunarilor de Hornetisti, faceam intre 15k si 25k pe an(deh, tanar june burlac+benzina ieftina si timp berechet). Imi aduc aminte ca intr-un an am facut 4 schimburi, dar nu pt ca asa zic "cunoscatorii" ci pt ca nu mai aveam bord la Viespe si nu tineam minte cand facusem schimburile anterioare. )) Editat Septembrie 5, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Pusca si cureaua lata..ce\cati hornetisti eram odata... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Deci la cbr f3 se schimba la 5000, iar odată montat pe cadrul de hornet, motorul devine mai dur si are nevoie de schimb ulei la 12000. Foarte taee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Deci la cbr f3 se schimba la 5000, iar odată montat pe cadrul de hornet, motorul devine mai dur si are nevoie de schimb ulei la 12000. Foarte taee Ne areti totusi si noua de unde ai atata inspiratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Foarte multumit! Aderenta pe carosabil ud? Se incalzesc greu? Cat te-a tinut setul? Stii tu, "detalii" de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Deci la cbr f3 se schimba la 5000 8000, iar odată montat pe cadrul de hornet, motorul devine mai dur si are nevoie de schimb ulei la 12000. Foarte taee [fixed] » Post actualizat in 06 Sep 2017 07:41 Ma dispera discutiile interminabile despre ulei.. In fond, o chestiune foarte simpla: - schimb de ulei la inceput de sezon - in cazul in care faci >10k km per sezon, se ia in calcul si al doilea schimb - pentru clima de la noi este potrivit uleiul recomandat de producator(10w40), insa, daca te dai prin Siberia sau Sahara, se iau in calcul si alte grade de viscozitate - brand-ul de ulei este o alegere subiectiva, in fond este mai important sa se efectueze schimbul la timp decat brand-ul uleiului, in plus, informatii despre anumite brand-uri sunt disponibile pe forum, trebuie doar sa cauti Horneta nu este o motocicleta prea avansata, asadar despicarea firului in 4 x 100 o consider inutila, cu exceptia celor ce au prea mult timp liber la dispozitie si au tot felul de idei de a modifica motocicleta asa incat sa iasa din tantar armasar sau macar un tantar cu far de streetfighter Interesant ca discutiile despre ulei tot apar.. insa cati dintre impatimitii uleiurilor moto se intereseaza si de urmatoarele aspecte: - baterie - lichid de racire - discuri + placute de frana - lichid de frana - lant + pinioane (uzura, reglaj, intretinere) - filtru de aer - bujii - distributie - furca - anvelope (potrivite stilului de mers) + vechime, uzura + presiunea corecta Ar mai fi si cateva probleme specifice la Hornet prima generatie: - intinzator lant distributie - termoflot - releu incarcare Asadar, discutam si despre altceva in afara de ulei? » Post actualizat in 06 Sep 2017 07:44 Edit: sa profitam cat timp topicul nu este sufocat de experti si troli, cred ca au fost in vacanta altfel nu imi explic linistea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Oricum o dai nu e bine. Am intrebat despre un set de cauciucuri pentru mobra, un singur raspuns, extrem de succint de altfel. Ai astfel ocazia Vallach sa vorbesti si despre altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 @ Vallach foarte buna lista ai facut. Se vede ca iti cunosti bine Hornetul si ca ai studiat sau avut cam toate problemele, fie ele de fabricatie sau pur si simplu de mentenanta normala care trebuie facuta unei motociclete.Cu privire la problemele specifice primei generatii 2 le-am rezolvat deja schimbat intinzator lant distributie si releu incarcare. Voiam sa intreb ce e cu termoflot-ul dar am facut o cautare pe forum si am aflat. Se pare am rezolvat si a 3-a problema specifica...am avut si eu ulei in sistemul de racire si acea pasta galbuie.Acum intrebarea ar fi odata rezolvate aceste probleme mai apar ? Si daca da cam pe cand ? Specific ca toate le-a fixat in urma cu 2 sezoane...sa ziceam acum 10-15 mii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) Oricum o dai nu e bine. Am intrebat despre un set de cauciucuri pentru mobra, un singur raspuns, extrem de succint de altfel. Ai astfel ocazia Vallach sa vorbesti si despre altceva Asa e, insa doar cei ce au folosit PR4 iti pot raspunde cu exactitate despre comportamentul anvelopelor respective. PR4 sunt in general foarte populare, desi am citit cum ca PR3 ar fi fost superioare. Can't say.. Eu m-am pronuntat in mai multe randuri ca prefer anvelopele sport fata de cele touring. Momentan am echipat un set Pilot Power din 2014. Spatele e pe duca si ma gandesc ca sezonul viitor sa inlocuiesc anvelopa cu PP 2CT. Fata e inca ok, oricum pe fata nu as pune 2CT sau modele touring. Sincer nu as face experimente cu alte anvelope, imi place cum se impaca Horneta cu PP-urile (alternative mai noi si cu siguranta mai bune ar fi PP3, S20 sau SportSmart2) Editat Septembrie 6, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) cateva pareri / intrebari despre hornetul meu: 1) legat de termoflot? cum va dati seama ca e ulei in lichidul de racire? m-am uitat in vasul de expansiune si in radiator... lichidul e putin maroniu dar tot lichid ii, nu gel, pasta, etc... at de greu e schimbatul garniturilor si oring0urilor ? aprox un nr de ore? ce piese trebe demontate? evacuare, radiator, altceva? intreb pentru ca am cumparat toate garniturile preventiv pt schimb dar nu stiu sa ma apuc de ea sau doar in sezonul de iarna. 2) legat de frane: cand am luat motoreta frana destul de prost, avea ceva placute intaliene... nu le retin numele... le-am schimbat pt CL XBK5, am schimbat lichidul de frana (ferodo), am aerisit instalatia... frana tot mi se pare foarte slaba (cel putin comparativ cu 954) daca maneta o trag fortat franeaza OK, inschimb la inceputul cursei parca nici nu ar fii actionata. voua cum franeaza? ce inbunatatiri a-ti adus la frane? 3) legat de anvelope: am pus pe motoreta un set nou de dunlop sportsmart max, am doar cuvinte de lauda pt ele... aderenta si manevrabilitate foarte buna cu 2.2 bar fata 2.5 spate. folosesc motoreta 90% in afara orasului (~35 + 35 km naveta in ritm mai alert) in 3000 km nu am observat sa se patrateasca si merg ca nou. am avut si 2 zile de trackday cu ele, totul OK. 4) legat de furca: mi se pare foarte moale si amortizarea destul de slaba, face bottoming destul de usor. furca nu am observat sa curga... mi s-a mai dus un releu de semnalizare, se schimba in 5 minute si 50 RON :-) cam atat... ma gandesc sa o vand in viitorul apropiat si sa iau ceva naked mai mare, mai smecher Editat Septembrie 6, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.