Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Oh no.. not again :huh:

 

 

Nu m-am putut abtine sa nu provoc pe altu' care vine cu miturile uleiului. In special pe acest topic unde e discutat si rasdiscutat de sute de ori aspectul acesta. :D Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Serios? Si asa e gata sezonul, vine iarna, deci... lumineaza-ne pe toti si arata-ne concret motivele pt care IDEAL e la 5000. Sau tu esti doar unul din multii sustinatori ai miturilor uleiurilor?

pentru ca niste băieți cAre se ocupă cu așa ceva au stabilit că asta e intervalul la care se cauzează uleiul si incepe sa isi piardă proprietățile de protecție a motorului

» Post actualizat in 03 Sep 2017 11:34

Uzează

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia arata-ne studiul si cine sunt acei baietei. Asa pe povesti e simplu, si fiu-mio de 9 luni e mai greu de convins. Sa vedem și noi adevarul gol goluț despre uleiuri. Si sa vedem apoi cine a platit acel studiu. :D

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12k? Ai mai avut motociclete până acum? Dacă ții la ea nu ar trebui să depășești în niciun caz 6000. Ideal este 5000.

 

In cartea de la PC36 spune foarte clar:

 

INITIAL = 1000km or 1 month

REGULAR = EVERY 12800km or 12 months //Pagina 89 din Owners Manual.

 

Acum sigur ca cifrele astea mai variaza putin in functie de regimul de mers, dar sa schimbi uleiul la 5-6k, mi se pare putin cam repede (parere personala). Daca as face asa, ar insemna sa schimb uleiul de 2-3 ori pe sezon :-s...

Sau poate regula asta cu 5-6k e valabila la supersporturile care au sub 8000rpm doar cand sunt oprite sau stau la semafor ?? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai mult conteaza daca e full sintetic,mixt sau full mineral pt intervalul de schimb, mai putin firma, 6000 de km mi se pare okish pt motor cu 12k rpm..

 

Mai exista ulei mineral? De fapt, cred ca mai am un bidon ramas de la Dacia 1300 :)

» Post actualizat in 04 Sep 2017 13:18

Salut

Aveti idee de unde pot sa comand un furtun nou, cel care face legatura cu pompa de apa, cu cot de 90 grade ? Pt Hornet 2001 PC34

 

Merci

 

Daca nu ma insel, ai nevoie de furtunul cu codul: 19525-MV9-670

Eu as merge pe linie de service moto. Sigur iti pot aduce piesa originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Aveti idee de unde pot sa comand un furtun nou, cel care face legatura cu pompa de apa, cu cot de 90 grade ? Pt Hornet 2001 PC34

 

 

Merci

 

Am comandat acel furtun de la magazinul MyMoto Cluj. Cel vechi s-a decis sa se sparga cu o seara inainte de parada moto de inceput de sezon. Cost total furtun si coliere 130 ron. A durat cam 10 zile pana a ajuns. Se monteaza foarte simplu daca nu esti total pe langa cu parte mecanica. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca io bat recordul. Anu trecut l-am schimbat la........3000. Ca doar atat facusem.

Acu ptr cine face 5-6000 pe an e ok sa-l schimbe la 5000..da daca faci 30000 ce faci? Il schimbi de 6 ori ca asa vor vanzatorii de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca io bat recordul. Anu trecut l-am schimbat la........3000. Ca doar atat facusem.

Acu ptr cine face 5-6000 pe an e ok sa-l schimbe la 5000..da daca faci 30000 ce faci? Il schimbi de 6 ori ca asa vor vanzatorii de ulei?

 

Record nou : 2200 anu trecut 1000 asta. Bel ray care mai mult sta decat arde. Ca nu a mai avut nimeni chef de moto dupa 4 ligamente praf la un deget (deh, tequila).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb ulei odata pe sezon, la inceput (Martie/Aprilie), cu Repsol full sintetic 10W40. Am avut sezoane in care am facut aproape de 9000 km dar si sezone ca cel actual cand abia ma apropii de 4000. Dar mai este timp...asigurarea e valabila pana in noiembrie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danny:pe vremea adunarilor de Hornetisti, faceam intre 15k si 25k pe an(deh, tanar june burlac+benzina ieftina si timp berechet). Imi aduc aminte ca intr-un an am facut 4 schimburi, dar nu pt ca asa zic "cunoscatorii" ci pt ca nu mai aveam bord la Viespe si nu tineam minte cand facusem schimburile anterioare. :)))

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la cbr f3 se schimba la 5000, iar odată montat pe cadrul de hornet, motorul devine mai dur si are nevoie de schimb ulei la 12000. Foarte taee

Ne areti totusi si noua de unde ai atata inspiratie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la cbr f3 se schimba la 5000 8000, iar odată montat pe cadrul de hornet, motorul devine mai dur si are nevoie de schimb ulei la 12000. Foarte taee

 

[fixed]

» Post actualizat in 06 Sep 2017 07:41

Ma dispera discutiile interminabile despre ulei..

 

In fond, o chestiune foarte simpla:

 

:rtfm:

 

- schimb de ulei la inceput de sezon

- in cazul in care faci >10k km per sezon, se ia in calcul si al doilea schimb

- pentru clima de la noi este potrivit uleiul recomandat de producator(10w40), insa, daca te dai prin Siberia sau Sahara, se iau in calcul si alte grade de viscozitate

- brand-ul de ulei este o alegere subiectiva, in fond este mai important sa se efectueze schimbul la timp decat brand-ul uleiului, in plus, informatii despre anumite brand-uri sunt disponibile pe forum, trebuie doar sa cauti

 

Horneta nu este o motocicleta prea avansata, asadar despicarea firului in 4 x 100 o consider inutila, cu exceptia celor ce au prea mult timp liber la dispozitie si au tot felul de idei de a modifica motocicleta asa incat sa iasa din tantar armasar sau macar un tantar cu far de streetfighter ;)

 

Interesant ca discutiile despre ulei tot apar.. insa cati dintre impatimitii uleiurilor moto se intereseaza si de urmatoarele aspecte:

 

- baterie

- lichid de racire

- discuri + placute de frana

- lichid de frana

- lant + pinioane (uzura, reglaj, intretinere)

- filtru de aer

- bujii

- distributie

- furca

- anvelope (potrivite stilului de mers) + vechime, uzura + presiunea corecta

 

Ar mai fi si cateva probleme specifice la Hornet prima generatie:

- intinzator lant distributie

- termoflot

- releu incarcare

 

Asadar, discutam si despre altceva in afara de ulei?

» Post actualizat in 06 Sep 2017 07:44

Edit: sa profitam cat timp topicul nu este sufocat de experti si troli, cred ca au fost in vacanta altfel nu imi explic linistea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum o dai nu e bine. Am intrebat despre un set de cauciucuri pentru mobra, un singur raspuns, extrem de succint de altfel.

 

Ai astfel ocazia Vallach sa vorbesti si despre altceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vallach foarte buna lista ai facut. Se vede ca iti cunosti bine Hornetul si ca ai studiat sau avut cam toate problemele, fie ele de fabricatie sau pur si simplu de mentenanta normala care trebuie facuta unei motociclete.

Cu privire la problemele specifice primei generatii 2 le-am rezolvat deja schimbat intinzator lant distributie si releu incarcare.
Voiam sa intreb ce e cu termoflot-ul dar am facut o cautare pe forum si am aflat. Se pare am rezolvat si a 3-a problema specifica...am avut si eu ulei in sistemul de racire si acea pasta galbuie.

Acum intrebarea ar fi odata rezolvate aceste probleme mai apar ? Si daca da cam pe cand ? Specific ca toate le-a fixat in urma cu 2 sezoane...sa ziceam acum 10-15 mii km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum o dai nu e bine. Am intrebat despre un set de cauciucuri pentru mobra, un singur raspuns, extrem de succint de altfel.

 

Ai astfel ocazia Vallach sa vorbesti si despre altceva :)

 

Asa e, insa doar cei ce au folosit PR4 iti pot raspunde cu exactitate despre comportamentul anvelopelor respective.

PR4 sunt in general foarte populare, desi am citit cum ca PR3 ar fi fost superioare. Can't say..

 

Eu m-am pronuntat in mai multe randuri ca prefer anvelopele sport fata de cele touring.

 

Momentan am echipat un set Pilot Power din 2014. Spatele e pe duca si ma gandesc ca sezonul viitor sa inlocuiesc anvelopa cu PP 2CT.

Fata e inca ok, oricum pe fata nu as pune 2CT sau modele touring.

 

Sincer nu as face experimente cu alte anvelope, imi place cum se impaca Horneta cu PP-urile (alternative mai noi si cu siguranta mai bune ar fi PP3, S20 sau SportSmart2)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva pareri / intrebari despre hornetul meu:

 

1) legat de termoflot?

cum va dati seama ca e ulei in lichidul de racire?

m-am uitat in vasul de expansiune si in radiator... lichidul e putin maroniu dar tot lichid ii, nu gel, pasta, etc...

 

at de greu e schimbatul garniturilor si oring0urilor ? aprox un nr de ore? ce piese trebe demontate? evacuare, radiator, altceva?

 

intreb pentru ca am cumparat toate garniturile preventiv pt schimb dar nu stiu sa ma apuc de ea sau doar in sezonul de iarna.

 

 

2) legat de frane:

cand am luat motoreta frana destul de prost, avea ceva placute intaliene... nu le retin numele...

le-am schimbat pt CL XBK5, am schimbat lichidul de frana (ferodo), am aerisit instalatia... frana tot mi se pare foarte slaba (cel putin comparativ cu 954)

daca maneta o trag fortat franeaza OK, inschimb la inceputul cursei parca nici nu ar fii actionata.

 

voua cum franeaza? ce inbunatatiri a-ti adus la frane?

 

3) legat de anvelope:

am pus pe motoreta un set nou de dunlop sportsmart max, am doar cuvinte de lauda pt ele... aderenta si manevrabilitate foarte buna cu 2.2 bar fata 2.5 spate.

folosesc motoreta 90% in afara orasului (~35 + 35 km naveta in ritm mai alert) in 3000 km nu am observat sa se patrateasca si merg ca nou.

am avut si 2 zile de trackday cu ele, totul OK.

 

4) legat de furca: mi se pare foarte moale si amortizarea destul de slaba, face bottoming destul de usor.

furca nu am observat sa curga...

 

mi s-a mai dus un releu de semnalizare, se schimba in 5 minute si 50 RON :-)

 

cam atat... ma gandesc sa o vand in viitorul apropiat si sa iau ceva naked mai mare, mai smecher :P

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...