Djenavar Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Oameni buni are cineva o poza cu un senzor de viteza Hornet 2006 , caut pe google dar imi da niste aberatii si eu nestiind cum arata sa nu fac o boacana la comanda.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 (editat) Acum o saptamana mi-am mai facut cadou de ziua mea un trackday la Tg Secuiesc Pe drum, am ramas fara frana spate (placuta era complet uzata). Spre surprinderea mea, am gasit in oras pe stoc set de placute TRW, asa ca acum are si placute noi. In WE am reusit sa-mi depasesc starea de lene ... si in sfarsit am schimbat garniturile si oring-urile de la termoflot, spalat instalatia de racire, schimbat lichidul de racire si schimbat termostat-ul care era blocat pe deschis. » Post actualizat in 25 Sep 2017 10:13Ciudat, acum cu termostatul functional, acul in bord tot indica ca temperatura motorului e foarte joasa... o fii stricat senzorul? Acum se misca, dar doar 1 - 2 mm. Editat Septembrie 25, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Acum o saptamana mi-am mai facut cadou de ziua mea un trackday la Tg Secuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Va salut colegi! In sfarsit mi-am luat si eu A-ul acum o saptamana si tot trag de viata asta a mea sa strang niste bani sa imi iau prima motocicleta!... toti pustanii de varsta mea isi doresc r1 r6 hayabuse etc.. eu vreau un hornet.. e cea mai frumoasa motocicleta despuiata vreodata.. si banditul e frumos dar honda e regina. Acum cateva intrebari. Eu as avea cam 1300 de euro momentan.. sper sa mai strang si pana da frigul sa merg si eu cu ea.. stiu doar ca are motor de cbr. Care sunt defectele specifice unui hornet si la ce ar trebui sa ma uit cand cumpar o motocicleta? La masina stiu.. de batai de fum... etc etc.. se aplica si la motoare? Am mers doar cu aprilia rs yamaha tzr... o mobra 50 super si un minsk 125 . Va multumesc si sper sa imi iau si eu o bazaitoare sa ma dau cu ea... asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 verifici aceasi chestii, ca la orice motoreta, sa mearga drept, sa nu aiba jocuri la rulmenti, sa franeze cat mai bine, sa nu scoata fum ... eventual la hornet uitate la lichidul de racire sa nu fie ulei prin ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Va salut colegi! In sfarsit mi-am luat si eu A-ul acum o saptamana si tot trag de viata asta a mea sa strang niste bani sa imi iau prima motocicleta!... toti pustanii de varsta mea isi doresc r1 r6 hayabuse etc.. eu vreau un hornet.. e cea mai frumoasa motocicleta despuiata vreodata.. si banditul e frumos dar honda e regina. Acum cateva intrebari. Eu as avea cam 1300 de euro momentan.. sper sa mai strang si pana da frigul sa merg si eu cu ea.. stiu doar ca are motor de cbr. Care sunt defectele specifice unui hornet si la ce ar trebui sa ma uit cand cumpar o motocicleta? La masina stiu.. de batai de fum... etc etc.. se aplica si la motoare? Am mers doar cu aprilia rs yamaha tzr... o mobra 50 super si un minsk 125 . Va multumesc si sper sa imi iau si eu o bazaitoare sa ma dau cu ea... asfalt uscat! Pentru detalii specifice Hornet, citeste post-ul urmator si eventual discutia ce a urmat (inca 1-2 pagini): /index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=4378220 Sfaturi generice pentru achizitie motor second: http://www.stelianmuscalu.ro/ghid-de-cumparare-a-unei-motociclete-second-hand/ http://pemotoare.ro/motociclete-second-hand/ Ideal ar fi sa duci motocicleta la o verificare tehnica inainte de achizitie la orice service moto de la tine din zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Va salut colegi! In sfarsit mi-am luat si eu A-ul acum o saptamana si tot trag de viata asta a mea sa strang niste bani sa imi iau prima motocicleta!... toti pustanii de varsta mea isi doresc r1 r6 hayabuse etc.. eu vreau un hornet.. e cea mai frumoasa motocicleta despuiata vreodata.. si banditul e frumos dar honda e regina. Acum cateva intrebari. Eu as avea cam 1300 de euro momentan.. sper sa mai strang si pana da frigul sa merg si eu cu ea.. stiu doar ca are motor de cbr. Care sunt defectele specifice unui hornet si la ce ar trebui sa ma uit cand cumpar o motocicleta? La masina stiu.. de batai de fum... etc etc.. se aplica si la motoare? Am mers doar cu aprilia rs yamaha tzr... o mobra 50 super si un minsk 125 . Va multumesc si sper sa imi iau si eu o bazaitoare sa ma dau cu ea... asfalt uscat! Salut. Felicitari pentru obtinerea categoriei. De asemenea, te felicit si pentru alegerea pe care vrei sa o faci. E o motocicleta deosebita, care iarta multe si care te va plimba oriunde vei dori. Eu am una din 2006, ultimul an de carburatie. Cred ca trebuie sa mai strangi ceva banuti pentru una in mintile ei. La 1300 Euro nu stiu ce an vei gasi sau daca a avut sau nu incidente. 2006 bate pe la 2000 si putin de coco. Iar primul an, 1998 nu cred ca merita ... (parerea mea) Cele bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Multumesc pentru sfaturi. Utile chiar pentru mine. Si da mi se pare motocicleta perfecta. Nu cred in mitul... prima motocicleta de 125 apoi ceva mare. Iau din asta si gata. Suma pe care o am sper sa o maresc... sigur o maresc dar nu as vrea sa dau nici mult pe o mobra pentru ca la mine masina e principalul mijloc de transport... niciodata mobra nu e ca masina.. per total daca as avea 1700 1800 cred ca ar fi de ajuns.. Si va rog dar nu stiu daca incalcam vreo regula a forumului.. daca aveti horneturi de vanzare prin bucuresti si jud giurgiu.. eu fiind de aici.. va rog sa postati.. am mai multa incredere ca sunteti oameni ok decat cine stie ce vechituri de pe olx.. multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salutare, recomandare presiune? Precizez ca circul pe strada cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salutare, recomandare presiune? Precizez ca circul pe strada cu ea. 36 PSI cu 42 PSI (2.50 ATM fata si 2.90 ATM spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 @Alexandru Boros Mersi pentru raspuns, asa stiam si eu, dar am fost contrazis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 @Alexandru Boros Mersi pentru raspuns, asa stiam si eu, dar am fost contrazis. Asa zice cartea. Poate ca nu e corect in carte... cine stie ) Drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Multumesc, la fel si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salutare, As avea nevoie de un sfat: am un Hornet din 2003(PC36) care are semnale pe LED. Problema este ca semnalizarea porneste cu o intarziere chiar si cand este cald afara. Cand este rece afara intarzierea creste(de exemplu: cand afara sunt 17 - 18 grade, apesi butonul si astepti poate si 40 - 50 de secunde pana incep ledurile sa se aprinda). Eu baniesc ca s-a stricat releul de semnalizare. Poate fi de la altceva? In cazul in care problema este de la releul de semnalizare, de la ce alte motociclete se potriveste releul de semnalizare? F4, F4I, RR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salutare, As avea nevoie de un sfat: am un Hornet din 2003(PC36) care are semnale pe LED. Problema este ca semnalizarea porneste cu o intarziere chiar si cand este cald afara. Cand este rece afara intarzierea creste(de exemplu: cand afara sunt 17 - 18 grade, apesi butonul si astepti poate si 40 - 50 de secunde pana incep ledurile sa se aprinda). Eu baniesc ca s-a stricat releul de semnalizare. Poate fi de la altceva? In cazul in care problema este de la releul de semnalizare, de la ce alte motociclete se potriveste releul de semnalizare? F4, F4I, RR? Se potriveste orice releu de semnalizare pentru leduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 (editat) Salutare, recomandare presiune? Precizez ca circul pe strada cu ea. Ce anvelope ai? (scuze daca ai mai zis, sunt pe fuga si nu m-am mai uitat in urma pe topic). De exemplu eu am Pilot Power si folosesc 2.3 / 2.5 pt mers cu pasager si 2.2 / 2.4 cand ma dau singur si imi fac de cap Cam trebuie sa verific presiunea o data pe luna, de aceea ma gandesc sa imi iau un compresor. Am intrebat cu cateva pagini in urma despre asta dar se pare ca nu are nimeni asa ceva pe aici. In cazul in care ai Dunlop sau alte anvelope cu carcasa dura, se foloseste o presiune mai mica, poate ne detaliaza alti colegi care au SportSmart 2 sau similar. Editat Septembrie 28, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 (editat) @Vallach Am Pirelli Diablo Rosso 2 In carte scrie 2.5 fata si 2.9 spate. Momentan am 2.1 fata si 2.0 spate, recomandarea lui Cesar. Mie unul imi da cu virgula, de aceea am si intrebat aici. Editat Septembrie 28, 2017 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 (editat) @Vallach Am Pirelli Diablo Rosso 2 In carte scrie 2.5 fata si 2.9 spate. Momentan am 2.1 fata si 2.0 spate, recomandarea lui Cesar. Mie unul imi da cu virgula, de aceea am si intrebat aici. Cat a zis @Cesar?!?! Bazându-se pe ce a dat valorile alea? Ai să-mi bag ceva. Asta e noua, stiam ca el le stie pe toate cel mai bine dar valorile astea sunt totusi ceva nou. Editat Septembrie 28, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 (editat) Povestea, pe scurt, e cam asa. Am decis sa vopsesc jantele. Inainte de a o lasa in atelier am facut o tura mai lunga, toate bune si frumoase. Dupa ce o iau observ o tendinta a directiei de a imi contrazice comenzile. Verific anvelopele si vad ca suprafata de contact este sensibil mai mare decat inainte. Subliniez acest aspect, dar sunt asigurat ca presiunea este cea corecta si ca cel mai probabil am ruginit eu in urma faptului ca nu am mai condus-o timp de doua saptamani. Franarea iar mi se pare ca e ceva mai lunga. Mi se atrage atentia ca s-au mai "patratit" cauciucurile. E drept, desi imi plac drumurile cu viraje nu ma pot teleporta direct acolo astfel incat sunt nevoit sa parcurg si drumuri mai drepte pana acolo, gen autostrada s.a.m.d dar nu cred ca asta este motivul, in tura precedenta totul era super ok. Am intrebat de ce diferenta de presiune este atat de mare, in carte scrie una, iar recomandarea lui e totusi mult sub. Mi-a raspuns ca el niciodata nu baga mai mult, fara prea multe argumente. Cert este faptul ca nu-s multumit in continuare de cum se manevreaza mobra pe curbe. A continuat prin a imi spune sa o scot la o tura pe curbe si, daca nu imi place, sa revin. O simt suficient in oras, nu e ok, n-ar fi deloc placut sa merg cu ea pe serpentine. Subliniez faptul ca nu merg cu pasager si nici cu bagaje, doar eu si mobra. PS. Am observat, nu stiu din ce motiv, o reticenta in a furniza anumite informatii de catre Cesar, probabil in ideea ca stie el mai bine, sa nu imi bat eu capul. Ei bine, eu vreau sa imi bat capul, vreau sa stiu ce anume se lucreaza la mobra, cum functioneaza, de ce recomanda presiunea asta in conditiile in care cartea zice cu totul altceva. Ma rog, nu intru in detalii, cel mai probabil voi inceta sa mai intreb pe cineva care nu doreste sa comunice si voi cauta alt atelier. Pana una alta, va rog si astept cu interes parerile voastre. Care e presiunea "corecta" luand in considerare si temperatura exterioara din prezent? Multumesc. Editat Septembrie 29, 2017 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Eu cu 2.2 - 2.3 pe fata, 2.4 - 2.5 pe spate (cu sau fara pasager) pe Dunlop Sportsmart 2max. Mi se pare OK presiunea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Cam toate gumele pe care le-am avut aveau specificat 2.5-2.9. Cu toate eu m-am simtit bine la 2.2-2.5. Si cu Hornetica si cu VFR. Cam asa merg toti prietenii cu Hornet dpdv al presiunii. Sfaturile si intentiile specialistului mentionat mai sus sunt mult, mult supra-apreciate pe forumul asta. Eu nu le-am gasit neaparat relevante,corecte sau macar bine intentionate. Experientele altora poti fi diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 nu e posibil ca acel 2.5 - 2.9 sa fie valoarea la cald? cand mergi cu motorul, anvelopa se incalzeste... aerul se dilata, presiunea creste am putea folosi azot, care cica se dilata mai putin. » Post actualizat in 29 Sep 2017 09:37si stiti vorba acea: "Opinions are like assholes.... everybody has one" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Nu, e la rece. Știu,și mie mi s-au părut mari și am verificat și în owner și în service manual și așa sunt. 2.5 și 2.9. eu puneam 2.4 cu 2.4 și în afară de mici tendințe de wobble la viteze mari >170 nu am observat alte probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Pe Viespe la modul general se cam merge undeva intre 2.1-2.3 pe fata si 2.3-2.5 pe spate. N-o zic eu, ci o zi majoritatea. Cu 2.5-2.9 iti rupi oasele pe Romania ai feedbaxk-ul anvelopelor tinde spre zero, plus multe alte dezavantaje. Singurul avantaj:te țin anvelopele de te saturi. Cat despre presiunile date de @Cesar,sunt o aberatie scornita doar de el, de aia nici n-are argumente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 nu e posibil ca acel 2.5 - 2.9 sa fie valoarea la cald? cand mergi cu motorul, anvelopa se incalzeste... aerul se dilata, presiunea creste am putea folosi azot, care cica se dilata mai putin. » Post actualizat in 29 Sep 2017 09:37 si stiti vorba acea: "Opinions are like assholes.... everybody has one" Pepsi, Citirea presiunii anvelopelor se face la RECE. Ca absolut orice citire statica de referinta. Iti prezint o situatie extrema in care am o experienta extraordinara de zgarii asfaltul cu genunchiul si cotul pe viraj (nu e cazul meu) si fac transalpina pentru timp record. Ce presiune crezi ca voi avea in acel moment pe anvelopa? Voi putea vreodata sa compar aceasta valoare cu cea pe care o are cineva ce ruleaza pe A1 cu 100 de km/h constant? Producatorul a spus in carte Tubeless, x ply uri, Max speed y, presiune LA RECEa.b ATM fata / c.d ATM spate. Poate ca sunt offtopic, dar eu prefer sa citesc cartea si sa fac ce imi spune producatorul si nu ce imi spune cineva sau altcineva. PENTRU CA: 1) Nu am aceeasi experienta si aceeasi atitudine in pilotaj ca acel cineva si 2) producatorul s-a asigurat ca in momentul in care a dat valoarea a.b ATM la anvelopa, a mai pus el de la sine un 15% coeficient de suprasarcina pentru siguranta. (OFFTOPIC... sigur aici sunt offtopic) Domnilor, este vorba de un motor de oras de 600 cmc cu care nu trebuie sa il speriem pe Rossi... si cu care nu facem cine stie ce experiente si nici nu mergem pe asfalt ca in povesti. Imi spunea cineva de curand sa renunt la Pilot Power 2ct ... ca is cam vechi ca tehnologie si sa migrez la Pilot nush cum... ca am mai multa incredere pe viraje... PENTRU CE???? sa fac... ce cu mobra aia? sa ma tina virajul la 150 la ora si sa-mi rup dintii in camionul care iese de pe drumul fara prioritate in fata mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.