Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:-) mulțumesc pt răspunsuri... mai rămâne o mică îngrijorare legată de vitezometru...

Nu-ți bate capul. Sau daca vrei sa ți-l bati, google it si vezi ca sunt ceva formule de calcul speciale pt acest tip de modificare. Sau si mai simplu, activezi pe tel gps-ul, urmaresti diferentele de viteza indicate de bord respectiv gps, si s-a rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de presiune, ca se discuta mai devreme, multora le place sa isi dea cu parerea legat de cat "trebuie"...

 

Dupa ce mi-am luat Angel GT-urile am intrebat Pirelli ce presiuni as putea pune pe circuit in ele, in ideea in care mai cresc ceva pentru mers pe strada.

 

Deci, concret, ce a spus Pirelli UK: 32 PSI (2.2 BAR)/34 PSI (2.35BAR). Daca e prea rigid spatele, se mai scade.

 

Diferenta de la 2.5/2.9 de pe bascula si presiunile recomandate, cel putin pe spate, este uriasa. Asta chit ca le mai cresc pentru strada cu ceva

Angel GT e si sport-touring pe deasupra; eu ma asteptam sa aud de niste presiuni mai mari...

 

Din motivul de mai sus, nu cred in ideea ca 2.5/2.9 e valabil la vreo motocicleta din asta. La una de touring, care are o greutate uriasa, poate merge.

La o motocicleta de 200kg sa pui aceeasi presiune mi se pare o greseala, mai ales, vorba unui coleg, pe drumurile noastre.

Ganditi-va ca se miscoreaza pata de contact cu cresterea presiunii. Aderenta scade.

Pe ploaie e altceva, acolo vrei sa ai pata de contact mai mica, ca sa eviti acvaplanarea, dar in situatiile comune nu are sens sa pui cat scrie pe bascula.

 

PS: Legat de scos catalizatorul... e un coleg care a facut asta. Nu as recomanda, decat daca vrei sa-i faci si mapare dupa. PowerCommander & stuff, dyno tune...

Care se uita pe YouTube/forumuri la montare de evacuari aftermarket full (care nu vin cu catalizator) stie ca fara mapare nu castigi decat zgomot.

Mai trist ar fi sa piarda putere, ceea ce nu e exclus pentru ca ECU-ul nu stie sa opereze in noii parametri.

Probabil o sa arunce benzina pe evacuare, de unde si pocniturile pe care le scot toate stifturile pe strada

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motivul de mai sus, nu cred in ideea ca 2.5/2.9 e valabil la vreo motocicleta din asta. La una de touring, care are o greutate uriasa, poate merge.

La o motocicleta de 200kg sa pui aceeasi presiune mi se pare o greseala

 

Eu nu am pus niciodata 2.5/2.9 si am Horneta din 2010.

M-am dat singur, cu pasager, cu bagaje.. pe soare, pe ploaie.. tare, incet.. tot tacamul (mai putin pe circuit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 2 variante.

1. Cauti in dezmembrari moto prin tara. (nu iti va vinde nimeni decat bordul complet, inclusiv carcasa)

 

2. Cauti pe ebay. Aici poti alege varianta bordului complet sau doar a carcasei. Vezi si tu care iti convine mai mult la pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sigur merge si de pc36.. indica tot?

 

Eu nu pot sa iti spun decat de ce am vazut. Repet Hornet 2001 (pc34) cu bord de pc36. E al unui prieten. Functiona totul mai putin indicatorul benzina. Specific ca asa a fost adus in tara deja 'preparat', are inclusiv codita si stop de pc 36.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca va merge vitezometrul

din ce retin cel de pe pc 36 este digital iar celacat este analogic

 

Sunt 4 tipuri de bord diferite la Hornet prima generatie:

 

1. bordul original de pe PC34

2. bordul pt varianta S

3. bordul upgraded, insa tot analogic pt PC36

4. bordul cu vitezometru digital pt PC36 (2005-2006)

» Post actualizat in 10 Oct 2017 16:48

Ai 2 variante.

 

1. Cauti in dezmembrari moto prin tara. (nu iti va vinde nimeni decat bordul complet, inclusiv carcasa)

 

2. Cauti pe ebay. Aici poti alege varianta bordului complet sau doar a carcasei. Vezi si tu care iti convine mai mult la pret.

 

Feedback-ul celor ce au luat de la chinezi e ca sunt foarte proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie, bord analogic nu e aceasi lucru cu vitezometru mecanic... la pc36 (2003 - 2004) vitezometrul e comandat de un motoras electric.


» Post actualizat in 10 Oct 2017 18:48

la pc34 e mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am dat jos parbrizul de pe horneata mea pentru ca nu imi place si joaca la viteza. Credeti ca iau ceva pe el?

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/511LhxvrDdL._SY300_.jpg

E ca asta doar ca nu asa fumuriu. Firma puig. Nu e spart sau ciobit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...