Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am observat in poza din anunt cum ai montat camera pe ghidon, din pacate insa eu nu am optiunea asta datorita parbrizului. Am incercat cu ham, e ok numai la viteze mici pentru ca imediat ce te apleci putin in fata vei filma doar bordul motocicletei. Pe casca nu imi montez camera pentru nimic.

 

Are cineva si alte sugestii de montare a unei action-cam pe Hornet cu parbriz?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai chef de polizat scaritele pe serpentine ? Foarte bine, faci frumos presiunea inainte, scazi 2.7-le pe care l-ai avut de cand ai mers pe autostrada cu pasager... la 2/2.1 si ii dai bataie, si exemplele pot continua.

 

Am tot auzit si citit pareri de la altii cum ca ba e bine sa scazi presiunea pe serpentine, ba nu e. Un exemplu de argument: "Many people, including canyon carvers, think that by running a lower tire pressure will result in better performance. In reality, you’re flexing your tire when it doesn’t need to by not having enough air pressure in it, resulting in excessive tire wear."

 

Cand tragi linie, eu deduc cam asa: scazi presiunea ceea ce iti ofera (macar la nivel teoretic) o suprafata de contact mai mare. Si aici am 2 intrebari:

 

1. Daca scazi din presiune atat de mult incat sa obtii o suprafata considerabil mai mare de contact, nu afectezi si rigiditatea cauciucului? Cand vorbim de gume de masina, alea pot sa faca wobbly-wobbly pe asfalt (la accelerari de exemplu), nu pateste nimeni nimic. Dar la motoreta nu incepe sa-ti danseze curu' in curbe (intrare, iesire, etc) daca nu ai presiunea adecvata? Pentru ca stim cu totii, presiunea actioneaza in mod egal pe toata suprafata gumei, dar forta centrifuga -mama ei- trage de linia mediana a gumei in afara. Si fara o presiune suficienta care sa-ti "sustina" si marginea gumei...intuiesc ca nu e bine.

 

2. Daca scazi din presiune "numa' putin", mai are sens? Chiar obtii beneficii reale sau e mai mult un confort psihic ?

 

Intreb si eu, de curiozitate; nu urmaresc sa mai trezesc un topic aici... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai parcurs cu ele pana acum danny_nt si cat preconizezi ca mai "merg"?

Am cam vreo 4000 si cred ca sunt pe la jumate. Nu le termin sezonul asta.

» Post actualizat in 07 Sep 2017 18:48

 

As zice ca o cauti cu lumanarea..

 

Ultima data cand m-a prins o ploaie torentiala eram pe la Jibou, iar cand am ajuns in Zalau toate strazile erau pline de apa. Roata fata imi arunca apa fix pe ghete, o senzatie tare neplacuta.

PP-urile s-au comportat foarte bine, evident.. nu am mers cu 160.

» Post actualizat in 07 Sep 2017 12:57

Asa imi zic si eu...noroc ca nu e prea des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am tot auzit si citit pareri de la altii cum ca ba e bine sa scazi presiunea pe serpentine, ba nu e. Un exemplu de argument: "Many people, including canyon carvers, think that by running a lower tire pressure will result in better performance. In reality, you’re flexing your tire when it doesn’t need to by not having enough air pressure in it, resulting in excessive tire wear."

 

 

1. Daca scazi din presiune atat de mult incat sa obtii o suprafata considerabil mai mare de contact

Dar la motoreta nu incepe sa-ti danseze curu' in curbe (intrare, iesire, etc) daca nu ai presiunea adecvata?

 

2. Daca scazi din presiune "numa' putin", mai are sens? Chiar obtii beneficii reale sau e mai mult un confort psihic ?

 

Nu lua ad-literam ce scrie acolo. Concluzia e interpretabila si suna cam asa: scazi presiune cat să-ți permita o aderenta mai buna tinand cont de tipul de pneu utilizat. Nu scoti aer ca dementu' pana la jumate din indicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On this note..

Are careva asa ceva? -> compresoare auto

 

Cele ieftine par sa fie niste pocnitori chinezesti, iar modele precum Black&Decker ASI300 sunt destul de piperate si nu au feedback excelent.

 

Caut sa imi iau un compresor pt ca mi s-a luat de astia de la vulcanizari, iar compresoarele de la benzinarii ori nu merg, ori e coada..


» Post actualizat in 08 Sep 2017 09:10

Acum intrebarea ar fi odata rezolvate aceste probleme mai apar ? Si daca da cam pe cand ?

 

Good question.

 

Ma plangeam mai de mult ca nu am gasit nimic in manual legat de garniturile la termoflot.

Nici o mentiune despre mentenanta, asa ca invatam din "povestea lui Stan Pățitul"

 

Cu releul de incarcare iar e loterie. In general problema la CBR si CB din '90 - 2000.

Am citit ca unii si le schimba rapid cu modele compatibile de la alte marci moto, iar la altii inca functioneaza in parametri cele stock.

Cum ti-e norocul.

 

Distributia parca trebuie schimbata la 50k.


» Post actualizat in 08 Sep 2017 09:40

Gume sport, ok. Recomandari?

 

Cam astea ar fi optiunile ce le-as lua in calcul (in ordinea pretului):

 

Michelin Pilot Power (alternativa: 2CT pt spate)
Dunlop Qualifier 2
Metzeler Sportec M5
Bridgestone S20
Pirelli Diablo Rosso 2
Dunlop Sportsmart 2 / Max
Bridgestone S21

Michelin Pilot Power 3
Metzeler Sportec M7 RR

Continental ContiSportAttack 3
Pirelli Diablo Rosso 3
Pirelli Rosso Corsa

 

Cum mi s-a luat de obsesia motoristilor de la noi pentru Dunlop (in special D211), iar Pirelli am mai avut (au fost ok), poate as investi in S20 sau, daca ma strange punga, raman la PP care si-au facut treaba foarte bine.

 

Btw, parca scria cineva pe topic ca a pus D211 pe Hornet PC41..

Se tot discuta de nave spatiale pe forum, insa ma uit in jur prin oras si vad numai Diablo Strada :)


» Post actualizat in 08 Sep 2017 09:45

Edit: am omis sa mentionez ca am avut un model mai vechi - Pirelli Dragon Supercorsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sezonul asta vreau sa trec de 9k parcursi, dar am inceput foarte tarziu (sfarsit de Iulie). Anul viitor tintesc spre 20k.



Am citit ceva review-uri despre Pirelli Diablo Rosso 3, n-am gasit unul sa se planga de lipsa aderentei, inclusiv pe ploaie, dar durata de viata nu e foarte mare, pana in 8k.



Ideea in cazul meu este ca am de gand sa parcurg ceva km, nu-s insurat, n-am copii, asa ca, apa, paie si bataie!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai lua dupa feedback-urile legate de durata de viata. De ce? Simplu. Depinde de prea multi factori. Din experienta pe Viespe iti spun asa:

-Pilot power simplu-7000km(cumparate sh, cam 60/70% viata mai aveau in ele)

-Pilot power 2ct-peste 12000km(luate de noi)

-Metzler M3-6000km(sh,50% viata)

-Pirelli supercorsa pro sc2-7000km(luate de noi)

-Dunlop d211-4000km(sh,40% viata in ele)

-o gramada de sh hypersport de toate felurile, aveau viata maxim 50%,fiecare a tinut minim 4000km

Probabil am uitat una alta, dar in mare iti poti face o idee. Viespea nune usoara cum spunea cineva, ci are "apasare" relativ mica datoria mai multor factori,si nu prea rupe gumele. Poate cu pasager si bagaje. :)

 

PS:mentionez ca acei km scrisi mai sus ia-am facut in mare parte "la rupere", fara pasager. In oras o gramada, drumuri prin tara si mai multe. Etc.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi m-as duce pe circuit cu Horneta asa pt inceput, totusi nu e cea mai indicata motocicleta pentru track. Din ce m-am documentat parerea generala fata de naked-uri pe circuit e ca mai mult te chinui.

» Post actualizat in 07 Sep 2017 14:26

 

Ai trecut de la CBR954 la CB600f? :)

Pe circuitele de karting, viespul si in general nakedurile sunt foarte potente si distractive. Pe un circuit mare da.. naked-ul se chinuie, cu precadere hornetul. Daca vorbim de un circuit gen Adancata, da te poti da for fun, dar nu poti emite pretentii legate de timpi/performante. Insa daca vrei sa te distrezi, sa-ti cunosti mai bine motocicleta si sa progresezi, recomand cu caldura circuitele mici (Skatkart, Selena, Amckart, VIK power din Arad, nu stiu care sunt conditiile acolo si daca se poate intra cu moto, etc)

 

Am tot auzit si citit pareri de la altii cum ca ba e bine sa scazi presiunea pe serpentine, ba nu e. Un exemplu de argument: "Many people, including canyon carvers, think that by running a lower tire pressure will result in better performance. In reality, you’re flexing your tire when it doesn’t need to by not having enough air pressure in it, resulting in excessive tire wear."

 

Cand tragi linie, eu deduc cam asa: scazi presiunea ceea ce iti ofera (macar la nivel teoretic) o suprafata de contact mai mare. Si aici am 2 intrebari:

 

1. Daca scazi din presiune atat de mult incat sa obtii o suprafata considerabil mai mare de contact, nu afectezi si rigiditatea cauciucului? Cand vorbim de gume de masina, alea pot sa faca wobbly-wobbly pe asfalt (la accelerari de exemplu), nu pateste nimeni nimic. Dar la motoreta nu incepe sa-ti danseze curu' in curbe (intrare, iesire, etc) daca nu ai presiunea adecvata? Pentru ca stim cu totii, presiunea actioneaza in mod egal pe toata suprafata gumei, dar forta centrifuga -mama ei- trage de linia mediana a gumei in afara. Si fara o presiune suficienta care sa-ti "sustina" si marginea gumei...intuiesc ca nu e bine.

 

2. Daca scazi din presiune "numa' putin", mai are sens? Chiar obtii beneficii reale sau e mai mult un confort psihic ?

 

Intreb si eu, de curiozitate; nu urmaresc sa mai trezesc un topic aici... :)

Difera de la guma la guma. Scazi presiunea tinand cont de specificatiile gumei. Ideea sa ajungi la nivelul confortabil de aderenta pentru stilul de mers pe care vrei sa-l practici. Daca o scazi prea mult, guma flexeaza si devine instabila, riscand astfel un high side de toata frumusetea, mai ales pe iesirile din viraj. De exemplu Pilot Power-ul de la michelin are carcasa flexibila iar daca scazi la 1.8/1.9 gen, sunt sanse mari sa se intample ce am zis mai sus.

 

Btw, parca scria cineva pe topic ca a pus D211 pe Hornet PC41..

Si eu am D211 pe Hornet PC34 :D dar nu as putea sa le recomand altui posesor de hornet fara sa vad ce face cu motocicleta. Eu am mers pe optiunea asta (si nu regret) pentru ca intru des pe circuit si plusurile D211 s-au vazut imediat, atat in timpi cat si in feeling. Ca dupa am mai facut si o Grecia cu el si commuting zilnic, asta e partea a 2 a si intra pe cheltuiala mea pe care mi-o asum. Insa daca e sa recomand altui posesor de hornet o guma, ar fi "orice" guma sport pentru ca stiu ca este arhisuficienta in conditii de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am D211 pe Hornet PC34 :D dar nu as putea sa le recomand altui posesor de hornet fara sa vad ce face cu motocicleta. Eu am mers pe optiunea asta (si nu regret) pentru ca intru des pe circuit si plusurile D211 s-au vazut imediat, atat in timpi cat si in feeling. Ca dupa am mai facut si o Grecia cu el si commuting zilnic, asta e partea a 2 a si intra pe cheltuiala mea pe care mi-o asum. Insa daca e sa recomand altui posesor de hornet o guma, ar fi "orice" guma sport pentru ca stiu ca este arhisuficienta in conditii de strada.

 

Trebuie sa pun intrebarea asta:

 

De ce Hornet PC34 si nu o motocicleta mai potrivita pentru track?

 

Stiu ca suntem pe topicul posesorilor de CB600f, imi place motocicleta asta si e potrivita pt ce fac eu cu ea, adica ture de weekend in jur de 300-500 km, uneori poate mai tare pe viraje in limita skill-ului si materialului de concurs.

Insa de ce upgrade-uri costisitoare sau anvelope hypersport pe Hornet cand logic ar fi sa schimbi moto, eventual cu un model ca si F4i, adica mai sport, dar cat de cat confortabila la drum lung fata de SS-uri.

 

Daca m-ar prinde virusul pt track days, cel mai probabil as pregati o sportiva de 600 pt asta si mi-as face de cap.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca pe langa circuit, fac commuting adica 30 km prin Bucuresti 6/7 zile si cel putin 5/6 drumuri lungi (1000 km +) pe an. Sezonul meu incepe la jumatatea lui februarie si se termina cand da primul fulg de zapada, media pana acum fiind de ~ 13.000 km/sezon. De exemplu acum 3 saptamani, sambata dupa masa eram pe circuit, duminica dimineata cu mandra in spate si bagajele atarnate de codita, in drum spre Grecia. Genul asta de libertate, o sportiva fie el si F4i, nu mi-o poate oferi. In schimb hornetul imi ofera libertatea de a toca slidere/scartie for fun cu costuri relativ mici.

 

Insa da, cochetez cu gandul unei sportive pur sange (600rr 2008+/r6 2006+) doar pentru pista si performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Dintr-odata hornetul meu (PC41) a inceput sa scoata un sunet cum pocneste o bujie, vreo 3 secunde la rind. Se aude filtrul de aer si injectoare, undeva pe la mijloc. Am demufat pompa de benzina, mufele de la injectoare, mufa de la bobinele de inductie - nu sa schimbat nimic. Bateria nu e noua, dar e buna, are 12,7 motor oprit, 13,8-9 pornit. Am incercat si cu un redresor atasat bateriei, la fel nici o schimbare. Nu afecteaza niciun fel pornitul si mersul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din acest motiv am si postat. Stiam, nu sunt ferm convins ca asa este, ca nu se modifica cursa arcului spate prin montarea acestui kit, prin urmare nu as avea de ce sa setez intr-un fel sau altul furca, cu atat mai mult ca cat nu are reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepsi nu se referea ca este nevoie sa cobori fata in sensul sa umbli la reglajele furcii, ci pentru a pastra geometria din fabrica si implicit sa nu strici ciclistica, va fi nevoie sa urci furca in juguri (adica sa cobori fata) pentru a compensa faptul ca spatele a fost coborat. Daca apelezi la un astfel de kit, ia in calcul ca nu cumva sa fie nevoie si de o scurtare a cricului lateral.

Insa ca si idee, ce inaltime ai? (asta in cazul in care acest kit iti este necesar tie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact!

Aceasi furca care o ai acuma, fara sa o modifici, poti sa o ridici in jug.

http://www.motorcycleforums.net/forum/attachments/marauder-m50-secret-hideaway/18944d1242936566-how-lower-your-front-end-free-pics-100_4406.jpg

cum e in poza aceaia de exemplu.... vezi ca capatul telescopului nu e aliniat cu jug-ul.


» Post actualizat in 14 Sep 2017 11:21

cauta pe google "how to lower motorcycle front end"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danutu_m

 

Am 1.70, nu stau pe varfuri, pun in proportie de 75% piciorul jos, dar nu imi place. Vreau sa o cobor astfel incat sa pun complet ambele picioare pe asfalt.

 

Cat despre cricul lateral, in mod cert o sa fie nevoie de unul ajustabil.

 

@pepsi

 

Inteleg ce vrei sa spui. O sa apelez oricum la serviciile unui mecanic, nu imi e jena sa ma murdaresc pe maini, dar pur si simplu nu am timp si de asa ceva.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu prea poti face singur daca nu ai stand ca sa o ridici de la jug.

dar dupa parerea mea, la inaltimea ta nu ar trebui lasata mai jos. verifica inainte daca arcul spate nu e pretensionat la maxim.... daca e motoreta se lasa jos mai putin cand stai pe ea

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi

 

arcul spate a fost reglat conform greutatii mele, aproximativ 65 de kg, nu e prin urmare nicidecum pretensionat la maxim, nu avea sens, nici nu ma simte mobra, sunt prea usor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...