Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Povestea, pe scurt, e cam asa.

 

Am decis sa vopsesc jantele. Inainte de a o lasa in atelier am facut o tura mai lunga, toate bune si frumoase.

 

Dupa ce o iau observ o tendinta a directiei de a imi contrazice comenzile. Verific anvelopele si vad ca suprafata de contact este sensibil mai mare decat inainte. Subliniez acest aspect, dar sunt asigurat ca presiunea este cea corecta si ca cel mai probabil am ruginit eu in urma faptului ca nu am mai condus-o timp de doua saptamani. Franarea iar mi se pare ca e ceva mai lunga. Mi se atrage atentia ca s-au mai "patratit" cauciucurile. E drept, desi imi plac drumurile cu viraje nu ma pot teleporta direct acolo astfel incat sunt nevoit sa parcurg si drumuri mai drepte pana acolo, gen autostrada s.a.m.d dar nu cred ca asta este motivul, in tura precedenta totul era super ok.

 

Am intrebat de ce diferenta de presiune este atat de mare, in carte scrie una, iar recomandarea lui e totusi mult sub. Mi-a raspuns ca el niciodata nu baga mai mult, fara prea multe argumente. Cert este faptul ca nu-s multumit in continuare de cum se manevreaza mobra pe curbe. A continuat prin a imi spune sa o scot la o tura pe curbe si, daca nu imi place, sa revin. O simt suficient in oras, nu e ok, n-ar fi deloc placut sa merg cu ea pe serpentine.

 

Subliniez faptul ca nu merg cu pasager si nici cu bagaje, doar eu si mobra.

 

 

PS. Am observat, nu stiu din ce motiv, o reticenta in a furniza anumite informatii de catre Cesar, probabil in ideea ca stie el mai bine, sa nu imi bat eu capul. Ei bine, eu vreau sa imi bat capul, vreau sa stiu ce anume se lucreaza la mobra, cum functioneaza, de ce recomanda presiunea asta in conditiile in care cartea zice cu totul altceva. Ma rog, nu intru in detalii, cel mai probabil voi inceta sa mai intreb pe cineva care nu doreste sa comunice si voi cauta alt atelier.

 

Pana una alta, va rog si astept cu interes parerile voastre. Care e presiunea "corecta" luand in considerare si temperatura exterioara din prezent?

 

Multumesc.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam toate gumele pe care le-am avut aveau specificat 2.5-2.9. Cu toate eu m-am simtit bine la 2.2-2.5. Si cu Hornetica si cu VFR. Cam asa merg toti prietenii cu Hornet dpdv al presiunii.

Sfaturile si intentiile specialistului mentionat mai sus sunt mult, mult supra-apreciate pe forumul asta. Eu nu le-am gasit neaparat relevante,corecte sau macar bine intentionate. Experientele altora poti fi diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e posibil ca acel 2.5 - 2.9 sa fie valoarea la cald?

cand mergi cu motorul, anvelopa se incalzeste... aerul se dilata, presiunea creste :)

 

am putea folosi azot, care cica se dilata mai putin.


» Post actualizat in 29 Sep 2017 09:37

si stiti vorba acea:

"Opinions are like assholes.... everybody has one" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Viespe la modul general se cam merge undeva intre 2.1-2.3 pe fata si 2.3-2.5 pe spate. N-o zic eu, ci o zi majoritatea. Cu 2.5-2.9 iti rupi oasele pe Romania ai feedbaxk-ul anvelopelor tinde spre zero, plus multe alte dezavantaje. Singurul avantaj:te țin anvelopele de te saturi. Cat despre presiunile date de @Cesar,sunt o aberatie scornita doar de el, de aia nici n-are argumente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e posibil ca acel 2.5 - 2.9 sa fie valoarea la cald?

cand mergi cu motorul, anvelopa se incalzeste... aerul se dilata, presiunea creste :)

 

am putea folosi azot, care cica se dilata mai putin.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 09:37

si stiti vorba acea:

"Opinions are like assholes.... everybody has one" :)

Pepsi, Citirea presiunii anvelopelor se face la RECE.

Ca absolut orice citire statica de referinta. Iti prezint o situatie extrema in care am o experienta extraordinara de zgarii asfaltul cu genunchiul si cotul pe viraj (nu e cazul meu) si fac transalpina pentru timp record. Ce presiune crezi ca voi avea in acel moment pe anvelopa? Voi putea vreodata sa compar aceasta valoare cu cea pe care o are cineva ce ruleaza pe A1 cu 100 de km/h constant?

Producatorul a spus in carte Tubeless, x ply uri, Max speed y, presiune LA RECEa.b ATM fata / c.d ATM spate.

 

Poate ca sunt offtopic, dar eu prefer sa citesc cartea si sa fac ce imi spune producatorul si nu ce imi spune cineva sau altcineva. PENTRU CA: 1) Nu am aceeasi experienta si aceeasi atitudine in pilotaj ca acel cineva si 2) producatorul s-a asigurat ca in momentul in care a dat valoarea a.b ATM la anvelopa, a mai pus el de la sine un 15% coeficient de suprasarcina pentru siguranta.

 

(OFFTOPIC... sigur aici sunt offtopic) Domnilor, este vorba de un motor de oras de 600 cmc cu care nu trebuie sa il speriem pe Rossi... si cu care nu facem cine stie ce experiente si nici nu mergem pe asfalt ca in povesti.

Imi spunea cineva de curand sa renunt la Pilot Power 2ct ... ca is cam vechi ca tehnologie si sa migrez la Pilot nush cum... ca am mai multa incredere pe viraje... PENTRU CE???? sa fac... ce cu mobra aia? sa ma tina virajul la 150 la ora si sa-mi rup dintii in camionul care iese de pe drumul fara prioritate in fata mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.5 si 2.9 is date aproape la toate motoretele.

si la 954 era la fel, si la SV din cate tin minte era la fel... is motoare foarte diferite, exploatate foarte diferit... deci trageti singur concluziile

 

infine, discutia cu presiunile poate sa tina pana la anu, fiecare baga cat ii place cand ii place, nu prea are rostul sa dezbatem pe forum....

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AlexandruBoros:corect ce spui. DOAR CA:presiunea data de producator e general valabila si nu tine cont de anvelopa, tipul drumului, modalitati de exploatare. Asta nu pricepe lumea. Dar fuecare face cum vrea. Si nu, nu trebuie sa faci cum iti spune cineva pt ca asa spune, dar poti fi open minded si sa ÎNCERCI diferite valori. La fel cu uleiurile, la fel cu altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi

 

Din contra, eu consider ca e normal sa dezbatem acest lucru pe forum, este util in fond. Uite, sunt incepator, nu cunosc una alta, dar nu vreau sa raman prins in aceasta ignoranta. Intreb prin urmare oamenii care au mai multa experienta, oameni de la care pot invata. Ideea este sa prindem de la bun inceput notiunile corecte, altfel riscam sa transmitem mai departe informatii neconforme cu realitatea.

 

In cazul de fata mie unul imi este clar din raspunsurile primite, voi incerca/testa mai multe valori pana o voi gasi pe cea cu care ma simt bine. Mie nu imi este frica sa ma aplec, dar in prezent nu ma simt in siguranta facand acest lucru, ceva nu lucreaza cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cititi ultimele post-uri, in cazul in care mai doriti sa mergeti la @Cesar unii si altii.

 

/index.php?/topic/747701-abc-de-circuit-la-speedpark-bacau-22-23-iulie/page-2&do=findComment&comment=4387558

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am ciondanit cu el si gasca de raiseri (superbec, cmd, mentalist..) pe topic-ul de cauciucuri moto acum 3 ani si de atunci ignor tot ce debiteaza aceste persoane pe forum.

Daca eram in Bucuresti i-as fi facut o vizita lui Caesar sa vad daca are aceeasi atitudine si face-to-face.

 

Povestea o gasiti -> AICI

(tine cam 10 pagini)

 

Exista suficiente surse de informatie disponibile, fara a apela la atotcunoscatori ca cei mai sus mentionati ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa ii aduc jigniri, nu imi sta in caracter, dar nu imi place cand un om se da lovit si nu recunoaste afirmatiile facute. Oameni suntem, mai gresim, asta nu e neaparat o problema in sine pe cat o constituie faptul ca nu o recunosti.

 

Nu stiu cu cine are impresia ca sta de vorba, dar eu stiu foarte bine ce am discutat la fata locului, spre deosebire de "sustinatorii" lui care isi dau cu parerea in necunostinta de cauza.

 

In alta ordine de idei, am schimbat presiunea Sambata dimineata, am pus un 2.3 fata si 2.5 spate. Se simte diferenta. O sa ma mai "joc" insa si cu alte valori, sa vad care imi cade mai bine pe manusa.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va saluttt!!! Azi... duoa 3 400km de mers am devenit mandrul proprietar al unui hornet pc34 din 2001.. e exact cum imi place mie... totusi neavand experienta deloc singur pe motor am facut 200km pana acasa fara probleme... imi recomandati va rog cam in ce regim de turatie sa merg? Eu mergeam cu 70 80 cu a6a...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alegere excelenta, bine ai venit in cuib, asteptam poze cu ea. :cheers:

La drum lung, in regim touring, viespia se simte excelent la 5000 de ture. Eu cam pe acolo schimb chiar si in oras, astfel nici motorul nu sufera si raportul consum/putere este perfect.

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un ghidon auriu mi se pare lat.. stiu ca nu e al ei.. si un parbriz puig pe care il voi demonta pentru ca vibreaza la viteza si e urat rau de tot...

Si inca ceva.. mi se pare ca am un bec ars in zona ceasului cu trip.. sau asa sunt ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma mai "joc" insa si cu alte valori, sa vad care imi cade mai bine pe manusa.

 

Ma bucur ca totusi ai inteles sensul discutiilor. Nu sunt omul care sa spele rufe in public. Pt mine e un subiect inchis. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar

 

Continui sa insisti in ciuda faptului ca nu ai binevoit nici pana acum sa raspunzi intrebarilor adresate, pertinente de altfel. Ti-ai pierdut in ceea ce ma priveste dreptul de a mai oferi sfaturi, sfaturi pe care apoi sa nu le recunosti. Coloana vertebrala - zero!

 

Nu cred ca ai remarcat, nu esti foarte atent la detalii, dar nu eu am deschis subiectul. Am tinut insa sa punctez cand am observat ca o dai in balarii. Nu stiu si nici nu ma intereseaza ce discutii ai avut cu George, ca v-ati injurat ori ba, va priveste! Cu toate astea, apelativele folosite denota, repet, o mare nesiguranta de sine. Cu atat mai mult cu cat vrei sa lasi impresia ca esti "the better man". Vorbele sunt goale, faptele dicteaza!

 

Atasez si un print screen care vine perfect in completarea afirmatiilor de mai sus.

 

post-69084-0-83177100-1507108831_thumb.jpg

 

Comentariu pueril imbracat intr-o rautate cat se poate de gratuita. Esti definitia perfecta a omului caruia exact asta ii place sa faca, sa spele rufele in public. Dar nu-i bai, noi sa fim sanatosi!

 

Este ultimul meu raspuns in ceea ce te priveste, n-am timp de pierdut. Fiecare trage propriile concluzii.

 

Spor in toate sa ai!

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...