Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare , mai sunt posesori de pc34 pe aici care si-au servisat singuri furca si stiu cat ulei intra? Cartea nu mi-a fost de mare ajutor , daca se pune in functie de greutate am 65kg . Multumesc anticipat ! Si Paste Fericit ! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, 2wheels a spus:

Salutare , mai sunt posesori de pc34 pe aici care si-au servisat singuri furca si stiu cat ulei intra? Cartea nu mi-a fost de mare ajutor , daca se pune in functie de greutate am 65kg . Multumesc anticipat ! Si Paste Fericit ! 

 

Cauta in manual cat iti da "coloana de aer" si baga in functie de ea. Lasa gramajul in pace. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Nu stiu daca a mai patit cineva, dar intreb si eu aici.

La un Hornet PC36, cand temperatura trece de 86, senzorul de neutral incepe sa palpaie pana se stinge de tot si daca opresc motorul si e tot fierbinte, fara ambreiaj nu porneste (il vede ca si bagat in viteza)

Nu e neaparat deranjant, dar vreau sa remediez.

Nu am verificat nimic pana acum, poate merg la sigur.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce am fost pe circuit cu ea , am observat si eu ca dupa ce o scot pe N , becul pâlpâie putin ceea ce inainte nu făcea. În rest nu am probleme cu pornirea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu recent ceva asemanator. Am acumulator destul de vechi pe moto si tind sa cred ca de acolo ar fi posibila problema. Verifica cum stai cu incarcarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... dupa ce se incinge motoreta, chiar daca dai pe neutru cu maneta de ambreiaj stransa, becul se aprinde doar cand eliberezi maneta?

De asemenea, daca motoreta este incinsa, o dai pe neutru si lasi cricul, ii taie alimentarea ca si cum e in viteza si lasi cricul?

Am aceiasi problema, mi-a spus cineva ca este de la senzorul de neutru, insa inca nu am apucat sa-l schimb.

Multumesc frumos.

O zi superba !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Psycho87 a spus:

Am patit si eu recent ceva asemanator. Am acumulator destul de vechi pe moto si tind sa cred ca de acolo ar fi posibila problema. Verifica cum stai cu incarcarea

Am bateria noua deci pica asta.

 

1 oră în urmă, MadalinM. a spus:

Salutare... dupa ce se incinge motoreta, chiar daca dai pe neutru cu maneta de ambreiaj stransa, becul se aprinde doar cand eliberezi maneta?

De asemenea, daca motoreta este incinsa, o dai pe neutru si lasi cricul, ii taie alimentarea ca si cum e in viteza si lasi cricul?

Am aceiasi problema, mi-a spus cineva ca este de la senzorul de neutru, insa inca nu am apucat sa-l schimb.

Multumesc frumos.

O zi superba !

 

1. Becul se aprinde imediat cum intra in N.

2. Nu ii taie alimentare , ramane pornită. 

Functioneaza normal doar ca pâlpâie aiurea câteva sec dupa ce intra in N si daca misc încet pedala fără să bag in viteza , becul se mai stinge câteodată fara sa afecteze oprirea motoretei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, MadalinM. a spus:

Salutare... dupa ce se incinge motoreta, chiar daca dai pe neutru cu maneta de ambreiaj stransa, becul se aprinde doar cand eliberezi maneta? 

De asemenea, daca motoreta este incinsa, o dai pe neutru si lasi cricul, ii taie alimentarea ca si cum e in viteza si lasi cricul?

Am aceiasi problema, mi-a spus cineva ca este de la senzorul de neutru, insa inca nu am apucat sa-l schimb. 

Multumesc frumos.

O zi superba !

 

 

Becul se aprinde doar in momentul cand trag maneta de ambreiaj, asta intre 80 si 90 grade, dupa care nu se mai aprinde deloc

Faza cu cricul n-am incercat-o, dar daca nu trag ambreiajul nu porneste cand e incinsa peste 90

Cel mai probabil trebuie schimbat senzorul de neutru

Bateria e noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/28/2018 at 1:33 AM, Lucian. Said:

Hello. I want to do this operation in 2 weeks, because a gasket has given up and my oil is running out of the telescope. In the book it says that once every two years the revision is to be made. And in the fork is oil for the fork, 10W as if reading in the service manual. Update your profile, not to give information about the wrong model.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 08.05.2019 at 19:54, cergutza said:

Ce m am apucat sa fac , sper sa iasa ok la sfarsit. 

20190508_181359.jpg

 

This brings back memories :)

 

- - - - -

 

Guys, am intampinat o problema ciudata la moto, ieri cand ma intorceam dintr-o tura.

 

Dupa 160 km fara nici o problema, revin in oras, iar inainte de un sens giratoriu mi se opreste motorul.

 

Scenariul a fost cam asa: inainte de sens, franez, schimb din treapta 3 in treapta 2, mai rulez putin apoi reduc aproape de tot si schimb in treapta 1, evident cu ambreiajul tras la maxim.

Am liber, dau sa plec si mu-mu, motorul se oprise.

In viteza opresc luminile, iau contactul, schimb pe RES (din obisnuinta, aveam benzina pt ca facusem plinul si am rulat doar 160km) si apoi pornesc.

 

Totul ok, ajung la garaj, nici o problema.

 

WTF? o.O

 

Bateria e ok, incarcarea e ok, benzina aveam..

Sugestii?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mai imi face asa cand pun benzina proasta, adica ma pacaleste ca trebuie sa schimb pe rezerva. Am ramas la stadiul ca ar trebui sa spal rezervorul dar inca nu m-a apucat vrednicia. Poate zilele astea ca tot il dau jos sa schimb releul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place reactia tipica de roman a soferului: in loc sa vina la motociclist - bai nene, esti bine? Te doare? Esti intreg? etc - boul se duce mai intai la conserva lui sa vada ce a patit ferul .....

Popor cre(s)tin inundat de iubirea aproapelui. (adica masina era mai aproape de el decat colegul nostru)

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, danny_nt said:

Care esti colegu? A inteles prostu ca a fost vina lui pina la urma?

 

Concluzii (ne-serioase) :)

- la culoarea galbena a semaforului se accelereaza, altfel riscul e sa patesti fix asa (la Cluj se trece si dupa ce e rosu deja de cateva secunde -> deci nu pleca primul in viteza).

- mai bine sa stai intre benzi, altfel.. vezi mai sus

- nu mai puneti mah 7100 in motoare ca speriati lumea daca curge ulei din motor (is that blood?)

- daca te manca in MS-DOS sa te duci cu moto la Bucuresti (ori la Cluj), grija mare

- foarte multe Hornet PC34/36 au acel capac raschetat sau crapat, se poate remedia (acolo nu e presiune mare a uleiului)

- pana mea, o sa ajungem sa ne punem camera si in spate.. ori 360

 

On 16.05.2019 at 12:32, danny_nt said:

Mie mai imi face asa cand pun benzina proasta, adica ma pacaleste ca trebuie sa schimb pe rezerva. Am ramas la stadiul ca ar trebui sa spal rezervorul dar inca nu m-a apucat vrednicia. Poate zilele astea ca tot il dau jos sa schimb releul de incarcare.

 

Am patit din nou, cand reduceam viteza sa opresc la semafor.

 

Nu cred ca e de la benzina, asadar am de verificat:

- furtun vacuum

- filtru aer

- etanseitate carburatoare

 

In cel mai rau caz ajung la o curatare si sincronizare, sa vedem.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica continuitatea firelor din contact, ce duc la mufa din/sub far... este o problema des intalnita la motoretele mai vechiute :).

O zi superba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, MadalinM. said:

Verifica continuitatea firelor din contact, ce duc la mufa din/sub far... este o problema des intalnita la motoretele mai vechiute :).

O zi superba !

 

Ma gandesc ca daca as avea o problema cu sistemul electric, mi-ar face figura asta mai des sau macar in conditii diferite.

 

Totusi, se manifesta doar cand reduci viteza sa opresti si tragi maneta de ambreiaj la maxim in treapta 2 sau 1

(si chiar si asa, nu de fiecare data, pana acum am patit doar de 2 ori in zile diferite).

 

Ii dau de cap pana la urma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut un fir ce era intact la exterior, dar continuitate electrica... ioc. Cand l-am dezizolat... se mai tinea in 2 lite... era alimentarea bordului.

Curios e ca daca reuseam sa plec de pe loc, sa dau treapta a doua, nu mai facea probleme, insa la plecarea de pe loc era crima... mi-a murit motorul de vreo 20 de ori in ziua aia pana acasa 😂.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 21.05.2019 la 12:18, Vallach a spus:

 

Am patit din nou, cand reduceam viteza sa opresc la semafor.

 

Nu cred ca e de la benzina, asadar am de verificat:

- furtun vacuum

- filtru aer

- etanseitate carburatoare

 

In cel mai rau caz ajung la o curatare si sincronizare, sa vedem.

Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie.

Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok.

Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, danny_nt said:

Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie.

Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok.

Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie.

 

Inca nu am avut timp sa ma ocup, iar cu ploile astea nu m-am grabit, merge si asa momentan :)

 

Mi-am luat filtru de aer, urmeaza sa il schimb si urmaresc daca mai face figura.

O sa verific si asa vizual furtunele de sub rezervor.

 

Poate weekend-ul asta, daca nu vine tornada..

Update: am luat si un aditiv pt benzina care cica ar curata carburatoarele (asa scrie pe eticheta) :D

Dau vaslele jos de pe Hornet daca e soare Duminica si o scot la o blana pe Meses..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, danny_nt said:

Ce marca? Nu prea sunt adeptul da parca as incerca macar odata.

 

STP Petrol Treatment

 

Asa ceva folosesc si inainte de iernat.

In trecut aveau si un aditiv special pt carburatoare, insa acum doar acesta se mai gaseste care cica poate fi folosit pe orice tip de motor pe benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...