Fiziflash Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Ia injectie daca iti permiti, simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiaNNNw0w Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Si eu zic sa mai strangi cat e nevoie si sa-ti iei cu injectie. Diferenta nu e doar de consum. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian123 Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Acum 53 minute, CristiaNNNw0w a spus: Si eu zic sa mai strangi cat e nevoie si sa-ti iei cu injectie. Diferenta nu e doar de consum. Spor ma intereseaza strict consumul pe partea asta...vreun posesor de asa ceva daca mi-ar da info ar fi perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. Editat Septembrie 6, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 (editat) On 07.09.2019 at 0:09, john17 said: Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. Eu am Hornet pe carburatie de 9 ani (moto e fabricata in 2000) si nu m-au mancat carburatoarele inca O singura data le-am curatat/sincronizat si nu pt ca era nevoie ci pt ca am facut o revizie generala a motocicletei. Ca si costuri de intretinere este mai ieftina varianta carburatoarelor. Un avantaj dpdv practic al motorului pe injectie este intr-adevar faptul ca pornirea este fara bataie de cap pe orice vreme. Dar nici carburatoarele nu mi-au facut figuri, tragi socul, o lasi 2 min si esti gata. Consumul meu mediu este de 5.6L / 100km. In plus bag benzina de unde apuc, nu ma stresez, merge cu orice Btw, am fost cu Hornet pe Transalpina de multe ori (Pasul Urdele -> 2.145 m, cea mai inalta sosea din RO) si nu am avut nici o problema datorita motorului pe carburatie. Ca fapt divers, daca ai probleme cu injectoarele cat costa branza? Concluzie: eu as alege un motor pe injectie, pentru ca e o tehnologie mai noua, pentru ca cine stie ce regulamente mai apar privind emisiile samd, insa sa nu aruncam cu pietre in modelele pe carburatie, si-au facut si isi fac treaba foarte bine. @Adrian123, daca esti incepator poti lua in calcul si o investitie mai mica intr-un Hornet pe carburatie. Preturile sunt cam 1600-2000 EUR, pe cand modelul pe injectie este 3000+ EUR. Edit: inca un articol interesant: https://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-fuel-injection Editat Septembrie 9, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 N-am aruncat cu pietre! Am expus dezavantajele carburației pt un începător nepriceput în ale mecanicii. Probleme cu injectoarele? Prea rar se întâmplă! Mai degrabă pompa sau vreun senzor. La carburatoare ai întreținere periodică și reglaje, la injecție nu prea faci nimic, deci costuri de întreținere 0 de cele mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC42. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc. Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 (editat) 51 minutes ago, einstein1984 said: si cate juma de ora ai stat la 2000 de metri? Nu inteleg intrebarea.. Eu mi-am vazut de drum si nu m-am oprit sa fac poze pt ca mi se decoloreaza geaca de la tras in chipuri Am ramas o data peste noapte la Ranca (1600m), moto a pornit a doua zi fara probleme. 51 minutes ago, einstein1984 said: Sa zici ca un carburator e la fel d ebun ca inectia Nu am zis asta. Pentru comparatie intre cele doua sisteme vezi link-urile ce le-am pus, se explica destul de bine acolo avantajele si dezavantajele. Si hai sa nu pornim nebunia aici, topic-ul asta e ca si cel cu uleiuri si anvelope.. neverending story 41 minutes ago, mad.alin said: Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC421. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc. Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci. Fixed https://de.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_600_F_Hornet Editat Septembrie 9, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Ai dreptate...le-am incurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Omul este incepator. Ma indoiesc ca o sa cutreiere muntii cu prima motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Acum 1 oră, einstein1984 a spus: mergi vreo cateva ore in sarcina la 2500 d emetri sau mai sus cu motoreta carburata si o sa vezi de ce e mai buna injectia, nu 1à minute cat iti ia sa treci de varf. Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie. Acum 1 minut, Djenavar a spus: Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie. Am hornetelul de 5 ani, a pornit iarna, vara, fara nici o problema, de consum innafara cred ca 5-6 in Buc cred ca 10-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Am Hornet din 2005 pe carburator. Nu am avut prebleme cu carburator in cele 5 ani de cand ii la mine. (Am schimbat un singur simering de 10 lei la cutia de viteze). Am scos consum de 3,x litri dar si consum de aproape 10 litri pe 100 km, totul depinde de turatie si stil de condus (redline-ul de 13k e magic). Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult decat un reglaj de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Hello Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 49 minutes ago, Cristian Florin said: Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca Din cate stiu farul se poate regla daca slabesti putin suruburile laterale de prindere, il fixezi manual in pozitia dorita, iar apoi strangi suruburile la loc: Am aflat ieri care este cel mai mare dezavantaj al unei motociclete pe carburatie.. Sa zicem ca va aflati intr-un oras "civilizat" precum Cluj-Napoca, calci pragul unui service moto si primul lucru pe care ti-l zice mecanicul, chiar inainte sa apuci sa explici ce anume doresti, este: "Nu vreau sa mai aud de carburatoare, m-am saturat de gunoaie de motoare!" Sa fiti sanatosi oameni buni si va urez sa reparati "decat" H2R-uri si Panigale V4. ^ any similarity to actual persons or to actual firms is purely intentional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic. Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 1 oră în urmă, Cristian Florin a spus: Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic. Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 12, 2019 Share Postat Septembrie 12, 2019 Salutari, Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km. Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare. Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre. Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat. A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 19 hours ago, Psycho87 said: Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km Horneta ta e limitata la 70400 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 16, 2019 Share Postat Septembrie 16, 2019 Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa? PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Septembrie 17, 2019 Share Postat Septembrie 17, 2019 Acum 17 ore, Vallach a spus: Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa? PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Septembrie 20, 2019 Share Postat Septembrie 20, 2019 Amortizor spate cu reglaj compresie/rebound/preload de la care model se potriveste pt. PC36 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 5, 2019 Share Postat Octombrie 5, 2019 Salut, a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 6 ore, adrianm a spus: Salut, a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Ma chinuie si pe mine talentul sa schimb becurile la al meu Hornetel dar nu stiu ce sa pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 6 ore, Cristian C. a spus: Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina. Da, linkul e informativ pt că sunt multe modele şi aş prefera modelul ăsta care nu are ventilator. Le-am găsit la 45 euro perechea la ofertă la Dafy Moto, aici în Franţa toţi le laudă că fac lumină (probabil fac, un led care consumă 18w face treabă ) - pe mine nu mă încântă lumina aia de 6000k. Dar partea cu adevărat proastă este că nu-s omologate - scrie şi pe cutie şi la Philips pe site Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.